-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz dellfanboy #30378 üzenetére
Szerintem ha le kezeled a bor ruhat nem kellene at azni neki. De a borosok ezt jobban tudjak.
Viszont bor cucchoz javaslok valamit. Borbalzsam, hasznalaom es olyan lesz tole a bor mint a vaj. Kaabatra cipore egyarant hasznalaom kiraly cucc. [link] -
csongi
veterán
válasz Daywalker #30382 üzenetére
Nincs borom,vagyis van de az a sajatom . Csak saccoltam beazhat e vagy sem. Ezert irtam hogy a borosk meg mondjak mi a pontos helyzet. A viasz amit ajanlottam , az pedig a viselhetoseget konnyiti meg. Van marha bor dzsekim, vastag nehez darab.szinte le lehet tamasztani de mikor atkenem ezzel a viasszal ugy esik ossze mint barsony. Kenyelmsebb es puhabb lesz. Ugy ket evente kenem be,mert n hasznalom
Bogyo ha erdekel.... Igazi csopperes cucc -
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz dodopek #30388 üzenetére
Milyen az akku töltő? Mit szeretnél mérni? V-ot vagy Áramerősséget?
Mérd meg töltő nélkül az Akksi feszültségét, lehet nem is kell tölteni rajta.
Mérés: Multiméter állítsd DC 12V vagy nagyobb állásba. Pozitívot pozitívra negatívot negatívra tedd.
Olvasd le az értéket. Csatlakoztasd a töltőt ugyan így és megint mérd meg, olvasd le az értéket. -
csongi
veterán
válasz ujskodas #30402 üzenetére
Nem mindegyik motor tud beindulni 11V-al. Az enyémet csattogtathatod ítélet napig. 10,5-11 Voltal már nem indul, pedig az indító teker. Ez van. Akksi állapot függő is mennyire merül le és mennyi idő alatt. Ha már nincs a topon akkor bizony lemerül 1-2 hónap alatt. nekem is lemerült, de szezonban rendszeres használatkor, még teszi a dolgát, remélem a jövőszezont még átvészeli.
-
csongi
veterán
Nem keni a váltót Száraz kulungos és a váltó egy külön egység. Az SJ bőven tökéletes. A 4T olaj is felesleges. Bár 2003-as motor de a konstrukció régebbi.A BMW HK 100 időszakból áthozott 1200Lt motor. 10W-50 az előírt de megkapja az 5W-50-et árban ez a legjobb. Mint írtam Xado cucc lesz. Majd referálok milyen a tapasztalat.
-
csongi
veterán
válasz #25954560 #30424 üzenetére
Persze ez érthető. Ez a BMW nem fog 14 ezret pörögni, fekvő sornégyes blokkal.
Kipróbáljuk ebben is, és referálok, mint ahogy ezt már párszor jeleztem. Da ha nem érdekli a társaságot nem koptatom miatta az újaim
Vannak kimondott sport terhelésre is adalékai. Én sem bízok semmi ilyenben, de ez már teljesített és nem találok róla hájpolást. Pont ez az mi nekem tetszik ,nincs még agyon ajnározva. Tulajdonképen az olajgyártók is ezt teszik, mindenféle adalékkal javítják az olajat.
Ez is egy adalék fajta, kiderül benzines motornál mit tud. A hárombetűsbe olaj lesz az enyémben meg adalék. -
csongi
veterán
válasz Daywalker #30443 üzenetére
Igen igen, értem most már
Viszont van külön adaléka ami olajos kuplunghoz javasolnak. De hogy őszinte legyek a kerámia nanocucc, nem hinném hogy jó lenne a lamelláknak. A fene tudja, utána kellene érdeklődni.Zsolt: Az hogy állt egy évet még nem jelenti hogy rossz. Attól mert be indítod nem fog tönkre menni, még használt olajjal sem. Ha megy és rendben van a helyszínen is lehet olajat cserélni, és a meleg olajat jobb levenni, lefolyik rendesen. A nehézség a karbi. Nah az tuti kiszáradt, és ha nem volt rendszeresen karban tartva és kipucolva, nagy kínlódás be indítani. Nézni kellene egy szerelőt, aki vagy elmegy veled és életre kelti a vasat a helyszínen, vagy ott keresni egyet és életre keltetni vele a motort. A guminak nem tesz jót ha így tárolják, de azért nem cukorból van. Szinte tuti csere, de azért értelmes tempóban motorozással haza lehet vele menni.Feltéve ha nincs szét repedve.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #30445 üzenetére
Nem bosszantalak . Mind kettőről írtam, mindkettő bevetésre kerül
Olaj BMW -be adalék Apriliába.
Azért írtam, hogy viszont..... Ha olajban nem találsz adatlapot akkor lehet adalékhoz lenne. Mert ez az ami igazolja termék minőségét.
10W-60
A 10W-40 hez talán ez? . Ezt meg a motorkerékpárhoz javasolja , mint külön adalék. Bármilyen olajhoz hozzá adható. -
csongi
veterán
válasz Daywalker #30448 üzenetére
Jaja. nekem is megfordult a fejembe. Itt megtaláltam az API minősítést ami 2012 és SM minősítésről szól,de mind van benne. Megvannak ezek, csak mi a fenéért nem lehet ezeket rendesen össze szedni. Gondolom egyik gyártó sem adná a névjegyét egy fos termékhez. Erre harapnak rendesen.Kiderül hamarosan
Zsolt: A kiszáradt tömítések is gondot jelentenek. Vagy nem folyik át üzemanyag, vagy ömlik belőle..stb. Ezért nehéz életre kelteni. Én a helyedben lebeszélném vele, hogy elmégy elviszitek szervizbe, a szervizessel le kell beszélni egy időpontot, keltse életre a motort. Ha rendben van a vas, akkor az elvégzett szerviz költsége lejön az árból vagy ő kifizeti. Ha meg fos a motor akkor ott marad. Ha valóban bízik a motorban és tényleg rendbe van, akkor simán belem megy. Azért mert állt nem megy tönkre egy vas, legfeljebb macerásabb megint szolgálatba helyezni. És tovább megyek a gumi is alku tárgyát képzi ebben az esetben, mivel trehányság miatt van érték vesztés...érted?
Pocee: Nem ismerem annak a motornak az oldal támaszát és hogy mitől törhetett el...de..
Van pár videó a neten mikor oldaltámaszra húzzák a motor és tengely körül elforgatják. Na van jó pár típus ami ezt a mutatványt egyáltalán nem szeretik, vagy többszöri alkalmazás után nyekken el a támasz. Ez a tulajok tapasztalata Ennek is lehetett áldozata.. ?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Archer #30455 üzenetére
Sok fele vasarlas letezik, nezhetjuk forditva is az aladot nem erdekli, ha kell keltsd eletre ! Rendben, akkor ott kezdjuk hogy minusz 30% az arbol es innen kezdunk alkudozni lelakott es lerakott gepek kozott is van elte. Igazad van egyebkent A lenyeg az az ara. Ha nyomott aron eladja akkor ki lehet vele jonni jol. Kolteni kell ra ez nem kerdes. Viszont akkor tudja az ember milyen es valoban az van benne amit szeretne. Egy nagy igazsag van. Nezd meg a gazdajat es megtudod milyen a motorja. .
Ne torjunk palcat ember felett mert nem fogalakozott vele. Tortenhetett barmi az eleteben ami miatt nem akart tobbet ranezni, pedig elott gondosan bant vele. Szoval ez is egy alternativa, meg kell nezni.Nekem volt olyan hovy fele aron hoztam el de ra koltottem azt az osszeget amennyire tartotta. Pontosan ugyan annyiba volt mint ha egy egybol hasznalhatot veszek. Viszont igy olyan a motor amilyennek lenni kell es minden porcikajat ismerem[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #30514 üzenetére
Nincs a link alatt semmi. De a GS az GS. Ebből nem sok verzió van. A Dakar verzió egy két dologgal tud többet a széria társainál. De ennek nagy jelentősége nincs az átlag túrázásnál. Egy henger nagy nyomaték, ebből fakadóan, van egy állandó vibrálása, de megszokható
Szerintem kimondott túra motor, egyedül a szélvédelme gyenge. Két átlagos testsúlyú emberrel 70-80Kg 90nél előzésénél 130ignem problémázik, afelett már nagyon nem szereti. De a 100as tempóval világból. A2 be belefér éppen.#30545: Ez valami feltámadt Mad Max rimék?
Zsolt: Ki látott már motor vizsgán teljesítmény mérést vagy blokk szétszerelést?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #30554 üzenetére
Jaj már.. milyen motorod is volt a Vara előtt?
-
csongi
veterán
Erre írtam hogy barmok találkozója volt
Ebbe mind hárman hülyék voltak!! Igazi csapat munka!! -
csongi
veterán
(#30601) fattyu :
Bár egyedül motorozol, de sosem felejtsd el, nem vagy egyedül az úton[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz fattyu #30608 üzenetére
Szerintem nem érted.Mindkettő elbaszta. Az egyik gyorsan ment a másik figyelmetlen volt.
Ki volt szenvedő áldozat? A gyerek aki aztán semmiről nem tehet. Mind két oldalt bemutatta. Minden benne benne van., elbaszták és nem kicsit. Szerintem is hatásos és elgondolkoztató reklám.
Nem kel 45el menni isten ments 2013-baFeree13: Azért mert eddig nem mentél ki így az nem azt jelenti hogy nem is fogsz:.
Az élet produkál furcsa dolgokat. És nehogy félre értsd, ez nem egyenlő azzal, hogy minden alkalommal így vezetnél, vagy az idióták táborába tartoznál. Ez annyit jelent csupán egyszer te is kanyarodhatsz ki így, és lehet csak mindösszesen csak egyszer. Remélem nem érted félre.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz fattyu #30623 üzenetére
"Amugy meg leegyszerüsítve: balfasz user ( balfaszság nem vitatott ) nem tudta megoldani a veszélyhelyzetet. mi teremtette a helyzetet? Az ostoba sün."
3an hozták össze, mind három egy balfasz volt.
Sok hibát követtek el és ez jelen volt egy helyen egy időben.
1 Első motoros pont a sáv közepén állt meg, egy kicsit közelebb lett volna vagy a széléhez vagy a felezőhöz akkor a másik elmegy mellette. A kanyarba a felező mellett volt, és éppen nem lógott át a szembejövő sávba.
2 A középső motoros megint szar helyen ment, pont az előtte haladó mögött.
+ Nem a látási és az útviszonyoknak megfelelően választotta meg a sebességét és a követési távolságát.
(a követési távolság alól talán a harmadik volt kivétel, mert ő bőven az első motoros előtt meg tudott állni. )
3 Sün. A forgalmi sáv feléig sem lépett ki. De mivel ő látta, hogy nem a megengedett sebességgel haladtak, ezért nem is kellett volna kilépnie. Viszont mikor megindult a középső motoros még sehol sem volt látható. Az első motoros gond nélkül állt meg. A méréstől az észlelésig és a kilépésig eltelt idő kb 3mp.Vezetés technikailag is volt hiba rendesen. Fék kezelés, csoportos motorozási szabályok be nem tartása.
Egyértelműen kijelenteni, hogy a sün a hibás nem lehet. Ha kiváltó okot keressük, akkor azt, a motorosok követték el.
Nem a szabályoknak megfelelő sebességgel közlekedtek!!! -
csongi
veterán
válasz fattyu #30640 üzenetére
Ezt a személeted addig fogod élni, míg egyszer valamelyik családtagod vagy közelálló személy meg nem sérül, és kiderül, ha lassabban hajt a sérülést okozó, akkor elkerülhető a baleset. Vagy te okozol balesetet és azzal szembesülsz, hogy idióta voltál mert ha lassabban mégy nem következik be.
De nem kívánom ezt ne érts félre. Jó lenne ha magadtól érnél meg erre és nem egy kényszerítő hatás bekövetkezte miatt.
Egyoldalúan látod a dolgokat, hajthatsz gyorsan csak más ne hibázzon veled szemben. Én központ
Van pálya ahol lehet száguldozni.
A kresz szabályainak a betartását ne csak elvárd a közlekedésben részvevőktől, hanem magad is tartsd be.
Nagy após tempóról szó sincs, de 100as tempó és a 140-160-as tempó között országúton csak pár perc menet idő eltérés van. Nem a sebesség eltérés fogja rövidebbé tenni a menet időt, hanem a forgalmi helyzetek megoldása. Pl több időt vesztesz egy 70-el haladó teher autó kísérgetésével sok sok kilométeren át, hiába tolod neki 160-al, mint ha 100-as tempóval haladsz és le is előzöd mikor a forgalmi helyzet úgy adja.
Ezt azért írtam le, ne hidd hogy tögymörgök. elég régóta vezetek és van kilométer a seggem alatt, és jó pár vezetési stílust kipróbáltam, aminek köszönhetően rá álltam, a kedvező üzemanyag fogyasztású és tempós közlekedésre. -
csongi
veterán
válasz fattyu #30649 üzenetére
Tőlem aztán mehetsz ahogy jónak látod
Azt hogy veled ez történt sajnálom ,és a leírtak alapján basszák meg a .....
Azzal viszont nem értek egyet, hogy a sebességhatárokat nem tartod be. ( elfogadom, mást úgysem tehetek ). legfeljebb beszélünk róla. Pace.
Azzal is egyet értek, hogy nem minden esetben a gyorshajtó az egyértelműen hibás. De eszerint nem lehet szabályt alkotni. Nincs az az ember aki igazságosan hozna ítéletet egy balesetben, mert akkor mindig lenne ha, lehet , mert..
A reklámban is benne van. Ha nem megy gyorsan, ha nem kanyarodik ki. A két feltétel közül bármelyik nem érvényesül, nincs baleset.
Baleset esetén ha bizonyítható a gyorshajtás, ( ami most könnyen megy a gumi szabályok miatt) akkor mindegy lesz kinek volt elsőbbsége, mert mérlegelik, és azért külön eljárást indítanak.
( Lehet a biztosítók befolyásolták a törvényalkotókat?)
Nálam ez bassza ki a biztosítékot, és( itt érvényesül és érthetőek az érveid). Ahogy megfogalmazta a törvény a gyorshajtást. Aszerint, valóban ki sem szabad menni az utcára, mert csak állóhelyben lehet eleget tenni ennek a szabálynak. Ez gyorshajtás gumi szabály, nem véletlen fogalmazták meg így.Néha én is megkergetem, de csak is olyan útszakaszon amit előre jól belátok, a forgalom gyenge...stb.
Vagyis minimálisra értékelem a kockázati tényezőt. Ha te is egy zavarod meg a vasat akkor félre érthettük egymást.De a videón látott balesetnek akkor sem csak a sün az egyedüli okozója. Ő egy folyamat része volt.
Ha 90-el megy a motoros, tuti nem ugrik ki elé!
"Nem várok el semmit másoktól amit magamtól nem várnék el."
Hmm.... akkor ne várd el, hogy más betartsa a szabályokat és ne kanyarodjon ki ki eléd, ha te nem tartod be a sebesség határokat.Vannak országok ahol lehet gyorsan közlekedni, de ott ehhez van meg a kultúra. Pl Törökország Izmir. Nekünk úgy tűnik, mennek mint agyatlanok,, pedig nem Kevesebb a baleset. Egymásra figyelnek, és ez a fontos, ha itthon is így lenne akkor a gyorshajtásos balesetek jelentős hányaduk értelmüket vesztenék.
Értem a gondolat meneted, csak ez ebben az országban nem helytálló. Amint történik valami, egyből a jog érvényesülne( Ami a te baleseted esetén mégsem ).
Ettől függetlenül sok baleset mentes utat kívánok, és élvezetes motorozást a vassal!
Elnézést ha személyeskedő volt a hangnem, nem annak szántam. Csak beszélgetésnek.
Pace -
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #30766 üzenetére
IGen! Onna lehet vezérelni is külön ha akarod. Zeneszámot lépteteni, hangerő, vissza hívás , hívás fogadás indítás. Egy apró gond van, kesztyűbe nehéz ügy. Legalábbis a téli bőr kesztyűbe nehéz. sisak függő és motor. Én 60Km alatt telefonálok, még tisztán értik mit mondok. A mikrofon részt én sajátos módon oldottam meg
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #30883 üzenetére
Ezek a rugok valoszoniuleg jobbak , mas motoroknal a pogressziv rugokat dicserik. En is gondolkoztam rajta, de nekem olaj csere sokat javitott a konfort erzeten, most a hatsokat kuldom el javitasra, nah azok elg fosnak tunnek.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #30921 üzenetére
Ennek nagyon örülök. Királyság. Eső ellen pedig használj Óvszert! 5" kijelzőre simán felmegy ( A tab5 re is ráhúztam, pedig az igazán tepsi), soha nem ázik át, és a kijelző is érzékel. Alól van az usb-d.
Más:
Ha külső szivargyújtós csatlakozót akartok bekötni, akkor fedeleset, mert ha nem az kellemetlenségeket okozhat. Jah és szerencsére van ebből is pár méret, szóval illeszkedjen a töltőhöz[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #30933 üzenetére
Csak egy De az 3 eres hosszabító és 380V
-
csongi
veterán
Ez beteg 13-14mp 220
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #30944 üzenetére
Azert nem kell el vetni mert olasz. : ). Ez meg a Mile vazra epul. De ekkora vasat? 120 lpero korul es 200 kilo alatt Lehet vele lassaan is menni, de ez egy adrenalin bomba, mint ahogy a teszt is irja. De ki kell probalni , lehet bele szeretsz es akkor mindegy hogy olasz vagy sem , neked ez kel. .
RSV blokk. Persu regen azt mondta nem rosszak ezek. De van fent a neten Aprilia Futura 1000, az gyarilag dobozolt. Nezd meg , megeri.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #30952 üzenetére
Én már bevállaltam volna a Futurát, ha elkel az Atlanticom
fattyu:
Énszerintem valami nedvszívó pamut cucc lehet a jó, legalábbis ez az elképzelésem. De kíváncsi vagyok én is a bőrösök véleményére, mert nem egy szellőző ruha az biztos.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elemlámpa, zseblámpa
- Motoros topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- SUSE Linux
- Asztrofotózás
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...