Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
40000 ft-ig van sisak raktaron. Azt mondta probaljam fel mashol, es szivesen megrendeli...
-
ALI_G
veterán
[link], remélem ezt megtudjátok nézni.
-
ALI_G
veterán
válasz csongi #31488 üzenetére
Hat a kuplung reflex. Oktatason tanitjak, bar veszfekezesnel mindegy. Sok ideje nem volt. Talan 2 masodperc. A lehetosegekhez merten jol megoldotta, sot. Elete makja. Lenyeg hogy keves hianyzik a hullazsakhoz es hiaba gondolkodsz elore, a baj pillanat alatt meg van. Az auto soforje nem hibazott.
-
ALI_G
veterán
Biztositas, muszaki pont annyi mint barmelyik masik 600asnak. Bizti amugy bonusztol es lakhelytol fugg. Nekem iden 8000 a biztositas egy erosebb motorra, de hogy kb tudjad:
2006os hornet, 96le, videk, b5: 12000 a bizti, 2x000 sulyado, muszakihoz google.
6000km-enkent olaj+olajszuro csere munkadijjal 10000. Tobbit karbantartasi tablazat alapjan. -
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
válasz Archer #31644 üzenetére
Mondjuk crossmotornal akar minden csapatas utan takaritani kell es ott teljesen jogos az olajos szuro. Egyebkent is joval olcsobb, en is ezen megfontolasbol vettem elozo motorba. 6000enkent vagy evente szezon elejen kellett pucolni. Ez nem tul praktikus egy full idomos gepnel, de gondolj bele. Egy sportmotornal, ahol mar talan van is ertelme (penzugyi okok nem leven) alkalmazni, ott gyorszaras az egesz es 2 perc alatt hozzafer a szerelo.
De meg nekem a gyari allapotban se tartott 5 percnel tovabb, pedig a tank alatt van a szuro.
Szoval a lenyeg hogy mindenki azt hasznal amit akar[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Tudtok ajanlani olyan fulhallgatot amit bukosisakba terveztek?
-
ALI_G
veterán
válasz pityaa23 #31822 üzenetére
Ez attól függ, hogy mire szeretnéd használni és mennyi pénzt szánsz rá.
.mf: az a 15-20% emelkedőnek se rossz Robeszon lefelé mit csinálsz ha elmelegszik a fék? nem igazán van rajta motorfék. Én jártam már így Krétán, hogy 2 személlyel, 180-as robesszal lenyomtam minden autót a szerpentinen, csak aztán kezdett puhulni a fék visszavettem.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
válasz pityaa23 #31832 üzenetére
Bokavédelem talán a legfontosabb. Ha egyszer eltörik a bokád, utána sose lesz 100-as. Minimum bokaprotektoros legyen, de a legjobb ha csavarodás ellen is véd, bár utóbbi csak versenycsizmában szokott lenni.
A nagy márkák mellett még az Axo is szóba jöhet. Korábban ilyen csizmám volt. Hornethez használtam 6 évig[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
nesztek: [link], kisfiúk vagyunk ehhez képest. 200-nál powerslide? na de hol?!
-
ALI_G
veterán
Hol van nagyobb mennyiségű sisak raktáron, hogy tudjak próbálni is?
-
ALI_G
veterán
pardiban voltam sisakot próbálni, összesen 6-8 shoei sisakjuk van, 3 modell. Jó nagy nulla.
XR-1100 volt ami szóbajöhet, de a fülnél nem illeszkedett 100-osan. Találtam fülpárnát hozzá: [link], valaki eltudja magyarázni ennek a funkcióját? -
ALI_G
veterán
http://www.motorrevu.hu/hirek/mi_a_helyzet_talmacsival
-
ALI_G
veterán
Egy kereskedo az tudjon mar alkalmazkodni ha meg akar elni. Ha meg nem megy akkor vallaljon munkat.
-
ALI_G
veterán
válasz KoVee84 #32643 üzenetére
Ezt en is hallottam, de amig ez nincs bizonyitva szamokkal, es a szervizkonyv is irja, addig en fujom ha kell. Nekem 28-29 korul kellett eddig lancot cserelni utcai hasznalat mellett. Van automata olajzo lancos motorhoz, ismerosnek 40000-et bir igy es sokat megy poros uton (foleg romaniaban turazik) ami fokozottan igenybe veszi.
-
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
Békéscsabán keresek megbizható szerelőt. Hátsó futóművet kellene kioperálni hétvégén.
-
ALI_G
veterán
Ki megy motorkiállitásra?
-
ALI_G
veterán
Ha változik a motor színe, akkor mennyivel kell többet csengetni a műszaki vizsgán?
-
ALI_G
veterán
válasz Ferdzsoo #33253 üzenetére
Szerintem nem tágul. Nekem 3 volt eddig, egyik se tágult. Feltétlen gerincprotektorral próbáld, lehetőleg próbáld ki úgy is hogy ráülsz egy motorra. Protektoroknál nagyon számít hogy jól passzoljon. Szánj rá időt, sokáig fogod hordani.
Integra: neked nem változott a színe? most fehér ha jól emlékszem, de gyári köntösben nem láttam.
Pocee: ezek nagyon egyforma tulajdonsággal bírnak. Sajnos nincs velük tapasztalatom, de mindegyikkel szoktak pályázni. Olyan szar nem lehet
Talán a K3-at választanám, de csak mert az a legújabb és a többi sportos modelljük is nagyon jól szerepel minden teszten. Állítólag nagyon hamar van rajta tapadás és már langyosan is lehet vele karcolni a lábtartót. Tartósságra is jót hallottam. A supercorsa-nak pont a tartósság amiről rosszat hallottam
A hallottam = tesztek + használt gumi kereskedő aki keményen pályázik[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Én egyébként dunlop d211-d212-vel járok pályára. Ezzel sokan versenyeznek. Első nagyon sokat kibír és atom jól tapad. Még használtan is megéri megvenni, mert a pályán a szélét elég jól leamortizálják, de azt a részt utcán már nem érdemes feszegetni. Így cserébe 25-ért kapsz egy pár használt pályagumit ami közúton mindent ver. Persze középen is hamar kopik, nem autópályára találták ki
-
ALI_G
veterán
Elindult az eloszezon. Hullunk mint a legyek.
Mindenki tanulja ujra a motorozast! -
ALI_G
veterán
válasz Djuree #33422 üzenetére
Batszi motort ajanlom. Ezzel foglalkozik. En is nala adtam el a regieket. Nagy valasztek, de a legtobben messze laktok a bolttol. Viszont surun jar pesten.
Ha pontos elkepzeles van akkor erdemesebb a hasznaltmorort nezni, biztos talalni meg olcsobban.Bogyo: az a bicikli pumpa felek felejtos. De ha megtudod nezni es jo a motorhoz, akkor vmi hordozhato nekem is jol jonne.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Lol, szep. 25ert igazi szolgaltatast kapsz. Ott tudjak hogy a kuncsaftbol elnek. Kaveval nem kinaltak?
Feree: jol nez ki. Aztan ne koptasd sokat aszfalton
Miket vettel es mennyiert? illetve hol?
Ha kell szeretned hogy meno koptatott terdkoptatod legyen, akkor ingyert cserelek[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Jól tudom hogy itt valaki klímákkal foglalkozik? Légyszi írj privit. Köszi!
-
ALI_G
veterán
válasz ujskodas #33534 üzenetére
Szervízkönyv pontosan írja hogy mikor kell olajat és szimeringet cserélni, de a magyar csak akkor szokta ha már folyik a telóból az olaj. Közúton ez kb. rendben is van, de azért illik 2 évente megcsináltatni. Nem nagy összeg és a csillapításon jelentkezik ha már elfáradt az olaj. Egyébként többnyire vizesedni szokott közúton használók körében ami nagyban rontja az olaj teljesítményét, amit persze nem érezni mert közúton nem használjuk ki a futómú adottságait. Pályán már hamar érezhető, én évente cserélem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- Asszociációs játék. :)
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Spórolós topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen