Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #24687 üzenetére
Igen korongos a szelephezag allitas, a lamellara nem tudom mi a panasz, vakuumos csuszokuplung van rajta, ha forszirozod a nagy motorfeket akkor fel tudnak uvegesedni, en palyahasznalattal japan sornegy 600 nal egettem oda 25e km alatt.
Ha szethullik az a gaz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AndrewTdi #24693 üzenetére
Rakerestem, ez volt az elso amit kidobott. sztm erthetoen van leirva.
Ketutembol a jaso fd a legjobb, illetve a versenyolajok tulteljesitik, illetve nagyobb viszkozitasuk miatt nem szivattyuzhatok, ezert nem is utcai hasznalatra valok.
Negyutembol api sm a legjobb manapsag emlekeim szerint.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #24901 üzenetére
Sportlegszurot utcai motorba teljesen felesleges rakni, persze ez csak az en velemenyem, mert sztm a kipuffot sem erdemes cserelni, mert minek. a sportlegszurovel csak a problema van, es sokkal nagyobb kopast is elo tud idezni, mint egy dob.
A gazelveteli puffogas injektoros motornal nem szokott lenni, mert teljesen elveszi motorfeken a benzint, egyes fejlett karbik ugyanugy elveszik az alapjaratot. De nagy fordulatrol leengedve durroghat is akar. Ez joforman semmit nem jelent.
Ha belyukad valahol, na az a problema. Sornegyeknel ez altalaban 5-6 ezres fordulatnal van, ott a lengesek miatt teljesen szar lesz a szivocso vakuum. Erre raerosit egy uj dob.
Lambda szondat allitani nem lehet. Az egy szenzor. A szenzorok altalaban vagy feszultseggel vagy ellenallassal "jeleznek". Ezen allitani nem tudsz, esetleg atverheto az ecu, h ne azokat a jeleket vegye figyelembe. Pl power commanderrel.
Esetleg padozni is lehet a motort, kipuba gazelemzot, az alapjan pedig az injektor kitoltesi tenyezojet babralni, azaz benzin-levego kevereket allitani. Ehhez termeszetesen valamilyen injektor vezerlot kell vasarolni pluszba.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #24909 üzenetére
Nekem speciel az volt, h sportdobbal vettem az injektoros sornegy motoromat, es egy hulladek volt, majd visszaraktam a gyari dobot, amit 15 ezerert vettem vateran, hasznaltat (kb 1000 km volt abban a dobban, mert azt is lecserelte valami nagyeszu. Tulkepp karcmentes allapotban volt) es utana megjavult. Nem csuklott motorfek utan es nem ropogott gazadasra. Sajat tapasztalatom alapjan ilyen esetekben ajanlatos a gyarit visszarakni. Vagy ralocsolni 200 ezret es power commandert venni es padoztatni.
Kar nem hinnem hogy keletkezik benne, annyira nincsenek ezek hasznalva.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #25375 üzenetére
ezt nem hiszem el, nemrég a nagy riválisa Kispataki ellen akart menni az MZ kupába.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #25393 üzenetére
Tegyuk hozza, a vevo hinni akar ebben a dologban, varja a csodat, ami ugye ott van minden bokorban, uton-utfelen, csak ra kell talalni. Ez a fasz hozzaallas az igeny az oratekergetesre. Amiben meg sok km van az mar szar eladhatatlan motor a csodavaras miatt. sajnos az ember rest beismerni, h csodak marpedig nincsenek. Viszonylag jo uzletek vannak max.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #25446 üzenetére
Alapvetoen az elso modell Pierre Terblanche fejebol pattant ki a Cagiva Gran Canyon, illetve Navigator utodjakent ugymond. O vitte a 999 es vonalat a Ducatinal, ami egy eleg nagy pofaraeses volt, de olyat akkor sem mondanek, h nyakonvagnam, mert azzal inkabb magadat minosited ebben az esetben nem a motort
Az izlesedet persze megoszthatod mindenkivel, dehat ugye az mindenkinek van.
Maradjunk egy peldanal: lefikazhatjuk a chief designert a Ducatinal, (bar Terblanche ota az 1098 vonal a hypermotarddal es monsterrel telitalalat) mikozben mi otthon az uvegszal lokos corsat ossze tudjuk lapatolni kabelkotegovel hogy ne zorogjon, azt kirohogjuk a mernokotExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #25545 üzenetére
Nah azert legyunk esznel.
A sornegy repulo tegla BMW k voltak messze foldon hiresek a blokkjaikrol, azokhoz tenyleg nem kellett nyulni 250-350 e km en keresztul de utana kidobtad a kukaba az egeszet. (Jah nem, akkor kerultek hozzank olcson)
K75-K100 asok. Massal volt baj, de blokkal nem nagyon.
Meghat vegyel mar egy jo allapotu motort 100e km felett itthon. Ott nem csak a blokk kopik hanem minden. Teloszar, fekcsapok, minden, amire nem kell gondolni egy viszonylag fiatal motornal.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #25549 üzenetére
Jah. Ennek csak az eleje kapott. Felni polirozva, villa csuszocsove polirozva egy alapesetben szurkere fenyezett aluontvenyt azert nem poliroznak, mert ugy jobban tetszik vkinek.
Ilyet se lattam. Ezek szerint a villa is megkapta. Az eddigi tapasztalatom az, h aminek polirozva van a felnije annak a motornak gorbe a tarcsaja is
sajnos en tettem gallyra ilyen nem forditott villat. Elkaptam egy auto elejet eppenhogycsak es a szivacsos lokharitotol kapott olyat, h "behorpadt" az ontveny csuszocso, es utana kattogott fektavon, azaz beleert ott valami valamibe nagyon. Ha itt is ez tortent, akkor lehet szaladgalni villaert bontoba.
Persze kepekrol talalgatas csak, de ezek lennenek az elsok amiket megneznek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #25588 üzenetére
Nem. Igen.
Nem kifinomultabb, mert szórása van az injektornak + - X%
A karburátor mindig annyit fog porlasztani, amennyit a venturi felszív.
Nem kifinomultabb mert ha nincs lambdaszonda, ugyanúgy csak a vízhőmérsékletre, légmennyiségre támaszkodik h mennyi benzint adagol. Minden változik folyamatosan, kopik a motor, stb mégis egy előre felprogramozott befecskendezési időpontot fog teljesíteni, ami kurvára nem pontos.
Igen kifinomultabb, lambdaszondás, kopogásszenzoros motor 2006 tól felfelé kb.
Igen kifinomultabb, mert szabályozható a külső környezethez állítható szétszedés nélkül
az injektor nem azért lett kitalálva mert bármi baj van a karbuátor gázreakcióival. sosem voltak gondok egy karbis motor gázreakcióival. Egész egyszerűen az injektort jobban lehet szabályozni. Kb mintha fúvókáznál egy karburátort.De olyan szempontjaid vannak, mint egy szűzlánynak a nagy Ő vel kapcsolatban.
a motorozás nincs is a szempontok között csak minden ami teljesen mindegy.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TommyGun #25591 üzenetére
Tévedés!
nem pech. Ez egy viszonylag öreg motor. Az elején sokat kell rá költeni, és megvenni mindazt, amit elhanyagoltak, de össze lehet rakni normálisan teljesen megbízhatóra, sok pénzért.nem hiába kerülnek ezek 300 ezer forintba.
Ha veszel egy ilyet ezzel jár. kivétel nélkül.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #25671 üzenetére
Nah. Most vasarnap lehetoseged is van kecskemeten menni, kakucson rendezveny lesz mindket nap.
Szoval szivesen felkapargatunk az aszfaltrol, bar sztm ott egy varaderoval nem lehet elesni, csak elhagyod a palyat es a gumifalban lesz egy honda korvonal, mint a rajzfilmekben. mi delelott ott leszunk, gyere ha gondolod jo buli lesz. Lesz mz is. Es az mz garantalja h lesz program.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #25676 üzenetére
Jo buli, gondold meg a vasarnapot.
Euroringen lattam egy ilyen csilagrombolot es fulig ert a szaja az embernek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #25688 üzenetére
Felreertheto volt, az "osszekaparunk a foldrol" az nem genyosag, hanem szofordulat.
igy szoktam hivni embereket, h ne egyedul menjek edzeni. Legyen vki aki osszekapar baj eseten.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #25754 üzenetére
Evente tobbszor is. Volt olyan evem, amikor 6x sikerult.
Kipuff temahoz.
Gilera nexusokhoz adtak ajandek sportdobot, egyik munkahelyemen ketto ilyenre raktak mindenfele allitgatas nelkul dobot, mindketto megrottyant, bar garancialisan javitottak, sajnos nem tudtam meg egesz pontosan mo volt a bajuk. Allitolag a sportdob miatt megnovekedett az olajfogyasztasa a motornak. Kerdes h nem csekkoltak az olajszintet mert az nem garancialis jellegu tortenet.
Mindenesetre mindketto megragadt mint a szar. Persze ez egy szelsoseges pelda volt, raadasul semmit nem tudok a hibajelensegrol de legalabb beszartatok nem?Altalaban illik utanallitani a slip onhoz is, de nagyon fajtafuggo. Nem tudhatjuk igy. Nekem az injektoroshoz kellett volna egy sima vegdobhoz is. Ettol fuggetlenul az elozo tulaj nem erezte h szar.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #25771 üzenetére
Meg bennem ilyenkor felvetodik tobb kerdes is, pl streetlegal marad a gep, vagy sem, mert a keverekkepzes utanallitasa altalaban a kornyezetvedelem kiiktatasat jelenti. Azaz ha a gyari rendszert fent hagynank cakk pakk, es ugyanugy atverjuk a lambda szondat, akkor jon 6 loero a 8 helyett, csak nem lesz annyira hangos?
Mert kb nagyon ilyen gyanus a dologBen Spies el reklamozta az akra az evo rendszereket, total illegalitas aran 9-11 lo plusz az akkor vilagbajnok R1nek.
Hat ilyenkor azert fogalmam sincs hol talalnak ennyi lovat.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A cikkben emliti, h akar tobb centit is hajlik az elso telo.
Olvastam egy masik futomu cikket, miszerint ez a fajta "hagyomanyos" teleszkopos felfuggesztes egy oltari nagy butasag, ugyanis az erokar miatt a kereknel ebredo erok tobbszorose jut a nyakcsapagyig.
Mernok ep esszel ilyen megoldast nem valasztana oda ilyen terhelessel. Csupan azert nem tudjak a gyartok lengokarral helyettesiteni, mert senki nem venne meg. Be vannak szarva az ujitastol.
Pedig ugyanazt a geometriat meg tudjak csinalni, mintha sima teleszkopos lenne.
A gts yamahan ezt a villaszoget elrontottak, es ugy kerult be a koztudatba a lengokar, mint nehezkes, rossz kormanyzas az ujsagirok miatt.
Ez a bukas visszavetette a motoripart vagy 30 evvel futomu tekinteteben
A cikk azzal is ervelt, h ha annyira jo lenne ez a teleszkopos elso villa, akkor autokban miert nem hasznaljak. Hat van benne igazsag, nem is keves.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #25794 üzenetére
Termeszetesen motorozni is lehet vele.
Gsxr t csinalt meg ez a bizonyos mernok lengokarosra, kiszamolta a villas geometriat, es megcsinalta lengokarral. Azt is irta a cikkben, h a motorozashoz kell a bolintas is, meg ezt is belekalkulalta, teljesen motorozhato lett versenysportban is. A regi lengokaroknal a cikk szerint nem a feedbackel volt baj, hanem azzal, h nem masoltak le a villas verzio geometriajat.Motorsportban talan GP ben tudnanak ilyet hasznalni, de egy villaszar atmerot nem mernek novelni egy vazhoz, sztm egy ilyennel elolrol kezdhetik az egesz motort
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #25799 üzenetére
Ennyire en sem vagyok benne, en beharaptam azt a cikket, meggyozott atkuldom majd ha megtalalom.
A feedbacknel ha jozan paraszti esszel belegondolok, hatul a lengokarnal - ami ugyanez az elv lenne - meg tudjak csinalni az erzekenyseget, akkor elol is menne ugyanigy.
Abbol kiindulva h mennyi dolog van ami csak azert nem terjed el nagy korben, mert felnek tole, illetve tomeggyartasban meg nincs... Wankel motor (ez persze van tomeggyartasban, de nem szoritott ki semmit). Vagy ide is volt linkelve egy alternativ "ellendugattyus" motorfeleseg a gomb motor. Sokkal hatekonyabb kisebb. Persze ezek tudnak dragak is lenni, mivel nincs nagy darabszam. Tehat az ar mindenkepp horror lenne. A villa meg mar egy kitaposott ut. Akarcsak az otto motor a wankel elleneben.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Sracok!
Mondtok mindenfele ertekeket de azt nem teszitek hozza, h milyen hatasfok!
Gazdasagi hatasfok? Termikus hatasfok? Mechanikai hatasfok?
Krvara nem mindegy. Es nem annyira egyszeru h ez ennyivel tobb ezert jobb.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Gondolom javareszt a termikus hatasfokrol van szo. Namost ez jelenleg 25% kornyeke, 50 es evekben egy belsoegesu motor mernok tankonyvben 20% nak irta. A gozmozdony 2,5-5% emlekeim szerint.
De ez megintcsak nem eleg info a gazdasagossagra nezve, sem pedig mas nezopontok sincsenek ebben, amik fontosak. 60% os termikus hatasfok tudtommal belso egesu motornal nincs.
Ezzel csak azt szeretnem szemleltetni, h nem csupan termikus hatasfokrol szol ez az egesz, ha 40 litert zabal 100 km en, 1500 forintos benzinnel stb. de a termikus hatasfoka meg 30%Itt semmifele kompresszio nincs a kepletben. Az a mechanikai hatasfokban van.
Szoval nagy a kavarodas.Mivel pontos ertekeket nem tudok, ez csak a velemenyem, lehet a szamok masak.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #25828 üzenetére
Es bazmeg benne van a kompresszioviszony a termikusban is.
Nah ehhez sem ertek hagyjuk a pcsaba, nem tudjuk mirol beszelgetunkExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
(forras: Jurek Aurel: Belsoegesu motorok 1956)
Gazdasagi hatasfok: otto ~20-30% diesel: 30~40%
Errol beszelgettunk mindvegig ezek szerint.Tuzeloanyagok futoerteke:
Benzin: 10 600 kcal/kg
Gazolaj: 10 000 kcal/kgEnnyit a tudomany es technika vilagabol a mai napra
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #25854 üzenetére
Minel feluletesebb egy cikk, annal jobban elvan vele a nem hardcore olvaso, akit egyaltalan nem erdekel olyan melysegig a tortenet, mint ezt a bizonyos kisebbseget.
Minden oldal celja a minel nagyobb kozonseg, ezert nem fogja untatni a feluletes tobbseget egy mely cikkel.
Mert az az embereket nem erdekli. Csak az elvetemult igazan motorbuzi reteget, akik amugy is megkeresik a szellemi taplalekukat es nagyivben szarnak az ilyen oldalakraMf:
Kulsejere ertettem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
mivel nekem RS em van, és volt ETZ m is, ezért a valós tapasztalataimat osztanám meg.
A szocimotorokhoz alapvetően nem lehet jó minőségű alkatrészt kapni. ezért 10 000 forint egy hajtókar hozzá, és nem 32 000 mint egy RS hez pl. Természetesen a 10 000 forintos hajtókar hamar be is adja a kulcsot, alsó tűgörgővel mindenki szopik, állandóan széthullik, vagy megáll ETZnél. Kuplungharangot nem kapsz jó méretben. Állandóan le fog forogni a kuplung a főtengelyről és egy idő után viszi magával a főtengelyt is.
Ahhoz, hogy normális alkatrészekkel rakj össze egy ilyen szocimotort magadnak kell legyártani hozzá mindent, ami kb annyiban van, mint egy normális motorhoz gyári alkatrész. Ez csak így működik.
Alapvetően nem a konstrukcióval van baj a socimotornál, hanem hogy egytől egyig a boltokban kapható alkatrészek silány minőségűek. a másik, hogy ezeket otthon szerleték. Manapság nincs egy olyan blokköntvény, amiben ne lenne csavarhúzónyom a szimeringházakban, vagy ne forogna el a csapágyfészekben a csapágy, mert csak belekúrták hidegen.
RS ek is nagyon lelakottak. Van belőle 11kW os. Enyém is az.
Nagy előnye, hogy minőségi alkatrészeket vásárolsz hozzá nem lesz baj vele. Nem szabad tuningolni, mert azonnal hazavágja ha hozzánemértő nyúlkál bele. Ezért is van rossz híre. Általában a bajok akkor vannak, amikor másik kipufogót raknak rá és nem állítják hozzá a karbit, vagy rosszul állítják hozzá.
Amúgy teljesen rendben van a gép, Nem gondolnám megbízhatatlannak az eddigi tapasztalataim alapján.sommázva: az MZ soha nem lesz egy szinten megbízhatóságban, minőségben és motorozhatóságban az RSel. ezt el kell fogadni.
Szocimotort az vegyen, akinek van egy esztergája a sarokban, meg nagyon szeret alkatrészeket gyártani.A 4T egy teljesen más világ a CBR 125 nem gyorsasági motor. A 4T 125 ök sokkal költséghatékonyabbak, de nem mennek cserébe. Nagyon nem mennek.
ha nagyon akar valaki venni egy 2T motort ez számomra a hirdetések közül érték ár arányban a legbizalogerjesztőbb
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen