-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #75710 üzenetére
Alapvetoen a gonosz multikkal semmi bajom. Ne erre a populista betonoszlopra hegyezd ki, es csinalj szalmababut a temabol.
Nelkuluk ebben az orszagban folduton szekerrel jarnank es a dunabol mernenk a vizet, majd vederrel vinnenk fel a szent istvan koruti korfolyososba.
De a korrupcioval nem lehet nem szamolni. Nem szeretnek szembeforditani senkit senkivel, illetve vitat, mert ennyire melyen nem latok bele, tehat kocsmapolitizalok siman.
Annyit jegyeztem meg, hogy ez egyaltalan nem boszmeseg
A piaci versenyhelyzet rengeteg helyen meg sem jelenik. Csak egy szolgaltato jelenik meg, es annyit fizettet - az annyira rossz minosegu szolgaltatasaert, amennyire nem szegyelli - amennyit csak akar. Pl ez nagyon gyanus szamomra.
De valoban, a motorokhoz ertek, folytassuk azzal[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AndrewTdi #75725 üzenetére
Evente 4x tema
Nezzunk egy regit. A kereso egyebkent jol mukodik
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Polemius #75730 üzenetére
Nem fanatikusoknak neveznem, hanem inkabb olyan embereknek akiknek sosem volt motorjuk, es ezeket azert teszik meg, mert nem ertenek a motorokhoz es az a keves informacio, amit osszeszedtek a teli elrakassal az is az mz-s idokbeli motoroknal allta meg a helyet. a nikaszil hengerbevonat rozsdasodni mikor fog? A kuplung nagyonsok ido mulva fog osszeragadni, (de olajfuggo, nalam volt h fel ev alatt osszeragadt, de volt, h 1 ev alatt sem) ha behuzva tarolod, kerdes, mennyire tesz jot a rugoknak.
Reegi elhasznalt olajjal sosem volt bajom ridegtartas bajnok motoroknal sem. Pajtaleleteknel maximum evtized mulva.
Abroncsok kinel deformalodtak valaha?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #75736 üzenetére
Ez a tipikus elso motoros tulbuzgosag.
Majd ha fetrengtek nehanyat, meg nem az elso motor lesz, akkor nem vallasosan fognak a dologhoz hozzaallni.
Sztm ezen mindenki atesik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igazabol azt csinalsz vele amit akarsz.
Ugy ertem nem lesz baja semmitol. Ha csinalsz vele valamit attol sem, ha csinalsz attol sem.
Az etanolos benzin karbis motornal letezo hibaforras, de ez a kerekfujas, alvanyozas, beinditas. Semmire nem jo.
Ugy kell hagyni, amig nem mesz vele.
Meg ha fel oraig jaratod es a viz meleg lesz, az olaj meg mindig nem. Nem fog elparologni ennyi ido alatt sem a benzin, amivel telekurtad az olajat a hideginditasoknal, sem a para, amivel telekurtad ugyancsak. Az arra jo, hogy telen recskazz egyet a vallasos targyra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #75760 üzenetére
Nekem ha ilyen statisztikaim lennenek, es ennek ellenere tovabb csinalnam - mondvan, tudom hogy szar, de en akkor csinalom -
Alap, h bebaszva, tesztelnek motorokat, es az arpad hidon menet kozben letolnam a gatyamat, es helikopterezbek egyet.
Tuti lenne masbap 3000 feliratkozo, es meg a hiradoban is nyilatkoznek.
Ha mar szar, legyen nagyon szar. Kozepszarra senki sem kivancsi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #75768 üzenetére
Ja, mar megint leirtam a belso monologom, nahat
Szoval ket ut van.
1.minosegi tartalmakat gyartani - ehhez tudni kell motorozni minimum. Vagy erdekes dolgokat mutatni (pl arpad hidon letolt gatyaval bekurva ... De tudod ugyis)
Ebbol melyik van meg?
2. Ralepni az alekosz utra.
Ehhez nem kell tudni semmit, csak orcatlanul konyekik a szarba nyulni, es kivenni a penzt. Ugyis mindegy hogy veled nevetnek, vagy rajtad, mert meg mindig linkeled mindenhova.
Sztm a kettes kapu az elerhetobb, foleg hogy mar gyartasz tartalmakat, nincs sok idod.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hat ez krvajo... Topikceleb lettem.
De a hangulat szerintem jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #75837 üzenetére
Pedig semmi kulonbseg nem veheto eszre
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Francia91 #75909 üzenetére
Az mz, hibak tekinteteben egy teljesen mas liga. Nem lehet csak a kokanyra fofni.
Tobb dolog is kozrejatszik, ezek kozul az egyik a szakszerutlen szereles.
Az esetek tobbsegeben nem egyezik a kup szoge a fotengelyen es a kuplungharangon. A felfekvo felulet ilyenkor alig nehany mm. Es ilyen alkatreszeket kapsz ujonnan boltbol.
Semmi sem stimmel. Meg a legegyszerubb nyeregvas, vagy egy uszo, amit ma kaphatsz, biztos problemaforras, mar a beszereles pillanataban.
Ha normalis motort akarsz belole csinalni, le kell cserelned a felet, valamilyen mar kitalalt, kiforrott megoldassal helyettesitened kell az eredeti alkatreszeket.
Csak ezutan lesz teljesen uzembiztos.Neztem a ragadasos kepeidet, es beugrottak az emlekeim, plane hogy nalad ugyancsak meg veletlenul sem a terhelt sikban, illetve atellenes oldalon dagadt a hotol a dugo, hanem "atlosan"
Ez annyira tipikus. Semelyik masik motornal nem lattam soha ilyesmit.
Hasznalt alkatreszeknel, amikhez hozzajut az ember, alap, h felre van furva a henger, de volt olyan is nalam, h nem a terhelt sikban kopott a dugattyu, es a terheletlen sikban letort a dugattyuszoknya egymas utan 3x. Maig nem tudom hogyan, csak tippelem.
A kulonbseg a modern motoroknal az, h ha valami ennyire nem stimmel, azok el sem indulnak, vagy azonnal tonkremennek.Meg azon gondolkodtam, hogy eleg sok km-t megtettel ezzel a karburalassal. Tulajdonkeppen addig nem is huztal neki nyelgazt? Vagy hogy uszta meg addig egyaltalan?
Egyebkent rengeteg, kizarolag rossz emlekem van vele, az egyetlen motor, amit nosztalgiabol sem kivanok vissza.
Ettol fuggetlenul megertem azokat, akik turaznak vele, normalisan szerelik, karbantartjak, es hasznaljak a mindennapokban, baratokat szereznek vele, stb. Egy jo buli.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jut eszembe. Otthon van meg egy vodor mz csavarom. Oda tudom adni valakinek, akinek szuksege van ra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Francia91 #75914 üzenetére
az, hogy meg mindig kopi a gyertyat kis tolozarnyitasnal, az tipikusan alapjarati rendszer es reszterheles rossz beallitas. (meg meg egy csomo mas dolog is akar egyszerre) egy emelt subertu altalaban nem nem eleg ehhez, egyszerre tobb tenyezo kell hozza, pl uszoszint, nagy alapjarati fuvoka.
a fofuvoka valamennyire huzza magaval a reszterhelest, de alul ha valami nem stimmel, ez a ket rendszer lesz a ludas.
es ahogy latom neked csatos binged van. azon a kehelycso meg van furkalva, nem ugy mint a szimpla etz-n, ami nem tudom mennyire szol bele, nekem a simaval vannak tapasztalataim.az erosen sipolo hang az nalam allando jelenseg volt, inkabb a valtofogaskerekek csinaljak.
hengerfuras utan sosem jarattam, bar volt, hogy egy ragadas utan kiraktam fel orara alapjaraton menni, azutan nem volt vele semmi gond.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Francia91 #75926 üzenetére
ezt nem tudom hova rakni, mert a legszuro csak fojtani tud, keves levegot enged at, ezert kopi a gyertyat.
a fals levego plusz levegot ad, attol nem fogja kopni.
az also gazallashoz az alapjarati fuvoka is hozzadolgozik, nem csak a tu.
egyetlen rovatka allitassal a tunel nem tudsz lekopetni egy gyertyat, tobb dolog egyuttes hatasa kell.
de nem ugatok bele, ugyis azt mondod jol mukodik, tehat nincs mit megoldani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #75936 üzenetére
Persze, h be fogja szopni, de a projekt motorok ilyenek.
Egyszer kell jora megcsinalni, ugysem azzal jar munkaba.
Ezert kell az mz-s kozosseghez fordulni, h kisebb legyen a szopofaktor, bar vannak ott is rendesen hitvallason alapulo hulyesegek.
Olyan, mint egy tamiya makett, teli elfoglaltsag, csak nem 1:12.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Lomha 8V #75943 üzenetére
Termeszetesen sarkitottam, ennek ellenere manapsag szerintem nehez ugy.
Tokeletes projektmotor.Etz bol indulok ki, amibol volt nekem sok, es bar egyaltalan nem rendeltetes szeruen hasznaltam, a masok altal feleslegesnek itelt precizsegem ellenere kifogott rajtam.
Megvettem a celszerszamokat hozza.
Felujitani egyaltalan nem szenvedes. Megveszed az alkatreszeket, es beszereled. Egy nagy lego. Aztan elinditod. Az elso koverebb indulasnal leporog a kuplung. Leszeded nezed, veszel masikat. Az az elso koverebb indulasnal megallja a helyet, vallonveregeted magad, hogy az indidai helyett az utolso kanuni harangot megvetted pult alol, legalabbis a boltos ezt mondta. Aztan fel ora mulva rugnal a motorra es a kuplung a fotengely allto helyeben jott le. Akkor szetszeded, szelepcsiszolo pasztaval fel oraig forgatod a fotengely kupjan, es te magad becsiszolod. Persze ezt elmeseled az mz-s kollegaknak, es kiderul, hogy te vagy a hulye, mert nem azt a harangot kell venni, ezt mindenki tudja - rajtad kivul - Kozben ranezel a hengerre is. Asszimetrikusan kopik a dugattyu, mar 500 km utan tisztan latszik, valami itt keresztben van.
Van harom lehetoseg. A fotengely all keresztben, a hajtorud, vagy a henger van felrefurva. Mivel celszerszammal csinaltal mindent ugyan a hajtorud miert lenne elhajtogatva? Nemreg hoztad el a "gepmuhelybol" csak te lehetsz a hulye, ha ezt nem tudod osszerakni.
Ut szelen egy csavarhuzoval meg lehet csinalni, mit szenvedsz rajta?
Aztan nem sokkal hogy megoldottad vegre a kuplung anomaliat, a hajtorud hezagoloalatetjet a gyertyan talalod.
Egyebkent minden rendben van, a motor jar.
Akkor szet megint. Ha mar ott vagyunk legyen uj dugattyu. Kimered a henger sikjat, a blokkontveny sikjat, jo. Fotengely nem lehet szar, allitolag ki volt merve.
Menjen bele a "dragabbik" lengyel dugattyu.
A kocsiban hazafele a csomagtartoban eszreveszed, h torott a szoknya. Vissza a beszerzesi forrashoz. Csere. Beepites.
Ugyanott eltorik megint, csak mar beepitve. Ujabb beszerzese, ugyanott eltorik megint. Kokillaszam egyezik. Vajon valami keresztben van, vagy az osszes ugyanilyen ontoformas dugattyu szar?
Aztan elmeseled az mz-s kollegaknak, majd felvilagositanak, hogy nem a motor a szar, hanem te vagy hulye, hat az indiait kellett volna venni, de ezt mindenki tudja - rajtad kivul -
Es ez meg csak az elindulas.
Az elso derekas fektavon a szimeringet kilovi a villa. Lebiztositod.
A brembo utanzat nyeregben a ket dugattyu soha nem tud egyutt mozogni, olyan, mintha nem tudtak volna ugyanakkorara furni mindket oldalat.
Felujitoszett hozza csapnivalo.
Normalis villat nem kapsz hozza.
A blokkban barmi kepes elszabadulni.
Ennyi csavart egy airbusban nem biztositanak, mint amikor en szereltem. Erre a fotengelyszimering biztositogyuruje jott le, es ette meg a primerfogaskerek. Azota azt is "kinyomtam sziloval".
Egyebkent a blokkontveny kb 2 szezont birt, utana elrepedt, illetve a szakszeru szereles ellenere a hatalmas lendtomeg szetverte a fotengelycsapagyfeszkeket.
Meg meselhetnek.Egyebken nem savazasbak irom, bar olasz motor tulajakent azt mondom, ennyit egy mz-s nek birnia kell
Mondom, ha jol meg van csinalva -mint minden - ez is tud mukodni. Csak rsngeteg turelem kell hozza, es az en velemenyem szerint nem olcso motor. Max megvenni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Francia91 #75948 üzenetére
Nah, hat pont erre celoztam.
Az uzemeltetes pont olyan egy ilyen gepnel, mint egy szofisztikalt szakacsblognal a rantottasutes.
Ket tojas,
Csipet so,
Es akkor vegyuk elo a piritott fustolt fenyomagvakat is, amig elokeszitjuk a kihalofelben levo feherszarvu rinocerosszalonnakat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zoltanz #75992 üzenetére
De az elobb mondtal egy osszeget, amit elfogadott, vagy ajanlatban kapta? Mert akkor nem lefutott az ugy, hitelbe lehet sirni igy is, mert az avultatas miatt nem fogja megkapni sosem a motor aktualis erteket, de ez sajnos ilyen, amit lehet, ki kell passzirozni az ugybol, mert a biztosito fereg lesz, es azon lesz, hogy minel kevesebbet fizessen. Azert kerdezem, mert ez egy nagyon erdekes es kozerdeku tema, hogy hogyan kell a szart is kipasszirozni, es azokat a trukkoket elkerulni, amiket eljatszanak. Pl jegelik az ugyet, aztan jon a postas egy osszeggel, amit ha elfogadsz, tulkepp elfogadtad az ajanlatukat. Es az emberek tobbsege ket harom honap utan nem fog gondolkodni ha penz jon.
Kaebon kevlar sisak szetrepedt?
Hogy nem lett agyraszkodasa? En a sima uvegszalast nem repesztettem el, de kb 5percig nem tudtam merre van eszak, asse tudtam fiu vagyok vagy lany. Ha a csizma szetmegy, meg a feje ennyire leer, az nem zuzodas kategoria, az az ember nem kel fel onnan, csak a korhazban.
Egy kis sarkitas benne van, nemde?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tenyleg, Hgabor, nalad most mivan, leirhatnad a buktatokat, amikkel eddig talalkoztal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #76033 üzenetére
mielott felraknam a szokasos, motorradonline.de lemezem, leirnam ide kedvenc online szellemi taplalekom hasznalati utmutatojat.
alapvetoen az 50 000 es teszt zsenialis, a legobjektivabb modja egy motor maximalis futasteljesitmenyenek meghatarozasara. mivel itt mindent mernek, es ertekeket irnak, ezert ennel jobb alternativa jelenleg nem all rendelkezesunkre. osszehasonlitva egy forumos, vagy sertodott tulajdonosi velemennyel, vagy harmad, negyedkezbol kapott informacioval, ahol a legegyszerubb kerdesre sem tud minosegi reflektaciot nyujtani senki, mivel semmyilen adat nincs senki kezeben.
a baj az 50 000 es tesztnel viszont, a hasznalat modja, illetve egy gyar ket egyforma motort nem tud legyartani, a beszallitok alkatreszei ugyanugy hullamzo minosegben kerulnek beszerelesre.
jozan paraszti elgondolasbol a szoras miatt minimum 2 motort kellene tesztelni, szetszedni. es ezek ha ket kulonbozo kepet mutatnak, akkor megint ott vagyunk, ahol a part szakad.mindannyian hallottunk mar millio km es futasteljesitmenyekrol.
a legextremebb szamomra egy simson, amiben 100 000 km van, bontatlan blokkal. elmebetegnek kell lenni hozza, hogy igy hasznalj egy motort, sztm a tolozar az also 1/3 nal jobban nyitva sosem volt. mashogy NEM LEHET ennyit belerakni.
nem tudom elegge hangsulyozni, hogy a hasznalat modja tulsagosan nagy szerepet jatszik 50e km soran.
ha nyelezel egy motort, teljesen mindegy, milyen marka, EL FOG KOPNI nagyon hamar.(most nem szeretnek belemenni abba sem, hogy kinel mit jelent a nyelezes, de inkabb megis: mert ez sem egyertelmu, illetve befolyasolo tenyezo tobbek kozott a nyelezesnel, a fogyasztasnal es a motorunkra matyizasnal a kognitiv disszonancia - ezt szeretnem a kepletbol teljesen kiszurni, ami egy laikusnal a reszrehajlosagot okozza - , epp ezert a nyelezest szeretnem bevezetni, mint 100% os, vagy harom harmad gazallas, nagyon-nagyon sokaig kiatartasa ertekkent, a fordulatszammutato hattere pedig ilyen esetben piros. remelem tiz even belul SI mertekegyseg lesz - koszonom a figyelmet)
Kovetkezo aspektus szociologiai - vegyunk egy reteget. Ez a reteg celofanozza otthon a tevetaviranyitot, az okostelefonjan vedofolia vedo van, tokkal, es a kocsiban huzatvedo huzaton ul, ha eppen autoval menne motor helyett. Buszke az autoja es a motorja meghibasodasi statisztikaira, plane a fogyasztasra. Tobbszor burkoltan henceg ismeroseinek ezzel kapcsolatban. Fel a hamis olajtol.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, kuldtuk a gepeknek, de zokszo nelkul birtak.Ennek a csoportnak a predatora egy masik csoport. Lemennek bandaban orkenyre, vagy hungaroringre (a fentebb emlitett nyelgazhoz igen kozel) 250 el. Ott mennek egy delelottot, es hazamennek 250 nel. Alapvetoen joval igenytelenebbek az elobbi csoportnal, karbantartas es technikai megoldasok tekinteteben. A rendszamtarto konzolt nem tudja elviselni egyik sem, (igazabol a rendszamot sem), azonnal lecsereli egy joval igenytelenebb es esztetikailag is tamadhato atfurt laposvasra.
A gyari kipufogo termeszetesen egetoen ciki, meg akkor is, ha a cserejevel masodpercekig kell koszorulni a motort, hogy beinduljon.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, igazabol mindig igy szoktunk menni, semmi kulonos nem tortent.Vajon melyik reteg fogja vasarolni a papiron erosebb motorokat? A ket reteg nyelezese kozott mekkora kulonbseg van? Mennyire hat ki ez a meghibasodasi statisztikara?
tehat honnan tudjuk, hogy mennyire volt kozel a teszt alatt a motor hasznalatanak modja a mi motorozasi stilusunkhoz? sehonnan. a teszt tovabbi gyengesege meg a sportmotorok es mondjuk a tura motorok hasznalatanak teljesen mas modja is, a sportmotorokat ki fogjak vinni palyara, a turamotorokat nyilvanvaloan nem. Es akkor a versenypalyan tesztelesnel is hatalmas kulonbsegek vannak a lehetseges terhelesek kozott. Pl egy 2 perces hungaroring idovel viszonylag sokaig lehet gyari motort hajtani. De egy kb 55 os idonel barmelyik motor elso tarcsaira csomot kotunk fel ora alatt a hoterheles miatt, ami azt jelenti, hogy 30 perc alatt osszehoztunk egy szazezres szamlat.
tehat mielott az ertekeket kozolnem, szeretnem megerositeni mindenkiben a hatarozatlansag erzeset, es megkerek mindenkit, orizze meg bizonytalansagat, bizonyos esetekben ezeket az ertekeket akar a hajunkra is kenhetjuk.
es az eheti ertekek a kovekezok:Triumph Tiger 800 XC
veszteseg: 6%-10%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes kipufogoszelep kisse tomitetlen, szelepulekek kisse nagyobbodtak, kipufogo vezermutengelyen pittinges kopas.
henger-dugo: eros kopasnyomok, de az illesztes rendben van
fotengely: hajtorud oke, a fotengely jobb oldali csapagyazasaban eros kopasnyomok. a kartelban maradek tomitoanyagot talaltak. (mint amikor kinyomja sziloval a gyoker, csak ez a gyarban)
eroatvitel: egy lamella meghullamosodott, egyebkent a valto es a kuplung is jo allapotban van.
vaz/futomu: a labtartoknak es a valtokarnak megnagyobodott jateka vananomaliak: kozponti allvany gyenge, csere, elrepedt szelvedo, valtokar visszahuzo rugo tores, korrodalt trafocsatlakozo, tul kis lancvedelem, lerakodas a szelepeken a jobboldali hengernel - valoszinuleg a korrodalt trafocsatlakozas miatt.
Triumph Trophy SE
veszteseg: 8%-16%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes szelepen gyenge lerakodasok, kipufogo szelepek tomitetlenek, a kipufogo szelepulekek beverodve, erosen megnagyobbodva. Nehany vezermubutyok pittinges.
henger-dugo: az illesztes rendben van, kifogastalan hengerek
fotengely: az egyik hajtorudcsapagynal eros serules, idegen test. Az osszes hajtorud szem eros kopast mutat (ettol fuggetlenul a radialis jatek erteken beluli)
eroatvitel: egy lamella vetemedett, kuplung jo allapotban, kardannal nehany fog mutat kopast.
vaz/futomu: minden tokeletes, lakkozas, vaz, villa, hatso fektarcsa kopottanomaliak:
visszahivott motorvezerlo, cserelt hengerfej, gyenge kozponti allvany, es nehezen allvanyra huzhato motor, cserelt kormanykapcsolok, tomitetlen villaszimmering,Triumph Daytona 675
veszteseg: ?%-?%-?% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: ket szivo es az osszes kipufogoszelep tomitetlen, a kipufogo szelepek uleken egesnyomok, de alig nagyobbodtak meg.
henger-dugo: alig eszlelheto kopas
fotengely: nehany hajtorudcsapagyazasnal egyertelmu kopasnyomok, de erteken beluli minden
Eroatvitel: harmadik fokozat kerekei kopast mutatnak, a kuplunglamellaknal nincs vetemedes, a valtotengely korrodalta hengerfej neha csuny, de ezeknek a hibak tulnyomo reszet eszre sem lehet venni hasznalatban.
ez alapjan nem gondolnam szoporollernek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #76043 üzenetére
Ahogy nezem a monsterben a 11° testastretta van, (2010 ben volt multistradaban ilyen blokk) amit az 1198 bol fejlesztettek, mig a mostani multistradaban mar a valtozo szelepvezerleses blokk van.
A tesztet megtalalod a motorrad oldalan, eleg jol szerepelt, termeszetesen voltak hibak, de nem allt meg sosem. Illetve erdekes, hogy mennyire kimeli a szelepeket a desmo vezerles. A triumphoknal jelentkezo hengerfej problemak a japanoknal ugyanugy jellemzok, mig a desmonal egyaltalan nem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #76013 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam, csak arra a reszre is koncentralva, amikor a karfelmerovel beszeltel. A ruhadra ezek szerint semmit nem kaptal? Illetve ha fizetnek a ruhara egy bizonyos osszeget, az annyira alacsony szokott lenni, h nem erdemes leadni, mert nem tudsz belole egy uj, ugyanolyan minosegut venni. Stb.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #76083 üzenetére
En pl mindig is ugy vettem motort, ami tetszik. Es most is igy fogok tenni. Siman a kinezetre megyek. Csak sajnos nagyon sok tetszik.
Szerintem a lepcsozetes haladas nagyon hasznos, tudom, sokak szerint felesleges, lattam nehany nagymotorral tanulo embert, es en ragaszkodom ezek utan a velemenyemhez, mert siralmas, amit muvelnek. Sokkal konnyebb egy gyengebb, konnyebb motorral megtanulni motorozni. Hamar hozzaszoksz az erejehez, erre mondjak azt, hogy hamar keves lesz, vagy kinovod, de motorozni tovabbra sem fogsz tudni.
Sztm az elgondolasod jo. Akarmennyit probalsz, nem tudsz semmit megallapitani. Csak tartos hasznalat utan kristalyosodnak ki a szempontok, hogy milyen tulajdonsagokat kovetelnel meg egy motortol. Tehat az elso valasztas mindenkepp rossz lehet. A kovetkezok viszont egyre jobbak. Ez igy van rendjen.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #76108 üzenetére
Kezdd el hasznalni az oldalat, hatha el lehet meg odazni a cseret
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A totalcaros cikk jo, de megsem ide illik.
Ha elolvassatok, az alacsony fordulati csapsullyedeshez tobb tenyezo egyszerre teljesulesenek kell lennie. Eloszor is leginkabb diesel motor. Ehhez jon meg a karcos, gyari ertekeket alulteljesito olajpumpa. Uzemanyaggal felhigitott olaj. Stb stb. Ezek egyuttes hatasara fog felszaraz kenes kialakulni.Nezzuk mi lehet egy cbf 500 nal. Az olaj tele megy ilyen uzemnel benzinnel, mert sosem melegszik fel annyira, hogy elparologjon belole, illetve a para is ott marad. Alacson fordulaton nincsenek akkora erok, mint egy dieselnel, alig hat valami a hajtorudra es fotengelyre. Mivel ez a szakma ha olyan lenne, hogy gyakorlati tapasztalat nelkul, elmeletben meg lehetne josolni egy bizonyos tipus reakciojat barmilyen uzem korulmenyek kozott, az iskolabol szakemberek jonnenek ki.
Az elmelet nagy vonalakban irja le a jatekszabalyokat. A gyakorlat pedig megmutatja mi is tortenik valojaban.
Tehat nem tudhatjuk, csak szetszedes utan.A hideginditasnal az olaj tul suru, ekkor a siklocsapagyazas a legserulekenyebb. A ket alkatreszt az olaj aramlasa valasztja szet, nem a nyomas. A suru olaj alig aramlik, mikozben nagy a rendszer nyomasa.
Ettol fuggetlenul senki nem tudhatja mekkora lesz a kopas. Nyugodtan hasznald, mert arra vetted.
Az ilyen tobbszazezres futasteljesitmenyt meg felejtsd el, ezek nem letezo dolgok.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #76131 üzenetére
ha betartod a hasznalati utmutatot, attol nem vagy birka, arra akartam celozni, hogy eletszerutlen dolgokat hoztal fel, pl hogy hidegen uvegeli a szalon az eladott motort. garancia van ra egyreszt, masreszt a bejaratas az az etz nel kellett. az ezres olajcsere meg arra valo, ha valamit elkurtak a gyarban, az rovid idon belul jojjon ki az olajjal.
a hasznalati utmutatokrol had szoljak nehany szot. vegyuk a sportmotorokat, abban van tapasztalatom. angliai hasznalati utmutatoban 20 000 km enkenti szelepellenorzest irnak, a magyarban ugyanez 40 000 km enkenti.
ha normalisan hasznalsz egy sportmotort 20 000 km utan allitani kell szelepet. gyertyat pedig 10 000 km kent cserelni kell. az angol 12 000 kmt ir, a magyar 24 000 km t.
nem eppen megbizhato adatok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #76162 üzenetére
Lehet hogy a genyakepzon vegeztem de siman tudok azonosulni a dredd biroval, ha egy jarokelonek annyira nincs mas dolga, hogy edukalni probal, az mas kerdes hogy motorral nem megyunk at emberen, mert a hutobe emberi testreszek akadhatnak, ami koztudottan rontja a motor hatasfokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A teli tarolas.
Egyaltalan nem vall hondatulaj-viselkedesre, nagyon szimpatikus szamomra az ember hozzaallasa. Nehanyan telen a kavezoban meselik baratjuknak, hogyan telel a targy vakuumfoliaban, szerintem ez az ember leginkabb egy bortoncella racsain keresztul revedve morzezza a szomszedos pederasztanak, hogy nem volt 220 ajzat a csepptoltonek az utcan.Ha lenne otthon sovenyem a sufniban, enis oda bsznam le a motoromat. A szeles korben viralisan terjesztett paranoid teli leallitasokhoz kepest itt valoban ertelmes lepesek a forumokban mantrazott elokeszuletek: karbit leengedni, a kipufogot ledugozni, hogy a vetesivarju ne rakjon bele feszket, esetleg valami mokus ne taroljon magokat az egesterben.
A mellekelt abra egy tobb honapja teleltetett sc33 asrol keszult. Az, hogy meg mindig ott van, ahol, az annak koszonheto, hogy svajcban nem nagyon van szukseg oreg motor alkatreszekre a bontokban, nincsen sc33 as kupasorozat sem, amely felszivna a lopott motorokat, illetve valszeg a nehany ezer menekult meg nem ehes.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76201 üzenetére
Na igen, az atlag fizetes. Ez a szam nem sokat er az arszinvonal nelkul, illetve sokan felreertik, mert a magyar arszinvonalhoz szamitjak. Az atlag elmeletileg 5500-6500 kornyeke (nok es ferfiak, hat nem szanalmas?) bevandorlokent kb 4000 et kapsz, vagy kevesebbet, viszont ez a motor csak akkor alsogatya, ha nemetorszagban koltod el ezt a penzt.
Bemesz a subwaybe enni gyanutlanul, es otthagysz 8000 forintnak megfelelo frankot...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #76215 üzenetére
Ha jo barmilyen motor muszaki allapota, legyen az etz vagy gs, azt el lehet inditani barmilyen kornyezetben.
Ha nem lehet elinditani, az nem termeszetes, es az a motor nem ugy jott ki a gyarbol.
Akkor most legyunk oszintek, es objektivek. az ecus motor jobb. Azt elinditod gombnyomasra akarmikor, fel fotengelyfordulat alatt. Megkonnyiti az eleted. Eletszerutlen a kimerese egy ecunak, vagy cdinek egy bizonyos motorertekig, mivel radugsz egy csere cdi-t a gsre, amugy azt is ugyanugy szkopoznad. A modern motorok releit ugyanugy mered, mint a gs et. Ez nem jo indok a gs mellett.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen