-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Megerősítést szeretnék. Holnap kéne hívnom itthonról német számot. Ezt eddig VOIP -on tettem. Holnap már max. 19Ft/percért hívhatom GSM -en?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ismeri valaki a MyTelenor fejlesztőjét? Érdekelne, hogy ma nem csuklott-e a kedves mamájával együtt. Ugyanis megpróbáltam megtudni a roaming adatmennyiségemet. Volt hosszan lóhere, és kőrözgetés nézegetés,, gorsítótár, majd adattőrlés, SMS kód után újra telefonszám kérés, időtullépés, app bezáródás, stb. Nektek ilyenkor nem ugrik be az a kép, ahogy a fejlesztő és a Telenor illetékese közösen próbálnak a telótokkal belépni az alkalmazásba, ti pedig álltok mögöttük egy 40cm -es fa vonalzóval és minden egyes errornál csaptok egyet a csupasz nyakukra?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Ez a priorizációs infód hasraütés/saját tapasztalat alapú, vagy van hozzá vmi konkrét, hivatalos háttérinfód is? Nem kötözködésből kérdezem, hanem tényleg érdekel, hogy csak mázlim van-e, amiért általában mindenhol jól tudom használni a flottás netemet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #66402 üzenetére
Azt tudom, hogy volt már erről szó (többször is). Csak arra nem emlékszem, hogy ez hivatalos, Telenor kinyilatkoztatáson alapul, vagy belsős infón, vagy csupán fantasy.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #66407 üzenetére
Sztem ez más tészta. Nem láttam a flottás szerződést, de sanszos, hogy abban is van olyan kitétel, hogy a hálózat stabilitásának érdekében a szolgáltató korlátozhat. Ez nem jelent prioritási viszonyt a csomagok között. Ha pedig a hálózat a gyakorlatban nem alkalmas ilyen szabályzásra, akkor pláne csak fantasy a priorizálás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #66503 üzenetére
Miért is? A cél nem az ügyfél kiszolgálása? Ha a függetlenítéshez másik szolgáltatós kártya kell, akkor tartsanak olyan kártyát! A szolgáltató köteles függetleníteni. Attól, hogy ad egy kódot, még nem függetlenítette a készüléket. Ahhoz be is kell pötyögni azt a kódot és a készüléknek el kell fogadnia.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #66510 üzenetére
Nekik nem függetlenítő kód megadási, hanem függetlenítési kötelezettségük van. Attól, hogy egy cetlin kap az ügyfél egy kódot, a készülék nem lesz független.
Egyébként én nem örülök és nem bosszankodok a helyzet miatt. Egyetlen szolgáltató felé sem vállalok hűséget és nem vásárolok szolgáltatós eszközt.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Kispotter #66570 üzenetére
Ma kétszer is előfordult nálam ez a szitu. Telefonos segítséget kértem egy bejelentkezéses probléma miatt. Azt mondja a helpdeskes:
-Mondom, hogy mi a teendője. Lépjen fel webes felületen az oldalunkra és ....
Na, mondom, akkor itt hagyjuk abba ezt a csevegést, mindjárt újrahívom VOIP -on.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #66667 üzenetére
Nem értem ezt a tiltogatósdit. A topikban olvasottak alapján nekem úgy tűnik, hogy a támogatott készülék azt jelenti, hogy a Telenor nem tilt, ezáltal vagy működik rajta a VOLTE, vagy nem. Akkor nem tök mindegy, hogy támogatott egy készülék, vagy nem? Minek korlátoz direkt a Telenor, ha még a támogatottakon sem tudja garantálni a szolgáltatás működőképességét?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz anglergab #66669 üzenetére
Ha ugyanazon a típuson a Telekomnál megy a VOLTE, akkor a Telenornál miért nem? Erre nem az a megoldás, hogy akkor azt a készüléket lehúzzuk a listáról.
Nem arról volt szó, hogy a felhasználók elégedettsége a cél? Attól nem lesz elégedett a felhasználó, hogy a telóját nem támogatottá minősíti a Telenor.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz anglergab #66682 üzenetére
Így van. Ez a Telenor döntése. A mienk pedig a Telenor. Évek óta nem vásárolok szolgáltatós készüléket és természetesen hűséget sem vállalok. Szóval, én már változtatásra kényszerítem a Telenort. Már csak a többi Telenorosnak kell hasonlóan cselekednie.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A szolgáltatók figyelik a piacot, az igényeket és ehhez igazítják a csomagjaikat. A Telenornak egyértelműen az jött le, hogy Magyarországon csökken az igény a mobilinternetre. A reklámai alapján két éve még a korlátlanság volt a minimum, ami járt nekünk, ma meg a 100GB a nagy szám. Ha továbbra is így csökken az igény, akkor hamarosan megint a Nokia 6210i lesz a sláger, a Google, Facebook meg lehúzhatják a rolót.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Depression #66815 üzenetére
Mi áll a számlán? Az, hogy "SIM kártya méretre vágás 500Ft"?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #66820 üzenetére
Pont ezért érdekel, hogy mi áll a számlán.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #66822 üzenetére
Akkor most hogy is van ez? Nem elfogadott eljárás, a Telenor hivatalosan rongálásnak tekinti, de a partnerüzlet megcsinálja és számlát ad a rongálásról? Vagy, ha számla van róla, akkor már nem rongálás? Mi a helyzet azzal, hogy a gyárilag nano kártya vékonyabb, mint a vágott?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #66825 üzenetére
1.: A kártya meghibásodik, az ügyfél visszaviszi, az átvevő meg azt látja, hogy vágott. Kinek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás mi miatt történt?
2.: A vágott kártya nem egyenlő a gyárival. Nekem normált (minit) vágtak mikrora. Célszerszámmal csinálta a csaj, de így is lett pár tizedes eltérés, amitől tűvel kellett kiimátkozni a slotból (nem tálcás volt a teló, hanem fix slotos). Persze, ilyenkor a tűtől sérült (karcolódott) a kártya másik oldala. Ez látható mechanikai elváltozás, de tehetek róla? Minden kártyacserénél el kellett volna vinnem a telót az üzletbe, hogy piszkálják ki a kártyát? A nano esetében pedig alapból adott az méreteltérés, ami komoly galibát okozhat.
Szvsz. ez a vagdosósdi mindenképpen gáz. Partnerüzlet sztem nem végezhetne olyan változtatást, ami nem gyári technológia, vagy azzal egyenértékű. Az meg a Telenor sara, hogy a többi szolgáltatóhoz képest is késve vezette be a 3:1 kártyát. Ezért, kérdés nélkül cserélnie kéne ilyenre a régi SIM -eket, nem vagdosással bohóckodni az ügyfél kockázatára.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #66829 üzenetére
Nem várható el! Az ügyfélnek nem kötelessége tudni azt, hogy a nano SIM vékonyabb. Ő megbízik a partnerüzletben, joggal hiheti azt, hogy a vágással egy, a gyárival megegyező kártyát kap. Gyanútlanul beteszi a tálcába és betolja, még ha kicsit nagyobb erő is kell hozzá. Telónként tök eltérő, hogy milyen erővel kell betolni a tálcát. Szóval, a tálca bemegy. A gond ezután kezdődik. Azt erősen kétlem, hogy a partnerüzlet csont nélkül benyeli a javítási költséget (merthogy ez nem garis javítás). De, ha igen, az ügyfélnek akkor is kellemetlen, mert addig nincs telója. Szóval, ahogy írtam, ez a vagdosósdi mindenképpen gáz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Még egy kis adalék, hogy miért is vágták a kártyámat. Cirka hat éves volt a mini kártyám, amikor tönkrement (dobálni kezdte a hálót). Csere. Rá fél évre vettem új, mikro SIM -es telót. Erre közölték, hogy az a csere már fizetős. Mondtam, hogy ez még alapból sem lenne korrekt, mivel az előző csere meghibásodás miatt történt, de nézzék meg, hogy az előzővel a hat év alatt két cserét spóroltam a szolgáltatónak. Most tényleg ezen kell kukacoskodni?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #66836 üzenetére
Csakhogy a Te eseted más. Nálad a második csere hiba miatt történt. Annál nincs kérdés, ingyen cserélik. Nálam viszont az első történt hiba miatt. De, a rendszerben csak a korábbi csere időpontja számít, az oka nem. A második cserém telóváltás miatt, azaz saját kérésre történt. Belenéztek a gépbe és látták, hogy két éven belül volt kártyacserém, tehát saját kérésre a mostani fizetős. Na? Korrekt?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Na, épp aktuális lett a probléma. Elfüstölt a telóm töltésvezérlője (szó szerint). Elővettem a tartalék telót, ami viszont mikro SIM -es. Szerencsére az egyik slotban bennehagytam azt a közdarabot, amit anno a Telenor boltos csaj kivágott a mini SIM -ből. Beleraktam a nano -t, de bármelyik slotban próbálom, a teló szerint nem jó az illeszkedés. Most két hétig nem fog élni a saját számom és netem is csak a céges tabról lesz. Király! A fórumszabályzat tiltja, hogy leírjam, amit gondolok, de ha itt lenne a Telenor illetékese, akkor a vádirat úgy kezdődne, hogy "erős felindultságból, különös kegyetlenséggel ....."
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz snooze #66840 üzenetére
Ez remek ötlet lenne, ha otthon lennék, vagy épp itt teremne egy adapterbolt. De, erre viszonylag kevés az esélyem Rheinfelden -nél, a svájci határ kamionparkolójában. Amúgy sem túl sok olyan elektronikai áruházról tudok, aminél meg lehet állni egy 40 tonnás szerelvénnyel. De, ha lenne is ilyen, nem valószínű, hogy arra vezényelnek és nyitvatartási időben épp ott vehetném ki a pihenőt, stb., stb. Az az egyetlen reális esélyem, ha egy Autohof shopjában véletlenül találok ilyen adaptert.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz snooze #66844 üzenetére
Közben kitaláltam a tuti megoldást. Holnap délután Thayngen -nél lépek át Németországba. Ha most indulsz, addigra odaérsz. Az kb. 10Km -re van a schaffhauseni vízeséstől. Ott én adok neked egy igazolást, hogy a Telenor viszonteladójának béna vágása miatt kellett kihoznod nekem egy adaptert. Viktor0610 hsz. -eiből az jön le, hogy az ilyesmit meg kell reklamálni és az ilyen esetekben (is) a Telenor ügyfélcentrikus és nagyvonalú. Szóval, az igazolásomra hivatkozva te behajtod a Telenoron az utiköltséget és cserébe ingyen nézhetted meg a vízesést, meg az útba eső látványosságokat (pl. Neuschwanstein, a "Disney kastély", vagy Berchtesgaden, Hitler sasfészke). Sztem tuti bíznisz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #66854 üzenetére
Régebben volt valami világjegy. Az már megszűnt?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz DonMaster #66885 üzenetére
A HD előtt is voltak flottás korlátlan csomagok. Még olcsóbban is, mint a HD. Én havi 5800Ft -ot fizetek két, flottás, korlátlan adatkártyára (fő kártya + megosztó). Ezt a csomagot is a HD előtt szereztem. Ráadásul net apn -es, publikus IP -vel (a HD csomagok online apn -esek és NAT -oltak).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz DonMaster #66926 üzenetére
Nyilván nincs ilyen, mert a HD nem azért született, mert megérte a szolgáltatónak. Ahogy az új tulaj rájött, hogy bepalizták vele, rögtön kivezette. De, egy adatkártyánál nem tök mindegy, hogy közvetlen szolgáltatói, vagy flottás? Én nem érzem hátrányát annak, hogy flottás a kártyám.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Adobe Photoshop
- Arena Breakout: Infinite
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Fűnyíró topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs