-
GAMEPOD.hu
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bortschy
csendes tag
Helló!
Abban kérném a segítséget, hogy mi a teendőm akkor, ha egy csomagküldő futárcég károsított meg?
Esetemben két futárcég dolgozik együtt. Az egyik - nevezzük A-nak, - felveszi az adatokat, számláz, a másik - nevezzük B-nek - pedig a konkrét szállítást végzi.Kettőből kettő csomaggal volt gond.
Az egyik csomagomat rendben kézbesítették, de az utánvételi összeget hetek óta nem kaptam meg.
A másik csomag pedig egy az egyben elveszett. "A" cég azt az utasítást adta "B"-nek, hogy a csomagomat saját telephelyükre szállítsák. (Ellentétben az eredeti címmel) "B" addig volt benne a folyamatban, míg utolsó lépésként átadták a csomagomat "A" emberének. Erről kézbesítési jegyzőkönyv is készült.
"A" esküszik, hogy nála nincs a csomag. (magyarul elnyelte a föld)Az egész múlt hetem erről szólt, intézkedtem, nyomoztam, de egyik telefon sem vezetett célra. Végül azzal záródott a folyamat, hogy lepasszoltak azzal, hogy írjak e-mailt a kárigényemről. Megírtam.
Azóta a cég nem elérhető, a honlapjuk nem működik, a telefon ki sem cseng, az e-mailekre vagy nem válaszolnak, vagy automatikus üzenet jön vissza, hogy nem elérhetők.A fogyasztó védelemnél a bíróságot, vagy a rendőrséget ajánlották.
A kérdésem az, hogy melyik utat válasszam, melyik a célravezető(bb), melyik a gyorsabb?
Mire figyeljek?
Illetve a kártérítésnél mit írhatok még bele, a csomag konkrét árán felül (erkölcsi kár, hitelrontás - általam készített ajándéktárgyak voltak a csomagban, melyek rendelésre készültek, és a megrendelőnek mentek volna -, telefonszámla, amit az intézkedéssel töltöttem..) Ezekből mit írhatok bele?Csomagjaim konkrét kárértéke 38.200 Ft, + az előbb felsorolt egyéb dolgok.
Segítséged előre is köszönöm!
Üdv.:
Bortschy -
Bortschy
csendes tag
válasz raziel01 #397 üzenetére
Sajnos későn derült ki számomra, hogy itt nem egy, hanem két cég dolgozik, és gyakorlatilag ha az XPS-t megbízom egy csomag elszállítására, akkor a DPD viszi el a csomagot. Nem hiszek az ilyen kooperációkban, így ha ezt hamarabb tudom, akkor nem éltem volna a lehetőséggel.
Árban - mint utólag kiderült - szándékosan nyomott árakkal dolgoztak, így nem csoda, hogy szinte mindenkinél jobb ajánlatot tudtak adni. (A GLS ennek a dupláját adta árajánlatként)A lényeg, hogy mire rájöttem, hogy gond van, mindkét csomagom náluk volt.
Plusz infó: tegnap nyomoztam, kiderült, hogy az XPS becsődölt, hétfőtől nem dolgoznak. A kollégák két hónapja nem kaptak fizetést, és a tartozások miatt felszámolták a komplett autóflottát, a számítógépeket stb.
Nagyon sok cégnek és magánembernek tartoznak, főként az utánvételi összegekkel.Ami a jó hír, mivel már nem elérhetők, remélhetőleg nem fognak új embereket megkárosítani...
Bár még nem adtam fel teljesen, lassan kezdek örülni, hogy nálam "csak" az a 38.000 Ft bukott...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen monitort vegyek?
- Villanyszerelés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...