Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zuglólakó

    csendes tag

    válasz nimfas #9976 üzenetére

    Szia, a dolog több sebből vérzik. Először is, ha emelni akarnak, arról előre kell tájékoztatni az ügyfeleket, nem pedig a már érintett tárgyhóban. Ha a szeptemberi számlán már érvényesíteni akarja az emelést arról már jóval korábban kellett volna értesíteni, és akkor még időben eldöntheted, hogy elfogadod-e. Most kész helyzet elé állított, hiszen a következő számla az emelt összeget tartalmazza. Szerintem mondd meg nekik, hogy az aktuális szerződésed szerint vagy hajlandó a szeptemberi számlát kifizetni, az emelés figyelmen kívül hagyásával, mivel nem fogadod el a módosítást. A másik dolog, az átírás kérdése. Valószínű, hogy üzleti kapcsolatuk miatt akarja, hogy abba az üzletbe menj. Viszont gyakorlatilag a telefonszám átírás úgy működik, hogy kapsz egy „Megállapodás előfizetés átruházásról” nyilatkozatot tőlük telefonszám, SIM kártya szám feltüntetésével, átadó, átvevő adataival, aláírva, és ezzel bármely Telenor üzletben intézni tudod. Szóval azt neked postán is elküldheti adategyeztetés után, valamint tájékoztathatja az általad kijelölt üzletet ahol intézni akarod, és akkor sínen van a dolog. A számlás átírás költsége 4.790 Ft konkrétan, az átírást intéző üzletben fizetendő. Amiket leírt mind az időhúzást szolgálja. Az eljárásuk nem korrekt, esetleg meg lehetne említeni, hogy az érvényes aláírt szerződés szerint köteles eljárni, mondjuk akár bevonható a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, valamint a felettes szervük a Nemzeti Hírközlési Hatóság is.

Új hozzászólás Aktív témák