-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #89682 üzenetére
Hasztakurva
En meg elmegyek egy tobbnapos Locarno turara, utana talan lemosom, iden masodszorra, de az RS t 3 eve nem mostam le.
Hat elrohadni a viztol nem fog egyik sem.Ettol fuggetlenul toled nagyon szivesen vennek motort, ha valamidet eladod, elotte szolj. Ha masnem en meghempergetem a soderagyban
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tarill #89689 üzenetére
Ennel az rsv nel? Ha beazni nem is azik, (nemelyik be tud) a harom fazist azonnal szethuznam egy ilyen akcio utan, mert ha ott valami korrodal, akkor leeg az egesz generator (30e km ig mindegyik leeg egy bizonyos vazszam alatt)
Illetve van jopar csati, ami ilyenkor nekikezd az osszerohadasnak, termeszetesen nem letfontossaguak, mert azok gumitomitesuek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #45553408 #89760 üzenetére
2T vagy 4T?
4T t szereltem mar. az egy jo robogo, csak - mint mindig - hozzaertovel kell menni, mert belenyulhatsz.
van egy a piaggio csoport robogokra jellmzo blokkszilent, ami az ilyen idos robogokon mindben odavan. ilyenkor huzol egy gazt es a motor hatulja kb 10 centit fog mozogni oldaliranyba, tehat a hatso kerek a blokkal egyutt. ca 30 e forint a szilent ezert nagyon nehezen cserelik a tulajok. jellemzo meg a karbi membranhaz szakadasa, ilyenkor magas az alapjarat, es gazra csuklik. piaggio tol aranyarban lehet kapni termeszetesen azt is.
illetve minden mas hanyagsagbol adodo hibat szamitasba vehetsz ilyen idos robogon. hajtaslanc, szelephezag, sehol nem lesz rajta egy normalis tomites, hanem ossze lesz minden repapasztazva, es a regi visszarakva.
valami ilyesmire szamithatsz. tehat nyelni fogja a penzt, de az ilyen idos kiskobos hasznaltmotor mindig ilyen lesz. szamolhatsz a normalis allapotr ahozashoz a vetelar ujboli raaldozasaval.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudom
Egyik elmeletem az volt, hogy ezeknek annyira el van dusitva az alapjarati rendszeruk, hogy ha siman alapjaraton potyogtetned, akkor lekopne a gyertyat, aztan lattam hogy az injektoros 4T ezreseket is igy melegitik
Az viszont egy erdekes jelenseg, hogy ha alapjaraton melegited be a 2T t, egyreszt joval tovabb tart, masreszt az elso gazfroccsre befullad. Attol fuggetlenul, hogy a hutovizet felmelegitetted, valahol meg mindig le tud csapodni a benzin, es nem mukodik rendesen a rendszer. Az alapjaraton melegitesnel pedig nem nyomod ossze annyira a gazokat, mert a dinamikus kompresszioviszony a fordulattal valtozik, es egyre nagyobb lesz, azaz tobb gazt fogsz osszenyomni, ami jobban fogja melegiteni a hengert, hengerfejet.
Fordulaton a vizpumpa is tobb vizet pumpal at a hengeren, alapjaraton alig valamennyit.
4T nel meg eszembe jut a gyuru elofeszitettseg, azoknal a motoroknal nagyon kicsi a dugattyu gyuru elofeszitettsege, ami azt jelenti, hogy hidegen sok benzin megy az olajba, minel elobb be van melegitve, annal jobb. Azt mondjuk nem tudom, miert nem egy fordulatot melegitik, es miert kell rancibalni. Megneznek egy alapjaraton melegitesnel hokameras felvetelt, hogy a blokk hogyan melegszik, meg ennel a gaz rancibalos modszernel.
Egyebkent meg cat s 60 om van. Mi akadalyoz meg ebben?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk egy kompressziogyuruvel kevesebb van, es a gyuruk elofeszitettsege is nagyon kicsi, ezek ha alapjaraton potyognenek, az elso nagygazra olyan keket nyomnanak, hogy nem ertene a laikus kozonseg, hogy mivan
Van egy video yt on ahol egy oldaltszelepelt blokknak akrilbol van a hengerfeje. Ott latszik tokeletesen, hogy hiaba gyullad meg egy toltet, ami bent van az egesterben, ha nem eleg homogen a keverek, es lecsapodik a "hideg" alkatreszeken, az egyaltalan nem gyullad meg, es mossa a hengerfalrol az olajat, azaz teljesen folyekony halmazallapotban van jelen, egy durr utan is! forditva is mukodik az olajfogyasztasert felelos gyuruelofeszitettseg, es az a benzin az amugy is hig versenyolajban landol, aminek nincs sok tartaleka erre. Ezert cserelik versenyenkent az olajat, nem pedig mert elfaradna. Ha elcsukod a gazt, gondolnam en, hogy az ilyesmit takaritod ki.
Meg meg tudnam meg indokolni par dologgal, de ki tudok talalni jopar dolgot ellene is[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89918 üzenetére
Sztm ne tegyen egy kozepsztendert egy olyan motorra, amivel lehet kanyarodni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89924 üzenetére
Nem kell Rossinak lenni.
Emlekszel, h kicsereltem olaszra a koptatomat?
Elmentem st gallenbe egy kicsit motorozni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #89939 üzenetére
Ja vargya, ez nemetul van. Szoval
#1 hirdetes: komplett motor csere 1800 km el ezelott.
Kesobb megjegyzi, hogy 09 es motor van benne, igy mar nem eszi az olajat (hat nem aranyos?)
#2 hirdetes: 24 000 km nel motorcseren esett atNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89943 üzenetére
Akkor szimplan ne bassza el a kinezetet vele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Motorrad 1.9.2017. ujsagban KTM 1290 duperduke R 50 000 km es tartosteszt-szetszedes, akit erdekel...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #90036 üzenetére
Ket anya koze gumi. Ahogy meghuzod, osszenyomja a gumit, megfeszul a kormanyban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #90119 üzenetére
Nem olvastam meg el.
Epp napolyban robogozok, et4 125... ma elmentunk a vezuv moge positanora azzal a kis szutyokkal. En kerek elnezest
Utana leirom.
Ja nem. Utana megyek a furka hagora a yamahaval svajcba, megnezni az elhagyatott hotelt.
Van idotok. Ugysem most akartok venni ilyetNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha te ketszemellyel hoban sarban hasznalnal akarmilyen motort, az osszes csavar rotty. A futomu nagyon hamar rotty, es annak himbarendszere, a fekek is. Ha meg sos latyakot kap, az elektromos csatlakozasok rotty. En hasznaltam motort hoban, jeges sarban. Letoltam egy telet is. Utana amit ra kell locsolni, hogy a kovetkezo szezonban hasznalhato maradjon... Eljutottunk megint a forumos csusztatasokhoz. Nincsenek csodak. Csodakban azok az emberek hisznek, akik nem ertenek a motorokhoz. A 130-140 hez nem szolok semmit. Lehet mentel annyival, de nem vegig.
200 ezret ugy megy el egy motor ha ugy hasznalod, mintha egy etz 250 est vettel volna. Ez a nem utes. Ennyire egyszeru. Egy sportmotorba is beleraksz 200 ezret ha 100 al mesz meleg olajjal egyhuzamban autopalyan 1000 km eket.
Szoval valami nem stimmel a kepletben. Vagy irtozatosan szar allapotban van a motorod, ha semmit nem csereltel soha, es hoban sarban mentel, vagy vitrinmotor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #90160 üzenetére
Piszkosul megbizhato, ez igy van. Elolvastam egy cikket rola, a megjelenesekor egy semmilyen motor volt. Se nem volt konnyu, se nem volt eros a konkurenciahoz kepest. Egyszeruen dakar gyozelmekkel felhoztak a nevet. Tartosteszteken jol szerepelt. Vasarnap nyerunk, hetfon eladunk.
De ezek egyre szarabbak az ido elteltevel. Nem azert dragabbak, mert jobbak lennenek egy dl 650 nel, ami ugyanugy tud 200 e kmt, hanem a mitosz miatt. Ez pszichologia. Baromi nagy ereje van. A tozsde nem mukodne ha az embereknek nem lenne hite.
Es nekem is tetszik, mint motor, akarcsak a vtr sp2, de soha nem adnek ki annyi penzt erte, ha mar van a piacon jobb fiatalabb konnyebb erosebb. Ugyanannyiert. Ezert lehet ertetlenkedni. Nagyon is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
SOHA de soha ne add alabb az allitasaidat a kovetkezo hszben. Igy teljesen elveszti koherens jelleget a velemenyed
Tomoren sommazva, anelkul, hogy ugy tunne kopkodnem a markat:
Ugyanannyiert jobbat kapsz. Aki ezt cafolja, az tajekozatlan markabuzi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #90179 üzenetére
Szivesen megkerdeznem, milyen nyugje van mas, ugyanabban a zsanerben levo motoroknak, de nem olyan embertol, aki az olajokat markankent csoportositja, azt se udja, milyen viszkozitasu es teljesitmenyszintu van a motorjaban, es kifogott rajta egy kuplungkarholtjatek, amihez majdnem vett egy szett kopolamellat.
Nem buzizasbol, de az ennyire mukedvelo tollabol szarmazo informacioval ki lesz tobb? (A te africa twineden kivul?)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #90189 üzenetére
Jo, ne menjunk bele, en sem szeretnek bele menni, epp ezert irok azonnal megegy hszt
Szoval, en sosem biraltam a valasztasodat. Tobbszor irtam, hogy mindenki azt vegye, ami neki tetszik. Az a legjobb valasztas. Te jol valasztottal.
Ami a szememet "zavarja" az, ha ilyen fizetetlen szendvicsemberek lesztek, es elkezditek ezt a soha nem romlik el dumat. Nah azon rohogok.
Tenyleg a marketingesek almai vagytok ilyenkor.
En csak akkor fikkantottam azt, amit irtal, ha atmentel nagyon durvan kognitiv disszonanciaba. Es az igen gyakran megvolt.Nem, termeszetesen nem csak hozzaertok irhatnak. Akarki irhat. Csak en mondjuk nem szoktam elmenni a mosogepes topicba irogatni, hogy ugy hallottam, hogy az indesit nyugos mosogep, es az aeg a kiraly. Mert nem ertek hozza. Sajnos hatalmas igenyem van a hasznos informaciora. Nem egy markatopicot olvastam vegig a tol cettig. En kerek elnezest, ha szorgalmazom, hogy valaki olyan irjon velemenyt valamirol, akinek fogalma van a dologrol, amit ir.
Tenyleg semmi bajom veled, valszeg rendes figura vagy az eletben. Ez csupan a velemenyem errol, ami itt van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Baszki mar megint verig sertettem mindenkit, mindig elfelejtem, hogy y generacio, ezeknek nem szabad. Tamas bazmeg, sivatagositod a forumot.
Na majd furka hagorol jelentkezem, addig is jo verszivast az itt maradtaknak, 50 ezres tesztet is kozlom majd eccer. Es nem kuldok el senkit a picsaba. Igerem. Addig is szeretetben gazdag hetvegetpuncikaimuraim.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
omv nel az adatlap 1% ot ir 100 asnal
shellnel nem lehet megtalalni a biztonsagi adatlapot, ami erdekes.
2007 ben egyeztek meg a biokompones emelkedo aranyat illetoen a fosszilis energiahordozokban.
2014 ben 6.25% volt ez az arany, ami nem csak a benzinekre ervenyes. ezt olvastam.
de ez hatalmas elteres, ha az agip ugyanannyit rak a 100asba is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90286 üzenetére
A tarcsaatmero mas, mint elol, illetve a fofekhenger-munkahenger attetele.
Esetunkben a legnagyobb tenyezo a tarcsaatmero.
Az adagolhatatlansag a hidraulikus attetel miatt erezheto.
Ha tapasztalt motoros lenne, irnam azt, hogy jatsszon a fofekhenger dugattyuatmerojevel, kisebb atmero iranyba, de akkor megno a pedal utja, lehet kivitelezhetetlen, hasznalhatatlan lesz az egesz hatso fek, es ha nem tudod, mit csinalsz, balesetveszelyes. Epp ezert senki ne nyuljon semmihez, es szokja meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen