-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #100240 üzenetére
Fent van a kép a motoromról az összefoglalóban, AL5 XT, 2015-2016 között forgalmazták.
Ennek ennyi olaj kell a könyve szerint. Tavaly a 10.000 km alatt pont a minimumra ment le a maximumról, volt benne egy 1750 km-es autópályázás, ott eszegette."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #100615 üzenetére
A Gopro olyan, mint az Apple.
Teljes csomagokat (szoftver + hardver) ad a professzionális felhasználóknak, úgy árazva, mint az Apple.
Volt szerencsém jó pár forgatás közelében tevékenykedni Londonban, mindig Gopro-t használtak és Machintoson vágtak.
A menő arcok ilyeneket használnak, ezért azok is ezeket veszik, akiknek nincs erre szükségük. Ez a marketing. Londonban is minden picsának Apple X van és két dologra használja:
1. snapchat, instagram, whats up, facebook
2. selfie készítésMegveszik a világ legdrágább és legerősebb hardverét aranyáron, hogy tudjanak menő képeket megosztani magukról.
Az amcsi és a brit filmes iskolákban mindenhol Adobe Premieren dolgoznak. A filmszerkesztéshez kell a világ legerősebb hardvere és az Adobe Premiere nagyon jól fut Mac gépeken, így a srácok ezen tanulnak. És mit fognak venni, amikor kijárják a sulit? Természetesen Macbook Prot, millió forintért. És ha megvan a Macbook, akkor a telefon vajon milyen lesz? És ha az megvan, akkor milyen lesz az okosóra? És így tovább.Nem lennék meglepve, ha ezeket a sulikat eszközökkel támogatná a Gopro, ugyanilyen megfontolásból. Az ilyen suliknak ingyenes vagy kedvezményes csomagokat adnak, egyértelmű céllal.
Ahogy az Apple cuccok sem szarok, úgy a Gopro cuccok sem azok, de van egy felár, amit meg kell fizetni.
Simán lehet, hogy a Sony a jobb, de a trendisége meg sem üti a Gopro szintjét.Az én legnagyobb problémám jelenleg az, hogy a remek minőségű anyagomat a youtube lekódolja mp4-be, mivel nincs meg a megfelelő számú feliratkozóm/nézőm. VP9-ben kódolva minden sokkal faszább lenne.
Aki videózni akar, annak érdekes tartalmat kell gyártania elsősorban, hogy meglegyen a nézettség. Utána ráér megvenni a legdrágább felszerelést, hogy tényleg 100%-ot tudjon nyújtani.
Minden filmes elmondja, hogy az ÖTLET számít. Ha van egy jó ötleted, akkor meglesz a nézettség is."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
-
veze
őstag
válasz vlevi #100946 üzenetére
szúnyogtenyészetre jó.-)))
Ám ha kicsit is ad az ember magára, akkor ioncserélt vízzel kell motort mosni, az a tuti
5 literes ballonokban hegyekben áll a teszkóban
Én viszont csak lecsutakolom valami samponos szivaccsal, lecsapatom slaggal oszt' jól van , a makacs részek , blokk alja, hasonló kaphat néha a magasnyomásu mosóval is :-)[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz vlevi #101003 üzenetére
A működésén kívül valószínűleg azon is lehetne vitatkozni, hogy egyáltalán szükség van-e túramotoron gyorsváltóra, főleg hogy egy irányú, minden esetre nekem egyenlőre nagyon tetszik.
Kétszer mentünk egymás után 500+ km-t, és a nap második felében jól jön, hogy néhány mozdulatot meg lehet spórolni vele.
Alacsony fordulatnál sem tapasztaltam amiket írsz, talán 6.-ba egy egészen picit nehezebben vált, de ez sem jelentős. A legjobb viszont az, hogy mindenki eldöntheti, használja vagy marad a kuplung karnál......Formaster: ha megteheted, vegyél újat. Talán a "kategória tévesztés" ami sokkal veszélyesebb, mint az új motoron való azonnali értékvesztés.....szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #101045 üzenetére
Persze, német területen élek. Köszi a videót, ez csak megerősít, hogy nem tudom mit is akarjak Lényegében nüansznyi különbségek vannak a biciklik között, mondjuk a stabilitás egy érzékeny pont lehet, de kezdőként szerintem semmi nem fog átjönni ezek közül.
Igazából kezdek afelé hajlani, hogy kéne valami olcsóbb motor tanulni, amivel kevésbé fáj, ha eldőlök. 4-5 éves motorok kb a feléért mennek 5-10k km-el.
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #101051 üzenetére
Na igen, az MV Augusta egy nagyon guszta divatmotor, de már az ára miatt sem kellene, ráadásul a szervizköltségtől biztos lefekszel. A Kawa nálunk kissé túl van árazva, bár a teszt szerint viszi a primet. Valahol a Yamaha-Triumph-Suzuki között ingázok, de ott lebeg előttem a használt is, viszont ha egy 5000-es motornál belefutok egy 2-3 ezres szervizbe, akkor felülhettem volna egy novicsentó bike-ra is.
(#101050) zgospel: Ez nagyon beteg "you can come, but you must be swiss, otherwise i call the polizei, HE?" Annyira tükrözi a svájciak lelki világát
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vlevi #101099 üzenetére
Ha csak ennyi baja van a csizmádnak, akkor azt 3-4 ezer forintért rendesen megcsinálja bármelyik cipész.
Nekem egy noname, de teljesen vízhatlan túracsizmám talpa vált le úgy egy éves korában, megcsináltattam, és négy éve még mindig ugyanazt hordom. Akkortájt vettem másikat, de ez sokkal kényelmesebb az újnál, azt nem hordom...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz vlevi #101099 üzenetére
A corozalon én is sokat gondolkodtam, de elég megosztóak a tapasztalatok róla.
Sokat túrtam télen a netet, hogy mit válasszak, végül forma adventure lett a befutó, pedig gyakorlatilag nem volt árhatár, bármelyik ADV csizmát vehettem volna. A toucan volt az elsődleges kiszemelt, meg a sidi felső kategóriás csizmái.Youtube-on nézegess összehasonlító teszteket, meg revzillan vannak beszámolók is az adott surranókról.
A forma árban és kényelemben is tökéletes választás volt, maradt pénzem másra is. Szellőzni nem szellőzik ahogy egyik se, viszont tényleg vízálló, teszteltem a balatonban
Én anno kiugrottam Ausztriába pár közeli boltba, ahol volt bőséges kínálat, végül itthonról rendeltem, mert sokkal olcsóbb volt. Az alpinestars csizmák megérik louisból, főleg ha van 50€ kuponod.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #101099 üzenetére
Ha szereted a csizmád, akkor - ahogy Bogyóbá is mondta - javíttasd meg!
Az ilyen Adv. csizmákban már lehet általában mászkálni. Nekem már 3 éves lassan a Forma Advernture csizmám, és nagyon szeretem! Eddig víz csak úgy jutott bele, hogy felülről belefolyt! Ráadásul anno pofátlanul olcsón, 40eFt-ért vettem, amiből még az áfa is lejött később!
Viszont amíg nem használtam rendes motoros zoknit, addig nagyon beleizzadtam, azóta viszont semmi bajom! Sokalltam az 5eFt-ot a zoknira, de már tudom, hogy simán megérte!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz vlevi #101175 üzenetére
Jha ez a kék szín nekem is nagyon bejön. Amikor kipróbáltam erősen gondolkodtam, hogy veszek én is magamnak egyet. Hosszú túrákra a Z nem a legkényelmesebb megoldás
Ha neked is pont ilyen van akkor lesz majd kitől kérdezni. Van amire külön oda kell figyelni vagy csak legyen benne olaj meg víz és ne tiltassuk hidegen?[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz vlevi #101281 üzenetére
zx-9r-es csóka odajött hozzám pályán, hogy "ez 300-as?", "mé nem vettél nagyobbat?", "nem kicsi ez neked?", de ezeket ilyen lesajnáló, megvető hangsúllyal...
aztán nem győztem kerülgetni utána, mindig útban volt és folyton utolértem...
160 lóból nem tudott kihasználni 40-et se...
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz vlevi #101580 üzenetére
Semmit nem jelent. Én egy régi motorban sokkal jobban bízok, mint a maiakban. Nem is maga a megbízhatóság a probléma, hanem a mi van ha. Azaz egy mai motort , ha betérdel, hívsz egy trélert, elviteted a szerelőhöz (ha van arrafelé éppenséggel) ami mindkettő egy vagyon külföldön. Simsonokkal majd minden évben lemennek az Adriára. És nem az első tengerparti faluba. . Egy szimón szinte bármit meg tudsz helyben csinálni, főleg, ha többen vagytok és mindenki vitt valamit magával hozzá. . Ez olyan, mint régebben a szoci autók. . Van olyan ismerősöm, akinek láttam a képet. Ott ül az MZ-n az Eiffel torony tövében. Nem ért oda két nap alatt, de még két héz alatt sem. . NDK-ban felújították neki fullra, amikor meghallották, hogy honnan jött. Ott éppen volt neki valami kis baja. Ha Albániában megadja magát a komoly mocid, nagy szarban vagy. Nincs minden faluban márkaszerviz. . Régen is voltak bátor emberek. Én a '99-es Puntómmal két évig jártam franciába. A szerelőnél nem hitték el, amikor mondta, hogy azzal a kocsival milyen messze el mernek menni. Soha nem hagyott ott.. Ellenben az új mikrobuszunk 6k km után Frankentálnál megállt. Vasárnap délután kettőkor. Két napig ott álltunk. Egy szimó komplett gyújtás elfér a zsebedben. Akár kettő is. . Elmegy akku nélkül is. (amelyik olyan) Gyűrüzni az út mellett egy kv közben meg tudod csinálni. De soha többet nem mennék el ilyen messzire ilyen motorral. . Még én sem.
-
Francia91
veterán
válasz vlevi #101580 üzenetére
Jövőre is megyünk Erdélybe 1 hétre, MZ-kkel Minden évben valamerre
Idén ennyien voltunk a Magas-Tátrában. És se tavaly, se idén nem volt senkinek sem műszaki hibája
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
vendingo
veterán
válasz vlevi #101580 üzenetére
Amikor indultam Albániába, kicsit húztam a számat az sv miatt, aztán jött még egy busa meg egy gsxr. Nem nekem volt a legszarabb, amikor elfogyott az út.
Most, hogy itt az AT, mehetnék bárhova, már nincs kedvem ezekhez a hatalmas utakhoz.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Francia91
veterán
válasz vlevi #101588 üzenetére
Na én az MZ-nél kerülöm az utángyártott alkatrészeket. Most rendeltem pl eredeti Brembo féknyerget Olaszországból, Grimeca főfékhengerem van, valamint fém fékcsövem. Így megúszom a szopást a gyári nyereggel és főfékhengerrel, ami csak az utángyártott alkatrészek miatt tartható nehezen életben. Valamint elég sok alternatíva van szinte mindenre az MZ-nél (legalábbis a 250/251-nél biztosan, a kicsi ETZ esetében kevesebb lehetőség adott), ha kellően benne vagy a dolgokban, tudod
Kb 2 éve nem kellett csak tankolnom a 251-est, gumit és fékbetétet, valamint hajtóműolajat cserélnem. Előtte pedig rendbetettem a hibáit, mind mechanikusan és elektronikusan, azóta tényleg csak annyi dolgom van vele, mint egy másik, újabb motorral. Amit kell, a megfelelő időközönként átkenem, megzsírzom és ellenőrzöm. De lényegében csak használom és tankolom az MZ-tOtt a remek példa a 2 Tátra túra (amúgy készül róla a cikk Logoutra, hétvégén kész leszek vele), hogy több mint 20 MZ volt mindkét túrán, de senkinél sem volt semmi hiba. Márpedig sokan nem néznék ki MZ-kből ezt
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
goodboy007
senior tag
válasz vlevi #101775 üzenetére
Pont erről van szó, hogy üzembentartóit sem írtunk még, mivel először vezettem a motort és együtt mentünk (ő valamivel előttem) és ha most büntetnek, akkor törvény szerint neki fog menni a csekk és neki róják fel a büntit nem?
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
V.Stryker
nagyúr
válasz vlevi #101953 üzenetére
Pont ezt akartam mondani, hogy a facebook is tele, hogy 2003ban mennyi volt a benzin és a hordó olaj és most olcsóbb a hordó olaj és mennyivel drágább a benzin, csak épp senki nem keres rá a dollár árfolyamra, hogy pl. most felét éri a forint....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #102021 üzenetére
Nálunk van 98 is, szerintem ez lesz az arany középút. Amerikai fórumot néztem épp, ott lehurrogták az illetőt, hogy teljesítménybeni értelme nincs, amíg nem írnak hozzá egy ECU-t, a tisztítás meg relatív, bizonyos intervallumonként amúgy is szétkapod a rendszert ellenőrizni, akkor már meg is lehet tisztítani.
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102021 üzenetére
pont ma olvastam egy FB csoportban, hogy emberünk azért adta el az 1200GS-t, mert csattogott, zörgött, és a BMW-nél azt mondták neki, hogy tankoljon 100-as benzint, akkor nem fog. Nem tetszett neki a válasz, áttért hát a KTM Super Adventure-re.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #102119 üzenetére
Igen, a BMW-nek már van, potom 600€ felárért cserébe. Abból laza 15 évig elvagyok ezzel az appal és mást is riaszthatok nem csak az Assistancet. Gondolom ahhoz még egy SIM kártya is kell pluszban. Azert nem olyan egyszerű, közel 2 évig tesztelték pár ezer free felhasználóval, hogy véletlen se legyen téves riasztás egy kátyú miatt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz vlevi #102125 üzenetére
Igen, Mályinka irányába.
Asszony állandóan anyázott a hátam mögött. Néha mondtam neki, hogy nyugi, már csak 18km... Kár amúgy, mert k.rva jó lenne az egész. Néha olyan jókat lehetett dönteni, asszony is partner volt benne. Nemhogy majrécsíkom nincs, de a gumi szélén a 2CT felirat is mingyá lekopott.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #102482 üzenetére
Mosás volt a hétvégén, majd meleg láncra ment fel, be is viaszosodott az olaj, majd másnap mentem túrára és ismét felverte. Felnire, illetve egy keveset az abroncs szélére is. Úgyhogy fogok venni valami komolyabb sprayt.
Más, volt velünk egy gyerek, nemrég borult egy kanyarban, balra. Mondta, hogy neki mennyire bevállt a wd40, de mondom figyelj csak: Tiszta olaj a kereked bal széle. Valószínűleg azért csúsztál nem? Áhh az 2 kanyar után lekopik Persze lekopna, de folyamatosan oda veri a lánc az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
-
Novics
senior tag
válasz vlevi #102691 üzenetére
Egyelőre jövő szombatra a mostaninál is jobb időt mondanak. Persze addig még bármi is lehet.
A hétvégén toltam ~450 km-t, hazamentem szüleimhez, és barátaimmal elmentünk motorozni. Balatonfenyves - Tapolca - Badacsony. Aztán ma jöttem haza Paksra.
Jövő héten meg megyek Kaposvárra osztálytalálkozóra. Én még nem fáztam a motoron, napközben elég jó idő volt.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102742 üzenetére
Távol álljon tőlem, hogy bárkit megtérítsek, de ez a DCT olyan, mint autóban a DSG. Sőt, igazából ugyan az.
A DCT két tengelykapcsolóra épül, az egyik az 1., 3. és 5. fokozatokért felel, a másik pedig a 2., a 4. és a 6. fokozatért. Hogy a rendszer ne foglaljon nagy helyet, az egyik fogaskerékcsoport tengelye a másikén belül kapott helyet! A szerkezet másik érdekessége, hogy a kuplungokat külön elektrohidraulikus körök vezérelik.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz vlevi #102747 üzenetére
"Annyi paramétert vesz figyelembe, és annyira fogalmam sincs, hogy, mikor mit fog csinálni"
Pontosan ez itt a gond. Az egyik legfontosabb paraméterét az erőátvitelnek odaadod egy automatának. Rátapintottál a gondom lényegére.
Arról nem is beszélve, rakhatsz rá akármilyen automatát, nem fogja soha tudni, én mikor akarok pl. előzni, mikor csak éppen nem lefulladni, vagy hirtelen elfordulni. És hiába tudom a kormányról nyomkodni, ha ő gondol egyet, és felülbírálja....[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102747 üzenetére
Igen, van olyan az NC750X-ben (én is azt vittem el az onroad 48h túrára), de sajnos csak az emelkedőt-lejtőt érzékeli (de azt nagyon frankón), viszont a kanyart nem. Ez miatt előfordul, hogy kanyarban vált, ami zavaró lehet! Nekem nem okozott kellemetlenséget, mert annyira szépen vált, de mások panaszkodtak rá.
A Scania-s megoldás egyébként simán megoldható volna, más kérdés, hogy egy 1MFt értékű fejlesztés elfér egy 30+MFt-os kamion árában, de nem igazán fér bele egy 2,4MFt-os motorba.
Amúgy meg azt írod, hogy ez volna jó, aztán meg azt, hogy már a mostani is túl sokat számol. Akkor most hogy is van ez?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102751 üzenetére
Szerintem anno ezt mondták a kocsiknál is. Aztán mi van ma egy csomó sportkocsiban? Szerinted jó egy Nissan GTR-el menni? Én élveztem - igaz, csak utasként, de akkor is!
(#102748) HSM
Anno eretnekségnek hívták a lovaskocsisok az autókat, a lovasok a motorokat, stb. Te is járhatnál lóháton még, mert ott ha összeszoktál a lóval, akkor a hű társad kitalálta, hogy Te mit akarsz.
Nem tudja az automata, hogy előzni akarsz? Akkor nem tudod, hogy hogyan kell előzni! Ha határozott gázt húzol, simán visszagangol még sport módban is egyet, vagy kettőt! D-ben meg teligázra azonnal visszavált úgy, mintha sport módban lennél. Autóknál ez az úgynevezett "kickdown"!
Megint olyan dolgokról osztod az észt, amit nem próbáltál.Azt pedig senki ne nevezze próbának - már bocsánat -, hogy egy parkolóban ment vele egy-két kört! Az olyan, mintha meg akarnád állapítani az SV, a GS, és a GSXR között az összes különbséget! Lehet én vagyok a béna, de én sem tudnék egy csoppertől véleményt alkotni pár km megtétele után. Azaz tudnék, csak valószínűleg tévesen...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Konteó topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vallás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen