-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Elkészült a szűrőm
Várom a véleményeket, több szem többet lát.
A szivacs vastagsága 13mm és szűrő olajozva. szerintetek kell e bele még egy ? Arra gondoltam, hogy egyet szárazon tennék be, az olajozott lenne alól.
A szívóhang csak 4500-5000rpm között jön meg, addig a normális hangja van.
Képek.
Képek:
[link][ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz mocsanisi #23436 üzenetére
Szépen egybe szól Gyertya kormolás lehet eltűnik ha egy hosszabb körútra elmégy vele. Nézd rendszeresen az olajat, és hamar kiderül benzin többlet vagy olaj fogyás feketíti be a kipufogót.
Széles utat és sok élmény gazdag kilométert vele .Amit szati csinált érdekes, mert nekem telefonon segített, villamossági ügyben, és semmit nem kért érte.
Lehetséges hogy valamelyik szerelője volt prasnya disznó? De azért 120 ezerért ne már! Én biztosan beszélnék vele, és valamilyen kompenzációt ki eszközölnék. -
csongi
veterán
Vakarózok hogy menjek e. Egyedül nem sok kedvem van. Te megnézed? A Szu-27 érdekelne hogy repül, a többit már láttam. .
bogyó: Egy éve nem ittam alkoholt, és 5 év alatt nem ittam meg többet 3deci töménynél Meddig kell ehhez spórolni? Vagy vigyem vissza az üres üvegeket?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Megerkezett a fekete ruha átok idoszaka. Pontosan akor veszelyt hordoz magaban, mint a nelkule motorozas. Annyira felforrosodik a test alatta hogy konnyen rosszul lehet lenni, reflexek tompulnak. Nem a ruha ellen vagyok, hanem a szine ellen
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #23509 üzenetére
Es johetnek a mellbevago kavicsok bogarak, es nem utolso sorban a kurvara harapo darazsak, es csipo rovarok. , Annyit probalj ki, hogy ha van egy feher kopeny vedd fel a motoros ruhara. Ulj ki a kertbe es merd meg mennyi ido alatt melegszik rad, es ugyan ezt csak a ruhaba meg fogsz lepodni
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #23578 üzenetére
Nem oda valo. Brigeciol ecset kombo lemos, var 10 percet majd 60 fokos vizzel leont, egy kis kompresszoros szaritas es lancsprayal befuj. A Mol os cucc nagyon jo.
Deknihez meg hasznalj pasztat. Az fbs nem igazan jo mert rohadtul ragaszt es vissza leszedni nehezebb. Van olaj es benzin allo paszta, azzal kend be tedd vissza es kesz. Ha vekony papir tomites van akkor azt is kihagyhatod akar, ha gumi gyuru akkor azt kend be es jo lesz[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Állandóan nem kell brigécilozoni, de egy nagy takarítás szezon végén vagy elején nem árt.
-
csongi
veterán
válasz HUfantom #23658 üzenetére
Amint irtad kopott a gumi es szel erzekenynek erzed a motorot. Csereld le a gumit es megvaltozik monden. Nekem elol egy kopott gumi volt, minden kis szar szello eltolt oldal iramyba, minden kis nyomsav jatszott velem, kanyarodni keptelen voltam be billent. Ledobtam ez elsot es minden megvaltozott, majd megereuzem a hatso gumi kagylossagat, dontesnel elojott a maszos erzes. Ledobtam a hatsot es mintha egy masik motoron ulnek, eros szelben nem tudok mit csinalni belem tol ha akarom ha nem. De egy tegla gumi megkeseriti az eleted.
-
csongi
veterán
Kecskemet repnap senki?
-
csongi
veterán
válasz Ferdzsoo #23765 üzenetére
Tudtommal nem kell várni semmilyen papírral. Ha kint leadod a rendszámot és forgalomból kivonatod, közúti közlekedésben nem vehetsz részt. Marad a futó. A költségekre van kalkulátor a neten. Ajánlott járatos emberkére bízni a dolgot, neki pár óra alatt meg van és nem legelteik az ocsmány irodában. Évjárattól és teljesítménytől függ mennyibe van egy motor. neked kell eldöntened megéri e. Egy biztos, néha olyan nevetséges árak vannak kint, hogy ejha. De azt is érdemes figyelembe venni egy motor vásárlás legalább 2-3 nap. Ugyan az a tortúra mint itthon, képen jól nézki, de... és mag kell nézni jó párat mire lesz egy.
Ezek is költségek. Itthoni papírozás, van regadó, de nincs vagyon szerzési illeték. A műszaki vizsga kintről hozott járműnél kötelező. Tulajdonképen az a nagy helyzet ha itthon veszel egy kinti motort, akkor a vég összeg kb ugyan az mintha itthoni rendszámost vennél, mivel a nem honos motor ára kevesebb.
Megéri behozni, de rendesen át kell számolni. Egy pár száz ezres motorért nem éri meg megmozdulni.
De ha célirányosan a jó áras motorra megy az ember akkor lehet spórolni valamennyit. -
csongi
veterán
válasz qpakcovboy #23776 üzenetére
vegyél egy diót és forraszd vissza . Ennyi. Vagy forraszd le a bovden végét és vegyél egy csavaros univerzális diót. Kb ennyi amit tehetsz.
-
csongi
veterán
válasz canniball #23792 üzenetére
Oldja bizony, még a ráégett lőport is képes leszedni
Jó hogy megérte a Totoja japán! nekem is volt, 178 ezernél vettem le a henger fejet, a gyári megmunkálás látszott a hengeren, teljesen feleslegesen nyúltam hozzá.
Bogyó: Én is 160 ezernél dobtam le őket.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #23802 üzenetére
Az enyem is 92-es starlet a yaris elodje.
Cannibal: Regen volt mar az
Blokk maximum oxidalodik. Ha nagyon gennyes taknyos akkor dorzsi szivaccsal is takarithatod, de akkor az alu sotetebb lesz es fenyesedni fog. Elveszti az ezustos matt szinet. Valamikor regen lehetett kani trisot Meleg majdnem forro vizzel leosva vagy meritve szepen vissza lehet feheriteni az alut. Eloszor sotet szurke szinu lesz de miutan lemosodik a trisos oldat feher lesz -
csongi
veterán
válasz vendingo #23820 üzenetére
Nálam nem,mert csak a kormot szedtem le vele, és utána átkentem Minol B11 olajjal. Az sokkal jobban bírja később szárad le. De most hogy beszéltünk róla egy kicsit karban tartom már ezt is . Méga seregbe használtunk brékfildet de nem így írják pontosan ezt garantálom. Rákérdezek a régi kolegáktól. Drága anyag, de 6 hónap után sem volt jele száradásnak és rozsdának
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz enginev3.0 #23866 üzenetére
Ha csak egymást között akartok beszélni, akkor egy ilyen cuccal össze hozható szerintem.
-
csongi
veterán
Van valakinek tapasztalata nanotechnológiás olaj adalékkal?
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #23979 üzenetére
Hogy is van ez ?
-
csongi
veterán
A gondozás mentes akksi is csak addig gondozás mentes amíg el nem párolog a víz belőle. mert elpárolog az tuti. Annyiból jobb, hogy nem kell vele bíbelődni, nyugodtan eldobhatod .
Vegyél egy rendes akkut, fél évente ellenőrzöd a szintet és jó pár évre megoldódott a gondod. Szinte mind kínába készül. A gyártás vagy 70% ott zajlik a világon. A márka név ma már csak minőség ellenőrzés takar lassan . Fontos választáskor. V; A; méretei, és melyik oldalon van a pozitív saru. Akad még eltérés az indító áram terén. De hogy azok az értékek valósak e amiket ráírnak, háát ... ha van lehetőség a nagyobb értékűt kell venni. A legtutitbbak a spirál cellás akkuk, de az áruk horror kategória.Djuree: az enyém is olajban forgó generátort üzemeltet.
Archer: Nekem is zörög valami elöl Semmi nem lóg, átnéztem, csavarok meghúzva. Én a fejidomra gondolok, kellő mennyiégű műanyag van benne, és kiad egy kispolszki műszerfalat
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Persze nem mondom hogy nem lehet eredeti chinai , de kicsit nekem gyanús hogy Austriai gyártás és egyik legolcsóbb. Kicsi esélyt látok rá, hogy Magyar piacra ilyen áron, onnan érkezne termékük.
De nem az a lényeg hol gyártják, hanem az hogy milyen minőség ellenőrzésen esik át. egy névtelen kínai is lehet jó, ha kellően ellenőrzik. Ugyan azon a szalagon készülnek, csak az egyik ilyen matricát kap a másik meg olyat. Az egyik gyártó azt mondja, 5ezrenként ellenőrzés, ha rossz akkor az egész kontinert vissza dobja. Van aki ugyan ennyi darabnál csinál próbát de az az egész rendelést vissza dobja. Szóval így lesz agy gyártónak több jól működő terméke. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #24165 üzenetére
"De ezzel mi nem leszunk tobbek, csak egy alatendeltsegi viszony kialakitasanak tunik igy a dolog."
Módosítást kérek alárendeltség kialakulása a részemről nem áll fent.
Egyébként meg annyit hozzá tennék, hogy szerintem itt mindenki segíteni akar a másikon, és ezt párszor túl is toljuk. Így voltak és lesznek is nézet eltérések, nem egyet értések, és ez rendben is van így. Ilyen az élet. Ettől csiszolódik össze egy társaság. A lényeg, hogy a megbeszélések után, az apró kis változások egymás irányába megtörténjenek. És lehet szó itt ciciről meg puskáról, az egymással való beszélgetés legyen a fontos úgy, hogy a központi téma a motor. Ezeknek a kitérő dolgoknak bele kell férni, ezek azok a kis fűszerek amikkel együtt kaphatunk egymásról képet, még akkor is ha nem találkozunk személyesen. Hiszen nem csak egy nick gépeli be a hszt, akinek motorja van, hanem egy saját életet élő ember, és ezek a kis szösszenetek hozzá tartoznak.
De nem bölcselkedek tovább! -
csongi
veterán
Gyógyszertárakban lehet kani füldugókat, amik ilyen elven működnek, a zajt kiszűrik az emberi hangot nem.
Érdemes megnézni ezeket is, nem lennék meglepve ha kedvezőbb áron hasonló tudásút lehetne kapni -
csongi
veterán
Még nem néztem meg , csak legutóbb egy műsor a zajártalomról szólt, és ott tettek említést ezekről a termékekről. De majd bemegyek informálódni. A munka védelmis dugó másabb.
Nekem is van Alpine, de nem tud többet mint az agyba dugós fülesem. Ugyan úgy hallok mindkettővel, kivéve ha szól a zene a fülesbe. -
csongi
veterán
Motorostársamnak 1000es Sv-je van. Neki semmi baja sincs a blokkal, egyvalami mégsem az igazi A láncot pillanatok alatt le lehet nyújtani róla, csupán csukló kérdése, és a gumi sem megy sokat, A nyomaték megeszi ezeket nagyon hamar, márpedig lehet élvezni a leadott nyomatékot rendesen ez az ő tapasztalata, és most egy busára vágyik
-
csongi
veterán
Nem csak az izzó típusa határozza meg, hogy mennyire vakít, hanem a lámpa beállítása és típusa. Egy normál foncsoros mintás üvegű lámpatestbe mindegy milyen xenont teszel és hova állítod akkor is vakítani fog, mivel akkora fény mennyiség már magas szórt fény veszteséggel távozik, és ez vakít ha tetszik ha nem. Egy halogén égő halogénlámpa testben szarúl beállítva is vakít úgy mint a xeonon. Szóval ez rendesen meddő vita amin marakodtok. Nem véletlen az új rendelet, csak a foglalatba rendszeresített szabványos izzót lehet tenni, és pont. Ha van xenon lámpa tested és autómatán állítja magát akkor jó. Persze esős körülmények között mindegy, úgy is vakít ha akarod ha nem. A legtökéletesebb megoldás a ledes rendszerek lesznek, mikor nem csak a fény erejét, irányát, hanem színét is képes változtatni, persze ez elég távoli jövő
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...