Új hozzászólás Aktív témák

  • NorbiG2

    tag

    válasz felegyhazig #7409 üzenetére

    Valaki múltkor nagyon helyesen leírta, hogy az évtizedek óta hűséges előfizető a szolgáltatók szemében nem megbízható ügyfél, hanem csak egy balek. Én voltam már mindháromnál, de a piros logós jött be leginkább. Ott is az ügyfélszolgálatukkal vagyok leginkább megelégedve.
    A másik kettőt már nem is tudom hogy is hívatják magukat, mert a propelleres volt már Pannon GSM, volt már Pannon, most Telenor-nak neveztetik magukat,
    míg a magentás volt Westel 900, Westel, T-Mobile, most reklámban láttam, tán valami Telekom-nak neveztetik magukat. Szánalmas ez a 2 évenkénti névváltoztatás. Attól ugyanaz sz.r maradt. Mind a kettőnek nagyot csalódtam az ügyfelekhez való hozzáállásától. Mert szerintem mi tartjuk el őket, nem fordítva. És mind azt hiszi, monopol helyzetben van, mint a 90-es években. Ráadásul jóval magasabb díjakkal büntetnek minket, mint mondjuk Németországban, vagy Ausztriában. :W

Új hozzászólás Aktív témák