Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tkazmer

    addikt

    válasz nemma #210 üzenetére

    igazából egy "Espace Grand Initiale 2,0T 170LE", néhány extrával, 12.6m.
    amiért fontos ez a mindenféle adóteher, az a következő:
    lehetőség van külföldi hosszúbérletre, amivel meg lehetne spórolni a regadót, és az itthoni(bérleti díj utáni) áfát, mert az autóbérlést a cégek mint költséget elszámolhatják. a vétel utáni áfa annyiban játszik be, hogy ha jól tudom, mivel egy külföldi cég veszi, ezért nem itt fizet áfát, hanem a bejegyzése szerinti országban, kevesebbet.(tehát ennyivel is kedvezőbb a bérleti díj)
    ezen kívül a magánemberhez képest mégegy komoly előnye van a dolognak, nem 20milliót kell keresni egy 10milliós autóhoz. tehát a lényeg a lényeg, nagyjából a magyar adókat ki lehet iktatni(helyettük persze a külföldieket be kell fizetni, de egyértelmű okonál fogva ez olcsóbb).
    Nehogy ezért ne vegye meg az Eszpászt sokkal inkább az ára aggasztó, a végéről néhány 0-t levehetnének:) egyébként sajnos még csak a viszonylag távoli jövőben várható a csere, de nyilván a költségeket jobb mielőbb tudni, az adóterhek csökkenésére pedig nem fogadnék...

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • plömplöm

    őstag

    válasz nemma #210 üzenetére

    nemtom minek a motorja, de nem is nagyon foglalkoztat. "F" motor jó lett volna, de az ezekben nincs. lagunából ülök át, abban megszoktam a 66literes tankot, bár ez meg kevesebbet fog inni szóval végülis nagyjából ugyanolyan gyakran kell majd itatnom. "Lauréate" felszereltség, plusz kértem még hátsó villanyablakot, légkondit, metálfényt, felsőpolcot, csomagtértakarórolót, biztonsági csomagot. most az 5 év garancia ajándék. a legvége kereken 3ésfél milla lett.
    amúgy itt az info ezügyben.

    espace meg nagyon szép dolog, de ennyi pénzért én inkább vennék mégegy egy lakást, az tuti. na jó, ha ezt már megtettem volna mondjuk 5ször, akkor jöhetne egy espace.

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

  • chumpika

    csendes tag

    válasz nemma #210 üzenetére

    "akkor az mégiscsak a régi motor, az előző szériás Mégane 1.6-os motorja :)"

    És ez a szerencséje, h nem az új 1.6 16V-vel kapja meg.
    Az erősebb motornak komoly problémai vannak az vezérműtengely eltolással, amit a mai napig nem tudták kijavitani a Renaultosok.
    (és majdnem mindenkinek előjön 2-4 év alatt)

    Más, látta valaki, h a 86 lovas 1.5dci Megane Grand Tour 3 milláért árulják pár helyen? Joval a benyas 1.4-es alatt.. Hacsak nem elirás, amit a kalkulátoruk kidob. Extreme felszereltséggel, metál + tetősin + ködlámpa 3.2M

Új hozzászólás Aktív témák