-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz Geller72 #33417 üzenetére
NEM, amikor a PIN kérést kikapcsolod, akkor a régi PIN marad tárolva csak nem kéri bekapcsoláskor.
A PINt a régi PIN megadásával a PIN módosítása menüben tudod változtatni.Olyan nincs, hogy egy SIMen nincs tárolva PIN.
Ha megpróbálod bekapcsolni/módosítani a PINt, akkor ha rosszat adsz meg csak egy üzenet fogad, hogy hibás PIN, majd 3 után letilt.
Ha 2 után beletörődsz, hogy rosszat adtál meg majd egy év múlva újra bekapcsolnád a PIN kérést(tehát a telefont a SIMmel gond nélkül használtad 1 évig), de elrontod, akkor egyből letilt, mivel 2ről 3ra ugrjk a sikertelen számláló.Nálad ez történhetett.
-
dptrsk
addikt
-
dptrsk
addikt
A (gondolom) megemelkedett forgalom miatt, a 1220 tartja az 5perces kapcsolásokat??
Vajon mivel védekezik az NMHHnál a Telenor?
Már időzítettük az emeléseket, s nem tudjuk visszavonni a rendszerben?[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #33696 üzenetére
Remélhetőleg ti az üzletben számítottatok a megemelkedett forgalomra, és az összes pultnál esetleg még 1-2 rögtönzött standdal vártátok az ügyfeleket, mert ez tudható volt előre, hogy ha ilyen NMHH döntés lesz, akkor roham lesz.
Telefonon is illene 200%os kapacitással beállítani és fizetni a munkaerőt, mert ezt a Telenor csinálta meg magának az áremeléssel... -
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #33757 üzenetére
Tegnapelőtt több TV leadta...
Gondolom az hozta meg a kedvet[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Westrndben IS kilóméteres sor állt a Telenor előtt, 1220 összeomlott.
Ebből én azt szűröm le, hogy nem akartak és nem is készültek a rohamra, pedig előre tudni lehetett, hogy hatalmas forgalom lesz a nem elfogadókból...
Csak a hülye akar többet fizetni, ha van kevesebbet fizetek opció is...
Kéne egy hatósági vizsgálat, hogy elég nagy kapacitással dolgoznak-e a rövid határidőre való tekintettel...
Az nonszensz, hogy van 8-9 pult s 2-3 üresen van, s kilóméteres a sor. -
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #33944 üzenetére
Szerintem pedig az lenne a megoldás, ha az ügyfélszolgálat értene a munkájához.
Nem tudom megérteni, miért az a normális, hogy majd utólag jóváírjuk?
NEM, ingyen beaktiválja egy felsőbb vezető, akinek van felelőssége és joga ilyenekhez, és kész.Hibás számla esetén is az lenne a normális, hogy nem ezt ne fizesse be, hanem kivizsgáljuk és 3-7 nap múlva küldünk egy korrigált számlát...
A bevásárlásnál se 30 nap múlva adják vissza a különbözetet, hanem azonnal(sőt van olyan, ahol a dupláját adják vissza tévedés esetén...)Az el nem fogadás is, ha megjelenik az online felületen, akkor (sem)miből állna egy megrendelhető szolgáltatássá alakítani mindenki számára, s akkor 1220 is működött volna és nem lenne akkora sor az üzletekben.
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #33955 üzenetére
A kérdés az miért így működik?
Miért nincs egy jogosult kollega(nem mindenki, hanem csak akinek a felelősségi szintje elég nagy), aki esetleg előre feltölti az x ft-ot, amit a szolgáltatás aktiválásával le is von.Ebben az esetben nekem nem KELL nélkülöznöm az összeget a Telenor hibájából.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #34078 üzenetére
Tehát a pult mögött elrontották neki.
-
dptrsk
addikt
válasz Stunts666 #34221 üzenetére
Családban 2 esetben is előfordult már ez.
Egyikbesetben fél év után jött a végrehajtótól a levél, majd a Telenor elismerte hogy elrontotta s csak a számlát kellett kifizetni.
Másik esetben telefonon kértük, hogy állítsák vissza a Telenor Online felhasználót, hogy befizethessük... -
dptrsk
addikt
Bónusz ajánlat:
Hívás értesítő szolgáltatás díjmentesen 6 hónapig.Most is ingyen van...
-
dptrsk
addikt
válasz Ryder1 #34850 üzenetére
Természetesen tegyél telefonon panaszt, hogy hallgassák vissza, nem ebben egyeztetek meg...
Viktor azért nem nagyon ír, mert szerinte én és több másik fórumtárs csak fikázni járunk ide Telekomos beépített alkalmazottként... Hiába valós a problémánk, szerinte "unalmas" a folyamatosan jelenlevő hibákat hallgatni, hiába nincs kijavítva, beírjuk egyszer, s akkor azzal tudjuk le...
-
dptrsk
addikt
válasz pinnacle #35127 üzenetére
1646forint pont a fogadott és indított hívás összege.607+1039
Így szerintem a netjegy forgalmát levonta a rendszer, azaz 1es zónából volt a netezés.
Azaz a havi számla jelenleg havidíj+1646(+ÁFA?)ft
A manuális választás nem ugurhat vissza automatára, kivéve, ha újraindítjátok a telefont, mert akkor szerintem automatikusan keres hálózatot, míg te be nem avatkozol.
SMS az adott hálózatra történő első fellépéskor jön, ha haza jössz majd ismét kimész, megint jön SMS, de a kinti váltásokkor nem.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
-
dptrsk
addikt
válasz CharlieDrop #35258 üzenetére
Neked nem fogják visszavonni, de ha az aki feltöltötte jelzi a Telenornak, akkor visszakapja, ha tudja bizonylattal vagy valamivel igazolni, vagy ha megteheted tölts fel neki ugyanannyit s meg van oldva.
-
dptrsk
addikt
válasz khorvat #35271 üzenetére
írtam neki, ha teheti akkor ez járható út, viszont ha nekem ez egy elfekvő SIM elérhetés miatt, s évi 3000rel töltöm, nem biztos, hogy áldoznék pl. 10000ret arra, hogy a másiknak feltöltsem, mert elbénázta(pláne, ha 1 hete töltöttem én a 3000ret).
Ha valakinek fontos a feltöltés, akkor utánajár, ha nem, akkor így járt.
Nem kell a szájába rágni, hogy intézkedjen, ha kell neki magától intézkedni fog. -
dptrsk
addikt
válasz szabacsik #35528 üzenetére
A leírásod alapján van 2 mytariff xs csomag 3190ért.
S az egy 40 perc kiegészítővel 3190+1500(80+40 perc + 200mb), a másik pedig 80 perc kiegészítővel 3190+2500(80+80 perc + 200mb). Tehát ezek nem az alap mytariff xs csomagok, hanem van mellettük + kedvezményes perc is. -
dptrsk
addikt
válasz arkone #35942 üzenetére
Tudtommal hordozást csak a tulajdonos kérhet.
Tehát a Telekomnál kell átiratni a számokat az új tulajra, majd dpibe hordozni.
Ez előfizetés esetén 6500foeint/szám a Telekomnál.
Vagy átváltjátok dominora 2700/sim, ami leforgalmazható, s akkor ingyenes az átírás. Majd ezután irány dpibe
Ha anyud nevére viszitek a dpibe nem tudom a telenornál mennyi az átírás. -
dptrsk
addikt
válasz vasi89 #35999 üzenetére
Számlahatáridő+3-4nap(türelmi idő felszólításig)+30nap(felszólítás)(+30nap(ismételt felszólítás)) körülbelül, 60 nap nemfizetés után biztos a készüléket is tiltják, 30 nap után szerintem még csak a SIMet tiltják.
Azért kérnek nagy előleget, mert régen az volt a "divat", hogy utcán felbéreltek (fillérekért) hajléktalanokat, ők bementek kihozták 20ezres díjcsomagra, 0ft-ra a telefont, majd az első havi számlát sem fizették. Ezeket a szolgáltató sehogy nem tudja behajtani... Így, hogy van előleg, már nem akkora "buli" a kereskedőnek.
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #36079 üzenetére
Sajnos ez tényleg rossz/ijesztő...
Esetleg közüzemi számla saját névre és címre vagy vezetékes net/TV számla saját névre és címre, ha első alkalommal vesz készüléket(ha csak SIMet vesz nem kell, ha telefont s nincs neki, akkor jöhet az előleg...), ha 1-2 éve ügyfél s rendesen fizet, mehet a készülék vétel(akár részletre). Ha eddig 2-3 ezreket fizetett havonta, s 1 év után 14ezres csomaggal részletre akar kihozni, azt nem engedném vagy ilyen esetekben jöhet az előleg, mert gyanús..
Sajnos jelenlegi formában nem túl barátságos ez a gyakorlat, de mégis ezt alkalmazzák többen is.
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #36086 üzenetére
Értem, akkor ezekszerint ez az előlegesdi a végső megoldás...
Akkor kéne egy szolgáltatók közötti pozitív lista is, s ha egyik helyen már "bizonyítottál", akkor a másik helyen is pozitivan kezelnek.
Egy részről ez nem érdeke a szolgáltatóknak, mert egyiknek nem érdeke, hogy a másik előnyben részesítse az egyiknél töltött pozitiv múlt miatt
Másrészről viszont a versenyképes ajánlatokkal valóban jó ajánlatot tehet az ügyfélnek, aki esetleg nem tud kifizetni többtízezer kauciót, de becsüleresen fizet. -
dptrsk
addikt
válasz barisj #36116 üzenetére
Egy program nem tudja eldönteni, hogy adott 20/30/70es szám hordozott vagy nem.
Úgy tudom a lekérdezés is limitálva van db/előfizetői telefonszám.
Tehát ha lenne is ilyen program korlátozottan lenne használható.Szerintem érdemes lenne áttérned minden irányba korlátlan csomagra.
-
dptrsk
addikt
A régi MyTelenor valahol elérhető?
Édesapámnak próbálok segíteni számlát befizetni, de csak az előfizetés adatai menüpont működik.
A többinél nagy fehérség vagy behozza egy belső ablakban, hogy újra válasszam ki a számomat, s így lesz dupla-tripla stb. menüsáv. -
dptrsk
addikt
válasz anonymus89 #36430 üzenetére
Ha felhívid a kapcsolattartódat szerintem 2-3 kattintással aktiválni tudja Neked, ha a flotta keretszerződés engedi.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- Milyen monitort vegyek?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EA Sports WRC '23
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Apple AirPods 2 bontatlan 1 év Apple garancia
- ÚJ Playstation 5 FW 5.10 (exploitolható), lemezes
- Assassins Creed THE REBEL COLLECTION ( 2 JÁTÉK ) /// Szinte Új // Számla + Garancia
- AKCIÓ! iPad (9. generációs) Wi-Fi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- 1év garanciával olcsó Irodai mini pc MONITORCENTER
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest