-
GAMEPOD.hu
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziszilabi
csendes tag
válasz
Predator2 #1716 üzenetére
Szia,
Ismeretlen tettes ellen kell megtenni a feljelentést, annak ellenére, hogy tudod ki is volt...
Így, ha megküldené, akkor nem tud rágalmazásért feljelenteni.
Vigyél magaddal minden bizonyítékot, én pendrive-n is és kinyomtatva is el szoktam vinni.
Remélem tudtam segíteni.[ Szerkesztve ]
-
Vincent_
senior tag
válasz
Predator2 #2060 üzenetére
Nem, egy másik tag volt az, aki ugyanúgy hirdet ma is még, bár más név alatt, mint régen (csak a fényképe azonos). Igazság szerint úgy volt az enyémnél írva, hogy "magyarított" billentyű, és mivel akkoriban pont olyan bizniszben voltam, hogy gyárilag cserélt Dell billentyűket adtam el (magyar bill-eket, mert a cég, akiknél rendelték a gépeket német bill-t kértek, de azt a magyar disztribútor nem tudott szállítani, így külön rendelték meg a német bill-eket, a magyarok így feleslegessé váltak, itthon meg örültek neki a user-ek, akik így aprópénzen (a bolti ár harmadáért) megkapták a magyarítást), így teljesen abban voltam, hogy ez is így, utólag lett kicserélve. Erre láttam, hogy ráragasztott matricákról van szó, ami azért nagyon nem ugyanaz...
A gyárilag javított notit megvenni is nagy merészségre vall amúgy...
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
sutykuru
tag
válasz
Predator2 #2068 üzenetére
A nem foglalkoztatja azt jelenti, hogy nem válaszolt rá?
Mit tennék(amennyiben más baja nincs a gépnek):
Írnék neki, hogy nem ezért a lóért fizettem és legyen szíves cserélje ki a billentyűzetet.
Ha erre nem válaszol normális időn belül, vagy nem megfelelő választ ad, beírnám a csalós topicba és értékelném. -
Vincent_
senior tag
válasz
Predator2 #2084 üzenetére
Ha sürgős lett volna, megoldhattad volna, hogy még az utazás előtt (másnap mondjuk) visszacsináljátok az üzletet. Neked kellett volna sürgősnek lennie. De nyilván én vagyok eltévedve, értem.
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
senior tag
válasz
Predator2 #2087 üzenetére
Már megbocsáss, de miért velem szemben vagy arrogáns? Láttad átvételkor, hogy rossz a bill? Ha igen, miért vetted át? Ha másnap láttad meg, miért nem intézted azonnal (még akkor) a visszacserét? Továbbra sem értelek, igazából ez a te tanulópénzed volt így. Több hónapos út előtt egy-két nappal, gyári-cserés gépet venni akkor is nagy bar... izé... merészségre ad okot.
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
senior tag
válasz
Predator2 #2089 üzenetére
200 rugóért veszel gyári javított notebook-ot, amiért nem tudsz/akarsz személyesen elmenni, ezért egy hozzá nem értőt küldesz érte, aki az utcán veszi át neked. Ez így kb. orosz-rulett. Amikor kiderül a turpisság, nem követsz el mindent (azonnal feladni/visszavinni a jóembernek a cuccot), hanem inkább elmész több hónapra, hogy "majdutána" foglalkozol vele. És így, hónapokkal később hőbörögsz, és kötsz bele mindenkibe, aki nem ért veled egyet.
De tudod mit? Vidd perre az ügyet, és majd írd meg, mi lett a vége, komolyan érdekel!
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
senior tag
válasz
Predator2 #2091 üzenetére
"mert magában a hirdetésben nem szerepelt, csak 1231231 hozzászólásban". Tessék? Nem olvastad végig, hogy mit fogsz venni? A gyári felújítottság sem volt benne a hirdetésben? "Foglalkoztál az üggyel". Hát ez nagyon szép és jó, de visszajuttatni képtelen lettél volna (akár úgy, hogy otthon hagyod, és anyud elviszi feladni postára)? Írtál felháborodott leveleket, aha, értem. Akkor még egyszer a kérdés: tettél valamit is érdemben az ügy megoldására?
Valamiért azt gondoltam, hogy tanácsért jöttél ide a fórumra, nem siránkozni. Leírtam, hogy ha nem vagy elégedett (az amúgy szerintem korrekt) ajánlattal, tedd meg a feljelentést.
Ha én adnék el valamit, és a vevő hónapokig nem tudná visszaadni a problémás terméket, és utána problémázna egy 120.000 Ft-os gépnél 8000 Ft-on (ha jól értem, ennyit kellene kifizess, és meglenne a bill-ed), arról meg lenne a véleményem.
Nem értem, miért ekkora a mellényed (64 pirosponttal), vagy miért vagy megsértve. Az a baj, hogy nem azt írtam, hogy húúúúú de sajnállak, pedig te mindent elkövettél, hogy ne lehessél átverve? Hát nem, de emiatt hadd ne kérjek már én elnézést... Legközelebb így talán sokkal jobban végiggondolod, hogy miért kéri valaki a bolti ár felét/kétharmadát egy termékért mielőtt rácsapsz (gondolom a 120k-s noti bolti ára 200+ felett lenne, ezért írtam azt az árat).
[ Szerkesztve ]
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
senior tag
válasz
Predator2 #2105 üzenetére
Jesszum pepe, hát én kérek elnézést.
Rendben, sok ilyen megfontolt, okos vásárlást kívánok a jövőben is! Részemről a téma lezárva, mindenki úgy szívatja magát kedvére, ahogy jól esik.
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
válasz
Predator2 #2105 üzenetére
Leírnám akkor én is, mi történt valójában:
Predator2 megrendelte ezt a gépet:
HP ProBook 440 G3 - P-C i5-6200U (2.3GHz), 14.0" HD AG LED, 4GB, HDD 500GB, WIFI, Bluetooth, Webcam, Fingerprint, Std Kbd, ACA 45W, BATT 4C 44 WHr, Warranty 1/1/0 EURO - FreeDOS
PN: P5S53EAR#ABT
SN: 5CD60479K*Vásárlás ideje: 2016.10.26.
Nem azt a gépet vásárolta meg, amit korábban ide belinkelt!
Futárral kérte a szállítást, mert nem tudott személyesen eljönni érte. Nem az utcán vette át a rokona, hanem a GLS futártól vette át házhoz szállítva. Ez már a második ferdítése ebben a történetben Predatornak.
A gép ára 139 900.-Ft volt. Aki kicsit is ismeri az árakat (mennyibe kerül egy Probook 440-es i5 procival), az tudja, hogy kb. 200e Ft-os gépet vett 140-ért, ami szerintem nem olyan rossz vétel. A gép RENEW termék új állapotban és az új gépekre vonatkozó gyári garanciával, ez minden hirdetésemben ki van írva az első HSZ-ben részletesen. A hirdetés szövege itt a Hardveraprón korlátozott méretű, oda nem fér ki, ezért van HSZ-ben. ITT LEHET ELLENŐRIZNI. A többi hirdetési oldalon, ahol sokkal több karakter írható be, ott a hirdetés szövegében található. Ez sok-sok éve jól bevált megoldás, nem szokott félreértés lenni belőle. Itt sem ez volt a probléma. Ezért nem értem, miért keverte bele a renew kérdést, hiszen tudta, hogy renew terméket vásárol. Harmadik ferdítés.
A probléma a billentyűzet volt. Első körben a vevő is azt akarta, hogy legyen benne eredeti magyar billentyű, én is ezen voltam. Egyébként itt megállnék egy pillanatra: a hirdetésben az volt írva, hogy magyar billentyűzet. Ez igaz is, mert az eredetileg külföldi billentyűt teljes értékű magyarra csináljuk meg West-féle speciális 3M fóliaszettel. Ez nem egy sima billentyűmatrica, hanem minden géptípushoz külön legyártott méretpontos termék, amire 5 év kopásgarancia van. Több ezer gépet adtam már el így, a 60 ezer forintosaktól a 400+ ezresekig. A világító billentyűket is megcsináljuk, és világítani is fog magyarul.
Ez a megoldás mindenkinek megfelel, figyelembe véve azt is, hogy mennyivel olcsóbbak ezek a gépek a listaárnál. Rengeteg évek óta visszajáró vevőm van, sőt intézmények, iskolák is vásárolnak ugyanígy magyarított billentyűzetű gépeket, és nincs probléma velük.
Íme 1-2 példa:
Ez egy eredeti magyar billentyűzet (Probook 430):
Ez pedig a mi általunk megcsinált magyar billentyűzet (szintén Probook 430):
Látni, hogy nincs lényeges különbség.
HP Envy billentyűzet, világítós:
Én a vevőimmel mindig a megoldásra törekszem, ha probléma adódik. Itt is így volt. Ha Predator azt akarta, hogy visszavegyem a gépet, visszavettem volna, de nem fogadta el, hogy ennek átfutási ideje van, és nem kapja vissza azonnal a pénzt. Nem csak nálam, minden kereskedőnél így van. Ezért abban maradtunk, hogy jó így neki egyenlőre a gép, és használni fogja amíg külföldön lesz. Amikor hazaér szól, és megnézem mennyi egy magyar billentyű bele és kicseréljük.
Közben telt az idő, ahogy most is telik, ezt érteni fogja, miért írom. Amikor aktuálissá vált, rámírt, hogy kellene a billentyűcsere. A magyar billentyűzet általában 8-9 ezer forint szokott lenni egy Probookhoz a swissparts-nál (viszonteladóként), ezért most is erre számítottam. De sajnos a duplájáért tudták csak beszerezni a Probook 440-esbe. Ezért javasoltam, hogy 8 ezret állok belőle és ki is cserélem neki, viszont a régi billentyűzetet kérem vissza. A 16 000.-Ft sok lett volna, nincs annyi árrés a gépen. Akkor inkább tényleg visszaveszem, mert ennyiért pár nap alatt el tudom adni. De mivel hónapok teltek el és azóta használja a gépet, a visszavásárlás most már nem megy. Ez gondolom érthető.
Pár hét elteltével írta, hogy oké, legyen így, fizessem ki a 8000.-et. Örültem, hogy végre megegyeztünk és megoldás született, és elutaltam neki a 8000.- forintot, ő pedig megígérte, hogy visszaküldi a régi billentyűzetet, amit már lassan fél éve használ. Még a postaköltséget is utaltam volna, csakhogy Predator2 amióta megkapta a pénzt, nem válaszol az üzeneteimre, és nem küldte vissza a régi billentyűzetet sem. Pedig aktívan jelen van ma is itt az oldalon.
Szerintem azóta is a régi billentyűvel használja a gépet, mert tökéletesen megfelel, és valóban magyar nyelvű. A 8000.-et meg eltette, és nem vett új billentyűzetet sem. Ezek után azt állítani hogy én vertem át, szerintem erős túlzás.
Én már azt se bánnám, ha megtartja a régi billentyűt és beljebb van 8 ezerrel, csak ne állítson olyanokat rólam, amik nem igazak. Hála Istennek egyedüli eset, és remélem nem ez alapján ítélnek meg a tagok, hanem a többi, több száz sikeres és mindkét fél számára előnyös, pozitívan zárult üzlet után.
Arra kérem, hogy ha hozzáfűzni valója van, privátban keressen, itt nem fogok válaszolni, nem követem ezt a topicot.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó iPad Air 11' (2024) - 128 GB / szürke (starlight)
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal
- FHD 15.6" 300Hz/I7 10870H/16GB 3200MHz/3060 6GB 95W/1TB
- iphone 15 Pro Max 256gb White Titanium,független,garanciális
- ASUS RTX 4070 12GB GDDR6X DUAL EVO OC EDITION - Új, bontaltan, 3 év garancia - Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen