Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
- EAFC 24
- Assetto Corsa Competizione
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- EA Sports WRC '23
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
- PlayStation 5
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- eFootball
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Döglött Róka #2266 üzenetére
Még mindig nem értem teljesen. Tehát az animáció nyilván nem lassul be, de akkor ezeket a mozdulatokat attól még frame-ben számolja? Tehát teszem azt van egy 3 frame stratup, 1 frame hit meg 4 frame recovery, akkor ha 40 fps van (ez ugye egy 1.5-ös szorzó időben), akkor, bár a mozdulatot ugyanúgy 8/60 s hosszúnak látjuk (persze kevesebb, mint 8 frame-ben), de a hit az nem 4/60-nál, hanem 4/40 sec-nél jön?
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen