Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jimmy8

    senior tag

    Sziasztok! kb 8 éve vagyok a pannonnál előfizető, az utóbbi 3 évben 2 előfizetés is van a nevemen. Egyszerűen vicces, ahogyan a "régi" ügyfelekhez viszonyulnak. Utoljára 3 éve vásároltam készüléket náluk.

    Az első kérdésem ma az volt a helyi irodában (megyeszékhely, sétáló utca) dolgozó ügyfélszolgálatos hölgyhöz, hogy lejárt a hűségszerződésem, szeretném függetleníttetni a telefonomat.
    Erre ő azt mondja: ilyen a pannon nem csinál. Mondom neki:biztos ez?, mert a többi szolgáltató csinál, mire ő: biztosan nem csinálnak ilyet :-))
    Ehhez kérdésemre most megkaptam a választ feljebb néhány hozzászólással. Tehát mégiscsak csinálnak ilyet, csak kicsit borsos áron... A többi szolgáltató ebben is olcsóbb...

    Egyébként ha lejárt a két év, akkor nem függetleníttethetem bárhol jogszerűen? ekkor már az enyém a telefon és azt csinálok vele amit akarok, vagy nem?

    A másik dolog: "prémium ügyfél" vagyok így kaptam egy "kedvezményes" készülék ajánlatot tartalmazó listát. Kértem mellé egy olyan készüléklistát is, amiben az új előfizetők által fizetendő készülékárak voltak. Érdekes módon a két lista árban egyezett....
    Annyi a kedvezményem, hogy a számláim alapján kapnék belőle kb. 2500ft kedvezményt. Hűűű!!!
    Persze a 10eFt-os készülékbeszámítást csak új ügyfelek vehetik igénybe.
    Mondom a hölgynek, ha lemondom mindkét előfizetésem és kötök egy újat, akkor igénybe vehetem a 10e Ft-os kedvezményt? Erre ő igennel felelt. Tehát viszonylag régi előfizetőként drágábban tudok készüléket vásárolni, mint az új előfizető.
    Gratula Pannon! Igaz neki az új előfizetők a fontosak, de így még a régiek is el fognak menni....

    Érdekes a szolgáltatók megoszlása is a lakosság között. Az én ismerőseim (és megkérdeztem tőlük, náluk is közel hasonló az arány) 80% t-mobilos, ill. az általam és általuk ismert céges mobilok 70-80%-a is t-mobilos. Hol is van az a sok pannonos előfizető?

    A Vodafone különböző kedvezményeket ajánl fel az előfizetőnek, ha az fel akarja mondani az előfizetését. A Pannon símán elenged és kész.
    Tudom nem telefonálok sokat havonta (a két szám számlája összesen kb. 6-7eFt), de gondolom sok kicsi sokra megy.
    Ezeket az észrevételeket, nem a Pannon ellen teszem, hanem építő szándékkal. A szolgáltatásaikkal és a hálózatával meg vagyok elégedve, de úgy látom ilyen hozzáállással már nem sokáig lesz a három (nemsokára talán négy) piaci szereplő egyike...

    [ Szerkesztve ]

  • Jimmy8

    senior tag

    válasz myk74 #3391 üzenetére

    Várjunk meg egy bennfentest (pl Viktor:-))). Lehet csak az általam kérdezett ügyfélszolgálatos csaj nem volt a toppon.
    Így visszaolvasva, volt akinek be sem kellett vinnie a mobilt (mert már előfizető volt), így is megkapta a kedvezményt.
    Most akkor hogy is van?

  • Jimmy8

    senior tag

    válasz myk74 #3391 üzenetére

    Most bementem egy másik helyi képviseletbe. Az itteni információim: "régi" ügyfélként valóban nem lehet igénybe venni a -10000e Ft akciót, de (mivel két előfizetésem van) ha az egyiket visszamondom, majd megkötöm újra, akkor már lehet...
    Igaz akkor megszűnik a "Prémium "ügyfél besorolás erre a számra, de mivel nem beszélek sokat, így nincs is sok előnye...

    Telefont pedig bármilyet be lehet vinni (nem muszály pannonos), csak az IMEI számnak kell beazonosíthatónak lennie...

    Nem akarom elkiabálni, de így: 29900Ft előfizuval a kinézett telefon. ebből lejön 10000Ft, (illetve a mostani telefonomat (k750i) is talán el tudom adni kb 8e ft-ért) esetleg még kapok hozzá egy praktikum kártyát X forinttal, így már nem is olyan rossz az ajánlat. :R

    Tehát a csúnya szavak visszaszívva :DD :DD

    [ Szerkesztve ]

  • Jimmy8

    senior tag

    válasz Jimmy8 #3402 üzenetére

    Megvan az új előfizetés + egy C702 19900Ft-ért. Praktikum kártya nem járt hozzá ajándékba :( , de azért így is meg vagyok elégedve.

Új hozzászólás Aktív témák