-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #101722 üzenetére
Hja, az a legújabb, legkisebb futású most hahun, de jogos, alapvetően nem mai tervezés, de ettől még jó motor.
Dehogynem, jómagam is egy 2015-ös 1.2-est hajtok, csak úgy értelmeztem az első postod h mivel 2,5 körül találtál neked tetszőt, inkább elvetnéd és 2 körül keresnél valamit.
Ha belefér a 2,5 (annyiért már van szép), nyugodtan megveheted, én nagyon bírom, egy igazi mozdony. Itt írtam róla még koratavasszal pár sort.
Arra azért készülj fel, h ezt nem húzod át úgy egyik ívről a másikra, mint a 600RR-t. Az 1.2-es 267kg, míg a 600RR 155.
Cserébe viszont kényelmesebb, utasnak is, dobozolható (gyári szettel), nyomatékosabb, fent sem fogy el és tényleg kimész vele a világból. 150-es utazónál 5000 alatt forog.Z1000SX is jó választás. Szubjektív, de nekem a Kawa design mostanság túltolt, kissé már már giccses. De koncepció (sportos karakter, a lehető legtúrásabbra tervezve) ott is jó. Ültem rajta, bár menni nem mentem vele, viszont emlékeim szerint az akkori 800-as VTEC VFR-emnél még kényelmesebb volt. Kormány tuti magasabban állt és az ülése is puhább tömésű volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Archer #101724 üzenetére
Ha sport-túráról neked is inkább egy kényelmes sport motor jut eszedbe mint nekem, akkor a Z1000SX egyértelmű best-seller a kategóriában. Kategóriatársa állítólag még a GSX-S1000F.
Illetve nekem még piszkálja a fantáziám az új Honda CBR 650F. Elvileg ez is már eléggé túrás üléspozícióval és kényelmes üléssel kecsegtet, de megvan a sportos karaktere. Ez meg szupi kis hétköznapi motor lehet. -
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #101724 üzenetére
Ez a kép fb-ről van, az 1.2-es VFR csoportból:
Konkrét típushiba nincs, az első pldányoknál volt kardánvisszahívás, de az a probléma is elvileg csak tartós végsebesség környékén jelentkezhetett..
Azért szerintem ennyire nem borús a helyzet egy "mai modern" motornál, nyilván több az elektromos okosság, de szervizkönyvét lapozva azért ez sem igényel semmi komolyabb karbantartást, mint pl a 2002-től gyártott 800-asom.
30-40k nyilván nem sok, pontosabban nyélen használva annak tűnhet, de 1.2-es talán nem az a tipikus hülyegyerek motor, amit tiltásnál váltanak folyton el, szóval az esély kevés rá, h ilyen futás mellett motorikus probléma merüljön fel..
A kardán kb örök élet + 1 nap. Az olajat ugyanúgy 6000km-enként illik benne lecserélni (kb 2 deci megy bele, literes flakon 5k, nem tétel) és tuti bírni fogja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veze
őstag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #107277 üzenetére
Jó árban van, ha akarsz majd túrázni is vele akkor dobozok kelleni fognak, ami utólag elég húzós tud lenni.
Ha a motorral veszed akkor biztosan olcsóbban jössz ki vele."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #107281 üzenetére
Mindegyik ABS-es, nincs anélküli. Annyira ki vannak találva a gyári dobozok, hogy biztosan nem sz@rakodnék mással. Szvsz az egyetlen motor ami gyári dobozokkal is jól néz ki.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
válasz Archer #107277 üzenetére
Kicsit (sokat) nézelődtem a piacon. Néztem én már mindenféle típust meg márkát, hát sokra nem jutottam. Sok a lom és még az is drága. Eredetileg 2M körül gondoltam, most, hogy nézegettem, felvittem az elméleti határt 2,5-re, de a legtöbb még ott is kétes eredetű vagy futású, ilyen-olyan tuning bizbaszokkal felszerelt példány. 2,8-2,9 körül már látni jókat de annyit tényleg nem akarok erre szánni, nem használom annyit egy évben, hogy megérné.
1200 VFR-ekből az itthoni kínálat elég khm... Rendszám alapján amiket lekérdeztem, az egyik fehérként született meg, egyszer csak piros lett belőle, van amelyiknek már 6 tulaja volt, az egyik motorcserés volt közel új korában (erről amúgy tud valaki valamit, volt ezeknél valami gyártási hiba?), még mindig az tűnik a legjobbnak amit néztem. Németből behozott, elvileg első tulajtól, felhívtam őket, a szervizkönyv van vezetve km állásokkal, képről majdnem új gumik. Ok, doboz nincs, de olcsóbb is mint a dobozosak. Néztem a német árakat, 5500-6000 eurótól mennek ezek hasonló futással, lehet ez reális vétel vagy tuti van a dologban valami susmus?Találtam még egy BMW 1200GS-t aminek márkaszervizes számlákkal igazolható a km-e (54e) és az elvégzett javítások, korrektnek tűnt a tulaj. Gyári dobozokkal. Tudom más világ mint a VFR de ettől sem zárkóznék el, két főre kellene megoldás kirándulni, a kamionok közötti cikázásból már kinőttem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #107325 üzenetére
Hát 6k EUR-ért nemtudom mit kapsz. Sok jóra nem számítanék. Én nem hallottam ezekből ilyen motorcserékről, se fórumon se imserősök között nem volt senkinek motorcseréje. Ott valami gebasz lehetett...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz Archer #107325 üzenetére
2 főnek kirándulni az 1200gs-nél nincs jobb választás. Nagy, kényelmes, kellően erős, remek futómű, extrázható. Ezzel úgy nyomsz le egésznapos utakat, hogy nem fáradtan estek le róla. Magyar urakra meg végképp jobb választás, nem kell a kátyukat, aknafedeleket kerülgetni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #107329 üzenetére
Amikor elhatároztam, h lecserélem a 800-ast, nagyjából 1 évig figyeltem a hazai 1.2-es piacot. Épkézláb darabot nem árultak, csak már akkor is a relatív sokat futott, első generációs, 2009-es példányokat, így maradt a német piac.
Ha tetszik a gép, akkor szvsz hozz be egyet kintről.
Viszont vásár előtt mindenképpen próbáld ki mindkettőt, ennyi rugózást azért mindenképpen megér.. Hisz tűz és víz a két motor. Míg a VFR egy sportos túragőzös, nagy erővel, nagy nyomatékkal, sportos üléspozícióval, addig a GS egy csúcs túra-enduro. Nyilván ott is van erő, sokkal kényelmesebb és azokkal is lehet tempósan motorozni, de totál más világ, más felhasználói igényekre szabva.
A szebb, kis km-es példányok 7-8k €-tól indulnak kint is. A facelift verziók pedig 10k környéke (itt már van kipörgésgátló pl.)
Blokkcseréről én sehol nem olvastam.. ennek oka származhat egy komolyabb balesetből is. Elég széles mindkét felén a dekli, így nagy bukfencnél hamar beszakadhat és a belső elemek ütödése által károsodhatnak a forgó alkatrészek annyira, h hamar gazdaságtalan a javítás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen