Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed_007
aktív tag
Dell monitor javítása kapcsán kihez, melyik szervízhez érdemes fordulni? (Budapesti helyszín a preferált.) A legjobb lenne, ha személyes tapasztal is lenne... :-)
-
Ed_007
aktív tag
Dell monitor szervízelésénél van jó tapasztalatotok? Ha igen, kérem, osszátok meg. :-)
-
Ed_007
aktív tag
A Dell UP3216Q monitoromon van egy függőleges vörös oszlop. Az előző ugyanilyen típusú monitoromon egy garanciaidőben megjelent kék oszlop volt, azt cserélték, de a garanciaidő után kb. fél évvel a cseredarab (a jelenlegi) is elromlott.
A Dell hivatalos javító partnerei azt mondták, ez a monitor nem javítható, a Dell is csak cserélte őket garanciában - no de én már túl vagyok a garancia időszakon.
A Dell maga nem válaszol, hiába írtam "hivatalosan". (Ennyit a Dell támogatásról - egy életre megjegyeztem, hogy Dell terméket ne...)
Jó lenne, ha sikerülne megjavítani, mert egyébként szép, vibrációmentes képe van - és elég drága is volt, nem írnám le; szerintem a vásárlást követően 4 évvel azért működniük kellene a monitoroknak (főleg úgy, hogy ebben még egy év sem volt).
Van ötletetek, hogyan lehetne javítani, kihez érdemes fordulni? -
Ed_007
aktív tag
Küzdök tovább a Dell supporttal. Ritka gennyes megoldásként ha a https://www.dell.com/hu-hu/lp/contact-us oldalon a "Lépjen kapcsolatba velünk" gombra kattintok, majd a "Küldj egy e-mailt nekünk" lehetőséget választom, visszajutok az eredeti oldalra, ahol rányomhatok a "Lépjen kapcsolatba velünk" gombra - és a kör bezárult.
A garancián túli vásárlók ilyen lesz@rását / hülyének nézését nagy cégtől még nem láttam.
Azért is zavar különösen, mert anno a legjobb és ezért a legdrágább monitorukat vásároltam, négy évvel ezelőtti áron 430 ezer HUF-ért. Ez az összeg azért akkor lényegesen többet ért... most meg kaparhatok, hogy emberszámba vegyenek...
-
Ed_007
aktív tag
válasz Ed_007 #24373 üzenetére
Ha már írtam a negatív tapasztalatokról, megírom a pozitívat is.
A Dell végül cserélte a monitort (Dell UP3216Q, négy éves korában), mivel pótalkatrészt nem gyártanak hozzá, ezért javítani sem tudják.
Kaptam egy UP3221Q típusút, ami a specifikáció szerint HDR100-es - kíváncsi leszek, mit tud majd.
Mondjuk a várakozás alatt (fél év volt...) beszereztünk egy 5K-s Lenovot, ami egyébként teszi a dolgát...
Ha csak a lezárást nézem, a Dell korrekten kezelte a helyzetet, köszönet ezért a folyamatban részvevő hölgyeknek és uraknak, mert a pozitív kicsengéshez azért az is kellett, hogy valakik végre érdemben foglalkozzanak az esettel, ne csak lezárják, hogy garanciaidőn túli, így jártál... mint ahogyan a korábbi hibabejelentésünk után történt.
Szóval: köszönet minden normális, korrekten gondokozó Dell support szakembernek.
-
Ed_007
aktív tag
válasz TheProb #24444 üzenetére
Szerintem kérdezz rá. A ticketben biztosan megírták az eset azonosítóját, arra tudsz hivatkozni. (Ha javítás, akkor szerintem valamelyik szakszervízhez irányítanak, de ezt csak érzésre írom; nem hiszem, hogy küldenek UPS-el egy panelt, hogy szereltesd be, ahogy akarod).
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Alienware AW3423DWF (34", OLED, 3440x1440, 165Hz, 0,1ms) Új, Bontatlan!
- Acer Predator XB273U NV Gamer Monitor!27"/2k/Fast IPS/170HZ/1ms/G-sync-Freesync/HDR400/Beszámítás
- LG 32GQ850-B Ultragear 2K QHD 260hz 1ms Nano IPS
- Beszámítás! Acer GN276HL 27 FHD 144Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- 32" LG UltraGear 32GQ850-B Akár 260Hz 2560 1440 IPS 1MS Közel 2 év Gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest