-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115014 üzenetére
Aah, egy olyan rendszerre ranezek, es szurja a szemem, hogy mennyit veszit igy a hatekonysagbol.
Marpedig a kipufogonak hosszunak kell lennie.Nezz ra barmelyik alapbol rovid, underbelly motor versenyvaltozatara.
Meg a ktm rc8, ami a feltalaloja volt ennek, az is lecsereli, ha kell a loero.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #115024 üzenetére
ez az RX125
Ez lenne a 90 es evekbol. forditott villa, hatso gazos rugostag, 34 es karbi, kipufogo vezerles, kb 115kg, allitolag 34 loero, a 140 km/h-t megfutja. de ez a rotax 122 essel. van rotax 123 is belole, nezd meg ennek a szimpatikus olasz terepmintas nadragot huzott allapolgar igenyes videojat, hogy mi var radEz az ETX125
129kg, 28 as karbival, RX hez kepest korai evjaratoknal nincs kipufogo vezerles, mas hengert kapott, mint az RX, nagy homaly, hogy hany loero, a neten nagy hulyesegek vannakNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #115035 üzenetére
Igen, pl gyarias allapotu six days-ert 3000€- el akarnak kerni :D ennyi penzbol azert van alternativa, hogy ne egy szartartaly kis 2T re ulj ra. En nem is ertem ezt. Ezek csak gepek. Ha ugyanannyi penzert jobbat vehetsz, miert szopatnad magad? :D
Az en kornyekemen etx-ek vannak tulnyomo reszt, 800-1500€ ert mennek, eleg oszintenek neznek ki javareszt.
Kulonbseg meg, hogy itt mindegyik papiros.Sztm ez az RX lakossagi valtozata, mert csomagtarto, meg minden felesleges dolog lehet rajta.
Ha nem talalkoztam volna ennyivel, en sem ismernem, mert magyarorszagon az RX ek vannak tulsulyban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #115049 üzenetére
egy six days olyan regi, hogy papiron is erosebb 11 Kw nal, igy nem fer bele a kategoriaba.
Ha a2-d van, megint tudsz ujabb dolgokat venni 4T bol.
Arra reagaltam, hogy az arat a ritkasag faktor viszi fel, amit nem ertek, mert ha tudsz venni jobbat, nekem lehet akarmilyen ritka, legenda, mives motor, az osszessegeben egy draga, de rosszabb motor lesz a piacon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115072 üzenetére
Nem gondolnam, hogy le kell attetelezni egy ~30 loerot ~115 kgra. Bar hatulra 2-3 foggal nagyobb elfer, vitan felul, de nem kell neki ugy, mint egy 4T nek.
Egyebkent erre lenne az MX, 400e keretbe bele szokott ferni, nagyobb kinalat mellett a teteje 650e az alja ~300e
Attetelezes nelkul az rs 10 000 nel csusztatott kuplunggal elindulasnal kerekre jon, ugy hogy dinamikus elindulast terveztel vele, nem egykereket.Eldobalos motornak nem tudom mennyire jo, mert ha veszel egy lelakottat, mire feltamasztod, lesz ~300-400e, ez lassan cb500 ar. sot. Ennyiert veszel mar egyet.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz prannk #115081 üzenetére
Semmilyen utcai 125 os nem tud 40 lovat.
Meg egy 160ccm big bore kit sem tudja.
40 loerohoz mar 1-2 000 km es intervallumban kellene dugattyut cserelni, aminek eggyurusnek kellene lennie, joval nagyobb kompresszioviszonnyal, kb az utcai hutohoz kepest ketszerakkora hutovel, nagyon pontos karburator beallitassal, ami ha nincs megcsinalva homerseklethez, paratartalomhoz, legnyomashoz, akkor rengeteg lo elveszik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #115086 üzenetére
Nem, azok meg ennel is erosebbek voltak.
54 loero kornyeken voltak, akar 15 000 et is forogtak.Ez a 40 lo egy Honda Rs 125 teljesitmenye, ahol 1000km a dugattyucsere intervallum. Pl rotax 122 bol kihozni ilyet szerintem 15-20 fekpadozas, 5-6 nikaszil henger hazavagasa es az alkatreszek drasztikus valtoztatasa es csereintervallumuk leroviditese utan lehet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #115091 üzenetére
Kis osszehasonlitas
Mindketto valtovillama kb 13 000 kezd sargallani, ~ugyanannyit forognak. Az ujsagirok nem nyustolik, mert nem akarjak, de forognanak joval tobbet is.
A 4T video eleje a ktm RC250R 38 KW, 81 Kg, es az sem egy lapon van a moto3-al, felhasznalt alkatreszek araiban, sulyban is. A video vegen Jack Miller gepe mar mas liga, pedig az rc250 sem egy szar.
Utcara sztm nem kell hozzanyulni egy ~30 loeros 2T 125 hoz. Teljesen jo a menetteljesitmenye, ha enduro, 110 kgos teletankolt tomegnel. Tul bonyolult dolgok tortennek egy 2T ben ahhoz, hogy barmilyen befektetes nelkul barmit is tudj javitani rajta. Mivel nincs bevalt recept utcai motoroknal, csak empirikus uton tudsz elore jutni, sok penz es ido befektetesevel, de utana azt tudni fogod. Addig vakon van mindenki, amig nem onti bele ezt a penzt, bar ezt az emberek tobbsege nem kepes megemeszteni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115119 üzenetére
Annyit tennek hozza, hogy egy manualban minden benne van altalaban. Milyen eszkozzel mit kell merj. Nem pont ezzel van baj. Az eleg hulyebiztos, ugyanis nem engedheti meg semmilyen gyarto egy feleslegesen magas szinvonalu oktatast, aminek annyira sokaig kell tartania, es olyan eros vizsgakhoz legyen kotve hogy fejbol tudj mindent, es ne keruljon ki semmi. meg amugy is, erre semmi szukseg.
A bajok ott vannak, amikor manual alapjan egy pickup- ot kell kimerned az ellenallasa alapjan, amibol tulajdonkepp semmit nem tudsz meg. Igy nem lehet kimerni. Megis ez van a manualban. Vagy a benne hagyott hibak, amikor valamilyen csavarhoz 3x akkora nyomatekertek van irva. A szakertelem ilyenkor annyi, hogy siman megkerdojelezed a manualt, mert tudod, hogy annyival egy csavart ha meghuzol, elfolyik. Stb. Es tudod, hogyan merj ki egy szenzort rendesen.z123456789 -nak is azert ajanlottam 2T-t, kezdesnek feltamasztashoz, mert joval egyszerubb szerelni egy 4Tnel. Meg mert ez az en fejlovesem :D
Sztm barmit meg lehet tanulni, a kerdes az, min kezded el a hibakat elkovetni, a rutin hianya miatt, ami eleg koltseges tud lenni.
Egyebkent a hutovel nem mondtal hulyeseget, pl gorgoscsapagy alu ontvenynel ontvenyt melegiteni es csapagyat huteni szoktak, a hajtorud csapjat fotengelybol preselik, de akar otthon is meg tudod csinalni a prest, hegeszteni zartszelvenyekbol es egy 2tonnas olajpressel. Jo, ez mar azert nem hetkoznapi felkeszultseg, de ezeket is emberek csinaljak.
Celszerszamok mindenkepp kellenek ilyen szintu szetszedeshez, sztm az uj motoroknal az otthon szereles olyan szinten nem nagyon jatszik, hogy mindenhez markaspecifikus kiolvaso kellene.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #115120 üzenetére
Egy utcai 2T karburalasa, a karbi atmeroje, kompresszio viszonya stb, minden direkt ugy van megcsinalva, hogy ne legyen erzekeny semmire, es ne essen nehezere senkinek beallitani. Amint valamit megvaltoztatsz, utana jonnek a gondok, azt emlitettem korabban is, mert az eleg jaratlan ut, azt neked kell kitapasztalni. De gyari allapotban ezek eleg konnyen elvegezheto dolgok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #115125 üzenetére
centiroztam ki 2T fotengelyt, csucsbak allvanyba fogva, rezkalapaccsal. Valoban nem hetkoznapi felszereltseg kell hozza, de nekem nem esett nehezemre. 3 szazadnal kisebbet kell utnie, a celszerszamokon kivul kezugyesseg, turelem kell hozza. Meg hogy legyen annyi logikad, hogy merre novekszik az ertek milyen iranyu utesnel.
De valoban nem egy hajszaritoval van arnyban, meg engem ezek mindig is erdekeltek, fogalmam sincs milyen az, ha nem is szagoltal ilyen fele.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115132 üzenetére
Ki kene probalnod elso korben egy ilyet, hogy megis mekkorat lep, meg hogy viselkedik.
115kg teletankolva, 34 loerovel nem annyira szar. a dt200 ugyanezt tudta, csak az 33 lo es 108 kilo volt. Bocs hogy drzt hozok fel, :D de a haveromnak az volt, es vele menem mindenfele, tobbszor csereltunk, kb ugyanazt tudta. A dt vegsebessegre kicsit kevesebbet, gyorsulasnal egy motorhosszt kapott.
Mondjuk o homokban es felazott talaj utan felhaborodva azt kiabalta hogy eladom ezt a szart, es veszek egy 2T-t, :D
Persze inkabb vett egy ttr-t amivel tenyleg jobb volt terepen menni, utana mar nem vagyott 2T re.Szerintem a kosaras haveroddal tud menni a dolog, de kivancsi vagyok, hogy egy modern nagy egyhengeresnel mik tortenhetnek azert. Semmikepp nem azzal kezdenek :D
Mondtad a mernok havert. sztm akkor vagy szakember, ha vegigszoptad egy bizonyos marka egy bizonyos modelljenek nyugjeit. Akarmilyen mernok lehetsz, ha nem talalkoztal egy tipussal, nem ertesz hozza. Elvegezhetsz akarmilyen iskolat is, hulye leszel hozza, hacsak nem a markaszerviz tipusspecifikus oktatasarol van szo.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115157 üzenetére
Mindenesetre eloirasoknak meg kell feleljen, gondolnam ez valamennyire korbehatarolja a dolgot.
vagy neked milyen tapasztalatod van? Melyik e jeles indexeddel volt baj?
Nekem a nyakamon van ket szett, csak azert kerdezem, hogy eladjam, vagy kodobjam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
emberunk mennyire fanatikus vajon?
Az a zero vx-7 nagyon kemeny
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115221 üzenetére
En imadom ezeket fb csoportokat. pl jon egy kerdes, hogy valaki tudna egy bizonyos marka/tipushoz egy regebbi, mas generacios felnit szerezni. Az elso komment segitsegkent: "minek az neked?"
:DDDNem lesz karos, csak a szelephezagot normalisan ellenoriznem, ha ennyire forgatod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #115238 üzenetére
Sztm kuplung nelkul nem tudsz ugy valtani, hogy ne csapd oda a kormoket, akarhogy idozitesz, es a valtovillakat is dorzsolod a kapcsolokereknek tovabb, mint a gyorsvaltonal. Tehat a gyorsvalto egy fokkal jobb, de a legkimeletesebb a kuplunggal, az biztos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #115252 üzenetére
Hasznos volt, koszi a linket :)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #115263 üzenetére
Az undercut minden motor kormeinel van, a regieken is. ezzel rogzul a fokozat. Ha nem lenne ez a kb 3° -os szog a kapcsolokormoknel, akkor nem tudna rogzulni a fokozat.
A gyorsvalto 10 ms-os gyujtasmegszakitasanal is enyhe motorfek van, azaz nem teljesen tehermentesul a valto, igy a kapcsolokerek ablakanak egyik oldalanak fog feszulni a korom, amikor ujra gyujtas van, atcsattan a masik terhelt oldalra. ha fel van emelve a motorod segge egy alvanyon, es elkezded forgatni sebessegben a hatso kerekedet, viszonylag nagyot tudsz rajta forgatni, amig ellenallasba fogsz uzkozni. Ez az a bizonyos ablak egyik es masik vege.
Egy eleve gyorsvaltohoz tervezett valtonal sajnos nem tudom, mit csinalnak maskepp, vagy tobb korom van kisebb ablakkal, hogy ne legyen annyira nagy a terheles, de sima gazelvetellel mindenkepp nagyobb utest kap minden, mintha gyorsvaltoval csinalna az ember.Annak utanajarnek hogy blipper rendszer kell-e kulon a te motordnal is, mert az en 2009 es motoromnal is lattam yt-on, hogy siman flash-elik az ecut, csak egy valtorudazatra szerelheto szenzor kell elmeletileg
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115305 üzenetére
en nagyon vegyesnek latom a kepet. a hahut eddig is teleszortak a nepperek, most epp azert nem tudjak, mert nemetorszagban nem lehet se kijelenteni semmit, sem atiratni.
a fb csoportokban, amiket en kovetek, kezdenek aron alul lenni egesz jo dolgok, de valahogy meg nagy a tehetetlensege az egesznek, a tularazott motorok ugyanugy megvannak. meg nem latszik egyertelmuen hogy szar lenne a palacsintaban.
az utobbi idoben a hahu nezettsege 40%al csokkent, en arra szamitok, hogy areses lesz ebbol, legalabbis az enduro adok veszek cserebere csoportban fognak a legelobb kiverezni az emberek, ahogy a felhasznalokat nezem
egyebkent nemetorszagban egyertelmuen latom az aresest a regi szarokon, a keleteuropaiak sincsenek itt, hogy felszippantsak, en meg nem tudom mindegyiket megvenni mert tele van a melygarazs.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #115310 üzenetére
Ha azt a reszt nezzuk a piacnak, amibol a legtobbet hozzak, gs500, cb500, gsf600, nt650, sv650, azok ara kb 500-1500€ . Nincs sok hus rajta, de 1000€ nal 20e forinttal tobbe fog kerulni egy vfr 750rc36/2, a magyarorszagi piacon 600-650e et elkernek erte.
Ebbol megelni sztm eddig is csak ugy lehetett, ha atkurod az embert es azonnal visszatekered az orat + a garancia felejtos :DEs a veteran, vagy vintage eknel a cx500 is gombokert szokott fent lenni. 500-1200€. Itthon 700-900e.
Bmw regi k sorozat ugyanez. Sorharom-sornegyek ugyanilyesmi arszint, itthon 600-700e[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lumpy92 #115312 üzenetére
Nemet ebay, ebay kleinanzeige, mobile.
A kleinanzeigen pl szalonok szoktak felrakni nyomott aron olyan motorokat, amiket beszamitanak. Ezekre amolyan gentleman's agreement van, nem ad garanciat, de olcso. ez eleg szurke zona, mert mindenre kene, es egyertelmuen exportra van szanva. Termeszetesen tobbszor felhivja ra a figyelmed erre, hogy megveszed, kimesz a kapun, hello, ha vasarolnal ilyen esetben. Ezt nem rakhatja ki mobile-re.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pakfong #115315 üzenetére
Az exporthoz a szabalyozast pontosan en sem ismerem, de en nem vittem ki az orszagbol, es megegyezes szerint nincs ra semmi, ami torvenybe utkozik :D
Ugye itt a szalon egy privatanbieterkent mas hirdetofeluleten kinalja ezt a fajta portekat.Nalam csak a 25 eves zsir kerult a rez erintkezok ala, igy neha villogott, neha nem. Megcsiszolni azt a kis feluletet nem mertem, egy sima tisztitas utan mukodik, csak a zsirt kellett eltavolitani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
amikor Rossi kezdte a lablogatast, ennyi erve nem volt mellette, sot a telemetrian sem volt kulonbseg a logatas es a nem logatas kozott.
Most vegre Guintoli lerantja a leplet :D
Azert tovabbra is neznek egy logatasos es nem logatasos koridot :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lumpy92 #115365 üzenetére
Nekem azzal van bajom ebben a szegmensben, hogy hianygazdasagban terveztek meg ezeket a motorokat, (azt csodalom, hogy van bennuk aluminium) es eleve rossz minosegu pontatlan alkatreszeket gyartottak hozzajuk.
Meg lehet csinalni mindent jora, es tenyleg voltak eloremutato megoldasok, amiket agyonvagtak az altaluk nem tartott minoseggel, pl egy babettanak akkor volt megszakito nelkuli gyujtasa, amikor a japan motorokon meg megszakito volt, az etz gerjeszteses generatora, vagy a tatran generatora, ami egyben az inditomotor is. Ezek jo dolgok lehettek volna, de hatalmas szoras van az osszes alkatresz minosegeben es az ido sem tett nekik jot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Nyaralás topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Ingatlanos topic!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs