-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
francia sziv van benne psa 2.0hdi 140lovasat kell venni sokaig halas lesz vagy a 2.2 is jo valasztas. Az viszont sajnos teny hogy hatalmas auto,utalom a fordokat de ezt az egy gepuket meg en is szivesen vennem jol sikerult nagyon nem hiaba veszik mint a cukrot pl a cegek
-
Doki16
addikt
Hogy lehet izzítani a kocsival? Nekem az m3-nál nincs olyan, hogy gyújtás és izzít. Csak akkor kezdi el ha már megnyomom a gombot, de akkor azzal már indul is motor. Pedig jó lenne ha tudnék én izzítani 2-3-at, mert elég nyögvenyelősen indult ma is. Mondjuk én tudom, hogy valamelyik gyertya nem jó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacy6
senior tag
Hát ez tényleg elég érdekes.
Fogalmam sincs hogy mi lehet a gond.
Szerintem nincs rossz áron, szóval biztosan voltak akik megnézték, de lehetett valami ott amit észrevettek és nem vették meg. Turbó körüli olajfolyás ami veszélyes, vagy ha haldoklik a kettős tömegű lendkerék. Az is előfordulhat, hogy gyaníthatóan több km van benne az autóban, de ez mindig kérdéses.
Elképzelhető szerintetek, hogy egyik sem csak ennyiért nincs rá kereslet?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Nincs benne részecskeszűrő. Ha jól tudom ez inkább áldás a mai világba.
(#41440) Pecc: Köszi, szeretem is nagyon. Mondjuk az első autóját szerintem mindenki szereti
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
tresh
addikt
Tartós 200lóhoz nem elég csak a chipsz 2.0 dci esetén se
(ha nem a 175 lovasat nézed alapból) . Ettől függetlenül nekem se a benzinnel se a dízellel nincs bajom,de ha állatkondi szeretnék akkor csak a turbó benzin. Amúgy ha pl most kéne autót vennem ritka nagy szarban lennék hogy mit lenne érdemes választani. Mindig gondolkodok hogy jó lenne újra fancia autózni egy rönyó személyébe de ötletem sincs mi lenne a befutó. Céges gépem egy 2007-es face-es m2 kacsaseggű 1.5 dci "106 lovas vadállat
" Szeretem mert visz A-ból B-be de nekem nagyon unalmas, a motor karakterisztikája se tetszik, a váltórudazatától rosszul vagyok (hosszú kényelmetlenül magas). Ettől függetlenül egy igazi kis igásló és városba se eszi le a gatyám 5-5,6 között járok vele. De saját autónak nem kéne. Laguna 2 faceliftes elégé bejön de rengeteg a rom belőle most meg nincs időm kimenni körbenézni mi a helyzet a kinti piacokon.
-
tresh
addikt
Azért én bele néznék abba a blokkba. Kétlem hogy ennyi puffer lenne alapjáraton a blokkba módosítások nélkül. Ha 131 lóról megírták 200-ra (szkeptikus vagyok) akkor közel 50-55%-os teljesítmény növekedésről beszélünk, úgy hogy semmihez se nyúltak , turbó,porlasztok,hűtés,turbó. Ez csak azért lenne érdekes mert a 1.9 Tdi /pd-k se bírnak alapból ekkora nyúzást max két sarokig pedig híresen túl lettek anno méretezve.
175 ló chip nincs mod [link]
131 ló chip nincs mod [link]Mindegy majd ha lesz alkalmam belekukkantok egy 175 lovasba is
-
tresh
addikt
&Doki16:
Előzmény:
Autó másodszor is hajtókarcsapágyas lett hála a pékeknek akik csinálták anno a kocsit. Majd szintén ehhez a pékekhez ment a gép és darabokra szedték kérés nélkül ( konkrétan mikor kimentem megnézni az autó fele hiányzott a motor darabokba stb stb) Eldurrant az agyam és mondtam nekik 1 napjuk van hogy az autó össze alkatrésze itt legyen vagy vettek egy darabokba lévő meganet.
Lényeg hívtam a rönós havert aki ebben profi és úgy kapta meg a kocsit hogy trailer lerakta a ház elé, motor a csomagtartóba váltostul darabokba (csavarokra szétszedve értsd). A blokk szét volt rohadva mert az előző balfaszok kint tárolták az udvaron. Na ezt rakta össze kb 350k ból. De ha én nekem kellett volna evvel szopni akkor szerintem x2 őt mondok. Amiket csinált komplett blokk test felújítás,(csak a gépműhely 60k volt gondolhatod milyen állapotba lehetett) főtengely köszörülés, új hajtókarcsapágyak, új (bontott gyári hajtókarok) első futómű, bölcső csere és a többi ehhez tartozó sallang.
-
FerNandor
őstag
Hát azért az elég szomorú. Az oké, hogy, hogy az 1.9et levaltja, de azért a 2.0dci az 2.0dci akkor is... Biztos durva lehet az 1.6 is, fogyasztásban is. De szerintem hagyhatnák a 2.0-át...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
angyalpc2
aktív tag
Sziasztok
Van egy kazettás rádióm a fapados 2006/03-as MK2-es cliómban (a kijelző a rádión van nem a műszerfalon a levegő befúvoknál.)
AUX bemenetet gondoltam, hogy rákötök, aztán MP3-at hallgatok róla...stb...
Ki is vettem, de ott nincs AUX csati. Pedig az előlapra az van írva, hogy Update list
Pedig a netes leírásokra ízt írták hogy az update listások pont hogy jók!Viszont észrevettem, hogy valójában a csati kialakítás, elhelyezés, nekem olyan mint a Tuner list-eseké...
Egyszerűen nem értem.
Az elején a felirat Update list, az áramkör meg Tuner list? Hogy a pí-be lehet ez?Most ha jól értem, akkor esélyem sincs AUX-ot bekötni?
A Rádió cikkszáma: 8200444075T Gyártmány: Philips
Netes kép:
Tudna valaki segíteni?
Köszi -
angyalpc2
aktív tag
Hát most egy FM transmittert próbálgatok, majd egy kazettásat is kipróbálok
...de nem jó ez így sehogy...
A zenét ilyenkor nem tudom megállítani,vagy a szám címet, nem írja ki.Valszeg a hardver Tuner listás, de a SW-eresen fel lehet Update listáztatni(gyárilag). És ezért is kapta meg a feliratot. Mert hogy a neten látni Csak Tuner listás felirattal és gombbal is! (CD változat dettó)
Lásd kép:Eszméletlen micsoda kavarás van a Renault rádiók terén (ezernyi cikkszám és változat/funkció)
Pedig amennyire bele lehetett ásni magam, beleástam, de még most se látok tisztán.Az is érdekes hogy a neten 22DC229/62 néven fut ez a rádió , a sajátomon viszont nincs ilyen felirat csak a cikkszám: 8200444075
Sajnos a középszürke előlapos CD +kijelzősből talán, ha 1-2-őt láttam eladót. Ritka mint a fehér holló 22DC239/62
(vagy fekete Kangoo-s vagy a Twingó világos szürke van)
Ilyen kéne:Vehetnék Sony-t vagy más csicsa-micsa gics MP3 modern CD-s rádiót, de pont azért tartok ki a gyárinál mert nem bírom a ezt a villodzó "kínai" gagyit...másrészt a kormány távvezérlő se működne.
Erről mi a véleményetek? működhet nálam is?
[link]Csak hát ugye marha drága és akkor is csak egy kazettásom marad.
A legjobb megoldás a CD-s kijelzős lenne, de abból meg kb nincs (még ez a legkisebb kompromiszumos..mert akkor Írok CD-ket.)Esetleg Dácia rádió kompatibilis vagy azzá tehető lenne a Clióba?
+1
Ha esetleg nézett valaki Dél-amerikai Clio Mio-t abban egész faszányos rádió van: csak hát ugye a csatlakozó..meg nem tudni, hogy az FM frekvenciák is hogy jönnek be:[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Nekem hasonlókat csinált múlt héten. Akkor kaptam az újabb akksit, és szarul rakták rá a sarut és félig lejött róla...
Elég érdekes, reméljük nem komoly.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Köszi. Hamarosan ránézek. Milyen csatlakozó az amúgy? Nem szoktak csak úgy szétszedhetők lenni Hogy lehet szétszedni? van valami trükkje?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Gumi új, felni jó, ősz legvégén ment fel rá ez a gumi. Nyárival is ugyanígy elhuz balra. Mindkét Renault 16" alu.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Sgt. Chris
aktív tag
El vagyok keseredve...
Pedig egy jó kis USB, vagy mobiltelefonos csatlakozás, ami kombinálható a kormányvezérléssel lenne a non plus ultra, amire vágyok.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Sgt. Chris
aktív tag
Ahogy elnézem az update list-re csak simán rá kell dugni a zöld csatlakozós kábelt (a Megane-omban így volt legalábbis), hiszen ott megvan az AUX IN csatlakozó ajzat, míg a tuner listnél a kék csatlakozó kell, ami meg a CD-tár bemenete (?), így ott kell valami fordító/átalakító, hogy kezelni tudja, ezért a bonyolultabb felépítés, meg a magasabb ár.
Vagy legalábbis a délután egy részében rácuppantam erre a témára és nekem ez jött le belőle...
Apropó...valami olcsóbb rövid kis botantennát tudtok ajánlani? (Amivel nem lesz túl nagy a jelvesztés) Mert a gyári túl hosszú és hozzáér a mélygarázs plafonján a különféle csövekhez, ami haladáskor még nem is annyira érdekes, de tolatáskor félek, hogy elkapok egyet és visszahajtja az egészet a tetőlemezzel együtt
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
AMD Power
titán
Ez már csak holnap reggel derül majd ki.... ha csökkent a fékfolyadék akkor valahol "ereszt" szegény. 1-2 éves fékfolyadéknak szinte 100% ,hogy jónak kéne lennie még. Feltéve ha nem mentél 2 év alatt 80.000km-t.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
rob210
Topikgazda
ha pumpálásra keményedik és nem tartja meg akkor akár rásegítő is lehet, de szerintem csak a munkahengernél valamelyik karmantyú adhatta meg magát.
A folyadék szint hogyléte után okosabbak leszünk.Nekem a bal hátsó munkahengerem könnyezett, kicseréltem most f@sza megint minden.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
ez két esetben lehet ha elenged a vákuum rásegítő, vagy ha levegős a rendszer amire te is tippeltél.
Ez a levegősödés két féle képen lehet, sz@r folyadék amit írtál, vagy a tömítetlenség miatt.
Ez akár a tartály kupakja miatt is lehet.
Érdemes szerezni egy segítőt és a motortérben átnézni mindent amikor elkezdi engedni befelé a pedált.
Ha valahol sziszeg esetleg a tartályban megjelenik légbuborék akkor tudod merre indulj.Renault power
-
just
aktív tag
Szia, csak pozitiv tapasztalatom van vele kapcsolatban.
Kuplungon kivül nem kellett cserélni semmit, elvileg erősitettet vettem bele, de sem a szerelőm sem én nem láttunk különbséget látszólag.
Eddig birja a terhelést, ha egyszer Cegléd felé jársz akkor szólj és megmutatom/kipróbáljuk! Fogyasztásom hosszútávon 6-6.5 liter, sok kicsi táv várossal fűszerezve pedig 7.5! Ezek még lentebb vihetőek, nekem nehéz a talpam.Two things what i hate. People that can't count...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA