Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Laca1212 #97372 üzenetére

    Elsősorban a fokozat visszajelzéssel. :D

    Viccen kívül, mivel nekem nincs, így csak mások beszámolóira tudok hivatkozni, ennél a motornál főleg 5000rpm alatti gázreakció javulásról (finomabb) és nagyobb vehemenciával való megindulásról voltak beszámolók az alsó néhány fokozatban, ha megnzed, a topikban is ilyesmikről számoltak be más motorokonál is. (Ugye, az ideális pillanatban van ezzel a gyújtás minden fokozatban, nincs késlelteve ahhoz képest.)

    Amúgy a gázreakció javítására a legjobb megoldás a TPS szenzor pontos beállítása, meglepően sok SV650-nél "elfelejtették" az első üzembe helyezésnél megfelelően beállítani, és azután is, nemzetközi szinten. Pedig dealer módba kapcsolva a motort nevetségesen egyszerű akár ellenőrizni, akár beállítani, mivel ilyenkor a műszerfalon megjelenik egy beállítási segéd. Ez a beállítás kb. kicseréli a motort, ha gyárilag nem tették ezt meg, főleg azt, hogyan reagál elcsukott gáznál kis gázra, vagy kis gázról a gáz elcsukására. :K
    Ez ugye magyarul a gázállás-jeladó, és nem mindegy, hogy pontosan kapja a jelet a motorvezérlő, hogy gázt adtál, vagy csak más jelekből, késve szerez róla tudomást. Sajnos én is csak 10 000km után találkoztam ezzel az infóval, és persze, hogy nálam is rosszul volt alapból beállítva...

    [ Szerkesztve ]

  • ath

    senior tag

    válasz Laca1212 #97372 üzenetére

    én talán 2 hete szereltem be az enyémbe az újabb, g2-t. meg is lepődtem első alkalommal, érezhetően több az erő 1-2-ben. azonos vezetési stílus mellett emelte volna az orrát, holott sosem csinált ilyet.

Új hozzászólás Aktív témák