Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz Steven #23402 üzenetére

    na várj, hiba van a mátrixban, kicsit ellent mondasz magadnak...
    megveszet a tuti gumit, amiben amúgy igazad van, egyetértek :K
    és akkor túlfújod, hogy ne kopjon annyit? hát mit ér a jó gumi, ha nem megfelelő nyomáson használod, hol a tapadás? :)
    én már rég eltérek a gyári általánosan megadott nyomástól, hogy még jobban tapadjak, 2.2 elől és 2.6 hátul hidegen. nem érdekel ha 3k km-rel előbb elkopik, pont az a lényeg, hogy még jobban tapadjak. és jobban is tapadok.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • alvaro

    senior tag

    válasz Steven #23402 üzenetére

    Kicsit én is túlfújom a gumit. Nem nagyon, mert pl. a Heidenau K73-nál érződött, hogy nagyobb eltérésnél változott az alakja is, főleg az első guminál a plusz nyomás "billegősebb" érzést keltett. Így - gondolom - már a fékhatásba is beleszól. Pár tized bar viszont szóra sem érdemes, viszont van biztonsági tartalék: ha nem nézek rá egy hosszabb úton (mert vagy meleg a gumi, vagy alszunk), akkor is minden bizonnyal megvan még a gyári ajánlott nyomás, és nem deformálódik feleslegesen, hasznos energiát értelmetlen hőtermelésre pazarolva. Szigorúan közúton használom, nem szokásom lapon fordulni (idén eddig még a lábtartó se volt lenn), ha egy gumi ennyit se bír "hidegen", akár azonnal elindulás után, akkor tajgetosz, mert télen teljesen hasznavehetetlen lesz.

    Egyébként 2.2/2.5 helyett kb. 2.5/2.8-at használok, ennél maradtam a Michelin Pilot Road 2-nél is - engedve a Z6-nál simán bevált 2.9./2.9-ből. Szar úton kicsit pattogósabb, ez igaz, más hatása nem nagyon van. Picivel jobban gurul - de ezt a képességét a környezeti hőmérséklet jobban befolyásolja, mint a hideg nyomás.

Új hozzászólás Aktív témák