- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz tkazmer #3794 üzenetére
A konkrét példa esetében amit irtam, kis sebbességű ütközés esetében 11 km/h ig az energialenyelőcsillapitó,olyan mértékben sérül,hogy csere szükséges,de ez a célja/egyszeri ütkőzés esetén kell tőkéletesen műkődni/
A nagyobb autoknál,ahol komolyabb fizikai távolság van,másképpen tudják kialakitani az energiaelnyelő gyűrődőzónát,valamint az anyagminőségen,vastagságán is,nagyon sok múlik,nem véletlen,hogy a komolyabb autók 1,5 tonnától felfelé kezdődnek,ezeknél,már picit más koncepció érvényesúl.
-
Ebit
addikt
Azért elszomorító, hogy autó szervizeltetésekor az ember csak reménykedhet abban, hogy elvégzik rendesen a munkát.
Ez szinte mindegyik termékre igaz,drága a jőminőségü alkatrész,magasak a rezsiköltségek,valamint kevés a tapasztalt,felkészült autójavitó szakember,és sokszor,van olyan hiba,ami nagyon sok szakemberen kifog.
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #3875 üzenetére
A gondolatmeneteddel alapvetően az a probléma,hogy több olyan ismeretlen elem van benne,amit nem tudsz előre kiszámolni./pl esetleges meghibásodás javitásának a költségei stb/
A konkrétumokra visszatérve,te itt Bp-en biztos nem fogsz elmenni benzines autóval 7 l átlagfogyasztással.
Átiratás lökettérfogat köbcentiként történik,nincs lényegi különbség
teljesitmény/súlyadó/, itt is a diesel előnyősebb az alapmotorhoz képestA diesel motor jellemzője a nagyobb futásteljesitmény,meghibásodás nélkül/lásd haszongépjárművek.
Valóban drágább az alkatrész,az a konkrét javitásnál,és a beszerzésnél derül ki,de,ma már minden alkatrészét fel lehet újitani,mert a Delphi,is hozzáférhetővé tette a gyári alkatrészeket.Havi 1000-1200km-nél semmi nem szól semmi a diesel mellett.
A fent leirtak
Szerinted az autósok mekkora részének,nagyobb hazánkba az éves,havi futás teljesitménye? -
Ebit
addikt
válasz AMD Power #3877 üzenetére
Neked kell eldőnteni,de a saját részedre,csinálsz egy próba költségvetést,azonos gyártmányú évjáratú,futásteljesitményű autót feltételezve/beszerzési ár/ a korábban leirtak,szerint 3 évre kivetitve,feltételezzél,mindkettőre 100 ezer forint javitási,alkatrész,kenőanyagkőltséget,és nem utolsósorban,érdemes figyelni a vezetési komfortot,valamint a segédberendezések feltételezett várható használatát/ pl légkondi stb/
-
-
Ebit
addikt
Szia!
1.5 milla alatt fogtok érte kapni,extráktól függően.
Érdemes hangsúlyozni,hogy magánszemélyek vagytok,valamint az autó igazolható futott km-t,szervizelését,és sérülés mentességét.
Motor nagysága,főleg ha 65 Le feletti,és előny,ha itthon helyezték forgalomba.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz Fireman67 #3911 üzenetére
A szerelők útálják szerelni, mert aprólékos, túlzottan burkolt, kicsit körülményes hozzáférni.
Szinte mindegyik tipusnakvan nehezen szerelhető része,inkább az a gond,hogy kellő tipusismeret/szaktanfolyam,dokumentáció,gyakorlat/ nélkül,és céleszközök hiányában állnak neki javitani,és úgy picit nehezebb.
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3934 üzenetére
Röviden,a gázolajszűrő gyakrabb cseréje,nálunk ,nem megoldás a problémára,az új szűrő is átengedhet szennyeződést.
A FÁK kőolajnál,inkább a gyantatartalom a gond,amit ez a szűrő ,nem fog meg./mert jellemzően oldott állapotban van/,ezért nem jelentkezik ilyen mértékben ez a probléma a nyugati országokban,ahol kevesebbet használnak belőle -
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #4071 üzenetére
Nem kell a tárgytól eltérni, a forumoknak pont az lényege,hogy a vélemények pro-kontra megjelenjenek.
Különben az jódolog amikor az országban a gyárnál felkészültebb renault szerelők vannak,gondolom,jótanácsként,az egyéb javitásokat,is legalább félidőben javasolják elvégezni. -
Ebit
addikt
"Ha egy szervizes azt mondja tapasztalatok alapján, hogy a meghibásodások száma csökkenthető a gyárilag előírt intervallumok lerövidítésével, akkor érdemes elgondolkodni rajta, hogy vajon a gyárban tényleg felkészítették-e az autót mostohább körülményekre. Én azt mondom, hogy a gyáriak sem tévedhetetlenek..."
A gyár,ha jelzik felé a problémát,változtatni tud a karbantartási előirásokon,csereperiodusokon, ahogy megtette a vezérműszijak esetében./neki is előnyősebb megoldás lenne ez,kőtelezően javasolni,egy 10 ezer ft-s szűrő gyakoribb cseréjét,ha valóban ez okozza a problémát/
Tekintettel,hogy nálunk kettő dci üzemel,jelenleg összesen 300 ezer km feletti futásteljesitménnyel,némi személyes tapasztalattal rendelkezem.
Természetesen a tankolási szokások eltérőek lehetnek,a mások által használt autókkal szemben,és mint irtam,én rendszeresen használok üzemanyag rendszertisztitókat.A renő dci motor a közös nyomócsővel,egy elég komoly technikai szintet képvisel,ami ,nyilvánvalóan,magában hordozza meghibásodás lehetőségét,de a helyzet sokat javult,amióta a Delpi hozzáférhetővé tette,a befecskendező rendszer felűjitásához szükséges gyári alkatrészeket.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #4078 üzenetére
A szervizesek esetében tisztelet a kivételnek,ritkán vannak,igazán felkészült szakemberek,főleg olyanok akik a gyártó szakképzéseken résztvettek.
A " nyugati üzemanyag,elsősorban az alapanyag miatt más/jellemzően arab származású kőolajból készül/,aminek alacsonyabb a gyanta tartalma,ami az üzemanyagban oldott állapotban található.a futóműrvel kapcsolatban,össze kell hasonltani ,egy régebbi lada gömfejet,a renöéval,látni a keresztmetszet ,átmérő különbséget,valószinű,az anyagminőség is jobb volt,az utakról nem is beszélve.
Forceberg
Érdemes lenne a kővetkező szerviznél megnézetni a fedélzeti számitógépet,milyen hibakodot tárol.
környezetvédelmi lámpád világitott? -
Ebit
addikt
válasz Füge007 #4085 üzenetére
A jó szakember még mindíg kell a hibafelderítő számítógépek korában is, sajnos ezekből egyre kevesebb van.
Ez igy van sok helyen,már ott megakadnak,hogy kiolvassák,a számitógépet,ami egyáltalán,nem biztos ,hogy tárol hibakodot,viszont,ha igen,a hibaelháritást nagymértékben segiti.
A diagnosztika lenne az alap,és ezután megtalálni,a legjobb alkatrészbeszerzési lehetőséget,akár űj,vagy felújitottat,majd azt aki rendelkezik célszerszámmal,és szakszerűen betudja épiteni..
Megjegyzem a renónál komolyabb autók,a legtöbb hiba esetén,már korlátoznak,fumkciókat,a komolyabb károsodás megelőzése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Háztartási gépek
- Trollok komolyan
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Külpolitika
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen