Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz Topiccsendőr #134358 üzenetére

    Feldobok akkor mást :DDD

    Felraktam a bukócsöveket a Suzukira (kellett is ma, fognám szivesen a markolatfűtésre, hogy nagyon fura vele a gázkar, és akad is, meg kell még néznem, megforduláskor barántőmék udváron sikerült lefulladni, s eldőlni.). A második csavar úgy szakadt bele a vázba, mint annak a rendje. Fekete, 8.8-as csavarok voltak.

    Ki tudtam venni egy olyan fogóval, amiről szeretném azt hinni, hogy közelítőleg egyforma erővel szorít meg két M8-as csavart, de a "rendes" 8.8-asban és a bukócsőhöz adott Kappa 8.8-asban hagyott nyomok között nagyon durva eltérés volt, tehát a gyári csavarokon sokkal jobban kilapult a menet, mint a "rendes" csavaron. Ez nekem elég gyanús. Olyan szinten, hogy az egyikre bárki azt mondaná, hogy kuka az a menet, a másikat meg egy metszővel simán felújthatnánk, nem nagy biztonságot igénylő helyre berakható az még.

    Fontos, hogy bár a diploma megvan, a monyákolástól nem tudok nagyon elvonatkoztatni, mert... Élvezem, nagyon régóta :B

    (#134359) persuader
    Az nem dőlt meg korábban valami miatt? Még mondtam is, hogy amíg felmegy, felmegy, majd esetleg el lehetne síkbn köszörülni a szerszám holmokfelületét, hogy biztosan az alámetszésben érjen véget a menet használható profilmélységű elméleti része. Viszont azóta annyit változott a dolog, hogy nem 16,00, hanem 16,75 mm a tengelycsonk átmérője (ami sokkal közelebb áll ahhoz az elképzeléshez, hogy M18x1,25 menet lehetett a tengelyen eredetileg.) Ez viszont azt a szerszámot erősen kukázza. Elvetemült ötlet, szinte holtan született, de: 11/16" Whitworth finom menet? A szerszám így is úgy is kuka, anyát meg abban is elvileg tudnak esztergálni szinte bárhol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák