Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz l.kiss #1137 üzenetére

    Semmire egyelőre.

    Pedig nem holmi kézzel lábbal angollal írtam nekik.

    Visszaküldték a szokásos methodokat, amiket 100x próbáltam már.

    Majd utána be se engedett már lépni azzal az email címmel és jelszóval az account xiaomi oldalán.(azt írta,hogy hibás jelszó)

    Viszont tudtam regisztrálni ugyanarra az email címre ismételten. Ennél már üres a telefonszám mező, viszont amikor megadnám az új telfeonszámot, azt írja, hogy már hozzá van rendelve másik accounthoz, ami ugye kizárt.

    Szóval valahol az éterben eltűnt a telefonszám bejegyzése az emailhez.

    Ezt is megírtam nekik.

    Egyelőre azt írták, hogy várjak, mert továbbították a kérésem kivizsgálásra.
    Ennek már 1 hete kb.

    Ja és a vicc, hogy telón a Mi account mező alatt az új számot írja már. Viszont a profilban nem jelenik meg ehhez az email címhez.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák