-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #32228 üzenetére
-
csongi
veterán
válasz canniball #32232 üzenetére
Titkolni valom nincs a nevemmel kapcsolatban Bárki kérdezte eddig elarultam, a nic nevem pedig a becenevem .
De a kipifoghoz konkretan meg nem érkezett hozzászólásMa felhívtak a teloszervizbol, sajnos a Teleszkop szarat is caerelni kell .
De legalabb azt montda megcsinálják szeintem jovoheten megerkezik, úgy 45-be fog fájni nettoba -
csongi
veterán
válasz Archer #32265 üzenetére
Akkor sem volt rá kp. De volt fizetése es munka lehetősége bevallalta a hitelt. Most ez nincs! Pedig 45ezerből meg lehet élni. Az egesz gazdasági cirkusz mesterkélt, csak kissé ellottek a dolgot. Lásd Ukrajna, is ennek a folyamatnak egy része. A válság alatti vezetőket szépen leszavaztak mindenütt, de aki helyükre ulltek, rosszabbak. És ez rendesen szetbazta a gazdaságot.Ez a Magyar piac csak a kereskedőknek volt jelentős es befizetett adoresze a kishazanknak. Az innen kiesett pénzügyi forgalmat, Indiába Kínába pillantok alatt pótolják. És nem kell tenylegegesen motorra gondolni.( Bár egyes európai autogyartok , jobb forgalamát csinálnak ott mint euba) Licenc biznisz van. Többet költenek jogvedelemre, mint a fejlesztesre. Ha nem védenek pillanatok alatt kerülne forgalomba a másolt cucc, így is van de az eu piacra kevés jut be. A megoldás a licenc. Kiviszi es eladja a jogot, o pedik legyartja tool-ni márka névvel . Nagyobb pénz folyik be ebből mint az itthoni értékesítésből. Tehát szarnak erre a piacra rendesen.
Az viszont hazai geciseg, hogy akkorák a járulékos terhek egy jármű vásárlásnál, akár új akár használt, hogy vallalhatattlan lett. Veszel egy 300 k vasat es kb 20-30% át be is fizetheted az államnak egy szaros zöld forgalmiert, mert mást nem kapsz a penzedert, csak az alkamazottak bérét tamogatod vele. Ha pedig vasarlosz hozzá ezt-azt , további 27-30%al tamogatod az ingyeneloket. Nah matekozzunk. Kinyogi a tulaj a 300k-t.
Illetek, ruházat ez az amaz. És hoppa 500k nál tart.ebből barmilyen adó vagy más formában kb 150k vándorol át az aztal mögött ülök zsebébe. Nah ez egy igazi kivereztetese a hazai kis piacnak.
Oszetett folyamat. Egy részét az eu tolta ránk egy részét a hazai vezetés. -
csongi
veterán
válasz Yoshida #32307 üzenetére
Nem tudom min csúszott meg, de ezt a gazrangatos én meg beferek ott es jól elmegyek a zarovonalon motorozast nem értem. Szerencséje volt, a jobb oldali auto felkenhette volna a tehereutora ha módosul a kanyar íve, legyen boldog hogy csak ennyivel meguzta, de a kamion is atmehett volna rajat .
A lotus kegyetlen, de én rejtett kozponti Hatso telot tettem volna be.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #32333 üzenetére
Akkor nem véletlen csak 60w ha több lenne akkor a 12 le sem lenne meg. Némi kis karbi tuning meg egy kis levegu mahinalassal nem lehetne meg pár loerot kiszedni? Hatva lenne nagypbb fordulat es vele egyutt meg 10w toltes is Akkor már nem lenne gond A 17 le pedig egész jó .
Nah de pl a burgmanokat át lehet húzni 250-öl 400 rá. Egy 250 blokkal nem lehet ezt eljatszqnieljatszani a tieddel is? -
csongi
veterán
válasz teppik_amon #32391 üzenetére
Napi egy doboz cigi ára Mondom én, hogy drága móka a cigizes
-
csongi
veterán
Jönnek itt az adatok
lehet megérné egy üzemeltetési táblázatot össze hozni az első hsz-be
Szerint egedül álló lenne, mert még nem találkoztam ilyennel. Mármint így fórumon. -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #32409 üzenetére
Minél több az adat szerintem annál jobb. Értelme pedig idővel be igazolodna, főleg egy kezdő vásárlás előtt lévő emberkenek. Lásd előző forumtars hsz e.
-
csongi
veterán
Jól van na Nem azért írtam hogy sokkoljam a csapatot. De statisztika semmi más . Ha van 10ugyan olyan motornak 10 fele eredménye akkor össze adod es atlagolod. Minél tobb az eredmény annál pontosabb az átlag. És ha látható 20 fajta motor, akkor már látszik mi lehet a valosabb üzemeltetési költség.
Igaz, hogy hobbi meg költeni kell rá, de szeintem nem mindegy hogy mennyit tud rá kolteni a tulaj. És típus valasztasnal a jelenlegi vékonyka penztarcaknal amivel az emberek rendelkeznek ez hasznos info.
Pl Bogyo. Ha tudod, hogy mennyibe van a mostani vasad uzemletese lehet más típust valasztasz meg akkor is ha kicsit több a vételi ára mert, uzemelesbe vissza jött volna. Perzse ezt nem lehet egy vagy két beírt adat alapján megtudni. Kezdetben semmi erteleme, de ha van 10 20 vagy 100 eredmény akkor már a nagyszamok alapján konyebb választani, es a típus hibákra koncentrálni es típus specifikusan keresni .
Nah de ez elmélet, nem több, nem kell azt hinni hogy ez be is kerül az elsó hsz-be. -
csongi
veterán
válasz DigitXT #32424 üzenetére
A fogyasztó társadalom felépítése a durva. A 80-90 es években gyártott motoron ki foglakozott tárcsa cserével? Egy normál használat mellett eszébe sem jutott. Most? Pelenka 4,5-5mm vastag szarok, és drágábbak mint valaha. Egy ilyen tárcsa könnyedén lépi át a 12-16Ezret. Míg autóra ennyiért garnitúrát kapsz, és kb 10* több anyag van benne. Túlárazás van. De megfizetjük, mert szeretjük ezt a dolgot, és költünk rá. Ez van!
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #32490 üzenetére
Csak LE-ben értettem az elmaradást
Azt hogy of lenne ? Nem hiszem. Azért mert CVT? Lehetne a robogós topikba írni, de a mérte, teljesítménye miatt itt is megállja a helyét. A váltóról meg annyit, amit már sokszor mondtam. Egy autó attól nem lesz nem igazi autó, hogy automata a váltója . Ez előítélet, diszkrimináció .
Nehéz a maxirobogót bárhova is besorolni. De nem is kell! Egy önálló kategória lett.
Szóval jó helyen van itt is, meg ott is
Ha meg nem, akkor kategóriára kell szedni, Sport-Túra... vagy váltótípus, 2T vagy 4T.. stb
Ez a nagymotor topik, és én a 460ccm es 210Kg-os vasat ide sorolomHa az 500-as 1 hengeres 95LE motorról írnék aminek váltója sincs, akkor azt hova sorolhatnám be, vagy melyik topikba lehetne beszélni róla?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #32496 üzenetére
Érdekes egy vas az biztos , de kíváncsian várom már mikor mer valaki egy igazi Túra Robogóval előjönni. A BMW már elég jól eltalálta a pakolhatóságot és méreteket. Csak valahogy, nem állnak össze a jó megoldások egy vasba. Valahol mindegyik egy kicsit fogyatékosabb, és le kell mondani valamiről valamiért.
Tulajdonképen egy Honda PC800 felépítés, egy egy ilyen blokkal és váltó technológiával össze hozva, már elérné a nekem nem kell ennél jobb vas kategóriát
Kényelem, választható váltási mód, pakolhatóság, szélvédelem. A városi közlekedésben pedig, a súly a lényeg nem pedig az , hogy mekkora helyen fér el.( ez egy felesleges szempont) A lényeg, hogy figyelnek rád, vagy sem. Hiába van helyed, ha nem figyelnek és átmennek az emberen
Első a biztonság!!!! A keskeny vasakból többet ütnek ki, pont emiatt, mert az autóból úgy érzi, erre a kis helyre nem fér be jármű, és lám mégis.. . A többi már az ütközés után történik. A nagy-szélesebb vassal nem is akar az ember tolakodni, így kevesebb a városi baleset ezekkel. Véleményem szerint.
Az más kérdés, hogy a lámpánál olyan sebességgel tudnak indulni vagy kanyarodni az autók, hogy az a motorosnak nem jó. Kis sebesség, lassú gyorsulás, ezért több meló az egyensúlyban tartás. Ezért jó előre menni, ha sikerül , mert onnan egyenletesen lehet elindulni elgyorsítani.
A megoldás benne van a kreszben, csak 10 -ből, jó ha 2 ember ismeri és alkalmazza.
De aki ismeri az sem tudja alkalmazni, mivel annyira szar minőségűek az autak, hogy a kátyú szlanonozás, és a saját autó állapotának az óvása túl sok figyelmet von el, és sajnos a motorostól is.
Persze a gumiszabály a felelősöket mentesíti, a szenvedő alanyt pedig felelőssé teszi. Borzalmas!!! -
-
csongi
veterán
válasz #25954560 #32527 üzenetére
Így van!
És mindenben csökkent a forgalom, sokkal jelentosebben, mint azt a bevezetett adó mértékek vagy adó nemek potolni tudnak! Ez öngól ez a fiskális politika. Ha van egy toban 10mázsa hal, es kiveszed jelentős részét, rövid távon kimagasló eredményt érsz el. De mikor az elfogy a tóba nem fog újra 10mázsa hal újra teremni. Ha viszont a 10 mázsát meghagyod es amit termel azt éled fel akkor hosszútávon lesznek kimagasloqk a számok. Most kivesznek minden halat amit csak lehet, hogy mi lesz a tóban ezután az nem érdekli őket. A gazdasági válság, ami érinti a gqzdasagi szereplők jelentős részét, sajat maguknak hoztak létre, a felesleges tőke es vagyon felhalmozassal. Majd a politika kezébe vette a dolgot. Es a politikusi réteg kezdte meg a haracsolast. Most már pénzt pénzzel akarnak keresni, a pénz kereskedelmi eszkoz lett, majd csak másodsorban fizető. És ez a kapitalizmus bukása lesz. Az oly sokat szidott 90 es évek előtti időszak dazdasagilag volt erős, es annak nem volt csődje, annak politikai bukása volt. Megetettek velünk a nagy korlátozás dumát. Igaz nem lehetett csak ugy utazgatni de ide jonni sem s az efele hu de mekkora szabadsag jottel dologgal cumiztattak le minket es a keleti blokkot. Itt van Amerika!!! Okosan osszerakott kis jatek ez. Amiben mindenki a pecsenyejet sutogeti, a népet meg agyig cumiztatjak. Az Ukranoknak elegük lett.
Gazdasag lesz ujra, csak elotte lesz nemi kis Vilageges.
Minel tobben vagyunk annal biztosabban tortenik meg. Nagyszamok torvenye.
Egy esetben lehet ez maskep, ha az ukranok peldaja kerul kovetesre, es nem nemzetek, hanem a vezetoseg ellen fordul a nep, mivel a fejetol buzlik hal -
csongi
veterán
En annyit minimum varok, hogy az automat szivato vissza aljon, de ha hideg van akkor meg annyit hogy a mutato meg mozduljon, egyebkent sem melegszik , a kanikulaba is felig ha felmegy .
Symbian : vannak ilyen hopatronos mero muszerek, ha a henger hatuljanal be tudod tenni, es csak addig jaratod mig meg nem mozdul a mutato, akkor mar boven jo persze attol fugg mennyire erzekeny a muszer. A kezmeleg borda majdnem felig uzem meleg allo helyzetben. Foleg ilyen huvos idoben. Nezd meg mennyire meleg mikor leszalsz rola. -
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #32591 üzenetére
Ez úgy megy, hogy crúzolnak, haver leakpja okos telefonnal, majd át tolja neki, és látja mi a pálya
A Hondás találkozón nem engedték be a barátom feleségét, mert egy Viragoval ment, miközben a A pasi alatt egy 4,5 millás goldwing figyelt . Mondta nekik , parasztok vagytok ti it mindahányan vagytok
A hárombetűs betegségbe szenvedő emberkék közül van egy pár cimbi. Bár sosem mondták ki, hogy a robogó nem motor, de azért lehet érezni. De szerencsére ők az embert nézik, és kevésbé a motort.
Ha nem így lenne, nem is gurulnék velük. A többsége amúgy beteg, elképesztő mekkora egy idióta brigádMosqito: Lehet Márciusba elcsalom a tesómat is
Hétfőn érkezik a teló vissza, jövőhét végén szerelés ezerrel, meg festés, remélem kész leszek vele
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #32612 üzenetére
Jah Fele kymco cucc, es egy millaval dragabb a konkurens termekeknel. Mondom en hogy betegseg
De egesz jo, ha ossze lehet gyurni az N700-al az odabaszos lenne
Ugyan ez otthon 700as nevvel dobta piacra a Kymco, es ha jol tudom sajat fejlesztesu blokk. Az 500-as, Honda Licenc . Ennek a GT nek morcosabb hangja van a kipufogo miatt, Kymco foldon pedig majdnem vilanymotor hangja van. -
csongi
veterán
válasz Szakbarbár #32615 üzenetére
Veletlen se rendelj olyan helyrol ahol nem veszik vissza. A torveny kotelezi ra. Melyik service ez? Csak hogy messzire keruljuk!!
-
csongi
veterán
Én meg xarok a láncra Van helyette szíj
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #32674 üzenetére
Ez szép lett!!! Remélem nem lesz a ledeknek túl erős a fénye, és nem lesz zavaró a vezetésben .
Bár egy potméterrel egy könnyen orvosolható. Jah és ha hátsó lámpában is ledek lesznek akkor további 10W ot spórolhatsz. Úgy meg aztán csatlakozhatsz a hálózathoz, mert túl termelésed leszFeree13: Kardános persze! Tudunk élni
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Laraxior #32700 üzenetére
Azert amit polimorf mond van alapja.
Azt neked kell eldonteni milyen motor all hozzad kozelebb. Szinte minden stilushoz van motor. Mindegyikkel lehet allatkodni esz nelkul tepni neki, ebben egyformak. Az mas kerdes hogy birja vagy sem.
Ne feledd, itt nincs kasztni,minden hibat a testeden fogsz erezni nincs mese.
Elso motornak lehet 1000is. Nem csak teljesitmeny es fek amibol all a motor. Van sulya es sok mas. Itt egy jo gumi megvaltas,meg akkor is ha nem kozlekesz gyorsan,mig autonal ez nem annyira ereszheto normal kozlekedes mellett.Sokan odszkodnak a ketogira valtasoktol, de akinek eleg egy 50-60 loero annak minek 120?
Bizony vannak szep szammal olyanok is, akik azert valtanak mert tullottek a dolgon.
Ha van jogsid, probalj kiprobalni parat.Mindenkinek javaslom, akar utaskent is ha van ra mod.Motor: Magyarorszagon 10bol fel motor ami olyan allpotba van, mint amit allitanak rola. A sport vasak pedig nem kimelt ezkozok. Lehet megkapott minden olaj cseret, de elete folyaman 5* volt forralva, es eleg ahhoz hogy jelentosen megno a hibasodas eselye. Ezek miatt a regi 20 ev koruli vasak jobnak mondjak. Valoban tobb anyag van bennuk, jobban toleraltak az ilyeneket, vagy a torodes mentesseget, de ott meg jelen van a 20eves koruk, es ki tudja az ido alatt mit kaphatott.
Szoval nem konnyu! Azt fogadd el koltseg mentes motor nincs. A kerdes az mennit koltesz ra.
Polimorf , pedig jo srac, megbantani nem akart, legfeljebb hulyen irta le a velemenyet[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz canniball #32727 üzenetére
En nem varnek, egybol le engedem mikor meleg aztan szepen varok mig visszahul olajleereszto csavar nelkul. Mikor meleg akkor tuti lefojik minden.
Teasuti: Lehet jatszani a fekkel, es sikerult is megsiretnom az elso gumit, de ha mozgatnom kellett volna kormanyt vagy megcsuszik nem lett volna idom korigalni, egyszeruen nem marad ra ido
Szoval ha van ABS orulj es ha lehet olyat kell vallasztani[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz salieri. #32810 üzenetére
Beszerzési hely kérdése, de vanak árak, csak azért mert BMW.
Inkább láncosat.
Pl
PL
Ezt már vittem volna
Szép
Ez is jó lehet.
Nem vagyok BMW párti, de ezek már jó árban vannak, és többet is tud nyújtani. -
csongi
veterán
En is ulve tolom ki a tamaszt.De nekem megall a kitolt allapotaba, tehat nem kel tartanom mikozben ra engedem a motort. Kitolom es vissza tapalok a talajra, majd szepen ra engdem. Azota ketszer ellenorzom hogy stabil es nem gurul aehova miota a lejtos aszfalton lelepett az oldal tamszrol es sipcsonttal tombitottam . De lehet ez sem helyes es tulsagosan celazeru. Volt olyan gep aminek allandoan huzta a rugo, ott leazaltam es a motor mellol tamsztottam ra.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Koszones:
Van jo a cikkben , van idiotasag. Szoktam labbal koszonni. Akkor mikor elozok es en a felezo melett maradok az elozott meg a jobb szelen, ilyenkor jobb lab ki A balkezemet hiaba emelgetem ugysem latja. Kuplungom nincs, a gaz elengedese nem nyero . A vesz villogot meg hasznaljuk oda ahova valo. -
csongi
veterán
Megérkeztek a telók
Uhh már kézzel nyomásra is másabb. A régi egy szurtyogós erőtlen volt. az első 3cm nem is dolgozott, és onnan is könnyű nyomású volt. Így gondolom egyből felütött. Valóban cseréltek szárat, a régi 8-as volt ez meg 10mm vastag.
Úgy hogy este teló visza szerelés, és burkolat mentesítés, első fékek leszerelése, Olaj csere. Március 16 re kész kellene legyek
44K volt a kettő.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen