-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
Fejegység mérete az adott.
Ajtókba elől alakitás nélkül 13cm/legelőször a csere előtt érdemes az ajtót csillapitani, bitumenes lemezzel,lehet öntapadós verziót is kapni.
Hátulra, meg bármekkorát épithetsz be a kalaptartóba merevitéssel.Új Sennheiser fülesek eladók!
Lassan én meg ajándékot kapok.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ebit
addikt
válasz FRENK1988 #3381 üzenetére
Elméletileg kötelező olajcsere,szúrővel./érdemes vinni az olajat,és szűrőt/,a többit,csak átnézik/észlelt probléma esetén javitják/,inkább neked kellene,ha van bármilyen hibajelenséged ráiratni a munkalapra.
5W40 ELF EVOLUTION SXR(EXCELLIUM LDX) 5L olaj 9 K,ennél olcsobbak is vannak.
Olajszúró 1.5 k tól felfelé, Armafilt,olasz tökéletes.Zöldkártya még elképzelhető dizel motor esetében / 10 k/
Szerintem, ha viszed az anyagot 20 k max,de kérjél tőlük, előtte irásos árajánlatot./tipus,évjárat,alvázszám/
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3403 üzenetére
Ez azért nem igy van./nyilván a beirt progi is meghatározó/
A leirtakból egyértelmű,hogy az tökéletes,amikor az autó meglévő paramétereit folyamatosan, mérve,ellenörizve a beépitett alkatrészeknek , az autó aktuális állapotának figyelembevételével végzik a teljesitménynövelést igazolható modon,de ez komolyabb felkészülést,berendezést igényel./jó fékpad telepitése+folyamatos ellenőrzése,sem két fillér/
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3407 üzenetére
Röviden,ha fix tartalom,van mindegy,hol irják,inkább a kérdés az min.és mennyit változtatnak,ilyen szempontból előnyősebbek az elektronikusan vezérelt feltöltös motorok,de a lényeg az komolyabb tuninghoz,nem elég a vezérlőprogit változtatni,és a 20 % feletti modositás lehetősége,megfelelő biztonsági tartalékkal,már nincs benne az autókban gyárilag,komolyabb mechanikai átalakitásokat kell végezni hozzá, sok esetben pontosan, ezért éri megvásárolni, a gyárilag tuningolt tipusokat, ahol az autó egésze összhangban,optimálisan van kalakitva./motor teljesitmény,futómú,biztonsági berendezések/
-
Ebit
addikt
válasz FRENK1988 #3409 üzenetére
Szerintem ezt a magadnak csinálok érzést felejtsd el, ezt némi nosztalgival mondom, mert itt már olyan szintú ismeretekre van szükség ami nagyon nehezen beszerezhető,valamint a technikai berendezésekről, anyagiakról,nem is beszéltünk.
Összehasonlitva,egy gyári RS gép sokkal olcsóbb.
Tulajdonképpen az optikai+gumi-felni tuningon kivül,mit tudsz megcsinálni sk?
-
Ebit
addikt
valahol jön az olaj, de belefolytom a szerelőmet, mert mikor vettem 1 hónapja, a motor ki-be művelet előtt egy gramm se jött ki
Olajat cseréltek benne előfodul ,de az is lehet,hogy egy tömités sérült aszerelés során,esetleg, nálad az intenzivebb használat során ment ki valahol.A rádiókododat ha nem ismered kitudják olvasni ,bár lehet,hogy jobban jársz egy új fejegységgel.
Az autodat szerintem, meg nem érdemes eladni, mert az ismert hibákat,már megcsináltattad,sajnos véletlenszerű hibák mindegyiknél előfordulhatnak.
-
Ebit
addikt
válasz tkazmer #3427 üzenetére
azt nem tudjátok esetleg, hogy ilyen balesetnél lehet-e az ő kötelezője terhére csereautót bérelni?
Kőtelező alapján, csak akkor adnak cserekocsit , ha a munkaköröd ellátásához szükséges/pl háziorvos körzetéhez stb/,és ezt igazolni is tudod.
viszont annyiban ciki a helyzet, hogy a baloldali lámpatest elmozdult, erőteljesen lefelé, kb 5m-re ha elvilágít a tompított...
A lámpatestben a foncsor az állitás miatt gömbfejeken fekszik fel,ez szokott sérülés nélkül szétugrani/cserére veszik fel,és minimum 30 k maga a lámpa,de némi szerencsével,házilag,szétszerelés nélkül,helyre rakható.
-
Ebit
addikt
-
Ebit
addikt
Röviden ezeket,megpróbálhatod a régi tulaj felé érvényesiteni a PTK alapján,/gondolom Pécsen jogra jársz/,de az, nem lesz egyszerű történet,mert az aránytalanságot neked kell bizonyitani számlákkal együtt.
Érdemes elgondolkozni még most is,nem tudom a te esetedben volt szakszervizben állapotvizsgálat az adásvétel környékén,mert az egy jó alap lehetne.
Gumibugás- 5 azonos gumi esetén folyamatosan lehet,cserélgetni, kizárásos alapon,de a konkrét gumitipus is segithet,mert néhánynak,azért komoly gördülési zaja volt.
Műszakija mikor járna le?
Én azért reméltem,hogy nem merültél ki,és végre ,megkapom az ajándék fejhallgatót,bár lassan, ha igy folytatod,az autod felújitását,már az egész családot,te látod el. -
Ebit
addikt
Nem véletlen irtam fejhallgatót,és igy a cim sem szükséges.
Ezek az autók sajnos olyanok,hogy igénylik a figyelő kezeket,füleket,és néha az ellenőrző műszereket.
Az olajcserét érdemes a gyár által előirt,intervallumban és kenőanyaggal megtartani.
A fagyálló,fékolaj csert minimum 4-5 évenként szigoruan meg kell csináltatni.A szereléstől kivéve,néhány nagyon olcsó részfolyamatot óva intenélek,elég komoly felszereltség,és szaktudás szükséges hozzá,helyről,és spéci szerszmokról, már nem is beszélek,valamint mostanában,az autó javitási dokumentumát,nem ingyen osztogatják,és a mesterfogásokat,sem egyszerű ellesni.
Inkább,majd keressél annyit tisztességes munkával,hogy beviszed az autodat,egy szervibe,és megvárod,majd kifizeted a javitást.
-
-
Ebit
addikt
Általában, ha egyáltalán azzal van a gond, a vezeték csati része szokott probléma lenni,de a forumokon, a laikusok nagyon sokszor az inditási hibákat idevezetik vissza/oktatják egymást/,
Nálunk,a két kocsiban,már több mint 250 ezer km van,és egyszer sem tisztitottam./de rendesen indulnak,pedig dizelek,és kint állnak/
Ez egy szakmailag is helyes,és nagyon részletes leirás,külön köszönet a szerzőjének:
[link][ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz FRENK1988 #3466 üzenetére
Nem.
Érdemes indulásnál,valamint az ablakot lehúzva menetközben többször is fülelni,ezeken alacsonnyomású turbó,van a motorhoz zártan bekötve-illesztve.
Lehetőséged van, a motorburkolatot te is letudod venne és egy szemrevételezés soha sem árt./különben is gazda szeme hizlalja az autót/.
-
Ebit
addikt
válasz Janoska26 #3492 üzenetére
Igen,most már kidobta,valami volt a progimmal.
1.2 58 Le alapmotor,amit szijjal szereltek,és 20 k-tól indul,de a papirjait én jobban megnézném a helyedbe,valamint azt is,hogy Magyarországon mikor helyezték elöször forgalomba.
tkazmer
Igen szerencsés az,ha csak a javitás konkrét idejére marad szervizben./pozitiv hozzáállás/
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz Janoska26 #3495 üzenetére
Szivesen,ha elöször külföldön helyezték forgalomba,keres egy renös kapcsolatot,mert letudják,kérni a külföldi számlázott javitásokatmvalamint ,ha cseréltek rajta vezérműszijkészletet,az akku mellett doblemezen lévő matricán rajta kell,hogy legyen /időpont,km óra állás,dátum/
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Videós, mozgóképes topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Politika
- Projektor topic
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest