Új hozzászólás Aktív témák

  • TheLion001

    tag

    válasz Devid_81 #13 üzenetére

    amennyire el tudta mondani, Minden automata-ra van állítva, de nincs az IP-hez, és a DNS-hez írva semmi. Talán ez tipp. Keresem, de a t-mobil-nál is csak ez van:

    Mit kell tenni, ha sikeres a kapcsolódás, de nincs adatforgalom?

    Ellenőrizni kell a kapcsolódás sikerességét a „Mi látható a Windows operációs rendszerben a sikeres kapcsolódás után” válaszában leírtak szerint. Amennyiben a kapcsolat rendben felépült, akkor a jobb oldalon alul az óra mellett meg kell jelenjen a két számítógépet jelző ikon, amelyre kétszer kattintva megtekinthetők a hálózati forgalommal kapcsolatos adatok, a küldött és a fogadott adatmennyiség. Amennyiben az látszik, hogy a fogadott és a küldött adatok mennyisége akkor is növekszik, ha nem fut böngésző program, vagy e-mail kliens, akkor gyanítható, hogy a gépen lévő más alkalmazás használja a hálózatot. Ez lehet szabályos működés – például valamely telepített program ellenőrzi, hogy rendelkezésre áll-e új frissítés – illetve lehetséges vírustevékenység is. Extrém esetben előállhat az a helyzet, hogy ezek az alkalmazások a teljes sávszélességet lefoglalják, és például a böngészés nem működik.

    A jóindulatú alkalmazások hálózati forgalma az alkalmazáson belül a beállítások között általában lekapcsolható. A vírusok és egyéb rosszindulatú programok ellen vírusirtó és spyware ellenes alkalmazások használatát javasoljuk (ezen alkalmazások használatát feltétlen tanácsosnak tartjuk).

    Hát ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák