-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
Ilyet már én is tapasztaltam: hosszantartó, egyenletes sebesség, jó minőségű út, szinte sávváltások nélkül, és egyik-másik szenzor elaludt. Letérve, fékezés-kanyar-zötykölődés újra felébresztette őket.
Gondolom, van egy mozgáserősség, amitől felébrednek, mert ha minden, parkoláskor elhaladó járműre vagy erősebb szélre felkelnének, biztos nem bírnák energiával a hivatalos 5 évig."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
csubuka
addikt
Még utána kell mennem a pontos felhasználási profiljának. Sajnos valóban lehet, hogy városban is csapatták azért... Az meg nem lenne jó gondolon se a részecskeszűrőnek, se a motornak meg turbónak ha betartották a full gyári elnyújtott olajcseréket ilyen modern dízel ellenes felhasználással...
De nem tudom. Fentebb csak elmélkedtem, hogy minek jó minek rossz az adott használat. Mondjuk ha 1 millával a piaci ár alatt van akkor egy részecskeszűrő+turbó belefér az elkövetkezendő évekbe...
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Gumi, felni szerintem nem lehet nemrég lett centirozva. Csak fékezésnél csinálja azt is csak nagyobb sebességről mondjuk 100km/h. Lehet maga a tárcsa, csak annyira nem veszélyes az ütése és kisebb sebességnél nem jön ki. Nyilván ezt órával lehet majd ellenőrizni.
Ha ez nem jön be akkor én is valamelyik lengokar szilentre tippelek, lehet már kicsit elfáradt és nem túl feszes így fékezésnél megrázza az erőhatas miatt. Bár kopogni nem kopog.
-
Ganz-[HUN]
addikt
2.3 biturbo létezik? Valami biturbo izom mastert behoztak hogy nincs ereje. A szerelők elszenvedtek vele fél napot de a rohadt életbe minden működik. Után hozták hozzánk a cotech műhelybe és ott elmentünk a próba körre. Nekem volt a feladatom hogy lessen a turbó nyomás, és hasonlítsam össze a valós, és a várt nyomást. Majdnem tökéletes az egyezés, de az autó nem megy. Utána beugrott a mesteremnek: eco gomb. Megnyomtuk, és megindult az autó. Ennyi volt a baja
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
#89309696
törölt tag
Ez is beletol az ülésbe meg az a dízelhang annyira szexi ahogy padlón morog, de azért érezni, hogy fél megyének elegendő levegőt kell tolnia maga előtt, meg a háta mögött örvénylik, főleg nagyobb tempónál. Kajak ebbe még élvezem a kéziváltót is, bár azért az automatát jobban csipáznám, mégha csak robotizált kézi is.
Felkerült a maradék farkasos matricámból kettő hátra, hogy lássák ki előzte meg őket, ez növeli a nyomatékot, úgyhogy ma már jóval több autót kúpoltam, mint előző napokban. Kell is, mert a klíma az csuma maxon megy, amíg nincsenek jégcsapok a szélvédőn addig meleg van, északi vérem van, ez van.Amúgy semmi extra, a max tempóm egyszer volt 108. Simán csak annyi a bámészkodó turista nyaranta akik hatvannal totyognak az egyenes úton, hogy én azt nem bírom kivárni. Mindenkinek így a jobb, én tudok menni, ők meg nyugodtan tudnak nézelődni.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
és LamerGyuri... Köszi! Én is erre jutottam. Papirokban 195/65 R15 van írva.
Találtam jó felniket és arra akarok gumikat. Kicsit feldobja a kocsit.1 hónapja vettem. 1.6 16V 219 100km, Nem cigis, kívül bévül tip-top. Motorban cserélve vezérlés, görgők, olaj, összes szűrő, összes fék. 1700€ + 66€ bejelentés + 70€ biztosítás!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
rob210
Topikgazda
Laguna M9R 2.0 dci gyári légtömegmérő:
8200280065Viszont a hibát nem biztos, hogy a légtömegmérő okozza.
Élőadatos diaggal kéne menni pár kört, ha gázadásra szépen változik az értéke, akkor nem a légtömegmérő a hibás, hanem inkább az EGR kokszolódik, vagy a turbónyomás nem jön meg időben.Mindnképpen diagot javaslok, cserebere előtt
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
Pedig a Lagunád már vagy másfél-két évvel a váltás utáni, nem?
Én még egy fékbetétet sem mertem lerendelni anélkül, hogy bent lévőt megnéztem volna...
A termosztát is létezik 2 és 4 tüskés csatlakozóval, azt is inkább széthúztam, mielőtt megrendeltem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
Ne hidd, hogy ezt a franciák találták ki.
Vw polonál 3 féle olajszűrő.
Toyota 4 féle féltengelycsukló.
A mienkben pl. Jobb oldalt 25 fogas corolla verso, bal oldalt 26 fogas avensis t25 csukló van gyárilag. Fiatnál pl. Kipufogódob , egr szelep etc.
Szóval ez nem a franciák kiváltságaRenault power
-
-
2 éves akku az lópikula, ott valami meríthet szerintem, vagy nem tölt vissza eleget emellett. (meg írod, hogy ilyenkor ment tönkre, ha a korára gondolsz, az nagyon kevés, mert gondolom nem arra gondoltál, hogy szeptemberben merült le eddig mindig).
Célszerű 1 bikakábel beszerzése, és 1 másik akku, akár ez is jó lesz feltöltve, ha nem akku baja van (ilyen esetben rákötöd, indítasz, és mész). Vagy ha van másik autós akit meg tudsz kérni, akkor is a bikakábel legyen meg neked. -
lsebestyen
addikt
Off topikos verda az esetek többségében pár kilométerre van csak használva, ~1.5 havonta fel van rakva töltőre (Lidl-s töltő, 5A), legalább 8 órát mindig tölt rajta. Eddig általában 2.5-3 évet bírt egy akku, kíváncsi leszek így mennyit fog bírni.
Ma hajnalban még Bp-en is 3 fok volt, lehet ez is közrejátszott.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
A tiédben is van ESM? Ha igen, akkor nem olyan egyszerű kimérni, mert időnként direkt nem tölt!
Rátölt jó nagy árammal, majd menet közben meríti, majd egy idő után újból tölti nagy árammal.
Én egy időben folyamatosan mértem a feszt menet közben, direktben az aksin mérve. Volt, hogy valami 10,9V-ra is lement. Persze, mert épp vett ki belőle mondjuk 50Ampert a rendszer.
Ezt a használatot kb. csak a gyári aksik bírják sokáig, amik erre vannak gyártva.
Ha épp akkor állsz le vele, amikor le van merítve, akkor cumi. Nekem álló autónál gyakran lement még akár 12,3V alá is!
Kikapcsoltam ezt a xart, egyből fixen 12,6V felett van álláskor is az aksi.
+ ha az ESM-et kikapcsolod, akkor mehet bele sima aksi is.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Somatom
veterán
Nem reális. Az önindító attól szokott nehezen forgatni, hogy elkoptak a bronzkeféi és már csak kettő érintkezik a négyből, ezáltal fele teljesítményre képes. De, ez nem okoz 10,5 Voltos akkufeszültség zuhanást. Ha egyáltalán nem forgat, akkor meg pláne nem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Pedig egyszerű a magyarázat. Először a bendix tekercse húz be, ami egyrészt rátolja az önindító fogaskerekét a koszorúra, másrészt összezár két combos érintkezőt, amiken átmegy a nagy áram az önindító forgatásához. Első két próbálkozásra behúzott a bendix és az önindító terhelésétől zuhant le 6 Voltra a feszültség. Harmadikra már nem volt ennyi kraft az akkuban, már a bendix sem tudott behúzni, így csak annak a tekercse terhelte az akkut, ezért volt 8-10 Volt. Tipikus cellazárlatos akku jelenség.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
Egy még jó, de csak lemerült aksit a mezei töltők 3 óra alatt nem töltenek fel.
Az okostöltő is gyakran csak okoskodó...Faternak is ezt csinálta, feltöltés után 1-2x beindította, de hosszabb állás után már nem. Neki aksicsere volt.
Pontosan milyen aksi is van benne?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Amit forceberg ír az sajnos a merő valóság.
Ez egy töltés vezérlő software.
Aki teheti mindenki kikapcsoltatja a kocsiban.
Főleg a dcikben van, nem is értem miért és minek.
Gondolom, hogy a drágább aksit el leheessen adni.
A start stopos meg még cifrább, ott BME kódot is kell már programozni.
Egyszóval vedd a gyárit vagy a gyárival azonos értékűt!!Az exide amúgy is egy hulladék és még nem is volt típusazonos
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Somatom
veterán
Szerintem forceberg keveri az ESM -et az intelligens töltéssel.
Az ESM (Engine Start Modul) a start/stop rendszert jelenti. Ha ez aktív, akkor ehhez való akku kell.
A normál töltés állandó 14V körüli értéken üzemel. Csakhogy ez nem ideális az akku élettartama szempontjából. Az intelligens töltés hagyja merülni az akkut, majd rátölt.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
longwild
aktív tag
Lemezfelni, gyári.
Soha nincs semmi rázás a kormanymuvon, meg fekezes kozben sem. Egyenesen fut az autó (szintén tavasszal volt futomuallitason).Fektavon viszont bologatos a megallas. Nem rangat jobbra vagy balra, hanem az egyenes vonalu lassulasban olykor mintha valaki hatulrol megrugna az autot.
szoftver szakmabeli && Beverly250