-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #78736 üzenetére
Veszel rá hőmérőt, kb. 10K körül szokott lenni az olajbetöltőbe tekerhető. [link]
Én leggyakrabban napi kétszer 7-8km-re jövök-megyek városon belül 4 éve, köszöni jól van. Mondjuk nem is kell cibálni neki a lendületes városi tempóhoz...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz demars #78832 üzenetére
Nem tudsz utánakérdezni másoknál, mik a tapasztalatok a motoroddal? Hivatalosan az SV-be is MA kell, ehhez képest MA2-t rakok bele régóta, és semmi baja a kuplungomnak, nyoma sincs csúszásnak, harap rendesen. Ugyan nem szoktam nyomatékcsúcsos rajtokat venni vele, de ha padlógázzal kihuzatva váltok sincs semmi baja.
-
HSM
félisten
válasz Geresics #78924 üzenetére
Gondolom, ilyen görcsösen fékkart-markolászó user lehetett, a bőr állagát nézve kb. 0 alkalommal leápolva.
Nekem is ez a márka van, legalább 10 000km-el, és ~3 szezonnal, ráadásul sok fékezéssel, várossal, és az egyetlen baja eddig annyi volt, hogy egy kis részen a varrás elengedett a tenyerén tavaly, amit egy jelentéktelen összegért megjavított egy szakember. Szóval nekem ez a gondos tulaj meg hasonló blabla erősen sántít itt.
(#78925) CyberPunk666: Nekem is csak egy "sima bőrréteg" van a kezelőszerveknél. Carbon Cover-em van, a sima. [link]
De mint írtam, nagyon nem így néz ki 10K km és 3 szezon után. Én mondjuk tényleg karban is tartom, nem csak használom.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #78974 üzenetére
És mi fog megtanítani az önmérsékletre?
(#78972) runner 125: Nem is olyan kevés az egy ilyen pici seggrakétától.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #78987 üzenetére
Munkábajárós használós motornak tökéletes az ilyen, ha meg akarja tartani. Nem fogyaszt sokat, olcsón fenntartható, de pont elég erős szaladgálni.
No igen. Nem könnyű. De mondjuk ha egy GS500-ból indulunk ki, az is hasonló súlyú, csak 48 lóerős, és azzal is azért lehet már (szvsz) évezetesen gurulni, ha odahúzod neki.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #78989 üzenetére
Az érvelésedben az én szememben egy ponton van komoly hiba. Mégpedig ott, hogy a nagyobb motorral tudsz lassan hajtani, míg meglesznek a jó ívek, viszont a kis motornak nem tudod jobban tolni az egyenesben....
Persze, ha azt mondod, neked így nyugodtabb a lelked, az teljesen érthető.
(#79002) canniball: Amíg a jóérzés határait nem lépik át, addig nincs ezzel gondom, mint pl. most. Igazából csak mosolygok rajta, mert tényleg szellemesen adják elő...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79027 üzenetére
Én GSXR1000-et vezettem, másik végletnek meg mondjuk legyen egy Aprilia RS125 2T.
Én is ezt tapasztaltam, hogy a kisebb gépek, mint az SV, vagy az RS, szinte magától beveszi a kanyart ha rágondolok (nyilván megfelelő technikával), míg a nagy GSXR-el azért dolgozni is kellett, legalábbis ezt vettem észre.Viszont ami fura, mindenki a fokozatosságról beszél, és szerintem ez a kissé homály rész, mert nekem azzal semmi bajom nem volt, hogy egy 180 lovas motort cibálok a 72 lovas helyett, kanyarban ugyanúgy le lehetett lassítani az én biztonságos tempómra. A kismotorral pedig ugyanúgy ki lehet kis tempóval egyenesíteni a kanyart, ha az ember nem tudja, mit csinál....
Tényleg az egyetlen faktor, hogyha az ember nem tiszteli a gépet, és nincs józan eszésznél, akkor a kisebb motorral mondjuk csak 100-al repül le az útról, a naggyal meg mondjuk 200-al (a kettő között meg arányosan a motor teljesítményével).... Ugye, mindkettő maximálisan alkalmas a fogunk otthagyására....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79031 üzenetére
Ez tény. Igen, ha valaki ilyen vérmérsékletű, akkor van értelme a fokozatosságnak. Bár itt azért tegyük hozzá, hogy ha elmennek otthonról, nagyot lehet ám perecelni a kis motorral is.
A hátsó kerék elforgatás amúgy nekem is összejött mikor megvettem az SV-t és vittem haza, az első esős körforgalomból kifelé jövet... A többi dolog azért viszonylag később került csak kipróbálásra.
(#79032) CyberPunk666: Hát, váltani biztos meg fog tanítani pályán ez a gép.
Így amúgy már sokkal érthetőbb, hogy se robogó, se semmi nem volt eddig.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #79036 üzenetére
A visszaváltásomon nekem is lenne még mit dolgoznom... Felfelé megy villám gyorsan, lefelé az a gázfröccsös visszaváltós móka viszont nekem valahogy sose adta ki, igaz, nem is erőltettem, nincs rá szükségem utcán.
Amúgy ja, pár ezer alatt elég jól bele lehet jönni.
(#79039) CyberPunk666: Az igazi garancia, hogy Te vagy az egyetlen, aki eddig belepukizhatott az ülésbe.
Én is pont a használtpiaci viszonyok miatt vettem új motort, nem lett volna annyival olcsóbb, mint amekkora kockázat van benne. Nem is bántam meg. Jó dolog, ha mindennek pontosan tudod az előéletét. -
HSM
félisten
válasz Geresics #79050 üzenetére
Miért kéne tudnod teljes mértékben kimotorozni a motort ahhoz, hogy kinődd? Szerintem ez a baromság. Lehet egy erősebb motort úgy is élvezni, és egy kicsit megunni, hogy még nem tudod teljesen kihasználni bizonyos szituációkban.
(#79067) KoVee84: A fene a jódolgod... Tegnap én azt hittem, ráfagyok a motorra este, olyan hideg volt. Az útra fagyott dolgokból ítélve elég mínusz lehetett...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Moleman #79099 üzenetére
A Hyosung nem testvére az SV-nek. Az a Cagiva Raptor, de ott is csak a blokk közös.
A Naked az SV-ből túrakormányos, de a félidomos S-verzióra is ráépíthető, igaz, nem olcsó. Amúgy emelt a gyári csutkakormány az idomoson, nem annyira hasalós a magasságoddal.A VTR250 nagyon pici, de ugye az megint nem SV.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #79165 üzenetére
Ennyi garanciát vállalnak rá. De ez miért jelentené, hogy ennyi ideig használható csak?
A sima sisakokra szoktak mondani kb. 5 évet, az üvegszálasokra, mint a Shoei-k 7-8-at, pont azért, mert nem kezdi úgy ki az UV. -
HSM
félisten
válasz Lomha 8V #79218 üzenetére
Én sajnos nem tudom, csak hogy picit rövidebb, mint a 650-é. De ha sikerül valahol pontosan megtudnod, írd be kérlek ide, vagy nekem priviben. Még nem döntöttem el, SV1000-esítsem majd az SV650-em elejét, vagy a meglévő teleszkópba kerüljön emulátor és SV1000 féknyereg.
Mondjuk sajnos ez legkorábban fél év múlva lesz nekem aktuális, de inkább csak a következő szezonra...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Lomha 8V #79224 üzenetére
Igen, nagyjából annyi egyébként, picivel hosszabb, mint az akkori GSXR telók, amik ha jól emlékszem 72-72,5cm-esek voltak.
Köszi!(#79225) Bogyó bá': Mint írtam, ez legkorábban fél, de inkább egy év múlva lesz esedékes. Az első költésem a gumi lesz, mert annak 1-2 hónapon belül az én használatommal is vége lesz, aztán majd egy 18 000-es szervíz, aztán majd meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok.
-
HSM
félisten
válasz Yoshida #79230 üzenetére
Nem írtad, de tetszik az ötlet, ha nem felejtem el, kipróbálom, és megírom.
Csak okosan kell, azonos helyen, gumi és aszfalt hőfokkal, ha már nagyjából precíz szeretnék lenni, és az új gumival a bejáratás után. Ja, és minimum 3-4 fékezés átlagát venni. Mondjuk az eszközök ehhez adottak, szval sanszosan ezzel nem lenne gond.Azt amúgy is meg akartam mérni ettől függetlenül, hogy ezzel a kopott öreg vacakkal, tudom-e hozni a rutinpályás 12 méteres elvárást 50-ről.
Akku... Öcsém vett most Yuasa AGM-es akksit, nem volt olcsó, de az azért ha el is öregszik, legalább nem zárlatosodik be. Az előző akksija azt csinálta, ment vele, megállt lőni egy fotót, és többet nem indult a motor, sőt, betolás után is alig működött, míg hazaért vele, szerencsére nem volt messze... Na, egy ilyen ha jó messze történik az elég kellemetlen tud lenni....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79232 üzenetére
Pedig elvileg az AGM-nél nem tud lerakódni a cucc, ha jól emlékszem iszapnak hívják, ami a hagyományos akkuban a zárlatot okozza.
Yuasa-ból is van sima, yumicon, meg ez az AGM, nem mindegy, melyikről beszélünk. -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79235 üzenetére
A nemjóját... Ez azért durva. Jó tudni.
Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy bírja majd neki.
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79324 üzenetére
Ami én javasolni tudok, hogy tarts észben... A kuplung, mint jóbarátod, Véletlen parából gázra tenyerelésnél csodát tesz.
Valamint vizes úton majd menj óvatosan, mert ott az erő tud vicces dolgokat csinálni.
Szerintem amúgy nem lesz gáz, ne parázz, csak légy óvatos, és fejben fokozatos. -
HSM
félisten
válasz Something_ #79355 üzenetére
A szakadó eső nálam is befigyelt az út felétől, csak nekem 200km volt az első utam.
-
HSM
félisten
válasz tboldi #79370 üzenetére
Ahogy nézem, a Jazz nehezebb is. No, meg a +10 lóerő az +10 lóerő, nem csoda, hogy döglöttnek érzed ahhoz képest. Sokan mondják, hogy a nyomaték hajtja, de sajnos nem egészen, nem viccből van ez a LE-s érték is.
Az SV is vadóc karakterű, de attól még csak 72 ló, és ez bizony tud érződni rajta. -
HSM
félisten
válasz tboldi #79378 üzenetére
Pedig számít az a 10LE, mert pl. ha az onnan jön, hogy a Suzuki tovább pörgethető (kb. csak onnan jöhet, ha a nyomaték azonos), akkor rakhatnak mellé rövidebb áttételű váltót, és máris a papíron azonos nyomaték a Suzukin lesz praktikusan nagyobb mozgató erő, hasonló fordulatokon is.
Persze, játszik még a nyomaték görbe, meg a kisebb súly is. No, meg a mechanikus gáz is. A késős gázreakciót én se komálom amúgy. De egy ilyen frankó kis kocsikától lehet elnézném.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79423 üzenetére
Nekem pont ilyen érzésem volt az SV650 után a GSXR1000-en.
Jó dolog, amikor van új vasad!
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79432 üzenetére
Én se egyből ültem fel rá, hanem majd 4 év SV650-ezés után.
Egyébként meglepően erőtlen pici fordulatszámokon, ott csak az egyujjas fék jelzi, hogy azért morcos gépen ülsz, mondjuk pörgetve meg elég durván fordul a kocka, ott az a gép már nem gyorsul, hanem dimenziót ugrik....A tisztelet maradjon meg, az a legfontosabb.
Illúzióid ne legyenek, a cicagatya csak a hidegtől fog megvédeni. Mondjuk attótl egész jól.
(#79446) runner 125: Én ezzel az üléspozícióval nem tudnék szerintem megbarátkozni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Moleman #79524 üzenetére
Ebben az a meleg, elvileg tök normális "palacsinta" duda van az SV-n, mondjuk nem a legjobb helyen, a hűtő mögött, de nem is az volt a baj, hogy nyöszörgött, szólt az ahogy kellett, mégis két esetem is volt, ahol hátrafele totyorogva kellett menekülnöm tolató autó elől, mert az amúgy normális hangerejű dudámat egyáltalán nem hallották! Nem igazán vicces szituáció...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79564 üzenetére
A lánc előnye, hogy hatékony erőátvitel, és cserélni is egyszerű. Hátránya, hogy karbantartás igényes, tisztogatni és fújogatni kell. Jó spray-vel tiszta időben mondjuk egyáltalán nem gáz, akár 700-1000km-t is el lehet menni fújás nélkül, és ugyan nem patyolat lánccal, de én nem szoktam takarítani csak 5-6000km-enként. Szerintem nem olyan vészes fújogatni, középtámaszos motoron 20 másodperc az egész, de oldaltámaszossal is hamar bele lehet jönni, és akkor az sem több 2-3 percnél.
A szíj előnye, hogy tartósabb, és halkabb, mint a lánchajtás, valamint gondozásmentes és hasonlóan hatékony. Hátránya, hogy védeni kell fizikailag (kis kavics is tönkretehetné, ha rossz helyre megy) valamint a cseréje is nehézkesebb, le kell bontani a motor felfüggesztését, mivel a szíjat csak egyben tudod feltenni, nem tudod felrakás után végteleníteni, mint a láncot.
A kardán pedig a leginkább tartós, teljesen gondozásmentes, de nem olyan hatékony erőátvitel, valamint ha mégis elromlik, annak elég kellemetlen költségei lehetnek.
Cipő téren vannak tök jó ajánlatok félig utcaira, én most egy Sidi Blade-et néztem ki kényelmes mindennapi cipőnek a motoros csizmám mellé.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79573 üzenetére
Két tényt tudok hozzáfűzni, a megfelelő szakkönyvekben olvasottak alapján.
Az egyik tény, hogy a kardánnál alkalmazott szöghajtás igen rossz hatásfokú. Egy ilyen mindenképpen van, a keréknél, de ugye a keresztbe futó főtengelyt is tartok tőle, hogy nem éppen hatékony 90 fokkal megforgatni a kardán másik végén. A láncnál ezek a veszteségek nincsenek, vannak helyette az O/X gyűrűk, ami kérdőjel.
Hogy minek a hatásfokát nézzük, hát az erőátvitelnek a hatásfokát.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #79716 üzenetére
Én az analóg fordulatot és digitális órát szeretem. A fordulatnál elég gyorsan látni, kb. hol van, a sebességnél viszont nekem jobban bejön a picit lassabban leolvasható de precízebb megjelenítés.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #79719 üzenetére
Ja, az SV-n se pontos, de a csalás ugyanúgy megvan az analógon is. Viszont abszolút nem érdekes a pontossága, úgy értettem, hogy ha egyszer 50-et mutat, és tudom ott mondjuk mennyi a fékút, akkor legközelebb is 50 lesz az 50, és nem fog ez torzulni amiatt, hogy kicsit erre vagy arra állt a mutató éppen.
A fürgeséggel a K8 SV-n semmi baj nincs, 8 mágnes van van a keréken ami jelzi a kerék pozíciót, szval igencsak fürgén reagál. Lesd meg, ahogy hallod, hogy ráhúzza a gázt ugrik az óra is azonnal. [link]
A régiben (2003-tól valameddig) csak 4 mágnese volt, az még tényleg lassúcska volt.A GPS hasznos, de az tényleg csiga lassan frissít/reagál sajnos.
Én imádom az SV műszerét, pici, lényegre törő, jól leolvasható és szvsz esztétikus is így a fehér hátlappal. Van rajta óra, méri a vízhőfokot, meg hogy mennyit mentem, semmi felesleges sallang. Egyedül egy pillanatnyi fogyasztás mérőt tudnék még értékelni, és ritkán egy fokozat jelzőt, de nem halok bele, hogy nincs.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #79773 üzenetére
Szerintem bármelyiket veszed, koncentrálós lesz, maga a motorozás az.
Hogy kell-e félned az ezrestől rajtad múlik. Az a motor minden tekintetben komolyabb technika, mint az ER6. Ha a helyén van a józan eszed és önmérsékleted, az fog többet tudni. Ha ezek nem erős oldalaid, akkor a gyengébb teljesítmény a kisebb gépen segíthet mérsékelni a bajt.
Ami a fogyasztást illeti ott nem szoktak takarékosabbak lenni nagyvasak, épp ellenkezőleg. Nekem a K8 SV650 sok csomaggal 4,7L/100KM alatt maradt átlagban mosolygósan vezetős autópálya-tempóban, az nekem teljesen jó, literes gépek ennél általában egy literrel legalább többet szoktak kérni így. De a legjobb tulajoktól utánaolvasni, esetleg itt: [link].
A fejidom/anélkül opcióhoz érdemes kipróbálnod mindkettőt autópályán. Az idomos elég kényelmes pályatempónál, nem rángatja a fejed, mellkasod a szél, de cserébe ha elkapod a leterelt szél egy részét a bukóval az sokkal hangosabb lehet, mint a naked szélzaja. Mondjuk ezt megfelelő plexivel általában lehet orvosolni.
-
HSM
félisten
válasz canniball #79782 üzenetére
Igen, ezért is ragaszkodtam a K7-től gyártott blokkos SV-hez, mert a régebbiekről sokszor igen barátságtalan fogyasztásokat lehetett olvasni. Nekem városi fogyasztásom is legtöbbször csak alulról súrolja a 6-ot, ami nekem élménymotorozás, az meg ilyen 5L-5,5L magassága, igaz, inkább vagyok unalmas túramotoros, mint szupersport huligán.
(#79783) amdk7: Valami ilyesmiről beszéltem, konstans "utazási" célú használat autópályán, nem görcsösen a fogyasztásra koncentrálva, hanem haladni, ahogy éppen jólesik.
De most őszintén, nem lehet 50-nél mosolyogni egy pirostól teligázas sprint után? Én szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz canniball #79790 üzenetére
K7-ben kapott egy komolyabb ráncfelvarrás a blokk, két gyertyával, lambdaszondával, EURO3-al.
Na ezaz, nálad "volt 5L körül", nálam meg 4L körül, mégpedig utassal. Tartjuk a távolságot.Sanszosan nekem kevesebb tempó elég, hogy jól érezzem magam, de ettől függetlenül nem hinném, hogy csak ez lenne a kulcs. Azért is írtam az autópályás fogyasztást, az azért egy viszonylag fix terhelés.
Ott mindenképpen dolgoznia kell a motornak a szél ellen, függetlenül attól, a pilóta milyen vérmérsékletű.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79799 üzenetére
A kérdés csak az, melyik az, ami konstrukciós vagy gyártási, minőségi okokból törik, és melyik az, amelyik csak a "nem rendeltetésszerű" használatot nem bírja.
Pl. klasszik példa a TL1000S hátsó csillapítója, aminél normál használatnál is szeretett repedni/törni a váz, míg másik példa a második generációs SV650, ami normál használatnál szépen működik, de az egykerekezéstől hajlamos volt repedni/törni a nyakánál a váza.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #79817 üzenetére
Ennyire nem gondolkozós ez... Ha ferde úthibára rámész, az üt egyet oldalirányba is a keréken, fordul picit a kormány, az SV-n is érződik olyankor. Nekem csak az a fura, hogy ilyenkor ennyire nehezen áll vissza nála azon a motoron, mert az SV-n csak becsokizol tőle, de utána mégis megy tovább egyenesen max néhány lengés után.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79825 üzenetére
Ha elkezdi erőből próbálni kompenzálni abból tényleg lehet baj.
De szerintem is ez a helyzet.(#79827) CyberPunk666: Ahogy persu írta, az egyenesfutási hajlam sok dolgon múlik, elsősorban a geometrián, utánfutáson. Valamelyik motort "agilisabbra" tervezik, azok nem akarnak annyira egyenesen menni, ilyenek a sportosabb motorok, azokra azért is tesznek sokszor kormánylengés csillapítót. A túrásabb motorokat meg egyenesen futósabbra csinálják, ott nem kell hirtelen irányt váltani, de hasznos, ha stabilabban fut egyenesen.
Tehát lehet abban valami, hogy az ER6 olyan felépítésű, hogy rosszabbul hat rá ez az egyéként természetes jelenség. Amit írtál, az is jó pont, sanszosan a vezető parájából jön az a hatás, ami az oszcillálást előidézi, a lengést felerősíti, mivel magától abba kéne maradjon.
-
HSM
félisten
válasz -Mike- #79831 üzenetére
Élőben elég korrektül festett a naked, mikor a tesztnapon volt hozzá szerencsém. Kipróbálni viszont nem próbáltam. Ennyi pénzért nem rossz szvsz. Bár erős a konkurencia, Yamahától kb. ennyi az MT09 is, az is jó kis szekér, illetve a Triumph Street Triple R is, ami ugyan jóval gyengébb, de bitang jól néz ki.
Az a Touno nagyon vaddisznó lehet. Nálam ha a pénz nem számítana az lenne a nyerő.
(#79833) canniball: Igen, ez ilyen, sok apróság összeadódik. Azt tegyük hozzá, én imádom, hogy nem kell figyeljek magamra, hogy jól fogyasszon, hiába húzom neki, takarékos marad.
Amúgy gyári dobom van, szeretem. Tud halk is lenni, meg nem annyira halk is.A fogyasztás amúgy két szempontból is hasznos, ha kicsi. Egyfelől nyilván az anyagiak. Eddig 17 000km-t mentem vele (ami nem valami sok), 100km-enként mondjuk 1,5L az már 100 000Ft nagyságrendje 375Ft benzinárral számolva. Nem sok, de azért kevésnek se mondanám. A másik pedig, hogy utálok tankolgatni, és a tank sem éppen hatalmas, nem mindegy, hogy a 17L-es tankból praktikusan használható 15-16 literből meddig jutsz el, mielőtt újból tankolni kéne.
6L-es fogyasztással eljutsz 266km-t, 5L-essel 320-at 16L-ből. Ez sem mindegy.(#79838) tboldi: A kistesó nekem élőben sokkal gagyibbnak hatott mellette, ehhez képest meg alig kerül kevesebbe. Ez nagyon bejött, arra kb. rá se néztem emellett...
Így képről tényleg teljesen okésnak tűnik a méret, de kalkuláld bele, hogy motoros szettben picit kevesebb hely marad "neked". Pl. vastagabb a csizma talpa, a protektor is hely a térdednél a nadrágban...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz canniball #79845 üzenetére
Na ezaz... Az az 1L fogyasztás különbség adott esetben a különbség, hogy elég-e 3X tankolni adott távon vagy 4X kell.
Főleg amikor monjduk hosszabb távon mész, maszk, füldugó, bukó, mind le, majd vissza....(#79848) tboldi: A pózolással nincs gond, csak gondoltam megosztom mint tapasztalat. Nekem pont atom kényelmes volt az SV, mikor utcai cuccban próbáltam, és éppencsak jó maradt utána motoros cuccban, meglepődtem.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #79853 üzenetére
Én is pont így nézek ki ezeken... De nekem kényelmesek. Csak a kinézet nagyon vicces. Én csak ezért biztos nem vennék ilyen nagytúrázót. A kicsit sportosabb gépek nekem jobban adják, az üléspozíciót is jobban szeretem rajtuk.
(#79854) Moleman: Néha hagyják, de inkább nem. Egy ideig én is próbálkoztam, de mikor sokadszorra kapcsolják ki alólad a kutat, utána inkább hanyagolod. No, meg amennyi rémtörténetet lehet olvasni, hogy tankolás után csak leléceltek motorral/robogóval, valahol meg is értem....
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #79860 üzenetére
Amúgy csináltam úgy két videót, ugye ennyi volt vele a célom, teljesen jók lettek. Csak egy app kellett, amit ha elindítottam folyamatosan vett fel képernyőzárral is. Ezért kár lett volna kamerát venni 30-ezerért.
-
HSM
félisten
No igen, a felnyitható azért mégis egy gesztus, látják az arcod. Én sajnos nem tudom ezt elsütni.
(#79865) Bogyó bá': Amúgy nem pici az a 17 literes tank sem ehhez a fogyasztáshoz, de tény, a komolyabb túra-gépeken szoktak 20 liter körülit tenni.
Az a vicc amúgy, mivel eléggé a teló tetején vana kamera, így praktikusan semmit nem takart ki, egyedül a műszerekhez kellett kicsit jobban lefelé fordulnom. De azt úgysem nézem olyan gyakran, nem volt nagy veszteség...
[ Szerkesztve ]
-
-
HSM
félisten
Sőt, még pihenni is megálltam meg nyújtózni egyet pár pihenőben. Illetve a kompon is bátorkodtam az utasoknak fenntartott helyiségben lecsüccsenni.
Visszafelé sajnos éjjelre elég hideg lett, meg kellett pár órára álljak melegedni egy kúton Ausztriában. Szerencsére sokáig tudok majszolni egy tábla csokit, és nagyon barátságos volt a személyzet, nem volt gond. Aztán hajnalban kv és rajt haza.
(#79874) polimorf: No igen, az teljesen korrekt, de mivel az egy régebbi csúcs-túrázó, ha nem tévedek, ott azért ez el is várható. Meg gondolom a nagyobb motorja révén nem is 4,6-4,7L/100km körül kér autópályán. Bár van egy erős gyanúm, hogy így is jóval nagyobb a hatótávja, mint az SV-mnek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen