Új hozzászólás Aktív témák

  • Thusor

    őstag

    válasz kovacs65 #31531 üzenetére

    Adatkártya esetében kb teljesen mindegy, bár ha valamilyen ügyet szeretnél intézni a szolgáltató felé akkor csakis a flottakezelőn keresztül tudod intézni, hiszen nem te vagy a szám tulajdonosa. Ugyanez érvényes a hangalapú kártyára is, kiegészülve annyival, hogy a flotta bedőlésekor vagy ha fel akarod mondani a szerződést, macerás a számot megszerezned magadnak.

    Bár az EQ esetében ha a flottakezelő intézkedik a Telenor ügyfélszolgálata felé, hogy kártyaszintű jelszavad legyen, akkor az adott SIM-re bármit tudsz intézni telefonon vagy személyesen is a flottakezelő nélkül is. Én már így csinálom. Nem kell a flottakezelő MyTV, roaming, hibabejelentés..stb esetében sem.

    AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

Új hozzászólás Aktív témák