- Konzolokról KULTURÁLT módon
- World of Tanks - MMO
- Xbox Series X|S
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Bestbuy játékok
- Fallout 76
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #70438 üzenetére
Szia, a kormányt én bőröztetném.
Ilyesmire ŐT szokták ajánlani Bp.-en. Meg kell kérdezni, hogy tetőkárpittal is foglalkozik-e.A többiről nem kívánok nyilatkozni. (én személyszerint mindenből gyárit vennék a sokak által kritizált és sokak által preferált lengyel oldalról)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Egy dolog hiányzott az autóból, amióta megvettem: az ülésfűtés.
Végre ma pótolva lett, profin beszerelték.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz MC Pite #70482 üzenetére
Érdekes, pedig elvileg ugyan az a technika, mint a laguna 3-nál.
Lagunánál nem látja az újat, szépen, kerekenként fel kell éleszteni a szenzorokat, majd hozzátanítani az autóhoz.Eleve, ha automatikus lenne, honnan tudná az ecu, hogy melyik-melyik kerék?
Vagy a tiéden valami másféle a technika.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz #89309696 #70486 üzenetére
Két szett kereket lehet elmenteni (8db), télinek és nyárinak hívja a diag is.
Viszont minden egyes szenzornak van egy címe/sorszáma (olyasmi, mint a hálózatoknál a mac adress). Tehát nem tud bármilyen egyéb szenzort önmagától betanulni.
A címe szerint kell hozzárendelni egyesével:
nyári JE
nyári JH
nyári BE
nyári BH
stb. ....A diag szoftvere (új, vagy még az autóhoz nem használt szenzoroknál) szépen egyesével, megjelölve (je, be, stb....) kéri, hogy a megfelelő eszközzel aktiváld a szenzorokat.
No, ezután következő évben már valóban semmit nem kellet csinálnom, csak felraktam a nyári kerekeket (természetesen mindegyiket az előző évben feltanított helyre) és onnantól párszáz méter után szépen felismerte mind a négy szenzort.
2012 laguna 3-nál biztosan ilyen.
Ez a hozzávaló (nemtom a megane 3-ban milyen a rendszer, én az thittem ugyanez)mod.: közben meglestem, ez való megane 3-hoz is.
Akkor nemtom a kollégánál ez hogyan működhet...ez csak akkor működik, ha már korábban ezek a konkrét szenzorok hozzá voltak adva, egyébként nem tudja az uhc hova címezni, ergó nem is a valós kereket mutatná. (ebben renault szervizes ismerős is megerősített, hogy a renault nem tanul semmit magától, hanem egyesével kell felvinni, sőt külön cucc kell a szenzorok felélesztéséhez/aktiválásához)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz MC Pite #70482 üzenetére
Megane hogy mutatja a nyomást, az is kerekenként kiírva??
pl.: nemrég a hátsókat előre raktam (kopásból kifolyólag). Viszont ezt az autó nem tudja, honnan is tudná, így a hátsóhoz írja, hogy felfújtam 2.7-re. Én viszont tudom, hogy ezek a kerekek elől vannak.
Diagon így néz ki, itt lehet egyesével megadni az ID-ket (szenzorokhoz) és akkor hozzárakni a nyári vagy téli szetthez, a megfelelő helyre:
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #70526 üzenetére
Számomra ez még mindíg érthetetlen.
Én gyári szenzort vettem, volt üres hely és bármennyit mentem vele, meg sem nyikkant (fel kellett éleszteni a szenzorokat). - ezt két módon lehet:
1, a hozzá való eszközzel
2, defekt szimulációval
A másik dolog, hogy a computer nem fogja tudni, hogy melyik szenzor hol van, ezt csak programozással lehet elérni.
Teljes képzavarban vagyok...
Nekem amit feltanítottak 2 éve: je, be, jh, bh --> ha azokat nem a megjelölt helyre rakom, akkor is az eredetilg feltanított helyen mutatja, hiába megyek bármennyi kilómétert, nem fog az aktuális kerékhez átvándorolni.
Pontosan ezért is adnak a gyári szenzorhoz 4db színes gumigyűrűt, hogy megtudd jelölni, melyik szenzor - melyik helyhez lett feltanítva, hogy következő szezonban ugyan oda tedd vissza.Mondjuk ami biztos, hogy nálam a menüben semmilyen resetelés funkció nincs.
Lehet az újabb modelleknél már van valami varia, hogy egyszerűbben működjön...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz MC Pite #70503 üzenetére
Basszus, most látom, hogy nemtudtunk szövegérteni
Akkor még egyszer.
17es szettel vettem az autót (19,7kg).
Tanítattam hozzá a 16osokat(19,0kg), de a tanítás után egy napig a 17es volt még fenn, addig azt mutatta, csere után a 16ost.
Így rendben van, akkor ugyan arról beszélünk.Természetesen, ha már egyszer az életben fel volt tanítva, akkor bármikor felrakod az autóra, pár10m után felismeri.
Ez így rendben van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #70652 üzenetére
Pl, tpms rendszert abszolút nem. Kéziféket tesztelni lehet, állítani nem. Műszeregységet, asszem tesztelni tud, viszont ott állítani/aktiválni/tiltani semmit. Ablaktörlőt sem látja.
Most hirtelen ennyi.Jah viszont pl. a 4kerék kormányzásról elég sokmindent lát, tud tesztelni, meg lehet aktiválni/deaktiválni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Srácok, kb. egy féléve felvetődött az abrakpriccoló fúvókák kérdése. (nem találom)
Asszem valami opel vivaro, vagy hasonlóét linkelte valaki, ami a laguna 3-al kompatibilis, és porlasztva fújja a folyadékot.
Nem emlékszik valaki a szikkszámra, vagy autóra, hogy eredetileg mire való?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz LamerGyuri #70795 üzenetére
Nincs más kép. De megnéztük hátulról, meg felülről is, a sárvédő felé ér.
Gumi, 245/35 vagy 245/40 lesz.
Annyira nem vészes.
Az utak nálunk is sz@rok, de ez van. Sőt majd még tavasszal jön a - 3 cm is“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz LamerGyuri #70801 üzenetére
Hát, nem tudom, amit néztem a lagunához, az öregisten meg nem mondja, hogy nem gyári. [link]
A megane alatt piros FK rugó volt, azt sem húzták meg.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz Csatravi #70804 üzenetére
Hát, igen, így nagy hazárdőr "mindenki".
Mert ugye felninél a szélesség és et számnak is stimmelni kell (sőt agyméret), így akinek nem gyári felnije van, az nagy eséllyel bűnöző.
Amíg az utólagos xenonos, piros indexes, rommá rohadt, és egyéb, ténylegesen műszakilag alkalmatlan járművek simán kapják a műszakit, addig a nem gyári, de váltóméretet teljesítő kerekemmel nem érzem át a problémát.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Csak tipp, de nálam megane2-nél az elhalálozó generátor miatt jöttek, ezek a kísértetiesen hasonló problémák.
Ez a légzsák/abs/serv. stb. azért jön elő, mert ugye nincs meg a működésükhöz a megfelelő áramerősség és dobálják be a hibát.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz #89309696 #71219 üzenetére
Az olcsó helyeken univerzálisat fognak feltenni
Én annó eléggé körbejártam ezt a chipes témát.
IInkább úgy fogalmaznék, ha egy cég befutott, ismert, akkor pofátlanul elkér 2-3x-os árat. Ennyi...Pl. az egyik nagyobb cég valami 150 + 20k szerelésért írta volna (talán benne volt a pados mérés is), merthogy az edc17 vezérlő obd-n nem írható, forrasztani kell.
Aztán klubos berkekben ajánlottak 2 céget (versenyre is építenek/írnak autókat, sok renault klubos megfordult már náluk pozitív tapasztalatokkal). Mindketten 60k körüli összeget kértek, előte/utána pados mérés és ott helyben írta a programot (jó fél/háromnegyed óra), majd obd-n fellökte... Innentől döntse el mindenki, hogy pl. az ATC bő kétszeres ára megéri-e.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #71422 üzenetére
Pollenszűrőre egy tipp:
A lagunánál 2db-ból áll, kissé nehézkes a berakása, illetve ha nem pontos a méret, akkor csal szívás van vele.
Eddig egy márka vált be tökéletesen:
Würtemberg, csak ajánlani tudom, lagunához 4k körül van a szenes.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz LamerGyuri #71523 üzenetére
Lehet ez a korral jár, de az automata nekem is nagyon bejön.
Múlt héten pár napig volt nálam egy dsg octavia, hát bizony nagyon megtudnám szokni.Sőt annyira megtetszett, hogy a következő autómnál (bár nemtudom mikor lesz ilyen), ez szempont lesz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #71518 üzenetére
Laguna 3 futóművet mennyire ismered?
Van valami tompa (nem is fémes) koppanó hang, az úthibákkal függ össze, bal előről hallom, de nem függ össze azzal, ha kerékkel valamibe belemegyek, függetlenül jön elő.
A futóművem feszes, ránézésre nincs kínja (most kerékcserénél, amit lehetett meglestem).Viszont ha jobbra kanyarodok, vagy teljesen kitekerem jobbra a kormányt, akkor fémes kotyogó hang jön bal előről és a kormányon is érzem "visszaüt".
Így látatlanban megbíztattak egy kormánymű problémával....jövőhéten lesz időm szerelőhöz vinni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- YouTube
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- VoLTE/VoWiFi
- Motorolaj és szűrő topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen