Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nicky's pipework
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #2942 üzenetére
áááá, nem jók a linkek bemásolva sem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #2946 üzenetére
ne [URL]-be rakd hanem [L]-be
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na ez egy érdekes sorozat lesz
a micselin gumi kopások laguna secában
nicky
danny
marco
kenny
makoto
colin
vale
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Integra #2949 üzenetére
jaja, meg amotorozási stílusok között is.
nicky vs dany - egyértelműen látszik nicky dirtbike stílusa, dany meg nagyon finoman motorozik
kennynek úgy tűnik brutál lett az új proton váza
yamaháknál pedig betegség van egyértelműen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hűha!!!!
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #2954 üzenetére
a maga módján félelmetes ez a bringa, a hátsó villáról nem is tudom mit gondoljak, bevallom életképtelennek tartom, de nagyon állat ahogy kinéz
a motor meg marha érdekes egy dög, nagyon drukkolok nekik hogy sikerüljön egy gp csapatot összehozni, talán már jövőre!!
csak ezt is 1 lityósra csinálták, most állhatnának neki a 800asnak, faszkivan ezzel az új szabállyal
bajadzsi meg fene tudja hova kerül, de jövőre újra gp-ben kell lennie...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
A spanyol sajtó szerint Max Biaggi 2007-ben egy szatelit Ducati-n folytatja MotoGP pályafutását, legalábbis erről szólnak a legfrissebb pletykák.
Az olasz pilóta a 2005-ös szezon végén igencsak érdekes körülmények között hagyta ott a Honda csapatát, mely egyben a Pons csapat hanyatlását is jelentette, miután a Camel a Yamaha főszponzori szerepét vette át. Biaggi-t azóta hírbe hozták több MotoGP és Superbike csapattal is, de még mindig nem világos, hogy a nyolc évet a királykategóriában eltöltő versenyző hol folytatja majd pályafutását.
A 2006-os szezon kezdete előtt nem sokkal még az a lehetőség is fennállt, hogy Biaggi a WSBK-ba vált, de aztán az Alstare Suzuki csapattal folytatott tárgyalások hirtelen leálltak. A tapasztalt pilóta azóta rengeteg SBK-s ülést végigpásztázott a 2007-es évre, mivel azonban még mindig vonzza a szponzorokat, a MotoGP-be való visszatérése sem kizárt.
A 42-szeres futamgyőztes versenyző nem igazán jön ki a japán gyárakkal, így a legjobb megoldás számára az olasz Ducati csapat lenne. Jövőre az egész MotoGP mezőny 800cc-s masinákra vált, ami annyit jelent, hogy a privát csapatok motorjai semmiképp nem lesznek annyira elmaradva a gyári motoroktól, mint korábban, főleg nem a szezon elején, így Biaggi akár teljesen versenyképes lehetne.
Az olasz pilóta másik lehetősége, hogy a VB-be jövőre belépő csapatok egyikéhez szerződik. Minden ilyen csapat szívesen látná a tapasztalt versenyzőt, Biaggi-nak itt viszont valószínűleg meg kellene elégednie a pontszerzésekkel, hiszen a dobogó minden bizonnyal nem célja még ezeknek a csapatoknak.
Ha a World Superbike-kal hasonlítjuk össze az eddigieket, akkor az a legnagyobb különbség, hogy ott Max akár a legjobb motorokra is felülhetne, és az első helyekért harcolhatna, bár ahogyan Alex Barros példája mutatja, a győzelem ott sem garantált.
A 35 éves olasz pilóta jelenleg Kaliforniában edz, ahol még Christina Aguilera-val is összefutott egy party-n. Max egyébként fut, biciklizik és motorozik a superbike-ján, a hét végén pedig ellátogat a Summer X Games-re....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Moon boots make a strong comeback.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hehe milyen dumák a képekhez
Please, if you leave us, we are finished. LOOOOLLL
[link]
Pam swung in pre-wedding to check out the MotoGP bikes. Finding no love interest in the Rossi motorhome she decided to marry Kid Rock instead.
[link]
Nick has forsaken the iPod for new multi-use ear/eye protection audio entertainment device. Borg!
[link]
Thank God he wasn't sponsored by water.
[link]
These two had staked out a great spot for viewing but were later found mumified by the heat at Laguna.
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
b-type
mi lett a brendz hecsi második sbk futammal????
sbkplaneton csak az elősnek van fent az eredménye, amit béjlisz már megint nyert.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
2006 USGP TV Ratings on Speed Revealed
fx race pulls equal ratings to motogp machines
by dean adams
Tuesday, August 08, 2006
Here are the TV ratings for the recent Speed telecast of the USGP at Laguna Seca, and the ratings for other Speed programming shown on the same day as the USGP.
World Superbike: .12 (82,000 Households)
AMA Superbike: .13 (85,000 Households)
MotoGP: .20 (137,000 Households) -- peaked at .29 (195,000 Households) in the second hour
AMA Formula Extreme: .20 (137,000 Households)
The highest rated program on Speed for the day was NASCAR RaceDay; it averaged .72 (483,000 HH).
Windtunnel, Two Guys Garage, Speednews and the NASCAR post-race show all pulled more viewers than the MotoGP telecast on Speed.
Updated: Reader Chris Nugent sourced the numbers for the ABC network re-broadcast/highlights show. Over 1.1 million people watched as Kevin Schwantz wore a suit and looked momentarily like he might at a dreaded ''real job'' that telecast.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz joshua7 #2998 üzenetére
Nicky said, ''I had a few issues in the race, but I'm not going to go into them. The bottom line is that this is not the sort of result we wanted here this weekend. One week you win and the next week you're ninth - that's the level of competition we're dealing with here. I've had some tough results before and battled through, and that's what we'll try to do again.''
Nicky gradually slipped down the race order when a clutch problem compounded a lack of traction as his team-mate Dani moved up from fifth on lap one.
nem tetszik ez nekem...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
dukáti visszavonul az ama sbk-ból
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3019 üzenetére
rosszul tudod, de mindegy, különösebben nem érdekel.
fél év alatt fizikai képtelenség ekkora fejlődés......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3024 üzenetére
jó kis faszcibáló lehet
de tárgytalan, nekem jobb csajom van
nagyon nagy ez a pályás fotód!!
ha idén beszopatják nickyt én nemtom mit csinálok....
nem csodálkoznék ha nicky csapot papot hagyna és távozna, ritka nagy geci lehet a pedrosa menedzsment
hehe, látom motoros topicban, pedrosa ma aszitte ő a szupermen, hátha ezek után nicky normlis bringát kap megint
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3031 üzenetére
az fasza
nicky csak idén lehet vb, nagyon össze kell kapnia magát és a hrc-nek is őt támogatni, mert jövőre vagy rossi vagy pedrosa lesz vb.. és a hrc jövőre csak pedrosát fogja tolni ezerrel
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na, ma a jó öreg 600rr megmutatta most is ssp vb-n a nagymenő zsírúj vasaknak, hogy még mindig elpicsázza őket suzukik és kawák sehol se voltak újfent
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz sid.:Rc211v #3069 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3078 üzenetére
erről van szó
ha nicky előzik sárgánál, a világ legtermészetesebb dolga, hogy a büntetést mindenki úgy reagálja le hogy persze, hiszen sárgánál előzött, de ha rossi, akkor persze már más a kép, mert ő rossi.. na ezt rühellem.
ha sárgánál előzött konzekvensen kapja meg a büntetését, ha pedig nem, akkor nem fogja megkapni. video felvételek világában minden esetre kétlem, hogy egy repsol csapat ilyen blöfföt benyomna. bár ez sem lehetetlen, egy olyan csapattól amelyik így bánik egy még továbbra is esélyes vb esélyessel...
amúgy kapott már ő is sárgát pár éve, csak akkor még futam alatt észrevették a felvételekből és futam alatt meg is kapta a büntetését, akkor volt az, hogy első helyen ment és kimotorozott plusz 10 sec-es sárga büntetést, és még így is nyert
na az volt a nem semmi...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Face8814 #3083 üzenetére
én azt gondolom hogy a hrc meg is érdemli a zakót, és a sajtó szedje szét őket, és a hrc-nek lekéne cserélnie a repsolt, mert így csak a sport rovására megy
viszont a szívem megszakad ha nicky emiatt bukja a vb-t, mert ha valaki, ő idén nagyon megérdemli, ahogy rossi is.
nagy kár hogy a jamahánál rossi mindent megkap, nickyt viszont outsiderként kezelnek.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Face8814 #3087 üzenetére
a yamahánál absz érthető miért, ugyanis az m1 egy tragacs továbbra is, senki más nem tud úgy menni rajta mint rossi.
de pedrosa erőltetése... nem adnak egyenlő esélyt, pedrosa menedzsmentje maximálisan el akarja nyomni nickyt, de elnyomnának bárki mást is aki nicky helyett a csapattársa lenne, ebben biztos vagyok. alex sem a semmire lett 5x vb a repsolnál.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az itt a nagy büdös helyzet, hogy én pedrozát is nagyon komázom.
mert mi tagadás 50 kiljával egy ugyanolyan zseni szerintem mint rossi, félelmetesen gyors, bár neki még mentálisan kell a nyomás alatt megtanulnia konstans profin motorozni. és nem igaz, hogy azért ilyen gyors mert könnyű gyerkőc, bazeg, 260 lovas 135 kilós motoron nem azért lesz az ember gyors mert könnyű...
az a baj, hogy amit a puig meg a repsol művel, azzal ront pedroza megítélésén, akarva akaratlanul szenvedő alanya lesz.
pedig a legerősebb kettős lehetne jövőre is a repsol
csak hát nicky sem egy kezdő csóka és puig ezt nagyon jól tudja, a lépési pedig pont ezt igazolják...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3106 üzenetére
LOL B+, vagyis sárga volt...
SouperPoll :: Rossi's Illegal Pass: Role Reversal
What do you think would have happened if the roles had been reversed and Nick Hayden passed Casey Stoner in a corner with a waving yellow flag being displayed at the Australian GP?
He'd have been given a pass because he didn't actually see the yellow flag and because Stoner later re-passed him, albeit while they were racing.
1174 votes (22.1%)
Hayden would not have made it two more corners without ''race direction'' penalizing him 30 seconds for the ''clearly illegal rule infraction''. He'd have been lucky to finish in the top ten.
4142 votes (77.9%)
Vote total: 5316...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: All Change!
by julian ryder, in the air above australia
Monday, September 18, 2006
MotoGP got its first wet flag-to-flag race yesterday. Eight laps in, and after a start that was delayed to give the weather time to make up its mind whether or not it wanted to rain, with proper rain coming down most of the field came into pit lane. Under the new rules, they hopped off their slick-shod bikes and onto their spare bikes, which were on rain tires. Despite Phillip Island having the shortest and narrowest pit lane of anywhere MotoGP races there were no incidents--although Nicky nearly collected Loris Capirossi as he pulled out on his rain bike.
Nicky was one of the few who got lucky. Shinya Nakano, who was going so good he looked like he'd win the previous race as well, didn't feel comfortable on his second bike, and neither did Dani Pedrosa or Valentino Rossi. The difference there was that Rossi still managed to race at the front while Pedrosa's aquaphobia returned and he slid back through the field. Hayden, as usual, had to baby the clutch of the line but unlike in Malaysia he got to the first corner almost last while his team-mate went the other way from tenth on the grid to fifth at Turn One.
Come the rain, the man who risked and gained most was Chris Vermeulen. He rode hard on his in-lap and again on the out lap--'At Turn 2 I put my knee on the ground and hoped the tires'd grip.' They did. In fact while it was raining hard the Bridgestone boys had fun. Sete Gibernau pulled out an impressive lead only to be overhauled by Melandri, who'd been totally anonymous on Friday and Saturday.
Once it dried out significantly on some parts of the track the Michelins came into their own and the Bridgestones started sliding. The French rubber is built for a patchy track, the Japanese for a completely wet one. By the flag poor Gibernau was riding on tires with bald strips four inches wide on either side and as a result he was reeled in by the dice everyone was watching--Hayden and Rossi. Going into the last lap they were fourth and fifth. They caught Gibernau out of the last corner with Pedrosa (about to be lapped!) in the mix, and The Doctor craftily got Gibernau between himself and Hayden to take five points out of Nicky and go second in the Championship. Vermeulen was only a second up the road, another lap and he'd have been as teed-off as as Sete. Marco duly took his win by coming out of the last, fourth gear, corner with the bike sideways, his rear Michelin smoking and his left hand off the bars and waving to the crowd. The snapper who got a pic of that one will be buying a new car next week.
So Rossi, the fastest man on track in the dry, yet again managed to turn an unpromising situation to his advantage.
Of the men who started the race with genuine hopes of the title, Rossi scored most points. Capirossi and especially Pedrosa suffered, while Melandri now believes 'the window is open a little bit.'
After the race it emerged that Race Direction were looking at an incident said to involve Rossi overtaking Stoner under a yellow flag. It happened towards the end of the race when Hayden was shadowing Rossi. Nicky says he saw the flag, Stoner doesn't remember seeing anything and Rossi obviously didn't see it. Most people wearing a Honda or HRC shirt regarded it as an open-and-shut case; Race Direction didn't see it that way. Honda are still seething, but Nicky refuses to complain. He must have thought that Rossi would be demoted in the order and it did take him a lap or two to get past Stoner. Actually, Nicky got right up behind Stoner, hoping Rossi would realize his mistake and make room for Casey to go back through and intending to take advantage himself. Nicky's view is simple: 'Rossi beat me on the track, he didn't overtake me under a yellow flag.' He still leads the Championship, but it's Rossi behind him now. Nicky is far more concerned about why he still hasn't got a clutch that will let him do a race start than he is about any yellow flag.
Julian Ryder is part of Eurosport's MotoGP broadcast team. He files a daily column for Superbike planet at each Grand Prix.
ENDS
azért nem semmi milyen korrekt ez a nicky srác!!!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- Windows 11
- Milyen okostelefont vegyek?
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Diablo IV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen