Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz -Mosquito- #109845 üzenetére

    regadó, forg.helyezés ok.
    Dobozokat venni 250eFt-ért nem hiszem, hogy a motor minőségének megítélésében jelentene bármit is, így én azt inkább nem számolnám bele, amúgy is mindenhol ennyi. Magánvéleményem szerint ráadásul hülyeség is, de ez egyéni ízlés kérdése...
    Markolatfűtés jogos, kb. 57eFt.
    Akra állítólag nem ad sokat hozzá, de hát azért a fagyizóban is ki kell nézni valahogy. 286eFt. (Amúgy Slip-On, és még csak injektortérképet sem kell hozzá átfésülni, ez tervezési szempont volt!)
    Túraplexi az Adv-R-nél talán indokolt lehet, bár akkor felmerül a kérdés, hogy kell-e az -R egyáltalán? ;] Amúgy a jobb futómű miatt megérheti a felárat, ez nagy dilemma...
    Bukócső arra a motorra, amin a tank alapból bukócső? Felesleges. Igaz, a hátsó doboztartó erre is nagyon jó! 77eFt
    Haspáncél? Nem kerestem még rá, de ha van linketek, nagyon megköszönném! :K

    Most látom, hogy közben linkelted a Touratech oldalt, köszi! Az ottani bukókerettel estek már, elnyomott a vázon valamit. A gyárban azt mondták, hogy jó hülye ötlet volt feltenni, a tankkal nem lett volna semmi jelentős kár. :DDD

    Amúgy Touratechből tényleg az Isten minden pénzét el lehet verni! De gyári extrákból én a hátsó keretet kérném, esetleg egy markolatfűtést. Szülinapra, meg karácsonyra meg a családtól egy-egy narancssárga csavart hozzá, és teljes a boldogság! :DDD

    Szerk.:
    a fenti okoskodás tényleg csak okoskodás, és nem kötekedés. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy így simán lehet egy DL650XT-ből is 5MFt-os motort kihozni... :B

    [ Szerkesztve ]

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák