Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Viktor0610 #52346 üzenetére

    A Yettel nem tesz ilyet. Meghatalmazás nélkül nem intézhető semmi.
    Ez még rendben is lenne, de akkor mit csináljon kérdező? Ha nem tud meghatalmazást szerezni, akkor mi van? Számlafizetőként beragad örökre egy felmondhatatlan szerződésben?
    Azt megteheti a számlafizető, hogy "kilép" a számlafizetői státuszból? Ha ige, hogyan? Mondhatja, hogy x éve vállaltam, hogy y előfizető számláját fizetem, de mostantól már nem vállalom?
    A kérdező a számát már hagyná veszni, de más előfizetést akar, mit tegyen? Vagy tényleg egyetlen lehetősége, hogy elkezd nem fizetni, és utána majd jönnek a különböző eljárások?
    Az biztos, hogy ha a számlafizető nem fizet, akkor az előfizetőnek kell helyt állnia.
    Ez egy nagyon speciális helyzet, ezért speciális megoldást igényelne.

Új hozzászólás Aktív témák