Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz Horvi #89439 üzenetére

    A DRZ-E jó választás lehet, igaz ha én vennék akkor biztos olyat választanék amit már nem akarok lecserélni.
    A DRZ nekem közúton nem hozott akkora élményt, persze ez azért lehetett mert jóval komolyabb SM gépekkel mentem már.
    Mindenképpen olyan gépet választanék ami nem üzemórás, ami könnyű és alkatrészellátás is jó hozzá.
    Ilyen típus a SC 620, igazi átmenet az üzemórás és a nehezebb SM gépek között, ezt a gépet én 700ba hoznám el.Minden téren sokkal többet tud mint egy DRZ, (futómű, fékek, blokk).
    Endurózáshoz is jó a súlya, enduró kerekeket is rakhatsz bele, kicsike optikai átalakítással extra szép SM gépet csinálhatsz belőle.

    Ennek nem csak optikai előnye van, a gépet még karcsúbbá teszed, egy Francia srác is ezért alakította át. Endurózik és tapasztalata hogy jót tett neki az átalakítás, könnyebb is lett és még jobban dobálható egyik oldaláról a másikra.A KTM-nek nagyon jó az alkatrészellátása, sosem kellett heteket várnom semmire, ha éppen nem volt valami raktáron, ami ritka volt akkor is 1-2 nap alatt ott volt náluk.
    Ha igaz amit a srác írt róla, kihangsúlyozom ha igaz, akkor ahhoz a géphez nagyon de nagyon sokáig nem kell hozzányúlni.
    Pályázni, szerpentinezni, endurózni tökéletes választás, KTM fórumon az egyik legkedveltebb típus volt.
    Árban pedig ott van amit egy DRZ-E -ért is elkérnek, abban biztos lehetsz hogy a 620 teljesen más ligában játszik a Suzuki SM gépéhez képest.

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák