Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5693 üzenetére
Lehet én látom rosszul, de sztem nincs rendben a Honda, tisztes iparosmunka amit csinálnak mostanság.
Semmi kiemelkedő, vagy innovatív. Mintha hiányozna egy erős vezető konstruktőr.
Emlékszem a Jeremy Burgess időszakban sosem fordult elő ilyesmi, volt hogy egy idényben futottak HRC háromhengeres és big-bang négyhengeres 500cc-s motorok, mindkettő fejlesztve ahogy kell.
Erv Kanemoto nem tudott megmaradni, pedig a palinak nem kell bizonyítania. Kb. úgy menetelnek mint egy középcsapat ami egy élcsapat technikai hátterével, pénzével, és versenyzőivel rendelkezik.
Nagyon remélem hogy összerántják az idei évet, vagy lehet kardbadőlni. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5752 üzenetére
Nicky a tavalyi motorral ment, ...mindenki megdöngette a tavalyi időket, szal én nem nagyon csodálkozom.
Az új motor kell, rendbe kell rakni, van benne potencia Pedrosa alatt mutatta.
Rossi meg kikardozta magának a Bridge' gumit, de azzal is csak motorozni kell.Melandri lesz jobb is, de jó összehasonlítás, hogy nem elég egy erős motor, kezelni kell tudni.
Stoner nagyon meggyőző volt. De Lorenzo is jól ment, nem mondhatod hogy nem volt benne tök, mert odatette magát.
Dovi' és Toseland is jó volt, jól megvérezték a fogukat, jó lesz ez az év.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5756 üzenetére
hogyhogy nézted böröczkiék közvetítését??
Mit össze dumáltak arról hogy Toseland az első Superbike-s versenyző aki milyen eredményes itt a MotoGP-ben.
..csak azt felejtették el hogy pl. mikor Corser átjött, akkor a királykategória kétütemű 500 volt, valamint mikor Colin Edu' átjött a királyba akkor ráültették egy csetlő-botló Aprilia-ra, valmint Haga volt dobogón (Biaggi első 500-s versenyén Suzuka-ban).
Szal gyakorlatilag össze-vissza beszéltek,.. de semmit nem mondtak -
Looney
csendes tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5769 üzenetére
Az a gáz hogy azon a teszten is qual gumival volt jó Nicky, versenygumival nem volt meggyőző.
Tosland meg fog még problémát okozni szvsz, nem csak azért mert gyors hanem ahogy betette Lorenzo-nak a bringát, az minden volt csak okos nem ..gyakorlatilag éppen hogy nem lökte ki a sivatagba.
Sztem le fog maradni...le kell hogy maradjon, hacsak a Yamaha nem támogatja őket is egyenrangúan a gyáriakkal,..amit nem hiszek.
Év elején természetes hogy a privátok is ott vannak ahol a gyáriak, de fokozatosan le kell maradniuk ha a gyár jó irányba fejleszt.
Kivétel volt pl. Gresini és a HRC amikor Gibernau szintén fejlesztői státuszban volt. -
-
Looney
csendes tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5794 üzenetére
Nehogy félreérts, nem gondolom hogy emberi szándékosság állna mögötte.
Egyszerűen csak vagy kihegyezettebb a technika, vagy nagyobb lett a gyári tűrés.
Talma vállán is több a felelőség a motorfejlesztés területén,..de remélem össze állnak a dolgok kerek egésszé 1-2-3 versenyen belül. -
senior tag
válasz Integra #5798 üzenetére
Mondjuk az köztudott dolog, hogy a motogp-ben (persze máshol is) nagyon fontos a stratégia a versenyző részéről, azaz, hogy milyen csapathoz szerződik le, milyen jövője lehet az adott team-nél. Mert rég nem elég csak jól húzni a gázt és mint látjuk még az is kevés lehet, hogy egy alacsonyabb géposztályban világbajnok valaki..
Csak attól tartok, hogy Talma ne kerüljön olyan helyzetbe mint Lüthi...
Elviekben Favaro-val jó stratégiát követnek, az Aspar jó csapat, és vélhetőleg nem fog az megtörténni velük mint Lüthiékkel..kopp-kopp[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5798 üzenetére
Sok minden lehet:
-kategóriaváltás
-motormárka váltás...az Aprilia-ra szokással Talma-nak is akadtak gondjai
-motormárka váltás a csapatnál is..Caffe-Latte/Elit egy versenyzős felállás.De ezeken felül is,..ezekből a srácokból még csak formálódik, hogy ki az akiből nagy formátum lesz, és ki az aki mellékvágányra kerül. Ezt sok minden befolyásolhatja..és ha a versenyző úgy érzi kedvezőtlenül alakulnak a dolgai, az visszahathat rá....van aki megkeményedik töle, és van aki széthullik.
Nehéz megtippelni mi van Lüthi-vel..az is lehet, hogy csak otthagyta a csaja -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5835 üzenetére
Igen, Pedrosa valóban nagyon odatett mindent, ez max elismerés.
Stoner-nél sztem nincs gáz, ez egy ilyen pálya...van még pár ahol szintén nem fog dominálni.
Sokan sokféleképpen magarázzák, pedig a dolog nagyon egyszerű (sztem persze):
.Nincs motormárka amelyik erős,..csak a neve alapján egyik sem jobb mint a másik,..sokan már itt elbuknak.
Minden motorgyártó eldönti hogy mire építi a gépét,..egyáltalán milyen hengerelrendezést, építési módot választ.
A Yamaha a kanyarokat választotta, a Ducati,..egyébként félig kényszerből, mivel egy induló gumigyártóval volt kénytelen leszerződni..ahol egyértelműen nem fogják tapadásban élből felvenni a versenyt Michelin-s csapatokkal....szal a Ducati pedig inkább az egyenesekre..szintén nem annyira mint sokan gondolják (hisz Jerez-ben 2006-ban Duc. 1-2 volt a Qual), de azért tényleg inkább az egyenesekre vannak.
A Honda mindenhol jó, ...ez régen is így volt, és úgy néz ki újra jó úton járnak.
..a többi motorgyártó egyenlőre még nem meghatározó.Szal ezt csak azért, mert sokan sarazzák a Yamaha-t, pedig jó úton járt, és jár a Yamaha, bár voltak félrefejlesztéseik nekik is.
Ők a kanyarok felől közelítik az erőt és sebességet, a Ducati pedig fordítva...de a Ducati-nál ez az elején egy kényszerpálya is volt.
Na mindegy, ez csak ilyen izéSzal Rossi tényleg nagyon jó volt, de én sztem még mindig billeg...kicsit elmentek mellette a dolgok.
Melandri viszont iszonyat mélyrepülésben van...nagyon nagy bajban van, piszkosul nem hiányzott neki ez a pálya ahol még, ha lehet, lefele csúsztak a kilátásai.
Biztos vagyok benne hogy fel fogja dolgozni magát, de ahoz rá kell jönnie hogy hogyan.
Dovi'-nak keményedni kell sztem, Toseland lelökte a befutó célrafordítójában a pályáról...egyébként Toseland megint hozta a WSBK stílust, vette az érintőket a többeken rendesen...gondolom nem tetszett neki ahogy Loris-tól is kapott egy hasonlót -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5837 üzenetére
Több minden lehet,..nincs akkora különbség sztem, lehet hogy Pedrosa pont ennyivel jobb motoros.
De egyfelől ez hazai pálya Pedrosa-nak, másfelől Nicky nem tudott szabadon menni, szemre nem tünt úgy hogy most hű de akadályoznák, de azért lehet hogy elbújt ez miatt is egy tized.
Szal kicsit ködös még Nicky ereje,...az sem meglepő ha Pedrosa megveri, hisz Pedrosa is jó motoros,..én spec. Nicky-t másért kedvelem.
Nagyon bejön a hozzáállása, és a motorozási stílusa..és mint ember is pzitív a róla kialakult képem.
Ez utóbbi-t nem nagyon szoktam nézni, inkább csak azoknál akiket a pályán már nagyon megkedvelek,..hát Nicky pont ilyen[ Szerkesztve ]
-
@rglaaf
veterán
válasz Integra #5854 üzenetére
Hátha az nézzük hogy lorenzo megdöntötte elég rendesen rossi edzés rekordját akkor hayden 4 helye és az a + majd fél másodperc nem is rossz.Ugy látszik a brige gumiknak megni szivás lesz egyedül rossi tudott vele jó időt menni
Talma meg egy talány meg az egész aspar team ennyire félre mentek volna a fejlesztésekkel?PSN:BiZzare_0 ️
-
#70869248
törölt tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5872 üzenetére
Monnyuk a fele nem kell, mert nem kardános, úgyhogy nincs szükség a nemlétező erők kioltásához, de elöl én is furcsállom, hogy nem a saját találmányukat rakták, amit úgy szerepeltettek mindenütt, hogy jóval merevebb a szokványos villáknál. Vagy az csak a tömeggyártás miatt van, hogy a sima japán villák falvastagsága vékonyabb, míg versenyre van pénz vastagabbat csinálni.. Ez is lehetséges. Meg valszeg nem akarnak új villával cseszekedni... Ki tudja milyen gyíkja jön elő...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
@rglaaf
veterán
válasz Integra #5886 üzenetére
Csodamérnök segíti Talmát
Nem kevesebbet vár a hétvégi Kínai Nagydíjtól világbajnoki címvédő gyorsasági motorosunk, Talmácsi Gábor, mint hogy az Apriliája végre úgy doromboljon alatta, ahogy ő szeretné. Az Aspar-csapat ehhez még a vágyott „csodamérnököt”, Massimo Branchinit is hajlandó bevetni.
Talmácsi Gábor mindenképpen kedvező fordulatra számít a hétvégi Kínai Nagydíjon, Sanghajban, ezért jó hangulatban utazott tegnap a versenyhelyszínre. Pedig az eddigi három futam korántsem alakult ideálisan számára, hiszen Katarban műszaki probléma miatt csak a 12. helyen ért célba, Jerezben bedöglött az Apriliája, míg Estorilban élete legnehezebb futamán, végig a motorral birkózva szerezte meg a hatodik helyet. Ezért kérte azt csapatától, hogy tavalyi legnagyobb riválisának, az időközben egy osztállyal feljebb lépő Hector Faubelnek a segítőjével, a szakmában jó hírnek örvendő Massimo Branchinivel dolgozhasson együtt a továbbiakban, amire – habár komoly átszervezést igényel – rábólintott Aspar Martinez csapatfőnök is.
– Sokan kérdezték tőlem, miért nem ülök inkább vissza a tavalyi motoromra, de eszembe sem jut, hiszen ezeket a gépeket már nem fejlesztik, így négy-öt verseny múlva teljesen esélytelenek lesznek az idei fejlesztésűekkel szemben – mondta Talmácsi. – Különben is, ha a jelenleg élen álló Corsi képes jól menni ezzel a technikával, akkor nekem is menni fog. Hiszek abban, hogy Branchini fantasztikus keze alatt hipp-hopp megtáltosodik majd a motorom.
A kínai pálya egyébként a nehezebbek közé tartozik, ám Talma szereti, hiszen 2005-ben itt állhatott először dobogóra, míg tavaly pályafutása 100. futamát futotta rajta, amelyet végül negyedikként zárt[ Szerkesztve ]
PSN:BiZzare_0 ️
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5892 üzenetére
láttam szenzációs volt tényleg, nagyon feszültek végig..igazi nagyszerű verseny volt.
De jó volt Haga-Bayliss csatája is.
aki nem látta annak muszáj megnéznie az összefoglalót:
http://www.youtube.com/sbk
Leadták a brit superbike-t is az euro2-n múltkor, az is jó volt. -
válasz Integra #5894 üzenetére
Csak a visszajátszásokat láttam. Eszméletlen nagyot perecelt és egy szaltó után, csúnyán rázuhant a bal bokájára. Tudomásom szerint mentővel kórházba vitték, de a második edzés végén már a pálya melletti orvosi szobában volt, Jegelték a bokáját és volt egy gézlap a jobb térdén, de nevetett és úgy néz ki szerintem, hogy nincs törés akkor pedig tuti motorra ül holnap. Most Kosta csodadoktor hegeszti össze éppen.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
válasz Integra #5899 üzenetére
Ebből csak az jött le, hogy délután nem ült motorra (ezt láttam is a TV-ben). Nem?
Bízom a srácban. Szerintem ott lesz holnap reggel a pályán, aztán kiderül, hogy bírhatja e a futamot.Amúgy itt mindkét bokáját említik, de a balon semmi sem látszott, még egy jegeszsák sem volt rajta.
Tényleg most látom csak az ellentmondást. A bukás felvételén a bal bokát ért ütés tűnt súlyosabbnak, de mikor az ágyon feküdt akkor csak a jobb volt jegelve. Akkor a jobb a súlyosabb.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz Integra #5904 üzenetére
Pontosan! Így is-úgy is rengeteget keres és nem azért ül motorra holnap, ha felül.
Ezeket a srácokat a dicsőség tüzeli és ha ott lesz Lorenzo akkor nem egy csekk miatt.....
A profi sport pedig (nem mondom, hogy ez helyes sőt!) már ilyen. Már rég megállapították, hogy az élsoport (gyakorlatilag minden ága) ártalmas a hosszútávú egészségre, tehát aki bevállalja az tudja mit kockáztat.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #5932 üzenetére
Pedrosa nagyon megérdemelné már a címet szvsz, most is 3 körrel a vége előtt tudott csak Rossi elmenni tőle, addíg végig a seggében volt. Kérdés, hogy tud-e továbbra is ennyire stabil lenni.
Lorenzo is nagyot ment az elején visszaesett, aztán csatában jött föl 4. helyre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
-
válasz Integra #5940 üzenetére
Brutál erős idén a 800-as mezőny! Ott van Rossi, Lorenzo, (talán őket tartom egy hajszállal esélyesebbnek a végelszámoláskor) és Pedrosa. Egyenlőre úgy néz ki a technika és a gumik is kiegyenlített harcot ígérnek. A Ducati idén nem magasodik a többi motor fölé és bizony így Stoner sem fog parádézni, sőt szerintem hiába fejlődnek folyamatosan, idén nem lesz világbajnok!
Nagyon rég nem volt olyan, hogy 3-4 pilóta gyakorlatilag ugyanakkora eséllyel pályázhat a világbajnoki címre! Ettől lesz szerintem az idei év végig szenzációsan jó és izgalmas!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- GoPro Topic
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Androidos tablet topic
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Hobby elektronika
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen