-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
A hétvégén megy az EICMA-ra, ha valaki szeretne valamelyik motorról vagy annak részletéről egy képet amit a neten nem talál vagy az nem elég neki, szívesen megörökítem.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz FIREBLADE78 #59498 üzenetére
Xaels linkelte.
Ha valaki még jönne pénteken tegye, hölgyeknek ingyenes aznap
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Egyáltalán a fékezést szoktátok gyakorolni? Addig fékezni amíg nem kezd el búgni az első kerék? (közvetlen tapadásvesztés előtti állapot). Mert amikor én gyakoroltam sportmotoron "nagy" sebességről (100+), a motor olyan lassulásra volt képes hogy egyáltalán rajta maradni kihívás volt (tudom tudom piskóta vagyok ).
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Én sokat viszek utast. Sokkal de sokkal fárasztóbb amikor nincs kapaszkodó. VFR-en utast vinni egy álom. Ott a kapaszkodója ami jó nagy, mind fékezéskor mind gyorsuláskor jó neki.
Ezzel szemben ZXR-en nagyon rossz volt mindig utast vinni (barátnő), fárad, rámnehezedik, fékezéskor nem birja tartani magát azért nehezedik rám, rámcsúszik, stb.
Ég és föld. Pont ezért most tavasszal nem is akarok kapaszkodó nélküli motort.
Más: éppen pihenőt tartunk a morokiállításon, jó sokan vannak. Yamaha kitett egy darab MT-07-est, pont ami érdekel (sorban kell állni)
Sportmotorokhoz odajutni nagy szívás, ki is hagyom őket.[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz FIREBLADE78 #59662 üzenetére
Majd még pár képet feltöltök, csak lassú a netem...
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Na akkor pár kép (jellemzően ami a médiákban nem fog szerepelni):
Ezeken kívül persze rengeteg épített - átépített motor volt kiállítva.
Ducati azzal a nem hagyományos első villával (mint a Bimota Tesi)
A Ducati scrambler-nek volt a legtetszetősebb körítése
És ezt be is rakom ide:
Az új Suzuki SV elég kalandmotoros lett
(persze nem gyári)Amiről be tudok számolni:
- a scrambler-ekből rengeteg van (különféle gyártóktól)
- olyan motor, sisak, ruha, stb. gyártókat láttam, amikről még csak nem is hallottam soha életemben
- az ázsiaiak nyomulnak ezerrel
- jó sokan voltak
- személye vélemény: az új SV teljesen "jellegtelen", amolyan tucatmotor lett kinézetre[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Az hogy mostanában minden a star wars-ról szól érthető. De hogy egy orosz gépjárműgyárból is...
"Egy messzi-messzi gyárból"... fénykarddal kapható!
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz stereodead #59836 üzenetére
Jármű-nyilvántartásbavétel és adózás
Gépkocsi-regisztrációval kapcsolatos dokumentumok és adminisztratív teendők
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Amelyik 1:47-nél kezdődik azt vissza kellett néznem, mert annyira röhögterm
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
-
BoB
veterán
Moto Guzzi alkatrész árak, javítási szervízelési költségekről tud valaki nyilatkozni? Még mindig motort keresek magamnak, de nincs egy jó sem
Pedig nem nagyok az igényeim:
- japán
- két henger
- 800+ ccm
- sportos roadster
- kényelmes hátsó ülés kapaszkodóval
- kardán hajtásNa ilyen nem létezik. Van viszont olasz használtan:
Moto Guzzi sport 1200Érdemes lehet egy ilyenbe beruházni?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz FIREBLADE78 #60499 üzenetére
Lélegezz mélyeket esténként
A többieknek köszönöm a tippeket, utazás miat nem tudtam írni.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Bőrt pályára, szerpentinezni meg német autópályázni szoktam felvenni, túrára csak cordura. Vinné a fene a bőrt amikor sétálgatni kell egész nap. Hidegben aláöltözni nem igazán lehet, ha meg igen, akkor az meg azt jelenti túl nagy az illetőre.
Na meg amúgy bőrből alapból nem vennék olyat aminek nem kivehető a bélése.
Szóval bogyó felhasználási szokásait figyelembe véve +1 cordura.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz canniball #60710 üzenetére
Nekem egy A-PRO szettem van, aminek az eső- és termobélése külön-külön vagy egyben is berakható, kicipzározható szellőzők vannak rajta, de a lényeg, a külső rész részben levehető és hálós dzseki lesz belőle.
Télre igaz már nem jó de akkor nem is motorozom. Viszont ez tökéletesen bevált nekem tavaszra - őszra hűvösebb időre és ugyanúgy a 40 fokos kánikulába.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz canniball #60712 üzenetére
Külsőleg nem vízálló, bár ezt nem is hirdetik. Ausztriában viharban teszteltem a hegyek között
De a béléssel tényleg vízálló és én a többiekkel ellentétben megállok és belerakom. A gatyába is. Hogy az autósok mit szólnak arra hogy boxerban álldogálok nem érdekel
Tény hogy a hideget jobban átengedi cipzárnál, ezért is írtam hogy télre nem jó. Én kb. 15 fokig motorozom, alatta nem.
Ilyen Shox hálós dzsekim is van. Minőség nagyon rossz, foszlik szét.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
BoB
veterán
válasz Bogyó bá' #60813 üzenetére
Ott a Vancore ami ugyanez rendes állvédővel, igaz az 90K körül megy.
V.Stryker: Munkatársamnak a drága szupercsendes Schubert van, és nagyot csalódott benne. Többet nem vesz abból a márkából.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz zsolt19900 #60852 üzenetére
Azért ne várd azt sem hogy szalonállapotú gépet kapsz használtan...
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz tboldi #61220 üzenetére
Méretben tényleg nem sok különbség van a kettő között.
Szerintem csak az a megtévesztő hogy a nagyobb köbcenti miatt mindenki automatikusan nagyobb méretre is gondol.
Én is motort nézek most, de nekem az MT-07 ki van zárva a hátsó ülés (vagy inkább annak hiánya) miatt.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz V.Stryker #61263 üzenetére
Vótmá.
Amúgy megkérdeztem munkatársam a Schubert sisakokról. Nem jól emlékeztem, nagy baja nincs vele, elmondása alapján nagyon jó minőségű, csak nem annyira halk mint várta. Bár még mindig hallkabb mint amiket eddig hordott / próbált.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
A Royal Enfield promózta az új, Himalayan nevű 410 köbcentis egyhengeres kalandmotorját.
Eddig semmi gond, csakhogy a videóban látható hogy 1:58-nál letörik a jobboldali lábtartó
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz V.Stryker #61515 üzenetére
Azzal kell kezdeni, hogy megkérdezed vitték e már motoron. Ha nem elmondod, hogy:
- addig nem száll fel / le a motorról amíg nem jelzesz neki
- megmutatod hogy tud felszállni
- veled együtt mozog oldalirányban, vagy pedig antennaként egyenes marad minden helyzetben.
- külön elmondod hogy ha a másik irányba dől mint amerre a motor, el is eshettek a hülyesége miatt. Kanyar közben már nem mozog.
- ha nincs kapaszkodó kapaszkodhat beléd, de akkor készülj fel arra hogy nem fogod tudni megtartani kettőtöket ha vészfékezni kell, azaz csak városban, lassú tempónál van így. Városon kívül tankon tudja megtámasztani magát, fékezéskor értelemszerűencsak támaszt, gyorsításkor alkarjaival kapaszkodik beléd, kéz marad tankon.
- ha van kapaszkodó, megmutatod neki hogyan kapaszkodjon bele úgy, hogy gyorsításkor ne forduljon le hátra a motorról. Ehez nem árt, ha egyéltalán már voltál ebben a helyzetben és tudod hogy kell.
- megbeszélitek, hogy ha valami gondja van, megütöget, erre lassítasz és beszéltek. Ha te ütögeted meg őt (térdét), akkor az azt jelenti kapaszkodjon mert gyors menet jön
Én ezeket szoktam.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz fattyu #61536 üzenetére
"ellentart féktávon és kapaszkodik kigyorsításon ami ugye fogásváltást igényel"
Ezt megcáfolom, kapaszkodó függő is, de lehet úgy kapaszkodni, hogy nem kell fogást váltani és gyorsításra - fékezésre is jó. Saját magamnak kellett kitapasztalnom, mert ha engem kellett vinni a haveroknak nem kíméltek mivel tudták én is gyorsan szoktam menni és bírom
Persze először csak azért nem estem le hátra, mert elkapták a lábam. A lényeg, hogy lehet hátul jól ellenni.
Ha meg azt mondod neki hogy majd te megtartod és hirtelen fékezni kell, nincs az az isten hogy kettőtök súlyát megfogd. Vagy nem fékezel, vagy borultok előre.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen