Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz dellfanboy #101918 üzenetére

    Hehe, pont most írom össze a gondolataimat róla a következő vidihez, gondoltam különszedem a szövegeléstől az eye candy videót :D
    Nem tudok róla hogy történt-e változás, én annyit hallottam hogy finomítottak a kezelhetőségen és ennyi.

    Meglepően nagyon jó motor. Ez a Suzi használhatóságban és motorozhatóságban nagyon ott van. Mentem vele városban, országúton, M0-n, és a héregi szerpentinen elég sokat. Pályán kéne még kipróbálni. Minden körülmény között patent volt, városban is finoman és könnyen kezelhető, 150-160-as tempónál sem szakítja le a fejedet, valahogy úgy van ezen is a kijelző előtti idom megcsinálva hogy leveszi a fejedről a terhet. A CB-n pl már 140-nél leszakít a menetszél.

    Szerpentinen meg akkorát motoroztam vele, hogy magam sem hittem el. Nagyon könnyen kanyarodik, nagyon stabil kanyarban, jól mozogja ki a hibákat is, 100% magabiztosság végig. Jók a fékek, precízen adagolható, jó fékerő, nincs gumis érzet. A CB első fékje pl egy gumis érzetű kétállású adagolhatatlan kapcsoló ehhez képest.

    Érezni rajta hogy miért ilyen "olcsó" de inkább csak dizájnban, meg hogy nincsenek benne a ma már megszokott elektronikai extrák. De a TC nekem nem villant fel, pedig lenyeleztem, és az ABS is talán egyszer ha kapcsolt, azt se vettem volna észre ha nem látom a kijelzőn felvillanni.

    Akciósan 3,3m most az új ára, én dobnék rá egy gyorsváltót meg egy blippert, egy Arrow dobot, a markolatot kényelmesebbre cserélném és ennyi, kb 3,6 - 3,7m-ből így lenne egy kurva jól motorozható ezres naked. Ehhez képest a CB1000R 4,2m-ról indul és a dizájnon kívül annyi hogy nagyon jól kanyarodik, de túl nyers és kevésbé használható, nekem az nem jött be.
    Ja és ugye van ebben is 1-2-3-ban tiltás, amit power commanderrel ki lehet szedni. AGOMotorsnál full Arrow rendszerrrel megpadozva 180 lóerőt mértek rajta, gyárilag meg 148 :D Nem mintha nekem nem lenne elég a gyári, csak mondom hogy van benne potenciál :D

    Ennyire élvezeteset a Tuono-val motoroztam, azzal mondjuk mégjobbat :D Annyi hogy azzal erőből kellett kanyarodni, ez a Suzuki meg kb magától ledől.

    Nekem ez a GSXS sokkal jobban tetszett, mint a CB1000R vagy az MT-10 (az S1000R már sajnos rég volt és keveset is mentem vele), sokkal könnyedebb volt vele csapatni.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák