Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz mumtaz #62971 üzenetére

    Átfutottam mégegyszer, amit írtál. Ugye valóban nincs semmi, ami figyelne. Se lambda, se légtömeg mérő (kopogásszenzor tudtommal a gyújtás miatt van, de lehet, hogy beleszól az üzemanyag mennyiségbe is).
    Szóval annyira nem lehet alapesetben túldúsítva a keverék. Peugeotban pl. ott van a katalizátor gyárilag. Az meg - ha úgy működik, mint egy négyüteműn - kell, hogy kapjon oxigént. Ezért van az, hogy az autók egy picit benzinben szegényen járnak, hogy maradjon egy pici oxigén a katalizátor jobb működéséhez.
    Én arról beszéltem, hogy sportkipuffal a nagyobb töltet meg van, csak benzinben szegény. Nekem most speciel fehér a gyertyám.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz mumtaz #62971 üzenetére

    A kompresszioviszony teljesen jol megallja a helyet. Ha visszatolsz levegot, tobb gazt kell osszesuritened ugyanakkora helyen, ergo magyobb lesz a bumm. Ha a ditech ezt nem tudna kezelni, ahogy te feltetelezed, azonnal detonalna, mivel keves benzin lenne benne, de nem detonal, tehat jo, illetve ha valoban nincs ertelme tultolteni, eleg lenne ra egy 4T szeru kipufogo, de meg a gyarija is szamolt ennek ellenere.

    Az uzemanyag mennyisege valoban fix, de ha ennyire erzekeny lenne, akkor mar egy sima levegosuruseg valtozastol detonalna. (pl minuszban) ugyanis nincs benne legtomegmero, csak egy fojtoszelepszenzor, semmi mas. Tehat tol ig a rendszer rugalmas.

    Ha raraksz egy de-restricted mapot, akkor nem fog csuklani.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák