Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz .mf #4243 üzenetére

    Tegyük hozzá, milyen ABS ről meg futóműről beszélgetünk egy olyan helyen, ahol még rendes út sincs?
    na én ezt nem értem :DDD

    A sportmotorokat kifejezetten pályára fejlesztik, de. két irányban fejlesztenek. Egy tesztelő pilóta van a versenykörülményekre, egy pedig az utcaira. Hogy melyik szava a döntő a fejlesztés során, azt csakis a gyárban valamelyik vezető szabja meg. Ilyen különbségek vannak márkák között egy géposztályban. Mondhatni direkt elrontják az egészet utcára, és ha akarsz egy jó pályamotort, akkor megveszed a gyári kittet hozzá. Tehát az összehasonlításban már ezért is elvérezne egy csomó márka, csak azért, mert olyan embernek fejleszt, amelyik elváltja 3000 nél, vagy zavarja a fülét a 2000es alapjárat. Ezeknek a motoroknak nagy része f*szhosszabítnak megy.
    A többi 3% meg normálisan van használva.
    ha ezt leírod egy tesztben, hogy a hátsó gátló - mittom én - felfogatási pontok miatt nem nyújt tökéletes visszajelzést pályán (mert egy utcai kompromisszumra törekedtek) akkor azt a motort azonnal elkezdi köpködni az is, aki a diszkó elé támasztja. nah ez a szép dolog.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák