Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darvinya

    titán

    válasz #79335424 #40802 üzenetére

    7 naposnál csak 6. napon enged újra rendelni.

    Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

  • #79335424

    törölt tag

    válasz #79335424 #40802 üzenetére

    Katasztrófa ez a Telenoros ÜFSZ. Tegnap felhívtam őket a problémával. Azt mondta az ember, hogy nem érti, hogy miért dobott hibát a MyTelenor. Ő látja az ajánlatot, és meg is tudná rendelni. Megrendelje? Mondtam, hogy most már hagyja a fenébe. Elsején van a fordulóm, úgyhogy fordulós lemondással kérek 2GB Deezer csomagot (vagyis, 100Ft -ért kapok 2GB -ot arra az egy napra), majd elsejétől kérem a havi 1GB -os csomagot.

    Ma délelőtt 11 -körül nézek egy YT streamet. Eccer csak kimerevedik a kép és ennyi. Hibafeltárás: nuku net. Hívom az ÜFSZ -t. Azt mondja a hölgy, hogy a régi csomagomat deaktiváltta a rendszer (11 -kor???), az új viszont még nem aktiválódott. Na, mondom jól látja, ez a probléma. "Ez nem probléma, mert az ÁSZF szerint 72órát vállalnak a csomagok aktiválására." Viccel, hölgyem? A probléma az, hogy nincs netem. Ha nem lenne probléma, akkor most nem beszélgetnénk. De, számoljunk egy kicsit! Ha minden hónapban türelmesen kivárnám a 72 órát, akkor éves viszonylatban több, mint egy hónapig nem lenne netem, pedig az a hónap is ki van fizetve.
    -De, ez nem így van, mert a gyakorlatban ez nem 72 óra.
    -Nagyszerű! Akkor mennyi? Másképp kérdezve, mikor lesz netem?
    -Azt nem tudom megmondani, mert az ÁSZF szerint 72 óra.........
    Áááááááááá!!!!!
    De, esetleg manuálisan törölheti, és újraaktiválhatja a csomagot. Engedélyezem? Naná, hogy engedélyezem! Kb. egy perc múlva volt netem.
    Nem a problémán húztam fel magam, hanem a hozzáálláson. Hogy lehet erre azt mondani, hogy nincs semmilyen rendszerhiba? Egyáltalán, egy ilyen szolgáltatásnál hogy lehet 72 órás határidőt leírni? Jó, hogy nem 72 napot írnak!

Új hozzászólás Aktív témák