-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47381 üzenetére
Nekem ott (vagy egy kanyarral előbb ) már sikerült teljesen lemenni Na az olyan volt, mintha aknamezőre mentem volna Próbáljatok kevesebb fékkel, inkább lendülettel és nem erőből végigmenni, és nem kanyarban fékezgetni, hanem stabil gázzal menni. De nem akarom a fotelből megszakérteni a dolgot, csak a videón látottak alapján mondom ezt.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mm89
őstag
válasz Something_ #47381 üzenetére
Jó lesz ez!
El kell mennem Kakucsra is, így videón tetszik a pálya vonala, de azt mondják tényleg szar a minősége
Na idén sort kerítek rá
Ti meg ha tehetitek, egyszer Kecsóra menjetek. Szintén hétköznap kell menni, és akkor, ha nincs gokart korlátlanul lehet menni. Azért egy telefon nem árt mielőtt megy az ember, tavaly egyszer lyukra futottunk, mert valami gokart verseny volt...ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47383 üzenetére
Keith Code - Twist of the wrist
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
PoLizei
aktív tag
válasz Something_ #47387 üzenetére
Ott az is szopató lehet, hogy ha ugyanolyan távolságban nézed magad előtt a pályát, ahogy máshol, akkor pont átnézel a kis kanyaron, és kiegyenesíted. Mondom ezt pálya-laikusként
P*L****
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47394 üzenetére
A könyvre
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #47396 üzenetére
Egy kis oktatóanyag Brazíliából [link]
-
FIREBLADE78
addikt
-
Buster17
addikt
válasz Something_ #47421 üzenetére
Még nem mostam ki. Csak felpróbáltam hogy áll. Szerintem kell ilyen feszesnek lennie. Lehet az egyel nagyobb már bő lesz
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #47424 üzenetére
Elvileg 42,viszonylag vékony a lábfejem,tehát nem hinném h 3-as kéne a merev csizmákból,bicajos cipőm is 42-es
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #47430 üzenetére
Állapotot jelzi a zöld illetve sárga ikon? Ezek használtak?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #47436 üzenetére
Köszi,corsa air miben jobb?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #47439 üzenetére
Tehát a corsa jobban megérné?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mm89
őstag
válasz Something_ #47490 üzenetére
Legalább 110zel mentek szerintem. Megelőztek egy kamiont, azok ugye általában 90nel mennek. Elég simán előzik. Ettől még görénység, mert valószínűleg arra vártak, hogy valaki megelőzze őket. (vagy lehet, hogy egyedül ült benne, nem is tudom már)
Egyébként sok a hülye tényleg aki nem meri előzni a rendőrt. Én motorral szoktam, ha még nagyjából beleférek a megengedettbe..[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #47503 üzenetére
Jó ez. Csak linkeket úgy raknám be,hogy egyből továbbítson is az oldalra
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47505 üzenetére
Clover, Caberg, Arai: motoroázis
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #47503 üzenetére
Remek! Úgy látom van némi átfedés, ha nem bánod majd összefésülöm a kettőt.
Viszont lehet féreértettelek/rosszul emlékszem, de védőfelszereléssel kapcsolatos eszmefuttatásról (bukók, protektorok stb.) nem volt szó?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #47503 üzenetére
Macra,GridBelstaff ruházat, Premier sisakok, csizma - Powerbike.hu
Dane, Macna, saját márkás ruházat, Agv, Givi sisakok, csizma, alkatrész - Shox.hu
Ruházat,sisakok. - RMC.hu
Ruházat,sisakok. - Moto.hu
Ruházat, sisakok, alkatrész - Motorstyling.hu
Crossz ruházat, csizma - universalmotor.hu
Alkatrészek, tuning - Ago motors.hu
Ruha,alkatrész, csizma - Bázismotor.hu
Ruha,alkatrész, csizma - Bembomotor.hu
Ruha, alkatrész, Did lánc, sisak - Pinkmotors.hu
Ruházat,sisak, szerviz, alkatrész - Motocafe.hu
Ruházat, sisak, alkatrész - Big bike.huHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #47508 üzenetére
Mea culpa, igazad van, még korábban olvastam és ez a része nem rémlett...
Ettől függetlenül ha valakinek van ingerenciája (Feree13, vagy bárki?) egy kis eszmefuttatásra, akkor szóljatok!Feree13!
És mikor kéred kölcsön, hogy tudjunk egy PH-tesztnapot tartani?FIREBLADE78!
Aki igazán tökös az állja!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mm89
őstag
válasz Something_ #47534 üzenetére
Használtan veszem
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz Something_ #47547 üzenetére
Csizma ügyben egyetértek, inkább a Corsa!
Ruhából pedig jó állapotú használtak vannak 60-90 között (amik újan 150+).Kérdés:
Lábtartóhoz koptató csavart ebayen hogy kéne keresni?ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #47547 üzenetére
Rendben. Akkor marad a corsa. Remélem jó lesz a 42-es,legfeljebb vissza küldöm és bukok kemény 1500 Ft-ot. Göncben nem akarnék más által tele fingorászott és szétizzadt,használtat venni
Mugenből vannak elég faszák,fémes könyökvédővel,nagyobbnak tűnik a térd koptató-védő rész is,mint egy berik. Itt gondolom nagy különbség nincs,hogy 140k egy mugen vagy 150k egy berik.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47559 üzenetére
Egy jó tanács a jövőre nézve: láncolajozás a lánc belső felén történik, ugyanis a forgásnál a centrifugális erő kifelé préseli az anyagot. Másrészt nem a lánc közepét kell fújni a görgőknél, hanem a csapoknál a belső lánc oldalán.
Egyébként meg felesleges ennyit szopni vele, max egy évben egyszer érdemes alaposabban letakarítani. Amennyi pénzt elfújkálsz az ilyen arany árú Motul csodatakonyból, ezzel a sebességgel, addig annak az árából egy új lánc is ki fog jönni már.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #47559 üzenetére
Ahogy már többen is írták a belső felét fújd mert úgyis kicsapódik, de hogy a motor is tiszta maradjon tegyél mögé egy újságot és így nem lesz tiszta láncspray a felni, gumi. Meg ne nyomd be teljesen a spray kupakját csak óvatosan, 1 láncspray egy szezont 6000Km lazán ki szokott bírni. Szóval legalább 6 fújásra elég kell legyen.
Én a hátsó lánckerék előtti részen szoktam fújni és visszafelé forgatom a kereket.
A Motulból nyáron annyira gyorsan elpárolog az oldószer, hogy mire az első lánckerékhez ér már szinte jó is.A mosást meg ecset+ petróval csináld, utána törölgesd át ronggyal és gyorsan kevés lemosóval fújd le a petróleum maradékát mert arra nem tapad a spray.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #47579 üzenetére
A petró nem bántja az o gyűrűket, a féktisztitó viszont igen, azt kerülni kell.
Láncot egy szezonban elég 1-2 alakalommal takaritani, kenni pedig akkor kell amikor kezdenek fényesek lenni a görgők.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #47579 üzenetére
Droidos telóra racechrono progi is simán elég amatőr szinten köridő mérésre szerintem.
A pénzt meg költsd el benyára.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47605 üzenetére
Racechrono baromságokat mér....
Ennyire kezdőként egyébként ne vegyél mér köridőmérőt, mert az időre fogsz menni és nem arra fogsz figyelni, hogy mi a helyes nézés, testtartás, hol kell érinteni a kanyar csúcspontot stb...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #47579 üzenetére
Van, indukcios mychron4 mukodott vele de motoron nem tudom mennyire hasznalhato, gokarton megy rendesen de ott a vevo kb 3-4cm magasan van az aszfalthoz kepest. (Kecskemeten is van)
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47620 üzenetére
Nézd, ha a tükör zavar, akkor a köridőmérő még jobban el fogja vonni a figyelmed, csak másképp. Kezdőként hajlamos az ember hibázni, bármennyire is hidegfejű. ez nem attól függ. Hideg fejjel is lehet rosszul helyezni a testsúlyt vagy korán gázt húzni..de azt csinálsz amit akarsz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47627 üzenetére
Hidd el felesleges még. Majd ha már úgy érzed, hogy nem jutsz előrébb valamiért, akkor jól jöhet egy kamerával karöltve, és akkor ki tudod értékelni, mi a hiba és az mennyi idődbe kerül. Az elején csak fejlődni lehet és fogsz is, teljesen felesleges méregetni, mert valószínűleg még stabil időket sem tudsz menni.
Egyébként én is vettem, de egyelőre nem tudtam használni, mert amikor eringen voltunk nem volt vmiért mérés, aztán el is nyaltam, azóta meg nem voltam pályán. Most meg amilyen formában vagyok nem hiszem, hogy kelleni fog"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz Something_ #47629 üzenetére
Hál istennek az utóbbi 5 évben sose jött be az időjárás jelentés, én most hétvégére pl már jó időt várok
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47629 üzenetére
Múlt héten elkezdtem, rendszámos robogóval Az ér?
A másik motorról még a ponyvát sem emeltem le, és még nincs átszerelve a gumi, idomok stb, mivel még várok pár alkatrészre (karbon vázvédő, első üvegszál sárvédő, pár gyorszár stb). Egyébként meg áprilisra már volt tervezve valami, de időjárástól függ. Sajnos április-május is olyan, hogy lesz hogy egy hetet nem leszek itthon munka miatt, szóval meglátom hogy fér bele az itthoni teendők mellett."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #47636 üzenetére
Vaze' tavaly is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47636 üzenetére
Az mindegy, de piros betűs
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Something_ #47644 üzenetére
Hozzám senki nem szállhat fel, de már mondtam, az az állásomba kerülne. Én csak sípolok és jobb ha elmész a sínekről.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #47503 üzenetére
TÖF-tervezet v2 véleményezésre:
"A vezetői engedély kategóriákról
Jelenleg az alábbi kategóriák vannak érvényben:
- AM kategória: maximum 50 cm³-s, maximum 4 kW/5 LE-s és maximum 45 km/h-s sebességet elérni képes segédmotorkerékpár vezethető vele. Ezzel a kategóriával külön topik foglalkozik: Mindent a robogókról / kis motorokról!
- A1 kategória: maximum 125 cm³-s és maximum 11 kW/15 LE-s motorkerékpár vezethető vele. Mindkettőnek teljesülnie kell (!), ha bármelyik átlépi a megengedett határt akkor az A1 kategóriára érvényes jogosítvánnyal az adott motor nem vezethető.
- A2 kategória: maximum 35 kW/48 LE-s, de 0.2 kW/kg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezethető vele. Hengerűrtartalomra vonatkozó korlátozás ebben a kategóriában nincs.
- A kategória: azaz a korlátlan kategória.Kötelező olvasmány jogosítvány előtt állóknak és friss jogsisoknak: http://www.motorozzesszel.hu/
Nagyon sok hasznos dolgot tartalmaz ez a kis összefoglaló a ruházatról, vezetéstechnikáról és a közlekedésbiztonságról.Amennyiben most szerezted a jogosítványt ne feledd: a sikeres vizsga még nem jelenti azt, hogy tudsz is motorozni, úgyhogy légy óvatos! Javasolt egy vezetéstechnikai tréninget elvégezni, az olcsóbbaktól a drágábbakig széles palettán mozog ezen szolgáltatás köre, illetve alkalmanként szoktak lenni ingyenes tréningek is. Természetesen egy ilyen tanfolyamon sem fogsz mindent tudást megszerezni és persze enélkül is van motoros élet, de olyan dolgokat tanulhatsz melyeket másképp csak hosszú idő és sok kilométer alatt.
Vezetéstechnikai tréningek (a teljesség igénye nélkül) :
http://www.safety-hungary.hu/hu
http://riliclub.hu/
http://www.vezetestechnikaicentrum.hu/Ha netán ki szeretnéd próbálni magad versenypályán, akkor erre is lehetőséged nyílik, már akár 5000 Ft/fél naptól. Itt is sok mindent lehet tanulni, felesleges közúton száguldozni, hogyha van erre kialakított pálya.
http://www.kakucs-ring.hu/
http://birizdokart.hu/gokart-stadion/arak
http://www.euroring.hu/araink/
http://palyamotorozas.hu/hu/static/pannonia_ring/
http://www.hungaroring.hu/hu/elmenyprogramok/motoros-nyiltnapA motorvásárlásról
Régi jó tanács, hogy érdemes kisebb géppel kezdeni, majd fokozatosan haladni a nagyobbak felé. Manapság azonban egy-egy csere nem kis összeget emészt fel és nem mindenki engedheti meg magának ezt a fokozatosságot. Ha te is így vagy vele és dilemmában vagy, mert a kinézett gép adatlapján 100+LE szerepel ne ijedj meg! Ha van önkontrollod nyugodtan nézelődj tovább, többen is ilyen erős vason kezdték nagymotoros pályafutásukat. Általános tapasztalat, hogy alacsony fordulatszám esetén az erősebb motorok is jól kezelhetők és csak magasabb fordulaton "jön ki belőlük az állat".
Ami viszont fontos: ilyenkor mindenkinek "viszket a tenyere", de ne hozz elhamarkodott döntést, az később nagyon sokba kerülhet! Nézd meg jól a hirdetéseket, ha valaki arra sem képes vagy hajlandó hogy pár értelmes mondatot írjon és/vagy feltöltsön néhány képet, akkor nem biztos, hogy tőle kéne vásárolni. Ha vannak képek vesd össze a gyári fotókkal, amennyiben valami nem passzol és az eladó váltig állítja, hogy minden gyári akkor az már gyanús kell legyen. Persze olyan motor szinte nem létezik ami még egyszer sem dőlt, ez ne riasszon el! A kérdés csupán az, hogy ezt miként orvosolták (rendesen összerakták vagy csak tákolták) és hogy elismerik-e.
Ha a hirdetés alapján korrektnek tűnik az ajánlat és elmész megnézni a vasat, akkor (amennyiben vásárlási szándékkal mész) vigyél magaddal egy szerelőt vagy olyat akinek legalább valami sejtése van arról mit kell nézni. Téged valószínűleg úgyis elvarázsol a csillogás, de ami esztétikailag teljesen korrekt annak a műszaki állapota is lehet tragédia, úgyhogy jó ha látja egy hozzáértő is. Ha ezt nem tudod megoldani akkor itt vannak
Persuader tanácsai használt motort vásárlóknak:
...
Amennyiben ez alapján is minden jónak tűnik megkérheted az eladót, hogy hozza el egy általad megjelölt szerelőhöz aki átnézi mielőtt megvásárolod (ha még nem ismersz egyet sem akkor keress valakit, tulajdonosként úgyis szükséged lesz rá).
Ha megszületett a végleges döntés, de ott és akkor nem köttetik meg az üzlet, akkor fizethetsz előleget vagy foglalót. A kettő közti különbség, hogy foglaló esetén ha te gondolod meg magad akkor nem kapod vissza a pénzed, ha az eladó lép vissza akkor pedig ő az összeg dupláját fizeti vissza számodra. Előleg esetén ha bármelyikőtök meggondolná a dolgot egyszerűen visszakapod a pénzed. Ha biztos vagy a dolgodban akkor tehát érdemes lehet a foglalót választani. Persze legyen "lepapírozva"!
Amikor az adás-vételre kerül a sor az alábbiakra lesz szükség:
- az adás-vételi szerződés négy példányban: egy az eladóé, egy a tiéd, kettőt pedig az okmányirodában fognak kérni
- a motor forgalmi engedélye: ezt vinned kell az okmányirodába, ahol bevonják és ott helyben kiállítják a nevedre az újat
- a motor törzskönyve: ezt szintén az okmányirodában bevonják és később kapod postán az újat
- az eredetiségvizsgálatra: megbeszélés tárgyát képezi, hogy az eladó vagy a vevő intézi; az erről szóló iratot a többivel együtt az okmányirodába kell vinned
- amennyiben "lábon" szeretnéd hazavinni a motort akkor szükséged lesz kötelező gépjármű-felelősségbiztosításra is. A megkötésének nem feltétele hogy te légy a tulajdonos, így akár már korábban is intézheted, de ott a helyszínen is megteheted ezt online. Ha enélkül indulsz útnak és valami történik, akkor saját erőből kell helytállnod. Illetve ha halogatod a biztosítás megkötését, akkor az adás-vétel dátumától számolva minden egyes nap után fedezetlenségi díjat kell fizetned.
Ha megtörtént az adás-vétel 15 napod van arra, hogy a felsorolt iratokkal (és persze a személyiddel, valamint a lakcímkártyáddal) befáradj az okmányirodába és bejelentsd a tulajdonosváltást.
Javasolt, hogy egy szerelőt is látogass meg, ha már a vásárlás során látta a gépet akkor azért, ha még nem akkor azért; ha mást nem legalább az alap dolgokat (pl. a folyadékokat) érdemes lecseréltetni.A védőfelszerelésekről
Ha megvan a gép ne feledkezz el a védőfelszerelésről sem! Motoron egy baleset esetén jóval védtelenebb vagy mint pl. egy autóban, adott esetben ami ott csak egy-két sérült elem az motoron ülve súlyos sérüléseket jelenthet. Azt természetesen nem mindenki teheti meg hogy erre is egy vagyont költsön, de vannak olcsóbb megoldások is, a lényeg hogy valamiféle védőfelszerelés mindenképp legyen rajtad, mert "rövidnadrág-póló-papucs kombóban" szó szerint az életeddel játszol!Új ruha/felszerelés vásárlása esetén ajánlott oldalak:
Alpinestars - http://www.auner.hu/, http://www.aunergyor.hu/, www.pardi.hu
Spidi, Sidi, XPD - www.motorline.hu
Spyke, TCX, X-lite, Nolan, Schubert - www.euromotor.hu
Dainese - www.karasna.hu
Mugen Race, Berik. Arlen Ness - www.superzone.hu
Shoei, Imet - http://www.imet.hu/
Icon - http://motopartsshop.hu/
Bering - http://www.fokt.hu/
Forcefield, Kriega - www.protektorok.hu
Puma - http://www.dangerbikes.hu/
Clover, Caberg, Arai: http://motoroazis.hu/
http://www.parilla.hu/
http://www.darazsgarazs.hu/
http://www.kelomotor.hu/
Használt ruha/felszerelés vásárlása esetén ajánlott oldalak:
www.olx.hu
www.jofogas.hu
www.vatera.hu
http://www.kepesmotor.hu/motoros_ruhazat/Topiclakók motorjai:
..."Vélemények, ötletek, kiegészítő megjegyzések?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #47662 üzenetére
Innentől a "frisseknek" lehet szólni hogy ott kezdjenek.
Viszont az sem gond ha a nem frissek vetnek rá pár pillantást és mondják ha valami nem tetszik.Jaja, fattyu már túl van a fény és hangsebességen is.
Megpróbáltam betenni a képet amit linkelt, de valamiért nem megy...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #47738 üzenetére
Létezik esőruci is de az x@rul mutatna a csini kabin.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #47738 üzenetére
Hidd el van az az eső ahol a nem perforált bőr sem tart kint mindent. A nyáron úgy elkapott, hogy csak a hátam közepe maradt száraz mert haver rá volt tapadva és rajta volt külön esőcucc. A cordura kabim eddig még mindig szárazon tartott. Remélem reggel nem kell megint tesztelnem.
(#47739) Mosquito34: különben is az esőruha a gyengék fegyvere
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47743 üzenetére
Úgy tudom, a sima Motocool nem szilikát mentes, a Factory Line már igen. A motor szervizkönyve kifejezetten szilikátmentes fagyállót ír elő, ilyen a gyári Pro Honda HP vagy a Mol-os G30. Az első tengelyanyának meg le kell jönni, nem úgy hegesztették azt rá.
Elvileg a tengelygomba előbb leér mint az emelőszem. Ha csak emelőszem lenne, úgy már neccesebb, 600RR.net-en találni képeket a lengővillából kiszakadt emelőszemekről. A legnagyobb hülyeség meg a bukógombás emelőszem.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47745 üzenetére
Azért, amit az előbb írtam. Mert kiszakad(hat) a lengővilla aljából, aztán azt nem olyan egyszerű szakszerűen hegeszteni, ha egyáltalán lehet. Azért nem egy sima acél zártszelvény lengővilla ez a Pro Linkes cucc. Az a vékony hegesztés, ami az emelőszemek furatát fogja, nem erre van méretezve. Érdemes megnézni, hogy a pénzesebb pályamotoroknál hogyan szokták ezt megoldani (pl. Gilles láncfeszítők).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #47741 üzenetére
Szentendréig van elég buszmegalló vagy a boltban is felvehetted volna az eső szerkót. Majd legközelebb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47743 üzenetére
Hűtővízcseréhez szétbombázva? Mi a szart csináltak azzal, hogy szét kellett bombázni
Egyébként Motocool...kifizettél a marketingre csomó pénzt megint. Hidd el bármilyen G30-as hűtőfolyadék jó lett volna harmad áron, ugyanúgy lehűti a motort, mellesleg gondolom -37 fok úgysem szokott lenni. Persze a te pénzed, arra költöd amire akarod, csak annyi minden más értelmes dologra lehet - pl. benzinre. Komolyan nem értem...(de tudom megint én vagyok a köcsög aki beszól, bocs érte, csak tényleg nem értem)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47752 üzenetére
És igaza is van, tök baromság ilyenekre költeni, hidd el. Nem azért mondjuk mert irigykedünk, hanem mert tényleg nincs értelme ezeknek (kivéve a mocoolt, de az rohadt drága és tényleg csak indokolt esetben kell), nem hoz teljesítményben növekedést, és hidd el, előbb lesz más baja, mint a víztől...de sokan gyártanak jó minőségű vizet. Na mindegy, befejeztem a témát.
Fogalmam sincs milyen gomba kéne. Szerintem semmilyen. Kis esésnél, eldőlésnél véd a gomba, nagy esésnél meg mindent szétb.szhat - gondolhatod mennyire örül a blokk és a tartócsavarok, na meg az a fedél, ha ráborul a 200 kg. Azért sem tok állást foglalni, mert a fúrósnál nem látni, hova van rögzítve.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47755 üzenetére
Hát...mondom, én nem tennék rá, miután többen ezt tanácsolták. Az idom javítható, cserélhető, a váz inkább maradjon ép.
Mosquito34: De épp ezaz, honnan tudjuk, hogy minőségi? Mert rá van írva, hogy Motul? Semennyi előnyt sem hoz. Ja de igen, fejben...meg könnyebb lesz a pénztárcád, így összességében könnyebb lesz a motoros is, ergo gyorsabb leszel pályán Ha Mocool lenne még azt mondanám oké, hűvösebb a motor, +2 lóerő, ami pályán jól jön versenyzőknek, de így
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #47778 üzenetére
Wtf?
-
PoLizei
aktív tag
válasz Something_ #47778 üzenetére
Jól jönne még ez a pótkeréktartó, mikor mész a gumishoz szereltetni
P*L****
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #47799 üzenetére
Borcucc?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #47797 üzenetére
Drága dolgog ám hosszú távon a köridőmérő
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #47797 üzenetére
Nekem felesleges..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #47846 üzenetére
Szerintem ezek szemből fognak mérni,de ugye az elhaladó forgalmat is mérheti elvileg.
bbubby00:
Majd érdeklődni én is az isminél,hogy ők mit tudnak erről.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest