-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
priti
addikt
válasz Sátán44 #15414 üzenetére
itt azt írják hogy 7 lovas. Ha igaz akkor faca, mert az enyém 7,5 gyárilag és még 15000km után is nagyon ugrik, mondjuk kicsit könnyebb, de nem sokkal. Majd fogyózol és kompenzálsz
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15475 üzenetére
140k-tól 180-ig kigyűjtöttem neked az eladó gépeket.
..én mindenképpen nagytestűt, Minarelli, vagy Piaggio blokkosat javasolnék.
Malaguti F12, F15
Aprilia SR
..esetleg Aerox
Piaggio NRGSzerintem korrekt vételnek tűnő aprók:
SR
F12 digit
SR 2
Area -ez egy nagyon egyedi és szép robogó, az tuti.
Aerox
Zip kevés km-rel.Ez csak pár darab, nem néztem végig. De, ugye aki keres az talál.
..máris nem olyan lehetetlen jó vételt csinálni ennyi pénzből."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15480 üzenetére
Kb. semennyire.
Egy részből; a robogók 80%-nál kamu km állás van, így az óra általi futásteljesítményből biztos konklúziót nem szabad (lehet) levonni.
A robogó általános állapota (hang, menetteljesítmény, küllem, de bővebben lásd 1.hsz) és a tulajdonos hozzáállása annál többet elmond.
..én 23.000km-rel vettem egy 180-as, két ütemű Runner-t, amit akkor is megvettem volna, ha 40.000-et mutat az óra, mivel láttam hogy és miként volt gondozva, tartva.Más részből; itt 50ccm-ről beszélünk. 25.000ft-ért (vagy még olcsóbban), komplett, zsír új hengert kapsz rá dugattyúval, gyűrűkkel. Ami, korrekt olaj és normális hozzáállás mellett ~ 45.000km-t el fog menni.
Vagy 'b' alternatíva a fúrás; ami dugóval együtt egy 10-esből kijön.De, ha az átlag alatti 'szakértelmet' sugároz az eladó, tessék alkudni, h ezt jövőre már fúratni kell.
mod.
Azt azért ne felejtsük el, h mekkora összeget szánsz rá. Ennyiért 4.000-et futott 2 éves olasz, japán nagytestűt nem kapsz.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15483 üzenetére
Gyanítom ennek a futásteljesítménye valahol itt lehet.
Noh és gyári szín, gyári légszűrő, gyári "rendszámtartó" - ami Aerox-nál ritka.
..s, a fotókból ítélve nem disznóól mellől eladó, így kicsi az esélye, h valaki nyerészkedni akar vele.
El kell menni megnézni.mod. Egyébként azt vedd figyelembe, h az Aerox lábtere enyhén szólva kicsi. Én 187 cm vagyok, nekem kis kanyarnál is verte a térdem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #15487 üzenetére
Én elvetettem az ötletet, ennyiért inkább valami levegőset vegyél, de biztosan újabb évjáratú. Példásul a Gilera Stalker nagyon jó kis motor, egyik haveromnak van, ő újonnan vette vagy 6-7 éve, üti vágja, horgászni is azzal jár. Olyan helyre beviszi ahová egy szétnyúzott Simsonnal nem mennek utána, és mégis megy az a motor. Elég jól lép, 70km/h-t tudja tartani, persze nem azt mondom hogy az NRG Powerrel nem motorozom körbe, de azért nagyon jó kis motor. Most fater gondolkodik hogy venne egy vadi újat, mert az sokáig kitart neki (7-8év alatt kb 13-15e km-t megy).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mdk01
addikt
válasz Sátán44 #15517 üzenetére
Lehet vmi kiscsajé volt és évi 500km rakott bele aztán feleslegessé vált. Én sem mentem többet egy évben, mert csak úgy volt és néha használtam, de volt mellette kocsi is.
Amúgy féktárcsa sokat elárul. Kérdezz rá burkoltan hogy volt e már cserélve vagy vmi hasonló burkolt de nem túl átlátszó kérdéssel érdeklődj utána.
Sztem jó kis gépek ezek is amúgy.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15517 üzenetére
Külső alapján tip top, és ne feledd, ez Runner, nem erox. Muhhaha.
Egyébként az első gumi szinte tuti nem gyári, de még ha 20.000 is van benne 2 kilóért megérheti.
De nézd meg a hátsót is - ez mind jó alkualap, ugyanis 4000km alatt max a Gixerről lehet lehajtani a gummákat, egy 50-esről kizárt.Azt ne feledd, h nem kell sokat szarozni. Menj el, nézz meg 1-2-t és fizess, mert a jó vételek hipp-hopp elkelnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Sátán44 #15605 üzenetére
Könnyen előfordulhat, hogy a saját lábán kell elhoznom!
És? Az ilyen táv meg sem kottyan neki - hiszen azért van.
Szerk: mármint mondjuk 100 km. Azért 200-on már a pilótán
is múlik a dolog, mert 35 fokban nem egyszerű történet... Ha
jól beöltözöl, akkor azért (belesülsz a cuccokba), ha meg nem,
akkor azért (ismeretlen motorral, rögtön bele a lecsóba: necc).#15607: nem tudok ajánlani semmit> nincs tapasztalatom ilyen
motorokkal. SYM 125/150, és Yamaha Majesty 180, amit eddig
hosszú távon hajtottam. Várd meg a többiek véleményét...[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Sátán44 #15605 üzenetére
Hát az ár, évjárat , futott km és magyar okmány eléggé az atlantis mellett szól, de nem tudom miért ilyen olcsó.
A Malaguti vízhűtéses úgy tudom az nem rossz szempont, az aerox-ot nem tudom.
Ezen felül ha az aeroxban annyira vannak kicserélve a cuccok(gyertya, féktárcsa,betét) mint amennyire a gumija akkor arra még lehet kell költeni egy pár tizest.Majd még jön esetleg egy hozzáértő hsz. is.
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #15616 üzenetére
A linkeken látható Aerox egy sz@r, az F12-es még egyben van, de műszerfal cserés volt, ráadásul ahogy a Roxin, ezen sem első fényezés van már, az Altantis meg egy okádék, egyszerűen hogy művelhettek ilyet egy olyan pofás kis robogóval!?
Szerintem egy ilyet nézz meg élőben, próbáld ki és hozd el, ez nincs olyan messze tőled, nagyon nem nyúlhatsz mellé.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
priti
addikt
válasz Sátán44 #15616 üzenetére
Felesleges kapkodni. Szerintem használj bővített keresőt a használtautón és szűrd a hírdetéseket irányítószámod szerint. Lakóhelytől számított 50km fölé élből ne is menj szerintem, hogy ne ültessnek bogarat a füledbe távoli ajánlatok. Ha éppen nincs a közelben majd lesz, hidd el. Inkább költsd el a motorra azt a szállítási költséget. Használt motorra pár ezer Ft-ot rá lehet költeni.
Hardverlesen
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #15619 üzenetére
Jó hogy újrafestették, újra matricázták, persze az amortizáció előtt amit külföldön kapott és roncsként behozták, tehát minden el lehet képzelni vele. Az Atalntis főleg pasztell színekbe volt kapható, kivéve a Bulletet, tehát nézz utána mielőtt komolyan vásárolni akarsz.
Mondjuk én ezt megnézném, jónak tűnik, olcsó és ott van a közelben...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15605 üzenetére
Ezt a Derbit ne.
Ezek még nem Mina blokkal jöttek ki, hanem Derbi, ami nem éppen nyerő.F-12 is felejtős szerintem. Egy részből ez levegőhűtéses, más részből a ventilátorfedél home made kályhaezüstje számomra mindent elmond.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #15622 üzenetére
Nah, látod akkor jó körültekintően szétnézni. Szóval annyi pénzből valami egyszerű levegőhűtéses robogót nézz inkább, esetleg Nyíregyen ajánlom a Loobeltmotor-t, egész korrekt gépeket árulnak, haver is tőlük vett egy Typhoon-t és szépen rendbe van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15624 üzenetére
Ugyan, nincs mit.
A Beta jó kis szerkezet. Aerox - Mina blokkosak. Egyedüli hátulütője az idomhiány - akárcsak a Benelli-knél. Tényleg, akár Benelli-t is nézhetsz. K2, 491...
mod.
Azért a piros-ezüst Runner-ért kár, pedig fotók alapján nagyon szép, és két kilóra szinte biztosan alkudható lenne.
Egyébként megnézheted az Aerox-ot, de az első lámpája nem gyári - így gyanítom a tuningot ez sem úszta meg, csak vissza lett alakítva gyárira.
Az idoméleken lévő matricák meg csúszásnyomokat/karcokat takarnak, ezt vedd készpénznek.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz Sátán44 #15619 üzenetére
Az első hozzászólást olvastad? Érdemes.
Első körben azt tisztázd le magadban, hogy te mit akarsz pontosan, milyen gép felel meg neked.
Én kereskedőtől vettem a "szomszédból" a Yamahám, nem pontos típus volt a cél, hanem egy megbízható vas telekre járni. Japán belpiacos motortól tudtam hogy nagyjából mire lehet számítani, így én inkább arra voltam kiváncsi, hogy az e aminek látszik és hogy milyen ember lehet a régi tulaj. Az első hsz-en felül nehéz általánosságban beszélni. Nekem ilyesmik jártak a fejemben.
Első pillantás: A markolat sarka félig beszakadva az egyik oldalon, az első idomon alul 1cm hosszú repedés a kerék fölött, de körülötte karcok nélkül karambol, esés szempontjából elég képtelen szitu =tipikus konténeres szállításkor összeszedett sérülések, mindenhol pálcika-hóember matricák, melyek kopottas kora stimmel a motoréval pl. sisaktartó alatt, hátsó sárvédőn, önindító alatt stb. Valszeg tényleg japcsi, alvázszám SA16J, nálunk nincs, stimmel, japcsi.
Az első villán a harmónikagumi eredeti, már kirepedt=> kor stimmel, filléres dolog szóval a tulaj nem törődött a motorral, nem nyúlt semmihez, csak ment vele. Minden gyári, normál állapotú nincsenek idióta matricák. Valszeg idősebb a csíkszemű. Fékbetét eredeti, nagyon kopott, szinte vason, féktárcsa nem sérült => kor, megtett km csekkolás. Az első teló jó, sok fékezés+repedt harmónika gumi mégse ment bele a sár, városi muksó, kizárólag városi használat, földön nem ment. Hangja ok, blokk erős. Csavarfejek széle már itt-ott korrodál, egyik inbusz belül is, de egyik sincs lenyúzva, magától korrodál=> szar időben is gyakran használt gép, valszeg munkába járt vele, tuti nem hobbymotor. Fontos neki a megbízhatóság, nem hajtotta nagyon, tényleg erős maradt a blokk. Bejárt vele 6-7 évig, elégedett, valszeg az első problémánál cserélte. Na de mi volt az. Ott és a próbavezetésen nem jött le, aztán itthon kiderült már hidegen, hogy kirepedt a szívócsonk. A többi ami eszembe jutott az első hsz-ben benne van. El lehet sütni a 3 motorból van összerakva dumát, a reakciókat figyelve[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15634 üzenetére
Figy, van egy b változata is.
Felhívod telefonon, h láttad a hirdetést. Ha, tényleg minden klappol a motorral, elmennél megnézni, mivel komoly vevő vagy. De, a nagy távolság miatt neked 200k van rá. Ha, ennyiért odaadja elindulsz, ha nem akkor nem te vagy a vevője. Ez ilyen egyszerű - nem fog habozni, ne parázz.
A Runner-nél én ezt játszottam be, majd a helyszínen még egy 5-öst faragtam, mert h néz ki, ha csak hátsó gumit cserélek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15636 üzenetére
A színe valóban az újabb típusé, de az évjárat korántsem 2005-ös. Régi kapaszkodós, régi első idomos.
2000 körüli lehet, így viszont nem kérdés, h melyiket éri meg jobban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15640 üzenetére
Eh, látod.
Katt.
Kor tuti, állapot korrektnek tűnik és olcsóbb is.02 - Festése nem gyári, de ettől függetlenül ez sem lehet rossz.
03 - A fényezés tényleg gyári, de a matricák nem.
04 - Ez tuti egyben van, bár nincs közel még Pesthez sem, pláne hozzám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mdk01
addikt
válasz Sátán44 #15619 üzenetére
Arra nincsen lehetőséged hogy télen vegyél gépet. Az egyik hogy télen ősszel mindig kicsit olcsóbban lehet venni, meg több a kínálat. A másik hogy ha most vennél max 3hónapig tudnád még használni ebben az évben ha csak nem vagy bolond és hóba is mész vele meg minuszokban.
A harmadik hogyha télen veszed akkor helyre lehetne pofozni majd március, április környékén már néha lehetne is használni.Bónusz 4. hogy addig még kicsit gyűjthetnél a 150k-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz Sátán44 #15632 üzenetére
Beszélnek az apróságok. Te el tudod képzelni, hogy egy fiatal japcsi vesz egy Jog-ot és rajtahagyja azt a 200Ft-os méretű gyári matricát a sisaktartó alatt a fényezésen, amin az van hogy hány kg-ot lehet rátenni a sisaktartóra? Én tuti leszedném azonnal, mielőtt ráég a naptól, kisgyerek pláne azonnal leszedi és teleragasztgatja hülyeséggel az egész motort. Ennyiből már sejtettem, hogy idősebb faszi volt a tulaj. A rendszám helyén a hátsó sárvédőn a gyártó matricájáról nem is beszélve, vonalkóddal backi még ha valami logo lenne, de nem. Az első dolgom volt leszedni miután hazahoztam. Hogy néz már ki? ...és Ő így közlekedett évekig vele.
Ááá ez a tipikus öltönyös irodista aki büszkén meséli a vadiúj Jog-ja mellett állva a kollégájának, amikor az meglepetten konstatálja, hogy új motorja van, hogy a Yamaha milyen megbízható, majd kifejti, hogy milyen jól kiszolgálta az előző is, mert 2004-ben vette és semmi gondja nem volt vele egészen a múlt hétig és hú ez az új meg aztán pláne milyen szuper. A másik vadúl bólogat, én meg a csóró magyar meg örülök, hogy csak egy szívócsonkot kellett cserélni meg fékbetétet és még megy ez a szar stresszmentesen.Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #15757 üzenetére
Passz.
Az alapvető állapota szerintem lelakott. Szinte biztosan tiszta karc, s ahogy nézem a vesén sincsenek meg a redőnyök.De, ettől függetlenül az alváz és motorszámot alaposan szemügyre venném, lekérdeztetném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #15839 üzenetére
Ezt én mindenképp kihagytam volna, még lehet hogy a műszerfal is cserés volt, illetve a berúgókar sem eredeti. Ismerősömnek egy 2001-es van, ugyan olyan színben, fekete-sárga matricákkal, fekete kipufogó hővédővel, fekete deknivel, és még a régebbi műszerfallal, az eredeti mert első tulajtól vette aki Yamaha márkaszervizbe hordat, igaz talán 350k-t kértek le érte 5-6 évesen.
Én ezeket megnézném: Gyárias, Kipuff csere, Egész jónak néz ki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #21512 üzenetére
Tetszik, és jó árban is van, bár a futott km-ban kételkedem, szerintem az picit több, viszont simán ajánlott.
#21501 zso79: Az jó, bár mostanában egyre gyakrabban látok ilyet (Nyíregyházán is van egy grafit-fekete PureJet), pár képet dobhatsz fel róla!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #21512 üzenetére
Ennyiért az injektoros szerintem felejtős.
Nem véletlen, h a külsején is látszanak a nem törődömség jelei, hát akkor belül mi lehet.Én kihagynám.
zso79
Nah igen, ez a baj a PJ-kel, normális hozzáértő szerelő ritka, mint a fehérholló.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Adóbevallás
- Crypto Trade
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen