- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #94521 üzenetére
Full szerviz meg mindig nem mond nekem semmit
Nem tudom elkepzelni, hogy te full szervizt akarsz, mert az annyiba kerul, mint a motorod.Szelepeket csak kompresszio es vesztesegmeressel fogjak megnezni, azaz bontas nelkul, csak a tomitettseguket, az, hogy mennyire van elverve, a tomitofeluletek mennyire szelesedtek, a szelepvezetok mennyire koptak ki, stb, meg mindig nem fogjuk tudni.
Veztengelynel butyokatmerot neznenek, de ha nem latnak feluleti kopast, meg se merik. Csapagyhezagot tudnak merni, szelephezagot.
Hengerbe bele lehet nezni, de az sem meres, nem latod az alakhibat a hengerben, azt bontasos vizsgalattal lehet ellenorizni. Talan azt latod, hogy hol tunt el a honolas, ennel meg nem pereg a nikaszil. Az a 600RR nel es 1000RR nel fordul elo.
Egy vezlancfeszitod van csak, es tehervaltasnal jonne elo, ha nem feszitene. Azt lehet megnezni, mennyire nyomta ki, azaz mennyire van megnyulva.
Ez az egesz meregetes, amit felsoroltunk, eleg horror penz lesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #94522 üzenetére
rossz pelda. Motornal ezt hogy vitelezed ki? Mit nyomtatsz ki?
En nem szerettem sosem kiseloadast tartani, hogy mit miert csinalok, mert nem volt ra idom, ott volt egy rakas motor meg, es ha nem bizik abban, amit csinalok, akkor ne magyarazkodjak mar a penzemert.
Tudom, hogy egy szatmari az meg belemegy a cionista ellenallas es a marson levo piramisok kapcsolatba is... En nem ezert kaptam a penzt.Ha megker ra, hogy mutassam meg, mit mertem, termeszetesen bizonyos foku hozzaertest feltetelez, megmutatom az ugyfelnek (bar legutobb, amikor ilyet csinaltam, kosarban elvitte a szetszedett blokkot, mert draga lett volna megcsinalni), de nem fogom kikepezni motorszerelesbol, csak ha fizeti azt az orabert is. Amugy is altalaban ha egy hozzanemerto tanacsot ker, kb teleszarja azt, amit mondasz neki, ha nem tudja osszeegyeztetni azzal, amit o elkepzelt a rozsaszin buborekjaiban.
Szoval ha fenykepeket kell csinalni ahhoz, hogy megbizzanak bennem, akkor koszi, de en ebben nem hiszek. Tudom, hogy a sok gyoker szerelo miatt van ez, hogy bizonyitanod kell, hogy dolgozol, de ilyet en nem fogok soha csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #94529 üzenetére
Olajat nem kell vezlanchoz cserelni.
Maga a 170£ egy szelephezag meresert szerintem nem horror.
Nalad a tank levetelehez pl nincs is gyorscsatlakozo a benzinpumpan, ott meg rez tomitogyuruket is kell cserelni egy tanklevetel alkalmaval, es meg idobe is telik. Nem nagy dolog, de nem annyi, hogy szethuzod, lentvan kesz.Vagy kikoti gumipokkal, es megtori a benzincsovet
Sajnos egy oreg motornal barmi kijohet hasznalatnal. Termeszetesen kicsi ra az esely, ha karban tartatod, de oreg motor az oreg motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem. A gyarto azert irja oda, mert igy a legidealisabb. Termeszetesen sok penzert.
Illetve amit irtam az elozo hszben is. Zsiros grafitos feluletet bepasztazol? Ami a csavarfuratoknal mar malik az elso levetelnel?
Es legkozelebb kapargatod a blokkodrol a szilot?
Termeszetesen meg lehet csinalni. Csak paraszt, es vannak hatranyai egyertelmuen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az ujabb tipust megveszed dragan, es kb ugyanezt eljatszod, csak az alaptoke volt nagyobb.
Annyi, hogy az emberek altalaban becsukjak a szemuket, es hulyenek nezik, aki normalisan megcsinal mindent, mert mindenki olcson vesz krvajo motort, amire fityinget nem kell kolteni. A legendak szerint.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #94582 üzenetére
En jelenleg nem vagyok az elmelet mellett sem, meg ellene sem.
A kulso vedelem definicio nalam meg mindig nem tiszta.Kevesbe melegszik fel a lanc. Oke. Mennyivel? Mondjunk nagyot, 20 fokkal? Ott milyen deformacio van? Kb merhetetlen. Ezred mm, ha a hotagulasra gondolsz. Ha nem arra, akkor nem tudom mivel segiti elo a deformaciot a ho. Meg milyen deformacio. Minek a deformacioja? Az o gyurunek? Szerintem a hideg tobbet art, mert akkor merev a gyuru. a fem az nem nagyon fog deformalodni. A rozsdasodas az o gyuruknel amugy sem lesz, allandoan erintkezik a felulettel a gyuru.
A papa tempoban sok kmt lemotorozo lancolajozo rendszeres dolgon en is elgondolkodtam, hogy mi lehet a titka, de azok az emberek sima olajozas nelkuli lancszettet is nagyon kimelnek, tehat az, hogy 80 e kmt elmennek, az nem csak az olajzasnak koszonheto, hanem a finom banasmodnak is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #94584 üzenetére
nem tudom szedtel-e mar szet lancot, ket heveder kozott a gyuru, olyan szoros helyen, deformalodik? Azt hogy?
Illetve veded az o gyurut a sprevel. Azaz bemegy ala, a tomites es a tomitendo felulet koze. Bar nalam az a kerdes ferodik fel, hogy azt vegytisztara ki nem mosod, szepen a kenoanyaggal viszel be mimdent.
Ennek ellenere ha mukodik, akkor valamit nem vettem figyelembe.Enis kiteszteltem, na azt nem mondanam, hogy annyira nagyon megeroltettem magam, de ketszer annyit az nem letezik, hogy nalam el tudjon menni csupan a kenegetessel meg tisztitassal.
En ezt meghagyom a "nem tudom" statuszba. De nem is, inkabb a leszarom fiokba teszem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #94587 üzenetére
Mint irtam korabban, nem tudom.
Ha nalad a mondando reszletei a magyarazatot jelentik, akkor en nem belekotok, hanem kerdesek merulnek fel bennem, amik nincsenek egyaltalan megvalaszolva.
Ha ez belekotes, akkor igen, abba kotok bele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #94589 üzenetére
Akkor leirom bovebben.
Szoval annak idejen sokat motorouztunk egy bandaval. Nekem r6s em volt, egy masik sracnak r6r je. (Mindket motoron ugyanaz a lanc, lanckerek van) En akkoriban mindig fujtam a lancot, amint fenyesedett a csap. A srac le se szarta. A ket lanc kozott az elettartam kulonbseg elenyeszo volt. Onnantol tort el bennem valami.Hogy miert takaritjak a profik azt kerdezed? Akkor engem kivettel a profik kozul? Ez nem esik jol.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Szia
Endurok kozott a 49 ccm es kategoria mind minarelli blokkos.
Veheto a beta RR, rieju, aprilia rx, yamaha dt. Mind mineralli am6 blokkos, vizes. Regebbi tipusok a cagiva cocis, a tamanaco 125, elefant 125 50es kistesoja. Alkatresz nemien van hozza, de azok rettento strapabiro konstrukciok. 12 000 fordulaton lemesz veluk nyiregyhazara es vissza, ha nem alszol el az unalomtol. Megsem vennem, mert bontoban ezek mar nincsenek.Rakoltes mentes 49ccm es minarelli blokkos endurot velemenyem szerint 3-400 e kozott fogsz venni. Az tenyleg koltsegmentes.
150-200 ert ezek nem tokeletesek. Egy evben 4-5 alkalomnal nem biztos, hogy kijon rajta valami, amitol jarokeptelen lenne, de osszesegeben a korukbol, es a hasznaloi reteg penztelensegebol adodoan ezek nem lesznek rakoltesmentesek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #94612 üzenetére
Ahogy tarill irta, a kettes szamu tomitogyurut mindenkepp csereld.
Attol fuggoen, milyen regi a villaszarszimering, egy ilyen szetszedes utan tud tomitetlen lenni az is. en - mondjunk peldat - 4 eves koraban mar cserelnem, mert nagy esellyel folyni fog szetszedes utan. De kockaztathatsz is, legfeljebb meglatod mennyit bir.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #94635 üzenetére
Eszembe jutott meg a Derbi Senda R bultaco lm
Gyarilag karbon alkatreszekkel jott ki, magyarorszagon is lattam.
Csak erdekessegkepp, hogy ebben az osztalyban is meddig mennek el a spanyolok. Mivel ritka, megvetelre nem ajanlom
Inkabb a sima Derbi Senda.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #94640 üzenetére
Aprilia rx sx mx 50, beta RR, derbi senda, rieju RR 50, yamaha dt 50 - ezek mind vasarolhato tipusok, minosegben tenyleg megfelelo mindegyik.
Viszont a 200 ezres kategoriaban lelakottak lesznek, tehat biztos lesz vele munka. Vagy kicsi, vagy nagy, ez a szerencsen mulik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #94651 üzenetére
egyszeru valasz: mer' ugy jo
bonyolultabb valaszNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nehez ugy. Alkatreszekrol fogalmam sincs, viszont szerintem nem jo alap. Rosszul fogalmazom, az alap igazabol tokmindegy, a befektetett munka, illetve penz, es az ember kreativitasa a korlatozott. Barmibol lehet szep dolgot csinalni, csak van, amibol konyebb.
Bogyo ba' val nem ertek egyet, ez egy olcso motor, amit ha felelesztesz, lesz mittomen egymillioert egy semmiben sem kituno regi szar motorod. Ha legalabb a kortarsaihoz kepest uttoro lenne valamiben, erdemes lenne meghagyni stocknak, termeszetesen az erteke is nagyobb volna.Szerintem vagj bele, tapasztalatot szerezni jo, hogy mit hogyan csinalj, meg ki tudod magad fejezni, ami mindig jo.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #94728 üzenetére
En ezt mar '15 ben megmondtam, hogy ot s vagy
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha figyelemmel kisered a motorepito oldalakat, eleg hamar kirajzolodik, mivel erdemes foglalkozni.
A peldaimhoz a pipeburn-t fogom felhozni, mert ez az egyik kedvencemHa szigoruan budget motort akarsz, onkifejezesre, keves penzert, akkor nagyon kreativnak kell lenni, hogy jol suljon el. Ez a legnehezebb dolog, olcso, statusz nelkuli dolgokat, draga, szinvonal emelo alkatreszek nelkul olyat osszerakni, ami vallalhato.
Kinelenthetjuk, hogy sok penzbol nagyon egyszeru motort epiteni: a legdragabb ohlinst alarakod egy szarnak, bremboval, eloxalt alut mindenhova, majd kijelented, hogy ez nem ronda, ez ilyen. Aki szerint ronda, az nem erti. Es igazabol jogos. Hol kezdodik a muveszet, es hol er veget? Ezt senki nem tudhatja, aki meg magabiutosan kijelenti, az meg egy egyszeru ember, egyszeru gondolkodassal.Kezdjuk egy zsenialis epitovel. Telitalalat
30 eves 50e forintos alapmotor. A vegletekig leegyszerusitett, izleses kivitelezes, viszonylag olcson. Utcan siman hasznalnam, jaras-kelesre. Nalam ez egy motor. Ket kerek, vaz, hajtomu, a tobbi sallang. (Bocs a szubjektivitasert, de teljesen oda vagyok erte)Ugyanebben a zsanerben, de nagyobb koltseggel puch alapokra mofa (!) Izleses kivitele.
Ugorjunk egy nagyot, a nalunk 200-300e forintert elerheto a-b motorokig. Alkatresz sok van hozza, meglepeteseket nem okoz. Megis rettento nehez atepiteni. Az aranyok teljesen torzak egy cafe racerhez, a hidvaz elront mindent.
gs 500
Megis, egy kis optikai csalassal el lehet valahogy adni. Nezd, hogy olotta meg a balfasz szogu hidvazat, egy szimpla csikkal es tank-ules vonal markanssa tetelevel.Igy nem rossz
Nezd meg a tovabbi munkait, profi.Joval szerencsesebb egy regebbi, jobb aranyokkal rendelkezo tipushoz nyulni:
gsx 400Nagy slager az egyhengeres leghuteses olcso motorokbol flat trackert, scramblert csinalni. Nalam elferne egy supermono cafe racerkent is, siman belevagnek ezzel a tipussal.
Igazabol a honda ftr tol kell csak ket lepessel tovabb menni:
nx 650 dominatorNem sorolnam ide a 250-400as egyhengeres kategoriat, honda cb400 yamaha sr 400, sr 250... Ezeknek az egekben van az atepitok miatt az aruk. Esetleg yamaha srx el lehet megkerulni a trendet. Esetleg suzuki gn 250 -400.
Nagy kedvencem a regi racer replikak.
Bandit 1200 bol , gsxr 1100, gsxr 750 bol peldaul eleg konnyen lehet gsx750 suzuka 8h motort epiteni, vagy gs1000r -t. En ezekre vagyok most raallva, de szerintem vfr 800 bol is megneznem, lehet-e vfr 750 replikat faragni. Ha rengeteg idom lenne, biztos megcsinalnam.
Jelenleg sv650- tl1000 s ben is nagy fantaziat latok, ha tehetem, csinalok egy tl cafe racert.szep munka tucat japan sornegybol:
(Zephyr a kedvencem)
[link]Vegre nem elkurt aranyokkal rendelkezo hornet.
Termeszetesen trellis frame-el nem tudsz rosszat csinalni.
Monsterek, kisebb ss, ss nuda- johet szoba.
[link]Sajnos nem tudok mindent osszefoglalni, gyorsan osszecsaptam. Kb 3x ennyit tudnek errol irni, nem ennyire feluletesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #94845 üzenetére
Alapvetoen a stilus masodlagos szempont nalam, ha egy kicsit atgondoltabb ervrendszer huzodna mogotte, ami nem gyenge labakon all.
Mindenkire probalod azt a sablont rahuzni, ami neked jo egy motorozasnal. Ezt beszukult latokuru emberek csinaljak, es egy vitaban eleg hamar alulmaradnak, mert az egyetlen ervuk a velemenyuk mellett, hogy ok az idok kezdete ota igy csinaljak. Esetleg kicserelhetjuk a motort, motorozas szavakat istenre, vagy gyereknemzesre, hazassagra, johet meg a haza, az egyseg, a csalad, tisztesseg... ugyanezen mintak alapjan az oreg reakcios emberek beszelnek igy. az en apam 1 fej hagymat evett egesz honapban a fronton, megis husz oroszt nyirt ki egy loszerrel... Ami a zsebeben volt, mert puskara se tellett. Satobbi. Persze, igy is hozza lehet allni, csak ez a legalapvetobb ervelesi hiba.Mivel mindenki mas, minden motor mas, ezert nem tudsz allandoervenyu igazsagokat mondani, mert mindenkinek mas a motorozas. Lemotorozhatsz millio km-t, mehetsz 1:50 et a ringen. Ez nem fogja megvaltoztatni az emberek hozzaallassat a motorozashoz, es miert is okozna ezt?
Az, hogy ki hol tart a motorozasban, azt viszont megnezhetnenk euroringen kimene a goz, kialakulna a taplalkozasi piramisNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #94863 üzenetére
Az osszes oreg szaki ilyen (tisztelet a kivetelnek)
Vaskalapos, a valtozast nem turo, tanulni nem kepes, reakcios oreg. Barkire ra lehet huzni egy bizonyos eletkor felett, illetve feluletes gondolkodasmoddal rendelkezoknel barmilyen korosztaly veszelyeztetett
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Ha addig nem kap uj ruhat az rs, akkor szerintem hasznalhatjuk. (Ebben nincs abs, meg buziknak valo dolgok. A frontra sem abs el mentek a nagy toku gyerekek)
Elegge ki van a bele, mar kb mindent megvettem a felujitashoz, blokkontvenyt is, ha konyokolni tamad kedve.
Nem feltem, azt odaadom egy korre sajat felelossegre. Esesnel bele kell szallni a felujitasba, de motorhibanal termeszetesen eltekintunk ettol. Ha motorhiba miatt lesz fetrenges... Akkor ezen meg elvitazunk[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Lomha 8V #94885 üzenetére
Veletlenul sem ugatnek bele - ez a kezdete minden beleugatasnak - viszont en ugyanannyira birtoklok beemvet, mint itt barki mas, azaz ugyanakkora esellyel mondok okosat.
nem szeretnel inkabb tipusspecifikus forumot olvasni a fenntartasi koltsegek, hibak tekinteteben?
Mert itt a bmw olyan, mint a feher hollo. Persze mosquitonak a szomszedja asszem beemves, es meg is van keseredve, meg van ismerose beemves, akik altalaban leulnek mosquitoval egyutt a laptop ele, es tollba mondjak a hszeket, mi hogy van a beemvevel.
De ez akkor sem az igazi. Valahogy nekem nem tetszik.
Az alkatreszarakat is csekkolnam, felmennek bayre, es lehet, hogy - tegyuk fel - azonnal meglatnam, hogy 1300-1150 € kozott van a valto, (ami meg mindig japan sportmotor valto x2, de egy kicsit megszaladt a ceruza) es ebbol az egyik mondjuk alkudhato is.
Mielott a haverodat felrevezetettnedNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #94887 üzenetére
Veletlenul sem irtam, hogy jobban tudom.
Pont ez volt a lenyeg.
(Az alkatreszarakra is faszomozol? )szerinted az, hogy valtoproblema, es elektromos hibak... Ez melyik motorra nem ervenyes?
En ugy szoktam csinalni, hogy ha kiszemelek egy motort, elkezdek olvasni tobb tipisspecifikus topicot, azoknak az embereknek az irasat, akik birtokolnak ilyet, es tobb evre visszamenoleg le fogjak irni, mik tortentek a motorral, hogyan javitottak, mennyiert. Ennel jobb kepet nem tudsz kapni a hibak elofordulasi aranyarol. Ezzel nem mehet felre az ember.
Joval tobb munka, de nem annyit kapsz, hogy "tonkremehet a valto"
De nekem mindegy, csak egy eszrevetel, nem baszogatasbol irtam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #94900 üzenetére
Nem nagyon olvastal utana forumokon tipusoknak?
Nemet forumokat szoktam olvasni, pl az r1 rn22 peldajat hozom fel. Minden hibajelenseget leirnak km allassal, ugyanis kerdezik a tagokat, volt-e mar valakinek hasonlo hibaja. Nem eltitkoljak. Meg nem ugy kerdezik, hogy a haverom r1 esenek baja van, nem az enyemnek. Aki orvosolta, leirja a szervizkoltseget, es a hibas alkatreszt is.
Magyarorszagbol kiindulva van az orszagban 20 r1 rn22. Te kb ennyi darab motor eletet tudod vegigkovetni nemet forumokon. Ez tudod mit jelent? Hogy egy hetkoznapi hozzanemerto, nem motorszerelo ember jobban kepben van egy motorral, mint egy motorszerelo, aki csinalt egy-ket rn22 -ot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen