Hirdetés
- Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
- Premier dátumot kapott a Monument Valley III (Android, iOS)
- Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
- Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
- Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ha azt nézem, h én pl soha nem ültem 600-nál kisebb motoron és nem tartom magam balf@sznak, valamint az ügyefogyott haverom is rögtön korlátlan jogsira ment és 650-es géppel kezdett és még életben van, akkor szerintem te is rendben leszel. Persze ha hülye leszel, akkor megdöglesz. Szóval csak ésszel!
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ugyan nem vagyok az, aki itt még bármi tapasztalatot leírhatna, de én 15 év kihagyás után ültem át kismotorról 670-esre és közel sem érzem életveszélyesnek a dolgot. Igaz az enyém sor2, nem kell pörgetni, alulról is szépen húz, de minap voltam egy komolyabb 300km-es veretésen és nem éreztem azt egy percig sem, hogy ettől kisebb motor kellene, vagy hogy bármiben is rezegne a léc, pedig pörgettem rendesen. A nagyobb gépen hamarabb odaérsz kanyartól kanyarig, de komolyabb a fék is, viszont tudnod kell a határokat, illetve nem feltétlen kell feszegetni azokat.
Az 1 gazda és vigyázó, megbízható tulaj egy ilyen idős motornál aranyat ér, de csak annyira, amennyire jó helyen szervizeltette. Ha nem mekkelek kókányolta és nem volt hidegen kitaposva a szeme, akkor a 66k km még elmegy reális áron. Én a mérettől, teljesítménytől nem félnék, pár ezer km és helyén kezeled. A 66k km nem kevés, de legalabb annyi és vigyázva volt rá. Az ilyen vételre tekintek úgy, hogy kihagyhatatlan.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ha megígéred, hogy első dolgod egy rendes vezetéstechnikai tréning lesz, akkor azt mondom ugorj bele bátran, különben évek múlva is bánni fogod a "kihagyott alkalmat"!
Persze lehet, hogy a motor torka már kezd véres lenni, és Te ülsz majd a szopórollerre, ez mindig benne van, de ha kihagyod bánni fogod - pláne, hogy ismert az előélet!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Az én K4 600asom nem érte meg a 100e km-t széthullott a blokk (utánam következő 2. vevőnél találkoztam a motorral). Igaz én olyan 8e km-t csutka gázon mentem vele, akkoriban (2005-2008) kapott rendesen Ja meg 2x rommá volt törve, de nagyon rommá. Első tulajdonos telibe vert valami munkagépet és eltört a váz. Szerintem már bontóban van szegény....
De emiatt nem beszélnélek le róla. Nincs komolyabb típushibája. A mai sportmotorokhoz képest kicsit sutának tűnik. Gyári geometria nem valami filigrán. A futómű mai szemmel sem a legjobb. De ezek a gyengeségek közúton nem nagyon fognak kijönni. Én inkább k6-ot vennék, az egy jobb csomag. De a k4-k5ben is van bőven lehetőség és tartalék.
" Amin megakadok az az, hogy 250cc 30 ló után nem lenne e közel életveszélyes vállalás? "
Nem a lóerővel van a gond. Nagyon stabil motor már a K4 is. Végsebességen is stabil. Nem nagyon jelez hogy sok lesz a tempó haver, csinálni fogja amit kérsz tőle. Gyorsan elhiteti veled hogy jól motorozol, és könnyen bajba kerülhetsz emiatt. Megfontoltan tisztelettel kell felülni rá minden alkalommal. Másik hogy annyit kell pályamotorozni amennyit csak tudsz. Akár kakucson ha nagy pályák nem megoldhatók.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen