Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz stevelawyer #30773 üzenetére

    "Azt pl. kifejthetnéd bővebben, hogy mit takar a Telenor hibája cég esetében. Csak hogy céges előfizetőként nehogy más is szopóágra kerüljön.

    [..]

    Ha publikus, - nagy vonalakban csak - engem is érdekelne, hogy mi volt a szakítás története."

    A dolgozók, ismerősök, mint magánszemélyek esetében már elégedett EQ userek vagyunk. :B

    A céges előfizetésnél, a telenor számlázása okoz gondot:
    1.) Azon telenoros flották esetében, ahol a telenor számláz közvetlenül a telenor által a számla úgy kerül kiállításra, hogy a flotta a vevő és a mi cégünk csak a számlafizető. Beszéltem telenoros ügyfélmenedzserrel, ügyfélszolgálattal, bolti dolgozóval, mind ugyanazt mondta, hogy ez esetben a cégünket nem tudják vevőként feltüntetni a számlán.
    Ilyenkor a számla nem számolható el költségként és a számla ÁFA tartalmának levonására sem jogosult a cégünk, hisz nem ő van megjelölve vevőként.

    A megoldás az lehetne, hogy a flotta továbbszámlázza a számlát, ez plusz munka, költség, amit valakinek meg kellene oldania és valakinek állnia kellene a révészt.

    Jelenlegi telekomos flottánknál a számlán sehol nem szerepel a flotta neve a mi cégünk van vevőként megjelölve, így semmi gond az elszámolhatósággal és az ÁFA-val.

    2.) A telenor a mobil vásárlásokat a számlán nem részletezi (milyen rendszámhoz, milyen okból történt a vásárlás), ezekről külön kellene minden hónapban részletezőt kérni. Egyetlen számlához sikerült ilyen részletezőt kérni, 4 ügyintézőn keresztülverekedve magam és ez a részletező sem volt jó. Nem volt kedvem a részletező részletezőjét kérni, főleg havonta ...

    A telekomnál a számlán minden kérés nélkül fel van tüntetve a rendszám és a vásárlás fajtája (parkolás, autópálya matrica, lottó stb.) Ez azért fontos, mert ha céges autóra vettek parkolójegyet, akkor az költség a cég számára és elszámolható. Ha a dolgozó privát autóval parkolt a céges telefonjával, azt a cég nem számolhatja el költségként és kiszámlázza a dolgozónak, akinek meg kell térítenie.

    Mivel előtte telekomos flottában voltuk, bennünk fel sem merült, hogy a telenornál másképp működnek a dolgok.

    Az már csak hab a tortán, hogy a telekom portálja - ami közel sem tökéletes és sok sebből vérzik - gyorsabban működik a mytelenoros felületnél és több adminisztrációs lehetőséggel szolgál, informatívabb, használhatóbb.

    Szerencsére a márciusban kötött szerződést az EQ rugalmasságával hamar meg tudtuk szüntetni, nem akadályozták a kilépésünket és a számok visszahordozását a telekomhoz.

Új hozzászólás Aktív témák