-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #40910 üzenetére
Szerintem nem mindegyiken van, a régebbiekbe szinte biztosra veszem hogy nem tettek ilyen (akkor még) űrtechnikát, illetve sanszos hogy az olcsóbb gépekhez sem jár. De azt sem tartom kizártnak hogy ez a sportmotorok kiváltsága. Úgy rémlik a Vihar sem állt le mikor elfeküdt.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
fattyu
veterán
válasz Archer #40985 üzenetére
meg ha már vizes rendesen akkor nem annyira gáz. az épp leeső eső amikor a por elkeveredik a kevés vízzel és nyálka lesz belőle. na az még tud tréfás lenni.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xaels
félisten
válasz Archer #41010 üzenetére
Azért mondom, hogy valószínűleg motortól is függ. Haver a Hornetre egy szett PR-ot rakatott annyiból mint amennyibe nekem csak a hátsó volt Persze akinek van 2-3-4 milliója motorra annak nem okoz gondot egy szett komoly gumi, nekem muszáj volt a BT45-Exedra MAX R kombót választanom ami egyébként tökéletesen jól viselkedik együtt szerencsére(ha bajom lenne akkor cseréltem volna valahogy).
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Archer #41147 üzenetére
Az én gépem sem igazán az a chopper. Relatív magas az ülés és a lábtartó sincs elöl. A hangja sem igazán csopogós V2-es. Cruiser, de valami érdekes egy dög. Sokan lehet úgy neveznék női motor, mert kezes bár a 200kg nem a könnyebb gépek közé teszi. Ha rendbe van rakva akkor csak használni kell és nem lehet vele hanyatt esni. Kezdőknek ideális.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #41212 üzenetére
Ja hogy ilyenre gondoltál! Azt hittem mérős pumpát tudsz ami (relatíve) pontos.
bob.zxr!
Nem, én csak közúton használom, de gondolom a pályán azért nem borulnak fel ennyire a dolgok hogy hátul többet eresszenek belőle mint elől; vagy de?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Archer #41266 üzenetére
Nem azt írtam/mondtam,hogy ne vegye meg. Azt csak a hozzá passzoló szűrővel tudja használni. Ami lehet majd ritka,kevés helyen vagy drágábban fog megkapni. . Kérdés van-e nyomatékkulcsa.. Szóval passz,ő dönt ha az kell neki vegye/vigye.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #41316 üzenetére
Alapjában véve nem rossz gumi, de "kezdőknek" és profiknak pályára nem ajánlott (más-más okokból), igazából nem is arra van, arra ott a racetec interact. Utcai használatra tökéletes gumi, főleg esőben csak jót tudok mondani róla és nem is kopik vészesen még 143 lóval sem.
Sajnos a fehér aszfalt+hidegebb idő kombó nem jött be neki, nem is volt jól bemelegítve valószínűleg...hringen tavaly a forróságban simán küldtem neki, előtte eringen is, kakucson is, és akkor olyan volt mint a rágó, úgy tapadt. Bár egyszer korábban ilyen melegben is sikerült úgy megcsúsztatni kecsón kifele kanyarban a hátulját, hogy azt hittem már ilyen helyzetből nem lehet kihozni. Sőt nem is gondoltam, h annyira meg lehet fektetni ezt a motort, annyira kiment a segge lapon, de visszahoztam...igaz highside gyanús volt, de fent maradtam Szóval utcára nem beszélnék le senkit erről a gumiról mert tényleg jó.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #41332 üzenetére
Nem volt tökéletes állapotú, de jól állt neki a távolság Nem mondom, hogy nem zavartak az apróbb esztétikai hibák, de tudtam, hogy egyszer eljön az idő, amikor megtörténik a perec. Azt is sejtettem, hogy ez idén fog eljönni, mert tavaly már voltak neccesebb helyzetek...
A műanyag rendben van már, szépen megcsinálták, de lefesteni gyári színre (ez ugyanis többrétegű brill szín) szép minőségben, jó anyagokkal, 3x lakkozva, az bizony 100+e ft-os móka.
Jobb lett volna egy pályaidom azonnal, olcsóbb lett volna, mint ezt most helyrerakni: a műanyagozás 40e ft volt azt hiszem, tükörtartó konzol 15e, lábtartó (csak amin taposol) azt hiszem 7e, bontott kormánycső 5e, kapaszkodó 5e, új MRA füst duplabubi plexi 24e...és akkor azért látszik a perec nyoma a tükörházon meg az indexen is, de legalább nem törtek...na ehhez add hozzá a festést...pályaidom minden sz.rral bőven kijött volna. Mindezt okulásképp írom le másoknak. És én még jól jártam, mert a ruhámnak nem lett baja, illetve eltörhetett volna a lámpa (100 euró bontottan), a víztartály (idom mögött van pont) amelyek a bal oldali dőlésnél elég gyakran megtörténnek."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Something_
őstag
válasz Archer #41350 üzenetére
Nah, amit tudok rola.
Nem makulatlan, utangyartott idomszett van rajta, mert tort a masik kozuton, neki mentek. A sofornek nem lett baja, tort par elem es gorbult az elso fektarcsa. Kapom hozza a gyari elemeket is. Uja fektarcsa. Hasznaltan vett ra palyan hasznalt gumikat, mert mar akkor is ritkan ment vele. Ezek szarok, el is vannak oregedve.
Muszaki allapota elmeletileg kifogastalan, full at van nezve.
Ez az elem is kapott egyet, szarul lett kitamasztva es van egy kisebb repedes, amit valami ko okozott.Lottem par kepet, de sajna ezek a telefonos kepek belterben nagyon szarok.
Dropbox -
Something_
őstag
válasz Archer #41356 üzenetére
Yamahaworldnel van a motor, ok neztek at, elmeletben csak atvizsgalt motort adnak el/raknak ki eladasra. Muszakit is intezik, a kipuffrol nem tudom, hogy meg van e a papir.
a villa szemlatomast nem serult, hogy lehet kideriteni, hogy kapott e? Huto az elso kerek felett van, nem? Annal sem lattam serulest.
Ha a hovedo le van szedve,akkor nem kap tul sokat a muanyag? Csomiba be lehet rakni a penztarcat es a telefont? A kipuff miatt nem kap sok hot?A jobb oldalan lathato a karc amit kapott, abbol itelve szerintem nem lehetett akkora a baj.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Archer #41393 üzenetére
Ma mi is gurultunk egy picit 250km-t.
Sajnos az út során a GPS-em totál megadta magát , egyszerűen nem kapcsolható be, most vehetek egy másikat. Ez a kiadás sem hiányzott. Megpróbálok a lehető legolcsóbbat keresni.
Esetleg ha valaki ért ezekhez a kütyükhöz és van sejtése mi lehet a baja a segítségéért hálás lennékMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Something_
őstag
válasz Archer #41466 üzenetére
Hatso ules alatti reszbe szerintem beferne a telefon es penztarca. De ott mennyire van meleg a kipuff miatt?
Nekem a mindennapi hasznalathoz a hatso ulesre rakhato kis tatyok tetszenek, habar felnek, hogy leesik es eszre sem veszem, aztan 150k-s telo, 100k kp, kulcs megy a levesbe
Ha meg "hosszabb" ut es/vagy utas, akkor tanktaska es/vagy hatizsak. Elvileg a heten jon a Dainese Shell Backpack-em. -
Pocee
senior tag
válasz Archer #41462 üzenetére
Nem vagyok szakember,de én is azt akartam venni a CB-be és az eladó aki egyben a bolttulaj lebeszélt a 300v factoryról,hogy azok az olajok versenykörülmények között fejtik ki igazán a hatásukat és ha nem pályázok akkor felesleges mert nem fog "olyan" jól dolgozni az olaj,már csak az ára miatt is elhittem,aztán raktam bele fuchs 10w40-t,olajcsere óta annyira finoman dolgozik a váltó,hogy ég és föld az érzés.
De amúgy nekem is a motul az etalon,krosszba nem is raktam mást.Mr.Brightside
-
Lipton
őstag
válasz Archer #41466 üzenetére
Tényleg alig megy egy 100+ LE motor az gixxerhez képest "főleg városban"
Szerintem abszolút önuralom kérdése és nem feltétlenül az hogy 600-as vagy 1000-es motorral mész. Egy nyomatékosabb kicsit nagyobb motor talán még kevésbé kéri hogy forgassad. A felsorolt motor is mindegyik a száguldó életveszély maga ha úgy használod.
Inkább talán a kezelhetőség meg az üléspozíció és a használat lehet fontosabb.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #41665 üzenetére
ez elég fura vélemény,úgy ítélsz meg valakit,hogy nem is ismered,mert magadnak felállítottál egy normát?
attól,hogy valakinek motorral van kedve menni 10 métert attól még nem suttyó,lehet,hogy évente több száz emberen segít,mert megteheti.ha ezt ruha nélkül teszi akkor is az ő dolga,vállalja a felelősséget érte ő,nyugodtan lehet az a véleményed ami,egy szót sem szólok érte,de amint publikálni kezdik ezeket a dolgokat,nálam bocs de leveri a biztosítékot.Akinek kabrió autója van az is magamutogató?mert van egy életérzése?(nem szeretem a cabriót) és a legalapabb 3000 forintos nokiával is lehet telefonálni,minek komolyabb? áááááááááááááááááMr.Brightside
-
torzo
Ármester
válasz Archer #41672 üzenetére
A fiam két éve egy jó meleg júniusi napon a kis CBR 125-tel mocizott. Zebrán átengedte az anyukát, ahogy kell és hátulról megtalálta egy barom. Lerepült a gépről, hátára esett, meg is ütötte rendesen, a mociban 200 k kár keletkezett. A fiamat a mentők vitték el. Megismerte a traumatológiát. Szerencsére nagy baja nem lett, rendes protektoros kabát volt rajta, hosszú nadrág, frankó térdvédő (hál'istennek betartotta a házi szabályt) csontja nem tört, később a moci kárából is jól kijöttünk. A trauma ambulancián a várakozás közben összahaverkodott egy sorstárssal. Robogós haver (évtizedek óta motorozó) rövidnaciban, viatnami papucsban tett egy kört, mert csak a boltig ment el. Elcsapták, vétlen volt. Úgy nézett ki szegény, mint akit az anyatigris megkóstolt. Ha van rajta legalább egy rendes farmer meg normális cipő, semmi baja sincs.
Ennyit a rövidnacis viseletről. Nem érdemes.
-
-
stifi
senior tag
válasz Archer #41679 üzenetére
isteni ahogy a szél csikizi a bimbóidat, és befúj a szél a zacskódig a rövidgatyában.
én megértem aki így tolja, jó érzés! ugyanakkor fáj ha elesel (úgy értem, pikkpakk maradandó sérülésid lesznek), beleég a Yoshimura felirat a vádlidba mert a pirosnál véletlenül eldőlsz.. nem éri meg, nagyon nem!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Laraxior
titán
válasz Archer #41760 üzenetére
Uj R1 kesz, Honda kész. .. akkor már csak a Suzuki várat magára. Egy csigás Hayabusa?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
fattyu
veterán
válasz Archer #41864 üzenetére
egen kicsit kusza. meg azóta se tudok megbékélni ezekkel a modern gyári kipufokkal. nem a hang és nem a +lovak miatt raknék ezekre valami aftermarket rendszert, hanem mert elmulna a hányingerem....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
BoB
veterán
válasz Archer #41871 üzenetére
Teljesen mindegy milyen tudásod van, ha megtekered a gázt az érzés felejthetetlen
Az én motorom 109 lóerővel rendelkezik, de jópárszor kívántam már bárcsak több lenne. Nem azért mert "ki akarom motorozni" a lepencei szerpentinen (értsd minél gyorsabban végigmenni). Hanem csak a gyorsulás érzése miatt. Amikor 100-nál is azt produkálja 3-asban mint az enyém 1-esben 0-ról, az nem semmi érzés
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
fattyu
veterán
válasz Archer #41874 üzenetére
270 az inkább. és azt is megszokod. ugyértem a 200 feletti utazót. és nem életveszély meg elmebeteg egy idő után.
200 lóval meg a 250es utazó sem kínzás még a technikának, meg mindig van tartalék mindenre.
Én csípném. meg most már lassan megkockáztatom nem is ölném meg magam az első hónapban 200 lovon sem.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
.mf
veterán
válasz Archer #41864 üzenetére
Csak a Desmo RR egy MotoGP vas volt, amire raktak lámpákat és tükröket, csak és kizárólag a homologizálás miatt gyártották belőle azt a pár darabot, még ennél is sokkal elborultabb árazással.
A 197 LE-t nem tudom, honnan vetted, még nem láttam hivatalos adatokat a H2 teljesítményére. Annyit már a sima ZX10R (2011-től) is tud (200).
Meg a másik, várjuk ki az első hosszabb teszteket. Az S1000RR is kijött először 200 feletti mért teljesítménnyel, aztán visszavonták az összeset és 20 pacit lefaragtak, mert különben szétesett a blokk... Ilyen szempontból meg szerintem egyenesen pozitív, hogy ennyire visszafogták, legalább tartósabb lesz, rengeteg tartalékkal, nem lesz annyira agyonhegyezve, mint az "izomból" társai.
Szerintem várjuk meg szépen a teszteket, aztán majd meglátjuk.Az új R1 feje nem tetszik. Igaz, már az előző gülüszemű sem tetszett. A 2004-06 és 2007-08 szériák szépek voltak, de ezek...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Type-R
őstag
válasz Archer #42002 üzenetére
A GoPro iszonyt népszerű, főleg az USA-ban, annak ellenére, hogy a konkurencia jóval többet kínál, mint pl képstabilizátor, beépített GPS, jobb akkumulátor. Ennek ellenére viszik, mint a cukrot, ami valószínűleg a jó marketingnek köszönhető, és talán a rengeteg kiegészítőnek.
A saját videó szerkesztője egyszerű, de szerintem az átlag felhasználó igényeit kielégíti, aki többre vágyik, az meg tud venni valami komolyabbat.Én nyáron vettem egy Hero 3+ Silvert, az USA-ból hozattam tesómmal, így kevesebb mint 75000Ft volt.
Az itthoni árak ehhez képest az egekben vannak. Maximálisan meg vagyok elégedve a képminőséggel, egyedük az akkumulátort tartom kicsit kevésnek, de ezen lehet segíteni.A Hero 4 Silver nekem is tetszik, de szerintem az LCD kijelző sokat ront a fogyasztásán, főleg úgy, hogy a Hero 3 is kb 2-2,5 óra anyagot tud felvenni egy töltéssel 1080p-ben.
-
.mf
veterán
válasz Archer #42002 üzenetére
/off
"(legalább is a sima mezei usereknek, ha valami "csókos" tölt fel, ott nem)"
Nyilván. Előtte odatelefonálnak Eric Schmidtnek, ő meg mondja, hogy persze, simán átprogramozzuk az algoritmust, ötven fejlesztőnek és húsz tesztelőnek két heti meló, de a két szép szemetekért mindent.
Arra gondoltál már, hogy aki ezzel komolyan / munka-szinten foglalkozik, az talán már kitapasztalta, hogy milyen bemeneti formátummal, milyen kódolással és annak milyen finomhangolásaival, milyen bitrátával és milyen felbontással lehet adott képminőségi szinteket elérni? Meg hogy a különféle promo-videók mögött mennyi, hivatásosok által végzett utómunka van? Hiába látszólag ugyanaz az eszköz, teljesen más is lehet a feldolgozott eredmény.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Androidos tablet topic
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen