-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #127880 üzenetére
Az onroados srácok életükben talán 2x tekertek meg egy egy motort úgy tisztességesen, hogy nem 2/3-ad fordulaton váltottak el hanem valahol szabályzás alatt ahol még éppen nem fogyott el az erő. Már pedig a régi 500-as ha kiforgatod nagyon dinamikussá válik 8-8500 környékén.
Ellenben az újat hiába forgatod lineárisan marad halott...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #127895 üzenetére
Csak tréningen de az alapján nem mondanék róla semmit mert a bójázás alatt nem lehet túl sokat megtapasztalni róla.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #127899 üzenetére
...darabos.
Kéthengeresekről beszélünk azok mindig darabosabbak lesznek de a kérdés hol és mikor. edit.: és mihez képest darabos? Egy sor4-hez képest? Igen, egy nagy 1 hengereshez képest? Nem.
Alacsony fordulaton darabos? A kezelő szervekre érti?
Ha tetszik menj el nézz meg egyet kettőt és vegyél egyet ez nem univerzális és racionális választás mint egy autó.
Folyamatosan próbálsz racionalizálni a motorral kapcsolatban és a szentgrált keresni ne tedd.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
-
martonx
veterán
válasz
tboy93 #127899 üzenetére
Én tavaly, amikor elmentem párszor egy újratanuló tréningre, akkor er6-tal motoroztam. Nekem nem volt vele semmi bajom, szerintem egész jó állapotban volt, korrekt motor. Bár az is igaz, hogy előtte 16 évig nem is ültem motoron.
És utána a CB650F minden téren simábban járt, jobban gyorsult (ami végülis nem is csoda kéthengeres 600-as vs négyhengeres 650-es).Én kérek elnézést!
-
-
A Zéé
addikt
válasz
tboy93 #127913 üzenetére
kis hülyeségek, amik inkább esztétikum béli dolgok, de nekem azon a sima "zártszelvény" hátsó lengőkaron, a hagyományos első teleszkópokon, meg az első henger kipufogócsövén, az olajszűrőn, meg a bal oldalon a vázon kívül elvezetett hűtőcsövön mindig megakad a szemem, hogy ezek de ronda és olcsó megoldások.
Ezek mondjuk egy Ducati Monsteren mind nagyságrendekkel szebben vannak megoldva, cserébe az áruk sem ugyanannyi...Just a simple Lineman...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #127911 üzenetére
Sztm a desert sled utan a legjobb scrambler.
Abbol is a sport verzio ohlins-szel, felul kipufogoval tokeletes napi hasznalatra, kanyargaszasra. Kenyelmes, jol nez ki, es az egesz jo. Sajnos a desert sledbol csak 800 as van, szivesen beleraknam azt az 1100 as blokkot, es tokeletes lenne.
Nem rossz a 800 as sem, de az 1100 jobban huz.
a regi monstereket csunyitjak el utangyartott uvegszal hasidommal, ez igy jo, ahogy van.Zéé
Ontott alu hatso lengokarja van, forditott villa, es radialis brembo. Ez van a regi monster helyett, ez veszi at a szerepet, mivel ennek van csovaza, legolaj huteses motorja. Az uj monster meg ontott alu vazas, vizhuteses. Az os monsternek volt zartszelveny hatso lengokarja 90 es evekben. Engem inkabb az zavar, hogy a tanksapkaba berakod a kulcsot, beleakad a muanyag sarka a tanksapka zar fedojebe. :D
Amugy jo motor, az olajhuto sztm nem olcso megoldas a flexibilis csovel, az mindig is ilyen volt. Annak hianya az olcso.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #127919 üzenetére
Max átveszed újdonsülten CBR1000-es haver szlogenjét.
Ha eszi az olajat akkor már egyen többet belőle mint benzinből.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #128017 üzenetére
"A végső sokk az volt neki, amikor elmondtam ezek után, hogy az előző motoromat hogy kukáztam nullára pár másodperc alatt" .
Aszittem ez jön.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #128042 üzenetére
Mindenbe Lucast tettem eddig sose volt rájuk panaszom, ennyiért fixen nem vennék gyárit...
Ursache attól félek akkor abba is hagyom... láttál te már 2000 előtti japán nakedet gyári kormánnyal pl? Keskeny szűk hulladék...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #128049 üzenetére
Annyi, hogy nezd meg a nedves forraspontjat a motulnak, es nezz egy olcso dot4 nedves forraspontot melle, mert lehet a motul rosszabb.
Es akkor inkabb vedd a nem olyan nagy nevu fekfolyadekot.
A dot4 motulnal talalkoztam azzal, hogy eleg rossz ez az ertek, es inkabb vettem masik gyartoet, amelyik minosegre jobb volt, es olcso is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz
tboy93 #128091 üzenetére
Rákérdeztem a hivatalos Bodis weboldalon található email címen, ezt a választ kaptam:
"Perhaps when you roll down a hill and have the throttle closed, their will com some fresh air through the exhaust into the chamber and will cause some miss-fire.
Do not do that too often and too hard."
Jól értem, hogy hegyről lefele ne motorfékezzek? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #128094 üzenetére
Euro2 es motoroknal, ahol open loop befecskendezes van, azaz nincs lambda szonda, csak van egy map, ami orok ervenyu, es semmi nem valtoztatja, egy szimpla sportdob teljesen agyonvaghatja a gazreakciot. Csak a vegdob. Amennyiben db eater van benne, es ugyanakkora lesz az ellennyomasa, vagy kb ugyanannyi, mint a gyarinak, semmit nem kell utanaallitani. Altalaban ugyanakkora minden E-jeles dobnak. Bizonyos extrem, nagyonritka esetekben az ilyen rendszereknel ugy elszegenyitheted a kevereket valamilyen E nelkuli vagy db eater nelkuli vegdobnal, hogy akar detonalhat is, de ez egyaltalan nem jellemzo, es azonnal erezni a menetteljesitmenyen. Tehat ha ezutan is hasznalod, ugy, hogy eleg nagy lyukak vannak a fordulatszamskalan, akkor talan, nagyon talan van olyan pont, ahol talan karosodhatna valami, de utcai motornal inkabb missfire lesz, azaz egyszeruen nem fog menni. A kipufogo szelepek beegese TALAN lehet ilyenkor. De csak a kipufogo szelepek. A szelepek leginkabb attol egnek be, ha nincs szelephezag allitva, es mindig nyitva vannak valamennyire. En inkabb ezt latom a valodi oknak, nem a nyitott kipufogot. Nagyon sok nyitott kipufogos motorokkal talalkozok, nagyon regi befecs rendszerekkel is, es nem jellemzo ilyen jelenseg.
Gyorsabban nem fog tavozni a kipufogogaz. Illetve ezt igy nem lehet leszogezni, ez nem teljesen igaz, vagyis ez nem ilyen egyszeru.
Ha szegenyebb a keverek, akkor nagyobb lesz a homerseklete a kipufogogaznak, ami befolyasolja a hang sebesseget a kipufogoban, ami a visszatero nyomashullam idoziteset fogja eltolni. Erre talaltak ki a gyujtas idopontjanak idoziteset, es az egesz rendszer hosszat. De ez euro2, ahol se kioufogo csappantyu, se hatalmas katalizator nincs, csak egy csoben egy katalaizator es vegdob.Euro 5 os motornal egy hatalmas alul elhelyezkedo katalizator van, amirol ha leveszed a vegdobot akkor sem lesz tul hangos. Amilyen vegdobot tudsz ravenni az e jeles, tehat semmit nem fogsz valtoztatni semmin, annyira meg van kotve a keze mindenkinek.
Amit pedig a Bodis ir, az egy szar.
A chamber lenne az egester tippelem.
A kioufogobol friss levego kerul az egesterbe. Gondolom, a szekunder levego rendszerre erti, csak onnan kaphat friss levegot a kipufogobol, ami azonnal elzarodik, amint uzemmeleg a motor. Szoval ez egyaltalan nem all ossze.
Az onroad meg ugye megszokott formajat hozza.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #128107 üzenetére
Euro4 is mar hatalmas katalizatorral van, ha nem erzel lyukat a teljesitmenyben, akkor minden rendben.
Ertsd, nagy motorfek utan gazt huzol, finoman is- hirtelen is pl, ha mindket esetben gondolkodas nelkul teszi, akkor minden rendben.
Nem ettol egnek be a szelepek.
A szelepek attol egnek be, ha nincs szelephezag, es a szeleptanyer nem erintkezik a szelepulekkel, igy nem tudja a hot atadni a szelepuleknek, mivel a hot ott adja le, nem pedig a szelepszaron.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!