-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sajtee #61052 üzenetére
Amit en gondolok, az az, h 200 km t meg egy 49 ccm es robogoval is meg lehet tenni egyhuzamban. Egy nagyobb motorral meg plane. Barmilyennel.
Ha drz re matyizol, vedd azt. Ez az arsav elegge a teteje, de mindenkepp hozzaertovel menj.Ami tereptapasztalatom van drzvel az az, hogy homokban, nagy sarban az elejevel vmi nem stimmel. Vagy geometria hiba, vagy nagyonnagy suly van az elejen. Ossze-vissza megy az eleje, nem lehet semmit kezdeni vele. (legalabbis az altalam probalt peldanynal) Sajnos annyi idom nem volt, h az elofeszitesekkek jatsszak, valoszinunek tartom, h valamit csak lehet javitani ezen a jelensegen. Szoval arra a 95% aszfaltra meg a nem sm verzio is jo lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #61116 üzenetére
Injektoros motort azt tologathatod
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #61127 üzenetére
Ha nem indul a motorod, akkor szar.
De ki kell meretni, mint ahogy Mosquito tette, mert akkor vagy tisztaban azzal, h mennyire van oda. Csak ugy senki nem tudja megmondani. Terhelovillaval merni kell. A nyugalmifeszbol csak azt allapitod meg, ha mar halott.
A toltest mindig veszi. Az a jellemzoje, a rossz akkunak, h pillanatok alatt feltoltodik. Es toltes utan sem tudsz inditani.
Ha reggel indul, nyugodtan lehet aggodni. Siman utkozben is lehet cellazarlatos. Tankolsz egyet, megallsz, inditanad ujra, majd csak kattan a rele, de inditani nem tudsz.
Pont ezert tologattam a regi R6 omat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #61173 üzenetére
Inkabb atlag motorosrol van szo. Alapvetoen senki nem akar tul sok energiat feccolni dolgokba.
Bar most belegondolva felfedezheto nalad nemi vonzalom a bmw fele. Tuti van valami poszter a garazs melyen, a sorhatosrol, vagy az r1200 gs rol.
Mindig savazod, epp ezert lefogadom, ez nalad a kognitiv disszonancia. Amikor lefikazunk egy baromijo szilikoncsocsost hogy aah nem kene, nem igazi no. Holott meg se lehetne nekunk
Persze ne vedd komolyan tulsagosan.
Szerintem egy ferfi eleteben el kell jonnie a nagy onismereti megvilagosodasnak, van aki rajon, h a fiukat szereti, van aki a bmw t.Bogyo! Otthon, nezz bele a furdoszobatukorbe, es mondd bele. En egy beemves vagyok!
Utana jobb lesz. Lesznek akik nem fogadnak el, de legbelul nyugodtabb leszel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Yoshida #61179 üzenetére
A 95 os ioyen kornyezetben nalam siman birt haromnal tobb honapot, de a tank az rozsdasodni tud. Nem tudom azota mennyi az etanoltartalom stb. Sztm nem lesz gond.
Tobb evekre lerakott injektoros motornal inkabb anrozsda a legnagyobb problema, nem a benzin.A 100 as benzint most tesztelem, mielott kijottem, elfelejtettem az aprilia karbijat leereszteni. Ez augusztusban volt, egy huzatos feszerben van a motor.
Beszamolok a topicban h beszoptam-e.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #61185 üzenetére
Az egyebkent egy rotax blokk, amit meg bimotaba is raktak tobbek kozt. Meghozza a supermonoba. Nekem tetszett az a motor. A bomos. Valami aprosagert behoztak hozzank, (indexrele) a tulaj aki elmeletileg beemves volt, hogy is jellemezzem... Etz s volt inkabb. Azt meselte, h o nem bizik ebben a motorban, vmi van vele, most is, es hogy nem mer elmenni bulgariaba. Inkabb egy pannonival vagy etz vel menne, mert azok megbizhatoak, nem ugy mint a mai szarok. Meg azok jo motorok. Nah hat ez az, amikor valaki foggal korommel ragaszkodik vmi fassaghoz
Az integeteshez meg hozzatennem hogy az utat kene figyelni, nem a masik motorost. Ne integessunk kenyszeresen
Csak ha gyokkettovel megyunk es kihalt minden. Ergo varosban nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #61193 üzenetére
Neem, en nem vagyok semmilyenes.
Annak a szerencsetlennek elobb fog a keze lerohadni, mint az a motor. Lehet h elmegy etz vel oda meg vissza, ugy hogy csak haromszor cserel megszakitot, az ut szelen, utana hatbaveregetheti sajat magat, h milyen ugyes, es nem fogott ki rajta a technika. Azzal a rotaxszal meg meg se erezne a turat. De mindegy
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #61196 üzenetére
Az en velemenyem az, h a jobb anyaghasznalat rengeteget dobott volna az elettartamon.
De felsorolom a gyenge pontokat az elso kerektol indulunk, egeszen a hatsoig.
Figyelem, hosszu lesz, aki lefossa a szocimotor temat az forduljon el.Elso feknyereg, brembo masolat, valamelyik dugattyu mindig erosebb. Eloszor a rossz minosegu karmantyura gondoltam, de barmilyet rak bele az ember, sosem egyenletes az eroeloszlas a ket dugattyu kozott. Masra nem tudok gondolni, minthogy merethiba van a hatterben. Nem csekkoltam, felteves.
Alufelni. Gyarilag az osszeillesztesnel merethibak vannak. Fekbetet borzalmas. Elso villa. Ha meg csak csapagyazva lenne muanyaggal. Itt egyszeruen az alu csuszoszarban a krom csuszocso minden nelkul van. Kopik is, mint a szar. Villaszimering nincs biztositva, kilovi, ha sokszor nagyot fekezel. Fofekhenger teljesen megbizhatatlan, a valtozo minosegu gumialkatreszek miatt. Vaz viszonylag jo. Igazabol egy szogegyszeru zartszelveny. Bajom nem volt vele. Blokknal nagyon puha a primer hajtas fogaskereke, a kuplung a fotengelyen van kupos rogzitessel epic fail. A kuplung alig bir el 4-5 versenyrajtot egymas utan. Hatalmas lendtomege van, az egesz fotengely tomeget tovabb gyarapitja. Az alu ontveny a fotengelynel nem is birja. Szakszeru szereles mellett is egyszeruen forog a fotengelycsapagy a feszekben kb 3 versenyszezon utan. A generator velemenyem szerint megelozte korat, termeszetesen az is olyan sarnehez, a fotengely vegen. Megszakitoval barmikor lehetnek gondok. A hajtomuben szerintem az 5 sebesseges valto jo. Bajom nem volt vele. A kapcsolokerekkel annal inkabb. Ilyet meg nem lattam, de elkopott a kapcsolokerek fokozatrogzitoje nalam. Nincs rendesen cdapagyazva. Minden mas tokeletesen birta az egykerekezest, barmit. Kuplung a leggyengebb lancszem. A lanc valoban 428, de ha akar az ember 415 osbol is kap olyat, ami elbir 40 loerovel. Ez meg tokozva is volt, sosem kopott el. Blokktarto fulek valoban gyengek. A biztositekok rez fulekben voltak, es termeszetes aluminiumbol voltak, epic fail2. Rengeteg kontakthiba forrasa. Amugy turheto az elektromos rendszer.
Ha normalis meretezesu jo mimosegu alkatreszeket lehetne kapni, verhetetlen lenne ez a motor fenntartasban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Mennyi lenne a keret, amiert vasarolnal?
Egy 3-400 as egyaltalan nem veszes. Akkor van baj, ha elfekszel vele, es folyik a karbi, vagy ha valamilyen beallitasi problema van. Akkor tenyleg szertartast kell vegezni (bar nekem a ttr 650 el van tapasztalatom)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hat, a kinalat most nagyon gyer, ennyiert 4T be csak nagyonregi vasakba vaghatod a fejszed.
A 125 osokhoz meg a ktm exc johet, dt blokkja van, illetve aprilia rx. Rs rotax blokkal. Mindegyiknek ki van taposva a bele, de legalabb olcso az alkatresz hozza.Nalunk az elfekvest megegy nyitott dob is tetezte. Sajnos a gyari dob nem allt rendelkezesunkre, pedig mondtam a tulajnak, h azt rakja fel, mielott tobbnapos turara mennenk, mert erezhetoen agyonbaszta a gazlengeseket. Ez persze az elozo tulajnak egyaltalan fel sem tunt.
Szoval egy elesesnel akar benzin folyhat a szivocsobe, es maris rugdoshatod sokaig. Egy ekkora dognel minden labizmodra szukseg van abban az esetben, ha valami nem stimmel. Kompresszio, uszoszint, karburalas. Es egy lemotorozott terepen eltoltott nap utan ezekbol tobb is fennal. Elfaradtunk, es meg az a buzi nyitott dob is. Urban legend, h rossz kevereknel (nyitogatod a gazt rugasnal) akar visszafele is elindulhat a fotengely a rosszkor robbano keverek miatt ami eltori a labszaradat. De ez a kisebb kobcentinel nem all fenn. A lenyeg, h akkor van szenvedes, ha szar valami. Nem uzemszeru az h szertartas kell egy berugokaros nagykobos motor beinditasahoz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #61352 üzenetére
Biztos crf volt? Az krosszmotor, uzemoras, nem km es.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem csak a te formad.
Ket eve - talan lassan harom - ugyanezt eljatszottuk.
Ugyanezt az arkategoriat neztuk, kb ugyanerre hasznaltuk volna. A haverom 4T iranyba ment, semmit nem talaltunk neki. Drz 400 nal kotott ki vegul. Sztm nagyon jol jart vele, az egy jo motor. En maradtam a szerenyebb koltsegvetesnel, es dt 125 ot nezegettem. Sajnos az ertelmes darabok 300 tol kezdodtek ! Hozzateszem a zsirzogombokat soha nem hasznaltak, a teloolajat doha nem csereltek le, a nyakcsapagy sosem volt utanahuzva egyik motoron sem. Siralom. Ugyhogy vettem 100e ert egy uzemkeptelen dt 200 at. Kb 300-350ben van papirokkal egyutt. Viszont nagyon megerte. Tudom mi van a motorban, stb. Emlitettem, h sokkal jobb terepkepessegu, mint a drz. Nagyon beragott erre haverom es lecserelte egy ttr 600 ra. Az egy sokkal stabilabb gep, a tereppel nem is volt gond onnantol. Mivel egymasnak adogattuk a motort, ezert nagyon megtetszett neki is a 2T, ugyhogy jelenleg tele a toke a rugdosassal, es o is vmi 2T-t akar.
Sztm nezegesd az lc4 eket, az xt 600 okat, tehst nagyobb hengerurtartalmu gepeket is, hogy legyen valasztasod, mert valamiben kompromusszumot kell koss.
Vagy hozzunk be kintrol valami normalis oreg elnyuhetetlent picit dragabban, de kevesebb felkeszitesi penzbol kijohetszNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha szamlaval, munkalappal tudja bizonyitani, az eleg biztato. Csak a szoveget nem ertem. "Megvannak a cseredarabok, azok is jo allapotuak, csak hasznaltak." wtf???
Baszki egy nagygeneralt nem csinal az ember csak ugy.
Meg kell alaposan nezni.
Lc4 tudtommal nem problemas blokk, de nagyon sok fugg a hasznalattol.
Csak nemetorszagot tudom javasolni, abban tudok segiteni. Nekik az eppen elado hasznaltmotorparkjuk kb akkora, mint a magyar motorkerekparok szama osszesen. Tehat itt van valasztek.
Szoval hasznaltauton figyelo be, meg a mobilen is.
Enis szetnezek, itt biztos vagyok benne, h van ertelmes kinalat.
Szerk: csak ugy rakerestem, jopar dr 350 van, eredieti matricak, es fennyel, 27-56e km kozotti futassal. 1500 eur tol. Sokkal bizalomgerjesztobb, mint az otthoni lerugott szarok...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A kuplunggal egesz pontosan mi baja volt az ismidnek?
Meg az elektromos rendszerrel? En probalgattam regebben nekem nagyon bejott. Viszont ertem a koncepciodat, maradunk a dr 350 nel, csupan kivancsi vagyok a problemakra. Ennek a berugasatol nem kell felned egyaltalan. Az tenyleg semmi. Egy hatszazas kornyekinel azt mondom h tenyleg jogos a szajhuzas.
De majd meglatod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #61469 üzenetére
en ezekben nem hiszek.
szemely szerint en nem, de fonokom vett nehany ilyen olcso arfekvesu ultrahangos tisztitot, de ott porosodik a polcon, inkabb egy baromiagressziv lottyot hasznaltunk, ami tenyleg levitte az odakovult benzint. semmi mas nem mukodott, arra emlekszem.
olyan dolgok vannak ilyenkor, hogy bele van sulve egy 4T allandonyomasu karbiban a co csavar. tekergetni eselytelen, elnyirod. az le van szigetelve egy kis o gyuruvel. onnan azt semmivel nem tudtuk kirobbantani, max kifurni. azzal a lottyel viszont barmi kijott barhonnan. kivancsi lennek a tapasztalatokra, de szkeptikus vagyok. hiszem ha latom.
az izopropil alkohol szepen oldja a festeket, azt hasznaljak az offszet gepeknel, de az a benzintrutymoval semmit nem csinal.
a valoban mukodo ultrahangos gepek kicsit mas arsavban kezdodnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #61500 üzenetére
Eredetileg tranzisztoros.
A harmadik tulmeretet legjobb esetben 90 e kmre saccolom.
Ha nagyon butykolni akarsz, akkor jo. De nem letezik jo allapotu. 30 eves szarok. Indiai, tajvani alkatreszekkel vannak tele, az eredeti se volt valami nagy minoseg, de mostmar semmi nem passzol semmihez.
Magyarul kb egy manufakturat tudok elkepzelni, mint a hrc nel, ahol minden egyes hajtorudat kezzel csiszolnak es sulyoznak ki. Hat kb ezt kene csinalni h mukodjon. De ha ehhez van kedved, es komolyan veszed, akkot utana tenyleg jo lesz. Igazi idorabloNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #61511 üzenetére
Elso nagymotorom volt, ugyhogy tapasztalatbol mondhatom, nem vesztettel sokat. (utana nosztalgiabol versenyeztem is vele, hat abbol is eleg volt)
En rengeteg kalandot koszonhetek az mz nek, de ezek valodi, nagyonkinos, es nagyon felelmetes kalandok voltak. Mindenkinek van a tarsolyaban egy fura lerobbanas, epp ezert nem kezdenek bele, h miket eltem at, de tenyleg huzos idoszak volt[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
kicsit kesve, de nekem is van par etz kepem
elsokent a brit mz kupa egyik motorja
a kompresszioviszony a vegletekig megemelve, a hengerfej hutobordajan latszik, hogy rengeteget levettek, emelle eggyurus dugattyut raknak be, jopar modositas utan el tudjak erni ezekkel a szarokkal a 10 000 fordulatot. Rs felni, fek.ezek a kepek egy magyar etz rol keszultek a meg epulo euroring boxoknal.
figyeljuk meg a membranvezerlessel ellatott hengert, mito ontottalu felni, mito 320 as fek, gyujtas ismeretlen.
szamolt kipufogo es ahogy nezem a szivotraktust sem csak ugy odakurtak. szep munka. A kompresszioviszony emeles itt is tettenerheto. nezzuk meg a henger, hengerfej hutobordait, mennyire kozel vannak. Keihin karbi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #61564 üzenetére
Es Bogyo
Pontos ertekeket nem tudok, talan itt megtalalhato.
En olyan 35-45 loero kozottre saccolom. Bar az atomlocsatornahoz hozzanyulnak, de csak fordulatszamot, es kompressziviszonyt emelnek, a vezerles marad sima, resvezerles, se membran, se semmi, igy a feltoltes igen hatekonytalan. Egy membranvezerlessel rengeteget lehetne meg hozni. Ha a leirast megtalaljatok, abban leirjak h suzuki TS dugattyut hasznalnak pl. A lenyeg, h telekurjak japan alkatreszekkel, es igazabol ebbol a koltsegvetesbol mar vizhuteses japan 2T is kijon... Szoval, lehet ebbol motort csinalni, csak az ara is egy motor
A teljesitmenynovekedes igy is 100%, tehat ez egy nagyonjo eredmeny. Az etz eredetikeg 17 loero, a 251 es nagyobb kompressziviszonnyal 21 lo. Hatalmas ugras.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #61578 üzenetére
mivel ok egy szolgaltatast nyujtanak, ez a dolguk, hogy nyajasak legyenek. vannak boltok, ahiol meg ezt Sem kapod meg.
valoban sok embert hulyenek neznek. hahun sajat magadnak csinalsz ezzel munkat, es szukited le feleslegesen a kinalatot. ez nem az erzelmekrol szol. itt mindenki a sajat erdekeit nezi. te egy olcso hasznalt, karcmentes motort akarsz vasarolni, ami nem letezik. a motortulaj varja azt a vevot, aki nem alkuszik, es tele van penzzel, annyira hulye, hogy meg jogsit se adhattak volna neki. ez Sem letezik.
a problema forrasa itt van.
a fold nevu bolygon elunk, es itt a piac abbol all, amit nezegetsz. tisztaban vagy a kinalattal. valassz. ilyen egyszeru. nem kell megsertodni. ez nem arrol szol.nagyonjo felismeres: nem tudom milyen a jo motorhang.
nem is lehet tudni. hangrol megallapitani valamit az ezoteria. egy motorszerelo Sem tud hangrol semmit megallapitani. csak ha hatalmas baj van, azt lehet kiszurni. nem kell a misztikumokban hinni, ez nagyon egyszeru, addig amig nincs szetszedve es megmerve, lutri minden. ezt kellene elfogadni elso korben.
miert nem tartod magad mezei juzernek?nekem a garancia szimpatikus dolog, es ha nem szeretnek szerelni, akkor mindenkepp inkabb garancialis motort vennek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #61579 üzenetére
csupan emiatt az erv miatt nem kerulnem a kardant.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #61592 üzenetére
Haat elviekben igen, bar az a csere nem mindig ilyen egyszeru, de ertem amit mondasz. Nekem szakadt mar lancom, ami repesztette meg a blokkontvenyt, illetve az r6 on a lanckerek lelazult, ugy hogy biztositva volt alatettel is, es a szekunder kihajtas bordajat megette. Mennitudtam vele, de ha ott beszorul, az rotty ugyanugy, es sokba kerul. Mivel nincs nagy ralatasom erre a temara, ezert en meg egy k 75-100 ast is siman bevallalnek, atepitesi jelleggel. Szoval tovabbra sem vagyok se ellene se mellette.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #61594 üzenetére
Ha a vilag vegere megy valaki, mondjuk a dakaron, es eltorik a lanc akkor felrakja es megy tovabb, de mindennapi hasznalatnal ez nem ilyen egyszeru, de valoban tovabb tud menni. Ha nem okozott kart a lanc, mert az is szokott. Elviekben mukodik, csak megint ott vagyunk, hogy nittelj az ut szelen lancot...
Nagyobb teljesitmenyhez nem adnak sima patentszemeset.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #61598 üzenetére
Ha a kemenyen megkeresett penzeddel nem akarsz hazardirozni, akkor valamilyen befektetesi alapot keress neki. Mint mondtam, alapszabaly, h senki, ismetlem, senki nem lat bele a blokkba, de nem is hall bele. Ez a lutri resze. Egy motort koltseges karbantartani. Ha van egy kedvenc tipusod amivel egyutt tudsz elni, es nagyon tetszik, akkor vedd meg egy szakertovel, es ne sajnald a penzt ra. Miutan megvetted akkor sem. Tartsd meg es kolts ra. Sosem lesz koltsegmentes motor a piacon.
Ha jo motort akarsz, akkor ez az alkudozos dolog attol fugg, h te vagy-e alkupzicioban. Szoval van-e masik olyan motor a piacon, olyan allapotban, olyan aron. Ha ilyenkor te elkezdesz alkudozni a vegletekig, akkor az egy eleg rossz modszer, egyertelmuen. Egyszeruen elhajtanak a picsaba. Ezt nem esznelkul kell csinalni. A felso arszegmensben kell nezelodnod az adott tipus hasznaltarainak a tetejen. Mert jot akarsz. Ez van. Az, h vki hugyert szarert vett valami baromijo vetelt, az ugyanolyan, amikor valakinek az autoja fogyasztasat kerdezed. Mindig mindenkinek keveset fogyaszt az autoja, mindig mindenki megfogta a legjobb vetelt.Csak ugy viszonyitas kepett. Egy 100 e forintos motorra rakoltottem 250 e ftot. Egy 200 e ftos motorra, ahhoz h rendberakd, ra kell koltened min megegyszer ennyit. Nincsenek csodak. Egy 300 ezres kiskobos a vegen 600 ban lesz. Es ezzel senki nem akar tisztaban lenni. Mindenkinek csak a megvasarlasi ar lebeg a szeme elott.
Ez nem igy mukodik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #61609 üzenetére
meg kinyomta sziloval a kuplungdeklit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen